quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef ZOWIEE het volgende:
TVP
idd..maar we krijgen wel wat te horen van Morris vandaag...maar idd de cliff is pleitequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Cliff van gister eindigde dus met Morris die in de lift stapte en dat hij zei dat hij voor zichzelf ging beginnen.
Begin van GTST van vandaag was: Robin die gestoord aan't doen was.
Wat zijn dit voor nep-cliffs![]()
![]()
Nou liever niet eigenlijk, maar als ik soap zeg, dan zegt m'n moeder cliffhangers. Wat is er gebeurd met de cliffhangers? ONM heeft ze ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
idd..maar we krijgen wel wat te horen van Morris vandaag...maar idd de cliff is pleite![]()
Tiener? Die gast in het echt 24 ofzoquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:10 schreef bar_rel het volgende:
DAar hebben we de releberende tiener
Tja..je heb wel gelijk..de spanning is er meteen vanaf( naja spanningquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou liever niet eigenlijk, maar als ik soap zeg, dan zegt m'n moeder cliffhangers. Wat is er gebeurd met de cliffhangers? ONM heeft ze ook niet meer.
24....quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tiener? Die gast in het echt 24 ofzo
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Is iedereen hier zo rond de 12 ofzo?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Is iedereen hier zo rond de 12 ofzo?
De koude welteverstaan... en dan later zeggen dat hij de warme aanzettequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:07 schreef Svensational het volgende:
Robin die de kraan aanzet![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:17 schreef Quickie_Bat het volgende:
Shit, mensen krijg een leven
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:17 schreef Quickie_Bat het volgende:
Shit, mensen krijg een leven
In de auto aan het rommelenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:25 schreef pberends het volgende:
Waar the fuck zijn Ludo en Bar in deze aflevering?
LOLquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:27 schreef bobjuh het volgende:
OMG Rosa
Het is toch gewoon zoquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:27 schreef Svensational het volgende:
GTST #92: pberends de cliffhanger-huilie
Wij wachten nu al op het filmpje.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:18 schreef Frey het volgende:
Op de DVD staat ook de verhaallijn met Yasmin en Tony, en de 2500e clifhanger in de kerk![]()
iddquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik miste Ludo en Bar.
quote:Op woensdag 29 september 2004 00:03 schreef BVO het volgende:
Je hebt veel gemist vandaag Dizer, heel veel.
Had ze een strak leren pakje aanquote:Op woensdag 29 september 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
Rosa, Dorothea en zelfs Robin waren erg grappig vandaag..
Caps van Rosa aub..
Volgens mij heeft mijn broer hem opgenomen... hoop ik..quote:Op woensdag 29 september 2004 00:09 schreef BVO het volgende:
Dat is niet uit te leggen, moet je zien..
Kan je het niet opnemen morgenochtend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Ik wil het ook weten. Maar goed mijn broer heeft het voor mij opgenomen, dus ik zal vanaag ONM overslaan (ooooh wat een ramp zeg...quote:Op woensdag 29 september 2004 15:28 schreef karoltje het volgende:
Kan iemand mij die pakjes van Rosa uitleggen.
hoe saai kunnen ze verhaallijnen maken zegquote:Op woensdag 29 september 2004 16:25 schreef pberends het volgende:
Dat verhaallijntje van Morris is wel erg voorspelbaar. Iedereen lacht 'm uit, maar ondertussen gaat hij de lachende derde worden door allerlei opdrachten binnen te halen. Boring![]()
oh dus het zit zo dank jequote:Op woensdag 29 september 2004 16:50 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja en het was ook de tijd dat Ludo zijn zicht terug kreeg. Op de 2e foto kijk je door zijn ogen, alles is nog wazig. Gelukkig zag hij net genoeg om Stefano te redden
Ik vergeet de mooie-badpak-foto-shoot van Janinequote:Op woensdag 29 september 2004 16:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
oh dus het zit zo dank je...Tijd terug dan alweer..nu weet ik het weer een beetje,dat met isabella enzo..en daarvoor had Isabella een obsessie voor Charlie(met een spannende cliff op een brug
) okkkk ik weet het weer een beetje
![]()
Dat was wel een van de vetste afleveringen ooit,Yasmin...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DINSDAG 05.10.204SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOENSDAG 06.10.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DONDERDAG 07.10.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VRIJDAG 08.10.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAANDAG 11.10.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DINSDAG 12.10.20004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOENSDAG 13.10.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DONDERDAG 14.10.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VRIJDAG 15.10.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zich niet zon bijzonder 2 weken eigenlijk
Correct en tevens juist...![]()
Meer Harmsen en Ludo Sanders lijken mij een geniale combinatie.
Ludo op het zoldertje van meneer Harmsen![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ik denk datTracy
weer terugkomt
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
waar zie je dat staanquote:Op woensdag 29 september 2004 18:11 schreef pberends het volgende:
Meer Harmsen en Ludo Sanders lijken mij een geniale combinatie.
Ludo op het zoldertje van meneer Harmsen![]()
?
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:17 schreef Svensational het volgende:
Ik denk datTracy
weer terugkomt
GTST is straks coverstory bij RTL Boulevard
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:17 schreef Svensational het volgende:
Ik denk datTracy
weer terugkomt
Laat hem lekker reclames doen.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Het waren theoretische gedachtes van pberendsquote:Op woensdag 29 september 2004 18:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
waar zie je dat staan?
President Camacho
hem??????![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Het waren theoretische gedachtes van pberendsIk zie het al helemaal voor me....Ludo en Meneer Harmsen in een huis..met Robin erbij.
Ludo:''Robin,Meneer Harmsen ik heb eitje voor jullie gemaakt''
Robin:''D..D....D...Dank j..oom ludo''
Ludo:''Robin breng het maar naar zieke Meneer Harmsen,hij kan elke dag de pijp uitgaan,ik zal daarna op je passen
![]()
Mijn theoretische gedachtes
quote:Op woensdag 29 september 2004 19:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me....Ludo en Meneer Harmsen in een huis..met Robin erbij.
Ludo:''Robin,Meneer Harmsen ik heb eitje voor jullie gemaakt''
Robin:''D..D....D...Dank j..oom ludo''
Ludo:''Robin breng het maar naar zieke Meneer Harmsen,hij kan elke dag de pijp uitgaan,ik zal daarna op je passen
![]()
Mijn theoretische gedachtes
![]()
![]()
![]()
President Camacho
Nieuwe verhaallijn: Ludo Sanders blijkt Meta te zijn.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:55 schreef Frey het volgende:
verhaallijn met Meta staat ook op de DVDPresident Camacho
En Sophia blijkt Janine te zijnquote:Op woensdag 29 september 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijn: Ludo Sanders blijkt Meta te zijn.
Janine begint een beetje een verwend nest te worden.
Ludo
President Camacho
Anekdote: Bar heeft al veel ervaring met het opvangen van zwervers.President Camacho
Harmsen: Ik ben er niet!
Isabella: Hij is er niet.
Laura: Dat had ik al gehoord ja.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
ja stom krengquote:Op woensdag 29 september 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Janine begint een beetje een verwend nest te worden.
Ludo
Laura : Is meneer Harmsen nog wakker?
Isabella : Hij is springlevend
NOG wel
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
Anekdote: Bar heeft al veel ervaring met het opvangen van zwervers.Inderdaad
Het begint duidelijk wat te worden dus Barbarra en Ludo![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
Anekdote: Bar heeft al veel ervaring met het opvangen van zwervers.Barbara moet in het leger des heils....
Allochtone parkeerwachter spreekt niet echt Nederlands geloof ik
Eindelijk een echte cliff, en dit keer tussen de delen door nog wel.President Camacho
RTL4 op de buis bij Huize Janine... wat toevallig
President Camacho
En natuurlijk geen GTST op de buis.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
RTL4 op de buis bij Huize Janine... wat toevalligPresident Camacho
Jammer dat Robin niet zo'n sexist is.President Camacho
Jammer dat ze de goede lijn van gisteren niet hebben kunnen doortrekken
Met stropdas slapen![]()
![]()
President Camacho
De Sims 2, waarom staat er op de GTST site geen GTST-mod voor the sims 2?President Camacho
Lijn 4 nog welquote:Op woensdag 29 september 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
RTL4 op de buis bij Huize Janine... wat toevallig
Barbara!!!!!
Das nog een interessantere lijn dan die van Morris. Vandaag Morris-vrij dagquote:Op woensdag 29 september 2004 20:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Lijn 4 nog wel
President Camacho
dat was een opluchtingquote:Op woensdag 29 september 2004 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Das nog een interessantere lijn dan die van Morris. Vandaag Morris-vrij dag
Eindelijk een leuke verhaallijn voor Barbara
Barbara
Zij is mijn nieuwe GTST babe
Friends don't let friends remain beardless...![]()
OK OK ik weet dat het soap is maar volgens mij moet je ook je auto inleveren als je failliet verklaard wordt.
Hoe kan Ludo dan nog zijn auto hebben ?????De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ludo zit volgens mij in de bijstand, vast met een regeling dat hij alles wat hij verdiend direct af moet staan.
Dus dan heeft hij nog wel weinig geld, hij kan zich nog steeds handhaven alleen niet meer in hogere kringen.
In Nederland wordt niemand op straat gezet dus hij zal ook wel aan een appartement kunnen komen van de sociale dienstverlening maar daar is hij vast te trots voor.Een heer met stijl![]()
Ja maar ze zullen het zo doen dat hij dus bij Barbara in gaat trekken
Waar ik me dus enorm op verheug!!!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Daar verheug ik me ook wel opquote:Op donderdag 30 september 2004 00:26 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ze zullen het zo doen dat hij dus bij Barbara in gaat trekken
Waar ik me dus enorm op verheug!!!!
janine is ook belachelijk bezig![]()
Ludo en Barb.. En dan helpt Ludo Morris en Barb een bedrijfje op te zetten waarin hij zelf natuurlijk ook e.e.a mee opstrijkt en zo weer rijk wordt.
.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
sorry maar van een evenementen buro van Barby en een beginnend reclame buro van kleine Morris, zal Ludo echt niet rijk worden hoor !De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Had janine trouwens ook geld geleend van de gebroeders alberts??? Want janine heeft daar toch ook al het geld ingestoken voor Nina. En die kunnen gewoon blijven leven zoals ze altijd gedaan hebben.![]()
Met het meesterlijke brein van Ludo wel. Y.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:00 schreef digispeed het volgende:
sorry maar van een evenementen buro van Barby en een beginnend reclame buro van kleine Morris, zal Ludo echt niet rijk worden hoor !Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
Misschien niet zo rijk als hij eerst was, maar wel rijk.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:00 schreef digispeed het volgende:
sorry maar van een evenementen buro van Barby en een beginnend reclame buro van kleine Morris, zal Ludo echt niet rijk worden hoor !
Die Martine van jou begon een jaar geleden ook met niks en had een slechter imago dan Ludo nu en die is met een kleine bedrijfje en slinkse streken ook ver gekomen.
De geschiedenis van GTST heeft al bewezen dat Ludo ook kan en volgens mij nog beter dan Martine.Een heer met stijl![]()
Wieweet komt er ook nog een verhaallijn waar Barbara en Ludo samen gaan werken om Ludo's huis terug te krijgen.
Motief voor Ludo: zijn huis en zijn Rosa terug.
Motief voor Barbara: Charlie weg bij Nick.Een heer met stijl![]()
Hallo, Martine had nog een erfenisje van Frits van Houten hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien niet zo rijk als hij eerst was, maar wel rijk.
Die Martine van jou begon een jaar geleden ook met niks en had een slechter imago dan Ludo nu en die is met een kleine bedrijfje en slinkse streken ook ver gekomen.
De geschiedenis van GTST heeft al bewezen dat Ludo ook kan en volgens mij nog beter dan Martine.![]()
![]()
he doe is niet zo onaardig tegen mij.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien niet zo rijk als hij eerst was, maar wel rijk.
De geschiedenis van GTST heeft al bewezen dat Ludo ook kan en volgens mij nog beter dan Martine.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ik doe eerder onaardig tegen Martine, dat ik jou er mee tref is een onvermijdelijke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
he doe is niet zo onaardig tegen mij.Een heer met stijl![]()
Okee dat is waar, maargoed toen Ludo de eerste keer failliet ging werkte hij ook tijdelijk samen met Bowien (die medeplichtig was aan het faillissement maar toch medelijden met hem kreeg).quote:Op donderdag 30 september 2004 18:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hallo, Martine had nog een erfenisje van Frits van Houten hoor![]()
Het zal weer even duren maar Ludo zal volgens mij ooit weer redelijk wat geld hebben.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 18:38 schreef digispeed het volgende:
[..]
he doe is niet zo onaardig tegen mij.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
ja sorry ben nou eenmaal fan van haar !quote:Op donderdag 30 september 2004 18:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik doe eerder onaardig tegen Martine, dat ik jou er mee tref is een onvermijdelijke bijkomstigheid.
![]()
![]()
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ik vind het best, maar als ik haar aanval en jij voelt je aangesproken kun je dat mij niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja sorry ben nou eenmaal fan van haar !
![]()
![]()
![]()
Maargoed die scene met Barbara, Morris en Ludo was echt vreemd, maar wel leuk
Een heer met stijl![]()
LudoBarbara
Dit wordt mijn nieuwe favoriete verhaallijn, ik weet het nu al![]()
![]()
Dit is gewoon zoooo leuk... ik kan niet wachten totdat er echt iets gaat gebeuren!!
Ik wil Janine's reactie gewoon zo graag zien
jou quote kwam nogal denigrerend over met "die martine van jou".quote:Op donderdag 30 september 2004 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar als ik haar aanval en jij voelt je aangesproken kun je dat mij niet kwalijk nemen.
Maargoed die scene met Barbara, Morris en Ludo was echt vreemd, maar wel leuk![]()
maar sorry van mijn kant.
inderdaad de scene met ludo en barby was erg suf.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
[Offtopic] Die reclames duren steeds langer en ze laten steeds meer filmpjes zien[/Offtopic]
Een heer met stijl![]()
Tjezus, wat is Yasmin een grafdoos.
Charlie maakte het uit omdat ze in een rolstoel zat.
Yasmin maakt het uit omdat ze brandwonden heeft.
Yasmin..
![]()
Degenen die het zeggen hebben gelijk: GTST gaat achteruit, ze kunnen geen cliffhangers meer makenEen heer met stijl![]()
Ludo en Barbara![]()
en Janine doet stom
![]()
Charlie: Je kan bij mij komen wonen, ik heb wel een kamer of 13 vrij :')
Wat ik me afvraag he? Als dat huis zo groot is, waarom hebben ze dan zo een kleine woonkamer???
En dat haar van Yasmine
Wou je soms zeggen dat de cliffs van ONM beter zijn of zo????quote:Op donderdag 30 september 2004 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Degenen die het zeggen hebben gelijk: GTST gaat achteruit, ze kunnen geen cliffhangers meer maken
Ik vind GTST absoluut niet achteruit gaan, het gaat juist vooruit!!!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
even offtopic maar parttys fort is er , ga een poging wagen om het te kijkenDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ik vergelijk GTST van nu met GTST van vroeger.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat de cliffs van ONM beter zijn of zo????
Ik vind GTST absoluut niet achteruit gaan, het gaat juist vooruit!!!!
Toen werkte de serie gedurende de aflevering naar een spannend einde toe, elke aflevering had een zeker spanningselement in zich.
Nu gebruiken ze hetzelfde principe alleen niet in 1 aflevering maar in een heel seizoen.
Rond de seizoenscliffhanger is het spannend, daarom heen gebeurd er zelden wat spannends.
Uitzondering op de regel: Verhaallijnen rondom Ludo blijven leuk en de moeite van het kijken waard.Een heer met stijl![]()
volgendequote:Op donderdag 30 september 2004 20:56 schreef Frey het volgende:
Dizer, hoe gaat het met het Jette topic![]()
Ik zal hem morgen maken en naar je toe mailen.... ik weet niet of de nieuwe topic in het weekend valt, maar ik ben amper thuis dit weekend..vandaarFriends don't let friends remain beardless...![]()
Dank je schoonheidquote:Op donderdag 30 september 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
Dizer: ONM Tournament - Beste Verhaallijn [Ronde 3]
kijk, die heeft mensenkennisquote:Op donderdag 30 september 2004 21:13 schreef Dizer het volgende:
Dank je schoonheid![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, die heeft mensenkennis
dat haar van derquote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef dunn0w het volgende:
Och och wat is Yasmin toch zielig...
het haar van Isabella hebben ze ook flink ´bijgeknipt´ ofnie?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
dat haar van der![]()
![]()
dat was 'n complimentje schat, hoef je je niet voor te schamen hoor...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:17 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
Ik weet het, alleen het is gewoon zo...je bent een mooie lieve meidquote:Op donderdag 30 september 2004 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was 'n complimentje schat, hoef je je niet voor te schamen hoor...
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:39 schreef babette21 het volgende:
* Dizer gaat Bet over haar liefdesverdriet heenhelpen![]()
Welke eerste klas idioot bezorgt jou liefdesverdriet???? Stuur hem maar naar mij!!!!!
![]()
Hoe durft iemand jou liefdesverdriet te bezorgen
zonder al te veel oud zeer op te willen halen: zie hierquote:Op donderdag 30 september 2004 21:44 schreef Dizer het volgende:Welke eerste klas idioot bezorgt jou liefdesverdriet???? Stuur hem maar naar mij!!!!!
![]()
Hoe durft iemand jou liefdesverdriet te bezorgen![]()
I rest my case....![]()
![]()
Ik vat hem niet...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
zonder al te veel oud zeer op te willen halen: zie hier
I rest my case....![]()
Heeft wup iets gedaan of zo?hij/zij heeft in de shootout jou verhaallijn eruit gekickt...HEE WACHT EENS EVEN!!! Das wel een van de leukste verhaallijnen
precies.... 'n ware Judas-streek... dus je begrijpt: ik had geen keus, hoe pijnlijk ook.....quote:Op donderdag 30 september 2004 22:01 schreef Dizer het volgende:
Ik vat hem niet...
Heeft wup iets gedaan of zo?hij/zij heeft in de shootout jou verhaallijn eruit gekickt...HEE WACHT EENS EVEN!!! Das wel een van de leukste verhaallijnen
maar nu lijkt het Fok!-geluk me toch weer tegemoet te lachen
* Bet heeft flirt-modus aan hihi...
(en ziet nu dat ze op 't gtst-forum zitten te ouwehoeren... sorry mensen![]()
![]()
Barbara moet Morris deze keuze voorleggen: "Ludo of Jef in huis?"President Camacho
Lijkt me cool als de zwervervriend van Jef bij Ludo langskomt.President Camacho
Sorry, hoe lief en mooi en aardig je bent en mooi en lief en aardig en mooi...en heb ik ook mooi gezegd? Ga ik niet met je flirten. Want ik heb een vriendin en ik hou heeeeeeeeeeeeeel veel van haar en ze heet niksanquote:Op donderdag 30 september 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... 'n ware Judas-streek... dus je begrijpt: ik had geen keus, hoe pijnlijk ook.....
maar nu lijkt het Fok!-geluk me toch weer tegemoet te lachen
* Bet heeft flirt-modus aan hihi...
(en ziet nu dat ze op 't gtst-forum zitten te ouwehoeren... sorry mensen
gelukkig maar, ik zou toch alleen maar om de verkeerde redenen met je aan de haal gaan hihi
* Bet gaat d'r donderdag afsluiten in de kroeg - er gaat tenslotte niks boven RL-geflirt-
Tot morgen, slaap lekker, droom zacht...![]()
![]()
Klopt het dat Jef na Sylvia's dood aan de morfine verslaafd is geweest?
Hoe zat dat?La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Klopt en toen kwam Roos in de problemen, want die was dokter(in opleiding) in het ziekenhuis en die probeerde te verbergen dat Jef die middelen had gestolen.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
Hoe zat dat?Een heer met stijl![]()
Hoogtepunt van de aflevering was toch wel dat je Placebo met The Bitter End hoorde op de achtergrond![]()
.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761![]()
Wat doet Charlie kut tegen Rosa.. Rosa haar rol wordt zo wel groter.
.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.![]()
Ik mis toch de aktie in GTST, tijd voor een nieuw gevecht tussen Ludo en Martine.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Die GTST'ers leven echt in hun eigen wereldje, André Hazes en Willem Oltmans overleden, Amerikaanse verkiezingsdebatten, je hoort ze er noooooit over.President Camacho
Weer Placebo (van de week ook al Taste in Man toen Morris de muziek hard aan zette)?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:44 schreef RemCOW het volgende:
Hoogtepunt van de aflevering was toch wel dat je Placebo met The Bitter End hoorde op de achtergrond![]()
.
Dat heb ik gemist, wanneer was dat te horen?![]()
Wat vertel je me nu? Is Andre Hazes dood??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:07 schreef pberends het volgende:
Die GTST'ers leven echt in hun eigen wereldje, André Hazes en Willem Oltmans overleden, Amerikaanse verkiezingsdebatten, je hoort ze er noooooit over.![]()
![]()
Ja duh. Toen ze die afleveringen opnamen leefde Hazes ook nog
Soms kijken ze wel naar Ajaxquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:07 schreef pberends het volgende:
Die GTST'ers leven echt in hun eigen wereldje, André Hazes en Willem Oltmans overleden, Amerikaanse verkiezingsdebatten, je hoort ze er noooooit over.
Hm ohja.. hoe liep het af?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt en toen kwam Roos in de problemen, want die was dokter(in opleiding) in het ziekenhuis en die probeerde te verbergen dat Jef die middelen had gestolen.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ah, die "Amice"quote:Op donderdag 30 september 2004 22:20 schreef pberends het volgende:
Lijkt me cool als de zwervervriend van Jef bij Ludo langskomt.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
hij at mee met het kerst dinnerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:13 schreef Frey het volgende:
Gewoon AmiCasper
Staat op de dvd![]()
![]()
volgende week liggen ludo en barr wel bij mekaar in bed. effen lekker ketsenhet leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten![]()
duidelijk taalquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:15 schreef tuut84 het volgende:
volgende week liggen ludo en barr wel bij mekaar in bed. effen lekker ketsen![]()
![]()
Vanaf dat punt begon ik voor t eerst te kijkenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
Hoe zat dat?, weet ik nog heel goed! Wanneer was dat ongeveer?
![]()
Ja hoor hij is naar mijn oordeel de netst en keurigst geklede man van GTST en als hij er 1 keer niet uitziet hoor je direct een vrouw zeikenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:29 schreef Noa-lynn het volgende:
Mannen kunnen zich ook niet aankleden hè!
Ludootje toch!
Een heer met stijl![]()
Ja, in de soap lopen de vrouwtje zich vol te stouwen met vreten en drank, maar ondertussen lopen ze na afloop alles uit te kotsen
President Camacho
denk je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Ja, in de soap lopen de vrouwtje zich vol te stouwen met vreten en drank, maar ondertussen lopen ze na afloop alles uit te kotsen![]()
Behalve Jef.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
denk je?President Camacho
Stefano: "Welke mongool...."
Robin?President Camacho
Pitch wie, wat waar?quote:pitch (de ~ (m.), ~es)
1 [sport] korte, met backspin naar de green geslagen bal
2 het gedeelte van een cricketveld om en tussen de wickets, waarop de bal stuit
President Camacho
Ben benieuwd of Charlie met die Vlaamse gek had als hij geen geld hadEchte liefde dus.
President Camacho
Oké, ik word nu ECHT flauw van GtSt... Als Nick die tent gaat kopen ....
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Baggeraflevering zeg, Bar en Ludo zijn dood ofzo
President Camacho
Was het maar zo... Vreselijke verhaallijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Baggeraflevering zeg, Bar en Ludo zijn dood ofzoBeter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Tuurlijk in de sneak preview ff de kijkers porren met Bar en Ludo
President Camacho
Die scene waar Yasmin op het bed zat en Stefano op de deur klopte, daarvan stond al een blooper op de DVDStefano vergeet dan te kloppen
Nou als dat een blooper isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:34 schreef Frey het volgende:
Die scene waar Yasmin op het bed zat en Stefano op de deur klopte, daarvan stond al een blooper op de DVDStefano vergeet dan te kloppen
President Camacho
Hé, daar dacht ik ook meteen aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
Stefano: "Welke mongool...."
Robin?
Misschien soort van battle tussen die 2?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:20 schreef pberends het volgende:
Pitch wie, wat waar?
[..]Clementine: Are you nuts?
Ik vond Dennis & Ray wel goed acteren bij Janine's huis.Clementine: Are you nuts?
Inderdaad:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
nick's fortuin blijkt echt onuitputtelijk te zijn he
Huwelijk
Ludo's huis
Rosa
Kado's reisjes voor Charly
De Koning
Ik:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:01 schreef Noa-lynn het volgende:
Iemand een korte samenvatting?.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Gat-ver-dam-me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]!
haha Laura ziet er best vreemd uit hier,tzal de make-up wel zijn!![]()
En ik heb de aflevering gemist vandaag,maar zo te horen hier was er niet veel aan!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik:.
President Camacho
vinden jullie niet dat martine een echte vriendin/moeder voor yasmin is.
ze heeft ook dr goede kantDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
ik wil het wel doen...
maar ik hou van schematisch .. ook goed?
isa --> woont bij charlie en nick in huis
reden1: ze kon niet meer tegen het gezeur van harmsen
reden2: yasmin was daar weg
koning --> wordt verkocht
ray en dennis willen het overnemen/overkopen
ze komen geld tekort
nick (charlie) wil financieel bijspringen
maar ze accepteren het niet
yasmin werd hysterisch in scala
ze kon de confrontatie niet aan
geen nieuws over ludo bar en janine
owja morris is... uhhh saai![]()
juist!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:45 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik dacht dat Isabella dat niet zou durven bij Nick en Charlie in huis,maar toch dus!
kan ze lekker samen met charlie gaan taart eten en babbelen enzo..![]()
![]()
Wat me altijd opvalt aan de personages is dat bijna iedereen werkeloos is of parttime werkt, en dat er maar een paar zijn die altijd werken (Jef, Robert en Valerie).
President Camacho
zou het niet een beetje schuldgevoel/eigenbelang zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:39 schreef digispeed het volgende:
vinden jullie niet dat martine een echte vriendin/moeder voor yasmin is.
ze heeft ook dr goede kant![]()
ga jij maar es heel snel leren mijnevege!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:46 schreef BVO het volgende:
dunn0w, ga jij 'ns snel opruimen..
.
ontopic
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:56 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ga jij maar es heel snel leren mijnevege!
ontopic
![]()
.
.
Wacht maar op m'n revanche.
OT: Martine en Yasmin zijn leuk samen ja.
.
nee denk het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
zou het niet een beetje schuldgevoel/eigenbelang zijn?
heb gehoord dat Martine binnenkort steeds milder wordt en zelfs een relatie gaat krijgen, en samen met deze man op reis gaat en niet meer terugkomt, maar of dat waar is ?????De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Charlie en Isabella niet...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:57 schreef BVO het volgende:
[..].
.
Wacht maar op m'n revanche.
OT: Martine en Yasmin zijn leuk samen ja.
.
Charlie maakt Isa truttig...![]()
Isabella wordt ook weer normaal...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee denk het niet
heb gehoord dat Martine binnenkort steeds milder wordt en zelfs een relatie gaat krijgen, en samen met deze man op reis gaat en niet meer terugkomt, maar of dat waar is ?????
waar gaat dat heen...?? een soap zonder psycho's![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Isabella wordt ook weer normaal...
waar gaat dat heen...?? een soap zonder psycho's![]()
![]()
Het lijkt haast wel een soap!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:47 schreef pberends het volgende:
Wat me altijd opvalt aan de personages is dat bijna iedereen werkeloos is of parttime werkt, en dat er maar een paar zijn die altijd werken (Jef, Robert en Valerie).Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Ja, het is net een echte maatschappij he..........quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:47 schreef pberends het volgende:
Wat me altijd opvalt aan de personages is dat bijna iedereen werkeloos is of parttime werkt, en dat er maar een paar zijn die altijd werken (Jef, Robert en Valerie).![]()
![]()
ik vind Jette ook wel mooi op die foto.
Ik hoop er op 50 jarige leeftijd ook nog zo uit te zien.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Waarom staat Dorothea niet op de kalender?President Camacho
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:28 schreef pberends het volgende:
Waarom staat Dorothea niet op de kalender?![]()
![]()
Er komt ook nog een mannenversie, hopelijk met Meta en Jef.President Camacho
gaaf!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:52 schreef pberends het volgende:
Er komt ook nog een mannenversie, hopelijk met Meta en Jef.![]()
![]()
Of met:quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:52 schreef pberends het volgende:
Er komt ook nog een mannenversie, hopelijk met Meta en Jef.
President Camacho
* Het pro-psycho-comité meldt zich weer!!
Nu Isabella bij Charlie gaat wonen gaat ze vast weer leip doen
Extra voordeel: Charlie is nu mank dus kan niet meer vluchten;
en Nick is zo'n dwerg, die kan ze ook wel aan!!
[maar kan dat kind wel eerst ff naar de kapper?!]![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
die man heeft toch gewoon een trui aan?!?!!??!?
President Camacho
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Is dat nou een HarigeKerel?![]()
btw: volgens mij is dit de meest geplaatste foto op fok!!![]()
![]()
wat denken jullie ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:21 schreef digispeed het volgende:
wat denken jullie ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je wel eens gelijk kon hebben.
Lijkt me een interessant wending.. van mij mag t op die manier gebeuren!_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Volgens mij bestaat het comite maar uit twee personen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:38 schreef babette21 het volgende:
* Het pro-psycho-comité meldt zich weer!!
Nu Isabella bij Charlie gaat wonen gaat ze vast weer leip doen
Extra voordeel: Charlie is nu mank dus kan niet meer vluchten;
en Nick is zo'n dwerg, die kan ze ook wel aan!!
[maar kan dat kind wel eerst ff naar de kapper?!]
Maar ik heb juist het idee dat Isabella gaat vertrutten als ze bij Charlie in gaat wonen.
![]()
Da's echt een héél mooie foto...quote:
Die vamp-foto's van haar met dat oranje haar vind ik ook heel stoer, maar hier is ze echt gewoon een mooie vrouw.._____________Popjustice!_________________
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:04 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Da's echt een héél mooie foto...
Die vamp-foto's van haar met dat oranje haar vind ik ook heel stoer, maar hier is ze echt gewoon een mooie vrouw..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant () die Sjors gaat chanteren.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jim? Hoe cool! Maar waar moet hij Sjors mee gaan chanteren? Dat is toch een heilige doos?Back in business.![]()
Dat weet ik ook niet.. Op zich klinkt de rol wel leuk, maar Jim he...
.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:21 schreef digispeed het volgende:
wat denken jullie ??En dat noem je offtopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ontsnapte bajesklant?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant () die Sjors gaat chanteren.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Komt me erg bekend voor
( Eric in ONM)
![]()
Lekker flitsende naam overigens...quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
_____________Popjustice!_________________
Het is trouwens nog niet bevestigd, maar de bron is vrij betrouwbaar..
En wanneer zien we Hind in het Glazen Huis?quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:05 schreef BVO het volgende:
Het is trouwens nog niet bevestigd, maar de bron is vrij betrouwbaar..
_____________Popjustice!_________________
![]()
. Die blijft zingen, zij kan dat namelijk wél.
.
Wat gaat Jim erin spelen?
Zeker het idee van ONM gejat; gewoon ff een Idols aap erin zetten in verband met populariteit.President Camacho
Een heleboel screenshots van "Aan de grond", de verhaallijn van Jef als zwerver.
Idd... Schandalig!quote:Op zondag 3 oktober 2004 15:35 schreef pberends het volgende:
Wat gaat Jim erin spelen?
Zeker het idee van ONM gejat; gewoon ff een Idols aap erin zetten in verband met populariteit.![]()
Laatst las ik trouwens ergens de vraag of Jef ooit eens iets anders aan had dan zijn pak, nou zier hier
Jef met baard is cool
En Frey, fantastische caps
![]()
Het nieuwe huis van Ludo?President Camacho
Zal Ludo Sanders na zijn comeback zich gaan inzetten voor daklozen? Met de Sanders Art-Nouveau Zwervers Foundation?President Camacho
Dit is dus echt al een foto van jaren geleden volgens mij, toen ze nog echt jong was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:33 schreef digispeed het volgende:
ik vind Jette ook wel mooi op die foto.
Ik hoop er op 50 jarige leeftijd ook nog zo uit te zien.Een heer met stijl![]()
OF er is heeeeeeel veel bijgeschaafd met Make-up.quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is dus echt al een foto van jaren geleden volgens mij, toen ze nog echt jong was.![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:13 schreef Noa-lynn het volgende:
Fantastisch Frey! Echt heel leuk!
Isabella met haar wandelende handtasje!![]()
![]()
Mooie fotoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Jette voor der leeftijd is erg mooi
Nieuwe topic staat klaar.
Weet iemand hoe het einde van was vrijdag? Ik weet het niet meer
Friends don't let friends remain beardless...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: