hello no!quote:Op zondag 26 september 2004 18:48 schreef inasras het volgende:
[..]
NEEEEE dit wordt verschrikkelijk!!!!!![]()
Hopelijk is het niet waar!
Dit gaat wel heel erg uit van de veronderstelling dat een karakter alleen maar 'leuk' kan zijn vanwege leuke verhaallijnen... Ik ken heel wat personages met ontzettende spannende verhaallijnen, maar die ondertussen qua karakter gewoon niet bijster interessant waren (van die Suzanne Balkjes..), en ook karakters die op mij qua personages/uitstraling/persoonlijkheid veel méér indruk maakten terwijl ze eigenlijk nooit een echte verhaallijn hebben gehad.quote:Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
Morris 1 was echt geweldig, wat een verschrikkelijk leuke verhaallijnen had hij inderdaad..
Dat ben ikquote:Op zondag 26 september 2004 16:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Wie is Shining_star
quote:Op zondag 26 september 2004 21:08 schreef Frey het volgende:
Ik kijk net een stukje van Het Glazen Huis, en ik zie meteen in het begin een grijze man in een pak. Was het Martin Helmink, die broer van Helen![]()
ik durf het bijna niet te zeggen, maar moet zeggen dat de verhaallijn martine nu wel erg saai is, ze heeft duidelijk gewonnen voorlopig en zie haar gewoon stilletjes vertekken uit GTST. Jammer ik had meer op een spectaculair einde gehoopt. Ik heb eechter wel gelezen dat Dennis Ray gaat helpenmet iets, misschien wel het speurwerk naar Martine !!! We will see .quote:Op zondag 26 september 2004 19:18 schreef Frey het volgende:
De cast is vaak bijna perfect, met meestal 1 groot minpunt. Dat was bij mij eerst Meike, daarna Roxy, daarna Pascale en Tracy, en uiteindelijk Isabella, die nu gelukkig weer wat leuker wordt. Op het moment vind ik Martine het grootste minpunt (sorry digispeed, maar het is mijn mening maar hé)
Ja, je had niet op de volledige lijst gestemd de vorige ronde. Het had nog voor wat beslissingen kunnen zorgen, maar het is nu te laatquote:Op zondag 26 september 2004 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Lijkt me idd leuk, Ludo als de nieuwe Jefquote:Op maandag 27 september 2004 12:15 schreef Dizer het volgende:
Ludo en Barbara
Ik hoop zoooo dat ze of samen gaan werken of dat ze een verhouding krijgen of beiden
Ik zie ene leuk verhaallijn aankomen![]()
![]()
*mee eens is* Dat is echt de grootstequote:Op zondag 26 september 2004 20:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hello no!
wat een huppelkutje is dat
echt afschuwelijk
de gevoelens voor Sanders beginnenquote:Op maandag 27 september 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
Bar die een "P. Sanders" boek leest
quote:Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef bar_rel het volgende:
Benjamin kan trouwens wel Isabella,Charlie,Yasmin enzo bekijken als ze gaan douchen of iets dergelijks zonder dat ze hem zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |