abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22221593
quote:
Op zondag 26 september 2004 18:48 schreef inasras het volgende:

[..]

NEEEEE dit wordt verschrikkelijk!!!!!
Hopelijk is het niet waar!
hello no!
wat een huppelkutje is dat
echt afschuwelijk
pi_22221765
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
Morris 1 was echt geweldig, wat een verschrikkelijk leuke verhaallijnen had hij inderdaad. .
Dit gaat wel heel erg uit van de veronderstelling dat een karakter alleen maar 'leuk' kan zijn vanwege leuke verhaallijnen... Ik ken heel wat personages met ontzettende spannende verhaallijnen, maar die ondertussen qua karakter gewoon niet bijster interessant waren (van die Suzanne Balkjes..), en ook karakters die op mij qua personages/uitstraling/persoonlijkheid veel méér indruk maakten terwijl ze eigenlijk nooit een echte verhaallijn hebben gehad.
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_22221949
quote:
Op zondag 26 september 2004 16:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Wie is Shining_star
Dat ben ik .
pi_22222157
aah die met die justin avatar nu weet ik het wer.
  zondag 26 september 2004 @ 21:08:00 #230
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_22222899
Ik kijk net een stukje van Het Glazen Huis, en ik zie meteen in het begin een grijze man in een pak. Was het Martin Helmink, die broer van Helen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_22223031
quote:
Op zondag 26 september 2004 21:08 schreef Frey het volgende:
Ik kijk net een stukje van Het Glazen Huis, en ik zie meteen in het begin een grijze man in een pak. Was het Martin Helmink, die broer van Helen
  maandag 27 september 2004 @ 00:12:35 #232
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_22227653
quote:
Op zondag 26 september 2004 19:18 schreef Frey het volgende:
De cast is vaak bijna perfect, met meestal 1 groot minpunt. Dat was bij mij eerst Meike, daarna Roxy, daarna Pascale en Tracy, en uiteindelijk Isabella, die nu gelukkig weer wat leuker wordt. Op het moment vind ik Martine het grootste minpunt (sorry digispeed, maar het is mijn mening maar hé )
ik durf het bijna niet te zeggen, maar moet zeggen dat de verhaallijn martine nu wel erg saai is, ze heeft duidelijk gewonnen voorlopig en zie haar gewoon stilletjes vertekken uit GTST. Jammer ik had meer op een spectaculair einde gehoopt. Ik heb eechter wel gelezen dat Dennis Ray gaat helpenmet iets, misschien wel het speurwerk naar Martine !!! We will see .
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_22229062
quote:
Op zondag 26 september 2004 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Dat ben ik .
Ja, je had niet op de volledige lijst gestemd de vorige ronde. Het had nog voor wat beslissingen kunnen zorgen, maar het is nu te laat
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 27 september 2004 @ 12:15:12 #234
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22233320
Ludo en Barbara
Ik hoop zoooo dat ze of samen gaan werken of dat ze een verhouding krijgen of beiden
Ik zie ene leuk verhaallijn aankomen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_22233592
quote:
Op maandag 27 september 2004 12:15 schreef Dizer het volgende:
Ludo en Barbara
Ik hoop zoooo dat ze of samen gaan werken of dat ze een verhouding krijgen of beiden
Ik zie ene leuk verhaallijn aankomen
Lijkt me idd leuk, Ludo als de nieuwe Jef
pi_22234962
Je zou kunnen zeggen dat ik gestopt ben met kijken. Heb de afgelopen weken afleveringen gemist en als ik keek was het af en toe een paar seconden/minuten. Ik vind er gewoon niets meer aan. Geen enkele verhaallijn weet mij op dit moment te boeien.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_22235730
Bar en Ludo krijgen samen een dochtertje, en die noemen ze Nina Junior.
pi_22236847
Janine wordt,als Bar en Ludo iets krijgen(maybe),toch wel weer jaloers.. zij is echt irritant op het moment .En ik heb vannochted nog ff de herhaling gekeken en ik vind Dorothea toch echt wel
Correct en tevens juist...
pi_22236915
quote:
Op zondag 26 september 2004 20:06 schreef dunn0w het volgende:

[..]

hello no!
wat een huppelkutje is dat
echt afschuwelijk
*mee eens is* Dat is echt de grootste in Nederland..

Waar is Marcus trouwens ook alweer heen? Hij had toch een kindje? Is er nog een kans dat-ie nog terug komt?
Lousy
pi_22238293
Ik dacht eerst dat Martine met iedereen ging rondneuken, net zoals Bowien, maar dat is ook niet meer zo.
pi_22239328
-bigmac_ heb je al gesolliciteerd?

Tom_Tom gaat ons verlaten.
  maandag 27 september 2004 @ 19:47:11 #242
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22243131
Dat drogeren van Ludo he.. waarom deden ze dat nou? Vanwege Lucas, Bowiens dood of wat anders??
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 27 september 2004 @ 20:02:57 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22243511
Hier het achtste deel van de verhaallijnen . Nadat ik de afgelopen dagen in totaal al 56 verhaallijnen die aan het tournament mee zullen doen geplaatst heb, hier weer 8 .
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 1)
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 2)
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 3)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 4)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 5)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 6)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 7)

Op- of aanmerkingen of commentaren op de verhaallijnen zijn natuurlijk altijd gewenst .
Het is tevens een leuk geheugenopfrissertje .

• Anita en Rik staan op het punt om te trouwen, maar als Anita ontdekt dat Rik met haar wil emigreren naar Finland, blaast ze het af. Anita krijgt vervolgens spijt, maar Rik wil niets meer van haar weten. Uiteindelijk blijven ze vrienden en bloeit de liefde een aantal jaar later weer op.

• Alles gaat goed in de relatie tussen Arnie en Linda, totdat Linda een platencontract in het buitenland aangeboden krijgt. Arnie wil niet mee en dwingt haar te kiezen. Ze kiest voor het contract en ze verlaat het land. Een tijd later keert ze terug en gaat ze met Roos de strijd om Arnie aan.

• Er is een seriemoordenaar in Meerdijk! Hij moordt alle ex-hoertje van Martine uit. Na een aantal slachtoffers was Annette aan de beurt. In de Rozenboom had hij haar bijna te pakken, maar ze kon nog net wegvluchten naar het dak, waarna Arnie en Peter haar redden.

• Mirjam en John lijken erg verliefd en hij vraagt haar ten huwelijk. Jef is hier niet blij mee. De twee staan op het punt te gaan trouwen, wanneer Mirjam ontdekt dat er nooit echte liefde tussen de twee was en het John alleen maar om het geld ging. Mirjam maakt het uit en laat John met het geld achter.

• Rik wordt, met aandrang van Arthur, bokser en treed tegen de gevreesde Stef aan. Rik slaat hem een dwarsleasie en Stef belandt in een rolstoel. Ondanks alles worden de twee toch goede vrienden. Stef krijgt een relatie met Hedwig, maar sterft uiteindelijk toch. Zijn afscheid is emotioneel, na zijn dood keert hij nog even terug als geest.

• Robert wordt vanwege zijn alcoholverslaving opgevangen door Jef. Hij leert daar in huis Meike kennen, waarmee hij een relatie krijgt. De twee gaan samenwonen en lijken erg gelukkig. Meike wordt echter steeds closer met Ludo en laat een woedende Robert uiteindelijk voor hem zitten.

• Kim leert Che kennen. Samen met hem maakt ze veel mee, onder andere acties tegen de bontindustrie. Che wordt uitgehuwelijkt aan Leila, maar hij wil alleen Kim en ze besluiten te trouwen. Kim moet hierdoor mee naar Marokko. Jef heeft het er erg moeilijk mee...

• Daantje is ziek en heeft een lever nodig. Omdat de wachtlijst te lang is en die van Robert niet geschikt is, is ze ten einde raad. Ze blijkt een broer te hebben, maar hij wil z'n lever alleen afstaan voor geld. Uiteindelijk doneert Milan z'n lever en worden broer en zus steeds closer.
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_22243678
    quote:
    Op maandag 27 september 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
    Bar die een "P. Sanders" boek leest
    de gevoelens voor Sanders beginnen
    pi_22243737
    Robin
    pi_22243750

Je had klopgeest moeten worden
    pi_22243757
    Benjamin kan trouwens wel Isabella,Charlie,Yasmin enzo bekijken als ze gaan douchen of iets dergelijks zonder dat ze hem zien
      Moderator maandag 27 september 2004 @ 20:13:02 #249
    42184 crew  DaMart
    pi_22243775
    Benjamin: ik wilde bellen maar mijn vinger ging door het belletje
    Dorothea: Dan had je klopgeest moeten worden

pi_22243804
    quote:
    Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef bar_rel het volgende:
    Benjamin kan trouwens wel Isabella,Charlie,Yasmin enzo bekijken als ze gaan douchen of iets dergelijks zonder dat ze hem zien
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')