abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22216703
Wie is Shining_star
  zondag 26 september 2004 @ 16:41:10 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22216733
Die ken je niet? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 26 september 2004 @ 16:58:26 #203
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22217130
Hier het zevende deel van de verhaallijnen . Nadat ik de afgelopen dagen in totaal al 48 verhaallijnen die aan het tournament mee zullen doen geplaatst heb, hier weer 8 .
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 1)
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 2)
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 3)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 4)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 5)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 6)

Op- of aanmerkingen of commentaren op de verhaallijnen zijn natuurlijk altijd gewenst .
Het is tevens een leuk geheugenopfrissertje .

• Isabella en Charlie krijgen een relatie, maar deze loopt al gauw stuk. Isabella wordt Charlies geheime stalker, waar Charlie pas later achterkomt. Ze ontvoert Charlie en ontsnapt aan de dood. Ze besluiten het te vergeten en gaan als "gewone" vriendinnen verder.

• Tony ligt samen met zus Yasmin, die iets met Stefano heeft, Ludo op. Wanneer Stefano erachter komt, wil Tony hem doden. Hij raakt echter bruidegom Simon en Remco, Simon sterft. Tony belandt in de bak en pleegt zelfmoord.

• Barbara en Jef willen een kind en nemen Meike als draagmoeder. Bij de geboorte wordt de doodgeboren "Jonas"omgeruild met de levend geboren Lucas, zoon van Janine. Meike denkt dat hij haar kind is en ontvoert hem. Uiteindelijk komt het uit en krijgt Janine haar kind terug.

• Meta wordt het nieuwe model van Suzanne en Linda en krijgt een relatie met Arthur. Pas later komen de twee erachter dat Meta een man is. Meta besluit het Arthur te vertellen, een ruzie is het gevolg. Uiteindelijk gaan ze als vrienden uit elkaar en doet Meta gewoon de modellenklus.

• Nadat Martin, Helens broer, is afgekickt van de drugs krijgt hij wat met Wil de Smet. Helen vindt dit maar niks en krijgt ruzie met Wil. Uiteindelijk maken de twee het goed en vertrekken ze met zijn drieën naar Australië.

• Janine ontdekt dat ze een zusje heeft, Marieke. Ze is niet bepaald een lieverdje en gaat uit met een groep Hells Angels. Ze wordt verkracht en raakt geestelijk helemaal in de war. Uiteindelijk komt ze haar grote liefde tegen, Mark. Ze vertrekken samen naar Italië.

• Rik en Anita hebben net een relatie wanneer het bij Rik thuis verkeerd gaat. Rik en zijn moeder raken in gevecht met zijn vader, die hen mishandelt. Zijn vader overleeft het niet. Rik neemt de schuld op zich, maar uiteindelijk ontdekken Anita en de politie dat zijn moeder de dader is.

• Nadat Julian en Jessica uit elkaar zijn, krijgt ze een verhouding met Ludo. Ze is hem echter al snel zat, waarop Ludo besluit haar vast te houden als een hond. Wanneer hij Jessica vrijlaat, komt Julian er achter en slaat Ludo in zijn gezicht. Ludo zorgt er op zijn eigen wijze voor dat Julian zijn mond houdt.
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_22218081
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_22218478
    ja dat tournement. Daar klopt natuurlijk niet veel van. Iemand die nu nog in de serie zit krijgt vaak veel meer stemmen dan een personage dat eigelijk veel leuker is maar al de serie uit is, Is het geheugen van de stemmers dan zo slecht of wat?
      zondag 26 september 2004 @ 17:52:49 #206
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22218532
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 17:50 schreef _bigmac_ het volgende:
    ja dat tournement. Daar klopt natuurlijk niet veel van. Iemand die nu nog in de serie zit krijgt vaak veel meer stemmen dan een personage dat eigelijk veel leuker is maar al de serie uit is, Is het geheugen van de stemmers dan zo slecht of wat?
    Dat jij Rik leuk vindt, daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Maar neem anderen niet kwalijk dat ze het een -personage vinden.
      zondag 26 september 2004 @ 17:54:06 #207
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22218565
    Jij verkiest Morris 1 trouwens boven Rien Hoogendoorn.
    De pot verwijt de ketel dus... .
    pi_22218669
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
    Jij verkiest Morris 1 trouwens boven Rien Hoogendoorn.
    De pot verwijt de ketel dus... .
    Die zijn alle twee uit de serie plus ik heb ze alle twee gezien en het waren alle twee toffe personages maar Morris was toch nog iets leuker.
      zondag 26 september 2004 @ 17:59:35 #209
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22218708
    Morris 1 was echt geweldig, wat een verschrikkelijk leuke verhaallijnen had hij inderdaad. .
    pi_22218733
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
    Morris 1 was echt geweldig, wat een verschrikkelijk leuke verhaallijnen had hij inderdaad. .
    Het was jammer dat hij maar heel effe in de serie heeft gezeten anders was dat nog wel eens heel leuk kunnen worden,
    pi_22218744
    Julian had betere verhaallijnen, bijvoorbeeld met z'n zus naar bed gaan
      zondag 26 september 2004 @ 18:01:56 #212
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22218761
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 18:00 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Het was jammer dat hij maar heel effe in de serie heeft gezeten anders was dat nog wel eens heel leuk kunnen worden,
    Ze hebben hem niet voor niets totaal anders laten terugkeren, de Morris 1-lijn liep gewoon niet. Bovendien was die Patrick geen goede acteur.
    pi_22218787
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 18:01 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze hebben hem niet voor niets totaal anders laten terugkeren, de Morris 1-lijn liep gewoon niet. Bovendien was die Patrick geen goede acteur.
    Toen bedachten ze maar een cokelijn?
    pi_22218896
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 18:01 schreef BVO het volgende:

[..]

Die Patrick kan zeker wel acteren dat laat hij dagelijks zien op Nickelodeon.
    pi_22219027
    Er is trouwens ook hot nieuws over een nieuwe actrice het schijnt dat camera geile : Kyra van Houwelingen van het tmf progamma summerbase een rol in gtst gaat vertolken.

(bron is goede-tijden-slechte-tijden.nl dus of we het nou zo serieus moeten nemen )
      zondag 26 september 2004 @ 18:41:29 #216
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22219636
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 18:07 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Die Patrick kan zeker wel acteren dat laat hij dagelijks zien op Nickelodeon.
    Dat zal de reden zijn dat hij nu in een soap speelt voor kleine kinderen.

Die jongen kon niet acteren, ze hebben net voor niets Geert Hoes uit Zuid-Afrika laten komen.
      zondag 26 september 2004 @ 18:42:03 #217
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22219648
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef _bigmac_ het volgende:
    camera geile : Kyra van Houwelingen
    pi_22219778
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef _bigmac_ het volgende:
    Er is trouwens ook hot nieuws over een nieuwe actrice het schijnt dat camera geile : Kyra van Houwelingen van het tmf progamma summerbase een rol in gtst gaat vertolken.

(bron is goede-tijden-slechte-tijden.nl dus of we het nou zo serieus moeten nemen )
    NEEEEE dit wordt verschrikkelijk!!!!!
    Hopelijk is het niet waar!
      zondag 26 september 2004 @ 18:58:57 #219
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_22220014
    Marcus moet terugkomen, dan kunnen we weer lachen in GTST.

Over een tijdje zijn er niet echt grappige personages meer, vooral als Benjamin verdwijnt.
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
    pi_22220078
    Ja Marcus was een topper!
    pi_22220113
    Ik vond deze cast nooit erg super. (nee ik ga niet weer herhalen dat de cast eind jaren 90 echt geweldig was dat heb ik nu al duizend keer verteld ). Maar goed ik verwacht dat er in een keer 5 nieuwe acteurs komen.
      zondag 26 september 2004 @ 19:18:44 #222
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_22220411
    De cast is vaak bijna perfect, met meestal 1 groot minpunt. Dat was bij mij eerst Meike, daarna Roxy, daarna Pascale en Tracy, en uiteindelijk Isabella, die nu gelukkig weer wat leuker wordt. Op het moment vind ik Martine het grootste minpunt (sorry digispeed, maar het is mijn mening maar hé )
    pi_22220448
    Frey je moet nog effe op ludo stemmen in het gtst topic.
      zondag 26 september 2004 @ 19:22:45 #224
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22220502
    M.a.w; je hebt een hekel aan Ludo's vijanden?
    Zonder hen had jij Ludo ook niet zo leuk gevonden denk ik.
      zondag 26 september 2004 @ 19:29:17 #225
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_22220660
    quote:
    Op zondag 26 september 2004 19:22 schreef BVO het volgende:
    M.a.w; je hebt een hekel aan Ludo's vijanden?
    Zonder hen had jij Ludo ook niet zo leuk gevonden denk ik.
    Het ligt gewoon aan welke vijanden. Dian en Bowien vond ik top, maar Meike en Roxy waren gewoon mislukt

Martine is inderdaad puur om de strijd met Ludo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')