abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22119311

Ik blijf een zeikerd. Het is Robin Visser
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 22 september 2004 @ 00:06:47 #152
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22119331
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:

Ik vind Robin leuker
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 22 september 2004 @ 09:19:03 #154
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22122993
ik heb de volgende topic al klaar staan.... die wordt echt lachen
pi_22124957
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:06 schreef Svensational het volgende:

Hij weet z'n eigen achternaam toch niet eens.
pi_22126561
quote:
PlayStation presenteert Nederlandse game

AMSTERDAM - PlayStation presenteerde dinsdag de games voor de console Playstation2 die in het najaar uitkomen. Onder die games is Killzone, een door de Amsterdamse softwareproducent Guerrilla ontwikkeld oorlogsspel.

Modderige loopgraven, jungles en andere door oorlog gehavende gebieden vormen het decor. Hier moet de speler zich een weg banen naar de volgende levels. Dat betekent vooral veel tegenstanders op een gewelddadige manier uitschakelen.

Exclusief
Killzone is het eerste spel van Guerrilla exclusief voor PlayStation2. In maart sloot Guerrilla een contract met de Japanse elektronicagigant Sony, producent van PlayStation2. Guerrilla ontwikkelt de komende jaren alleen spellen voor Sony.

Het ontbeerde Sony tot nu toe aan een toonaangevend schietspel dat uitsluitend op zijn spelcomputer is te spelen. Killzone wordt dan ook de grote concurrent van Halo, het futuristische schietspel voor Xbox, genoemd.

Lasers

Alastair Burns, productmanager van Guerrilla, ziet dat niet zo. "Halo is exclusief voor Xbox-bezitters en Killzone voor PS2-bezitters. Daarnaast zijn de spellen heel verschillend. In Killzone zitten bijvoorbeeld geen lasers en geen sciencefiction-elementen."

In het spel zit wel een bekende Nederlander. Ex-soapactrice Mickey Hoogendijk stond model voor het karakter Luger. "Ze ziet er goed uit en het is een aardig meisje," aldus Burns. "We hebben haar voor het spel wel wat vuiler, wat grover gemaakt.

Strip
Killzone komt in de derde week van november uit. Burns verwacht tussen de een en twee miljoen exemplaren te verkopen. In december volgt nog een Killzone-stripboek.
  woensdag 22 september 2004 @ 13:15:38 #157
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22127341
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:04 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]

[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_22128405
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:04 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]

Meesterlijk
pi_22130069
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 22 september 2004 @ 15:45:59 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22130743
quote:
Op woensdag 22 september 2004 15:15 schreef Mvnl het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 22 september 2004 @ 15:50:54 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22130861
Hier het derde deel van de verhaallijnen . Nadat ik gisteren en eergisteren in totaal al 16 verhaallijnen die aan het tournament mee zullen doen geplaatst heb, hier weer 8 .
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 1)
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 2)

Op- of aanmerkingen of commentaren op de verhaallijnen zijn natuurlijk altijd gewenst .
Het is tevens een leuk geheugenopfrissertje .

• Na de dood van Maximilianus Sanders blijkt hij een bijzonder testament te hebben. Ludo en Marcus maken aanspraak op een grote erfenis, maar dan moeten ze aan twee voorwaarden voldoen; én échte broers zijn, én Marcus moet een vrouw vinden om mee te trouwen en een kind mee te krijgen. Uiteindelijk lukt het, maar het ging niet vanzelf...

• Om de grafsteen van zijn moeder te betalen, steekt Job zich diep in de schulden. Hij kan dit niet betalen, waardoor zijn schuldeiser hem vastneemt. Voor vrijlating moet Rik coke naar Thailand smokkelen. Rik wordt gepakt en krijgt levenslang. Na een grote brand denkt iedereen dat Rik dood is, maar op de dag van het huwelijk van Mickey en Anita staat hij in Meerdijk...

• Op de een of andere dag staat ene Nick vd Heyde in Meerdijk. Hij beweert de zoon van Ludo te zijn. Ludo gelooft dit niet, dus moet een DNA-test uitsluitsel brengen. Wanneer deze positief is, volgt voor Nick een lange strijd naar erkenning bij halfbroer Stefano en - vooral - vader Ludo.

• De hele wereld van Stefano stort in, wanneer blijkt dat niet Ludo, maar Maximiliaan zijn vader is. Nadat Janine en Ludo het een tijd voor hem verborgen hielden, komt hij in Maleisië achter de waarheid. In paniek komt hij vast te zitten in de modder en ontsnapt hij aan de dood. Terug in Nederland is het dilemma; vader Ludo of halfbroer Ludo?

• Mathilde en Roos studeren samen af als dokters in het ziekenhuis. Hun begeleider Dokter Peer blijkt een charmeur te zijn en Mathilde en Roos strijden samen om hem. Wanneer zij doorhebben dat het een vrouwenverslinder is zijn ze uit op wraak! Ze ontmaskeren hem en zorgen ervoor dat Peer ontslagen wordt wegens sexuele intimidatie.

• Van vijanden naar vrienden: het gebeurde Ray en Benjamin. Na hun strijd om Pascale, die te maken had met de losse handjes van Ray, belandden de twee in een grot in Egypte. Wanneer de twee doodgewaanden terugkomen, zijn ze goede vrienden geworden en rouwen ze een paar maanden later samen om de dood van Pascale.

• Opeens duikt Valerie, de zus van Barbara, in Meerdijk op. Zij en haar zus blijken meteen grote rivalen, later blijkt dat Valerie de echte moeder van Charlie is. Vele ruzies - onder andere op de grond van de Rozenboom - verder, worden ze na Charlies verlamming gedwongen hun geheim te vertellen. Kom het ooit nog goed tussen deze drie?

• Martine, Isabella en Yasmin willen alle drie wraak op Ludo. Zij voeren met behulp van Il Figlio een gevaarlijk plan uit, waarmee ze Ludo kapot willen maken. Wanneer het Isabella te langzaam gaat, ontvoert zij Nina. Dit loopt echter helemaal verkeerd af en Ludo is op wraak uit… Zal dit hem lukken?
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      woensdag 22 september 2004 @ 16:09:42 #162
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_22131226
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 15:50 schreef BVO het volgende:
    Hier het derde deel van de verhaallijnen . Nadat ik gisteren en eergisteren in totaal al 16 verhaallijnen die aan het tournament mee zullen doen geplaatst heb, hier weer 8 .
    GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 1)
    GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 2)

Op- of aanmerkingen of commentaren op de verhaallijnen zijn natuurlijk altijd gewenst .
    Het is tevens een leuk geheugenopfrissertje .

• Na de dood van Maximilianus Sanders blijkt hij een bijzonder testament te hebben. Ludo en Marcus maken aanspraak op een grote erfenis, maar dan moeten ze aan twee voorwaarden voldoen; én échte broers zijn, én Marcus moet een vrouw vinden om mee te trouwen en een kind mee te krijgen. Uiteindelijk lukt het, maar het ging niet vanzelf...

• Om de grafsteen van zijn moeder te betalen, steekt Job zich diep in de schulden. Hij kan dit niet betalen, waardoor zijn schuldeiser hem vastneemt. Voor vrijlating moet Rik coke naar Thailand smokkelen. Rik wordt gepakt en krijgt levenslang. Na een grote brand denkt iedereen dat Rik dood is, maar op de dag van het huwelijk van Mickey en Anita staat hij in Meerdijk...

• Op de een of andere dag staat ene Nick vd Heyde in Meerdijk. Hij beweert de zoon van Ludo te zijn. Ludo gelooft dit niet, dus moet een DNA-test uitsluitsel brengen. Wanneer deze positief is, volgt voor Nick een lange strijd naar erkenning bij halfbroer Stefano en - vooral - vader Ludo.

• De hele wereld van Stefano stort in, wanneer blijkt dat niet Ludo, maar Maximiliaan zijn vader is. Nadat Janine en Ludo het een tijd voor hem verborgen hielden, komt hij in Maleisië achter de waarheid. In paniek komt hij vast te zitten in de modder en ontsnapt hij aan de dood. Terug in Nederland is het dilemma; vader Ludo of halfbroer Ludo?

• Mathilde en Roos studeren samen af als dokters in het ziekenhuis. Hun begeleider Dokter Peer blijkt een charmeur te zijn en Mathilde en Roos strijden samen om hem. Wanneer zij doorhebben dat het een vrouwenverslinder is zijn ze uit op wraak! Ze ontmaskeren hem en zorgen ervoor dat Peer ontslagen wordt wegens sexuele intimidatie.

• Van vijanden naar vrienden: het gebeurde Ray en Benjamin. Na hun strijd om Pascale, die te maken had met de losse handjes van Ray, belandden de twee in een grot in Egypte. Wanneer de twee doodgewaanden terugkomen, zijn ze goede vrienden geworden en rouwen ze een paar maanden later samen om de dood van Pascale.

• Opeens duikt Valerie, de zus van Barbara, in Meerdijk op. Zij en haar zus blijken meteen grote rivalen, later blijkt dat Valerie de echte moeder van Charlie is. Vele ruzies - onder andere op de grond van de Rozenboom - verder, worden ze na Charlies verlamming gedwongen hun geheim te vertellen. Kom het ooit nog goed tussen deze drie?

• Martine, Isabella en Yasmin willen alle drie wraak op Ludo. Zij voeren met behulp van Il Figlio een gevaarlijk plan uit, waarmee ze Ludo kapot willen maken. Wanneer het Isabella te langzaam gaat, ontvoert zij Nina. Dit loopt echter helemaal verkeerd af en Ludo is op wraak uit… Zal dit hem lukken?
  • Friends don't let friends remain beardless...
      woensdag 22 september 2004 @ 16:14:27 #163
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_22131332
      woensdag 22 september 2004 @ 17:28:38 #164
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_22132867
    schop
      woensdag 22 september 2004 @ 18:02:33 #165
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_22133502
    rustig hier. (boring)
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      woensdag 22 september 2004 @ 18:12:16 #166
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22133689
    Hebben jullie al gestemd in de tweede ronde van het GTST Tournament?
    Nee??? Doe dat dan NU in GTST Tournament: Favoriete Personage #2 Ronde 2. .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_22135163
    Ik zat in het TV-forum te zoeken naar dit topic .

God ik ben hier echt lang niet geweest .
      woensdag 22 september 2004 @ 19:25:42 #168
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_22135223
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 19:23 schreef karoltje het volgende:
    Ik zat in het TV-forum te zoeken naar dit topic .

God ik ben hier echt lang niet geweest .
    KAROLTJE

Míjn GTST-Godin
    Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
    pi_22136264
    Janine doet nu wel heel dom.
    pi_22136347
    , ik heb een week niet gekeken.

Heb ik nog wat gemist ?
    So be mine
    And your innocence I will consume
    clic
    clic
    pi_22136408
    Ludo Ludo Ludo.

Hulp zoeken bij Barbera
    Hij zou toch wat met Valerie krijgen
      woensdag 22 september 2004 @ 20:11:33 #172
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_22136438
    wat een toneelstuk zeg dat van ludo bij barbara
    De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
    pi_22136488
    Mischien krijgen Ludo En Barbara wel wat....
    In de vooruitzichten staat er ook wat met Barbara en Ludo
    Zou wel weer erg .. zijn
    Correct en tevens juist...
    pi_22136490
    quote:
    Op woensdag 22 september 2004 19:25 schreef Bupatih het volgende:

[..]

KAROLTJE

Míjn GTST-Godin
    .

Ik ga mijn leven beteren .

Ik kijk GTST met een half oog, nu ik in de lappenmand lig en (wonder boven wonder) elke avond thuis ben heb ik alle tijd. Maar helaas kan GT me niet zo boeien dat ik er 100% naar kijk. En al helemaal niet met Sex a/t City op hetzelfde tijdstip ! Ik zap er zo af en toe langs en zo blijf ik bij. Er gebeuren gewoon niet teveel schokkende dingen op het moment . Waarschijnlijk komt het wel weer goed!

De rest nog wel die hard aan t kijken?
      woensdag 22 september 2004 @ 20:14:11 #175
    59118 digispeed
    gegarandeerd succes
    pi_22136508
    BTW als Barabar en Ludo wat krijgen, doet Ludo dat alleen maar om zo dichterbij Janine te komen.
    Je gelooft toch niet dathij echt op haar valt
    De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')