quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:42 schreef karoltje het volgende:
Ik zeg Bar en Ludo gaan samen een zaak opzetten! Bar wilde toch voor zichzelf beginnen? Weet niet meer met wat want zodra Bar begint te praten pak ik er vaak even een tijdschriftje bij. Dus dan mag Ludo bij haar komen werken en zo helpen ze elkaar en vallen ze madly in love with eachother
.
Bar wilde een eigen event-organisate-bureau beginnen.
Trouwens; waar woont Sil nu. En ik vroeg me ook af waar Ludo woont maar die woont dus blijkbaar in zn auto
?
Misschien bij Janine?
En Rosa zag er leuk uit in dr eigen kleding! Sjieke broek, sexy hakken! Ben benieuwd of ze onder Nick's bewind ook zo'n schortje aan moet... Charlie vind ik trouwens niet lief met Rosa
, kan het niet hebben dat Rosa 'mevrouw' tegen dat kleine kreng zegt! Ik zie het nog wel gebeuren dat Charlie Rosa alle hoeken van de kamer laat zien
.
Dat vind ik ook. Verwend nestZe moeten van Rosa afblijven!!
Grappig toch...quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:12 schreef bloodymary het volgende:
Oh my god! Barbara gaat Ludo in huis nemen en van het een komt het ander...............![]()
quote:Wanneer Evelien, Daniëls nieuwe geliefde
Straks bij het tournament staat er 12 keer zoveel als in die post.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:12 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het te veel om te lezenAukje
.
Gaan daar mensen aan meedoen denk je?quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Straks bij het tournament staat er 12 keer zoveel als in die post..
En Aukje is niet leuk..
.
Ja.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:18 schreef karoltje het volgende:
[..]
Gaan daar mensen aan meedoen denk je?.
(En Hind ook niet, puh! *wegrent..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |