abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22183141
Wanneer is dat bekend gemaakt en door wie dan BVO?
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:27:10 #152
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22183154
Beter lezen, Noa. . Echt een hele tijd terug stond het al in de spoilers.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22183323
oh beter die 2 zijn leuk bij elkaar
Wist nog niet
Correct en tevens juist...
pi_22183404
Vreselijk Ludo en Bar!Laat Janine het snel bijleggen met hem en opnieuw beginnen.Ik vindt ze niet bij elkaar passen.Misschien dat ik dat over een tijdje wel vindt maar nu niet.Dan krijg je weer zo'n Sanders-Alberts samenvoeging!
pi_22183478
Ik zeg Bar en Ludo gaan samen een zaak opzetten! Bar wilde toch voor zichzelf beginnen? Weet niet meer met wat want zodra Bar begint te praten pak ik er vaak even een tijdschriftje bij . Dus dan mag Ludo bij haar komen werken en zo helpen ze elkaar en vallen ze madly in love with eachother .

Trouwens; waar woont Sil nu . En ik vroeg me ook af waar Ludo woont maar die woont dus blijkbaar in zn auto ?

En Rosa zag er leuk uit in dr eigen kleding! Sjieke broek, sexy hakken ! Ben benieuwd of ze onder Nick's bewind ook zo'n schortje aan moet... Charlie vind ik trouwens niet lief met Rosa , kan het niet hebben dat Rosa 'mevrouw' tegen dat kleine kreng zegt! Ik zie het nog wel gebeuren dat Charlie Rosa alle hoeken van de kamer laat zien .
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:46:11 #156
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22183563
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:42 schreef karoltje het volgende:
Ik zeg Bar en Ludo gaan samen een zaak opzetten! Bar wilde toch voor zichzelf beginnen? Weet niet meer met wat want zodra Bar begint te praten pak ik er vaak even een tijdschriftje bij . Dus dan mag Ludo bij haar komen werken en zo helpen ze elkaar en vallen ze madly in love with eachother .
Bar wilde een eigen event-organisate-bureau beginnen.

Trouwens; waar woont Sil nu . En ik vroeg me ook af waar Ludo woont maar die woont dus blijkbaar in zn auto ?
Misschien bij Janine?

En Rosa zag er leuk uit in dr eigen kleding! Sjieke broek, sexy hakken ! Ben benieuwd of ze onder Nick's bewind ook zo'n schortje aan moet... Charlie vind ik trouwens niet lief met Rosa , kan het niet hebben dat Rosa 'mevrouw' tegen dat kleine kreng zegt! Ik zie het nog wel gebeuren dat Charlie Rosa alle hoeken van de kamer laat zien .
Dat vind ik ook. Verwend nest Ze moeten van Rosa afblijven!!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22183640

pi_22183647
Aan de ene kant jammer, ik had verwacht dat Rosa een grotere verhaallijn kreeg, en dat zij Ludo ging helpen
pi_22184040

vrijdag 24 september 2004 @ 22:43:19 #160
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_22184979

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_22185549
Ja,leuk hè Aukje!
pi_22186941
Sophia

'Loedooo?'
pi_22187429
Oh my god! Barbara gaat Ludo in huis nemen en van het een komt het ander...............
pi_22187566
Hahahaha die filmcovers
Delivered without an information leaflet
pi_22190735
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 00:12 schreef bloodymary het volgende:
Oh my god! Barbara gaat Ludo in huis nemen en van het een komt het ander...............
Grappig toch...

hoeft Bar ook geen baantje meer te zoeken .
  zaterdag 25 september 2004 @ 11:57:18 #166
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22192120
Hier het zesde deel van de verhaallijnen . Nadat ik de afgelopen dagen in totaal al 40 verhaallijnen die aan het tournament mee zullen doen geplaatst heb, hier weer 8 .
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 1)
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 2)
GTST #89: Stefano, knipperlicht-relatie expert! (deel 3)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 4)
GTST #90: De terugkeer van de Koning! (deel 5)

Op- of aanmerkingen of commentaren op de verhaallijnen zijn natuurlijk altijd gewenst .
Het is tevens een leuk geheugenopfrissertje .

• Sjors en Milan krijgen een relatie. Milan wil echter met haar naar bed, terwijl Sjors vanwege haar verkrachting en vooral vanwege haar geloof hier helemaal geen behoefte aan heeft. Zal Milan zich in kunnen houden en Sjors volledig trouw kunnen blijven? Sjors weet het niet...

• Pascale is dood en rechercheur Veldhuis gaat op zoek naar de moordenaar. Is het Dennis? Benjamin? Ray? Laura? Uiteindelijk werd Laura voor de rechter gedaagd als de moordenares. Ze stond op het punt om jaren achter de tralies te verdwijnen, wanneer Benjamin erachter kwam dat Robin het heeft gedaan. Hij geeft zich allereerst zelf aan, later komt uit wie de echte dader was. Benjamin blijft zich schuldig voelen en wil Meerdijk verlaten...

• Wanneer Jef voor heel veel geld opgelicht wordt, wordt hij zijn huis uitgezet. Hij leeft in een caravan en gaat zwerven. Hij wordt echter heel ziek en wordt geholpen door "Casper" zijn zwervervriend. Hij is te koppig om hulp te zoeken, uiteindelijk krijgen Barbara en Charlie hem toch zo ver en overleeft hij het net.

• Jefs zoon Remco komt terug in Meerdijk. Het contact met Jef verloopt eerst heel moeizaam, door wat er vroeger is gebeurd. Met Barbara kan Remco het beter vinden, de twee gaan zelfs met elkaar naar bed. Uiteindelijk wordt de band tussen Jef en hem beter en koopt hij Jefs huis terug. Wanneer hij door de schietpartij van Tony verlamd raakt, gaat hij naar de VS voor revalidatie.

• De doodgewaande Simon keer terug in Meerdijk. Janine en Ludo hebben het goed samen, totdat Nina ziek wordt door het gif van Bowien. Simon helpt haar beter te worden en Janine twijfelt over haar gevoelens. Lud is bang Janine aan Simon te verliezen en hij zorgt ervoor dat Linda terugkomt uit Brazië om Simon te zien. Simon gaat met haar mee en Ludo en Janine zijn weer samen.

• Terwijl Martine zwanger is van Wendela a.k.a. Sjors, moet zij de gevangenis in. Martine mag haar niet houden en ze kiest ervoor om Wendela achter te laten bij haar goede vriend Daniel. Frits is woedend en doet er alles aan om samen met Dian Wendela te krijgen. Daniel laat zich niet kennen en Frits krijgt de voogdij niet, samen met Janine geeft hij haar aan een pleeggezin.

• Daniël heeft de liefde van zijn leven gevonden, Jeanne. Helaas raakt zij ernstig ziek. Toch kiest Daniël ervoor om met haar te gaan trouwen. Ze trouwen in het ziekenhuis. Jeanne gaat steeds meer achteruit en niet lang na hun bruiloft overlijdt Jeanne, Daniël is ontroostbaar...

• Wanneer Evelien, Daniëls nieuwe geliefde, omkomt door een autobom, blijkt Onno hier achter te zitten. Daniel raakt de kluts kwijt en boven op een dak krijgen ze ruzie en Onno valt naar beneden. Dian zorgt ervoor dat Daniël verdacht wordt, maar Ludo helpt Daniël door door een alibi te verzorgen voor hem. Na een moeilijke periode lijkt hij eindelijk weer rust te hebben met zijn nieuwe geliefde Suzanne. Toch kan Daniel het allemaal niet meer aan en besluit hij om sigaren te gaan halen... maar komt nooit meer terug.
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_22192188
    quote:
    Wanneer Evelien, Daniëls nieuwe geliefde
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
      zaterdag 25 september 2004 @ 12:03:28 #168
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22192197
    Wat? .

-edit: Snap hem al. :').
      zaterdag 25 september 2004 @ 12:04:13 #169
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22192209
    Die laatste verhaallijn, met Evelien, vond ik trouwens ook erg goed. .
    pi_22192225
    Ik ken de helft niet
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_22192338
    Ik vind het te veel om te lezen

Aukje .
      zaterdag 25 september 2004 @ 12:15:23 #172
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22192377
    quote:
    Op zaterdag 25 september 2004 12:12 schreef karoltje het volgende:
    Ik vind het te veel om te lezen

Aukje .
    Straks bij het tournament staat er 12 keer zoveel als in die post. .

En Aukje is niet leuk. . .
    pi_22192423
    quote:
    Op zaterdag 25 september 2004 12:15 schreef BVO het volgende:

[..]

Straks bij het tournament staat er 12 keer zoveel als in die post. .

En Aukje is niet leuk. . .
    Gaan daar mensen aan meedoen denk je? .

(En Hind ook niet, puh! *wegrent. .)
      zaterdag 25 september 2004 @ 12:18:50 #174
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_22192440
    Liever Aukje in de Playboy dan Hind in Idols

Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
      zaterdag 25 september 2004 @ 12:20:43 #175
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_22192463
    quote:
    Op zaterdag 25 september 2004 12:18 schreef karoltje het volgende:

[..]

Gaan daar mensen aan meedoen denk je? .

(En Hind ook niet, puh! *wegrent. .)
    Ja. . Bij ONM werkt het ook. . En in het tournament zullen de omschrijvingen uiteraard korter zijn. .

Hind is leuk. . .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')