quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
euh, je tvp't je eigen topic?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:23 schreef sir_dalord het volgende:
tvp
dat wordt lastig, ik vrees dat het de volgende OP gaat worden.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:25 schreef komrad het volgende:
tvp, kan iemand in de OP de url voor mijn naam weghalen thanx
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:25 schreef REFUSED het volgende:
[..]
euh, je tvp't je eigen topic?![]()
omdat je een wedstrijd speelt, kan je niet zien hoe zich voelen. Ze zitten namelijk in je VIP box naar je pot voetbal te kijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 18:26 schreef MasterMido het volgende:
Sponsors: in de VIP-sectie
Ze zaten eerst in de wolken. Ben ik nu voor uit gegaan of achter uit?
Bij oefenwedstrijd een speler gebleseerd uit gevallenNu mis ik hem straks bij de ontknoping van de competitie.
GRRRrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:26 schreef MasterMido het volgende:
Sponsors: in de VIP-sectie
Ze zaten eerst in de wolken. Ben ik nu voor uit gegaan of achter uit?
Bij oefenwedstrijd een speler gebleseerd uit gevallenNu mis ik hem straks bij de ontknoping van de competitie.
GRRRrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
user
Kan je ook zien aan de tekst hoeveel weken hij eruit is?quote:Hans Notebaart de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Dennis Overmars die het ongelukkige slachtoffer was, kon de wedstrijd niet voortzetten en werd vervangen door Roelant van Werven.
neequote:Op woensdag 1 september 2004 18:33 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Kan je ook zien aan de tekst hoeveel weken hij eruit is?
quote:Hildebrand Hollemans (39951308)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 530 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ook maar even ingeschreven... ik hoop toch wel dat je je realiseert dat het een bloedserieus spelletje is hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 18:51 schreef ActaniA het volgende:
sta in wachtrij voor aanmelden
aangezien ons hele voetbalteam meedoed heb ik me ook maar ingeschreven duurt alleen nog wel even dnek ik
Ha ha briljant, 7 - 0 gewonnen in een oefenwedstrijd, en ha ha, wat een pech. Training deze week gaat verloren, omdat je met een onbegrijplijke opstelling hebt gespeeld. Kosten als je in een hogere divisie zit met een goed trainingsschema, +/- 6 tonquote:Op woensdag 1 september 2004 19:30 schreef Zwoerd het volgende:
Net met een 2-3-3 opstelling met 7-0 gewonnen
Ik had m'n hele opstelling verneukt vandaag, er klopte geen reet van. Normaal gesproken speel ik 5-3-2 met een oefenwedstrijd maar aangezien er een trainee geblesseerd is gaat dat 4-4-2 worden. Verder boeit het geen reet als je verliest zolang je trainees maar spelen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:39 schreef komrad het volgende:
@hal9000, heb je rating is even bekeken en dat wordt een zware kluif voor me volgende week
en die hufter heeft hem meteen weer op de transferlijst gezetquote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef The_Hives het volgende:
helaas geen bidwar, deze speler verkocht voor 3k
![]()
[..]
Toch niet als je te weinig spelers opstelt, alleen als je op een positie 2 spelers te veel opsteld dacht ik..quote:Op woensdag 1 september 2004 19:35 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ha ha briljant, 7 - 0 gewonnen in een oefenwedstrijd, en ha ha, wat een pech. Training deze week gaat verloren, omdat je met een onbegrijplijke opstelling hebt gespeeld. Kosten als je in een hogere divisie zit met een goed trainingsschema, +/- 6 tonOmdat het een week langer duurt voordat je trainee's omhoog gaan...
![]()
als je naar de stats kijkt eigenlijk wel denk ikquote:Op woensdag 1 september 2004 19:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
![]()
geluk![]()
ik ben niet gewenst :')quote:Op woensdag 1 september 2004 20:19 schreef Fugie het volgende:
krijgen jullie ook zoveel fed invites ? Ik heb er deze week al 3 gehad ofzo
dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 1 september 2004 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
ik heb geen goede, ervaren spelers. Ik verkoop mn hele elftal, koop daarvoor jonge trainees, die ga ik trainen en later doorverkopen. Dat was toch die tactiek? Dan heb ik niet echt een basiselftal, tenzij ik die trainees gebruik voor zondagwedstrijden (zal wel moeten, aangezien ik geen andere spelers heb)
waarschijnlijk ben ik niet zo populairquote:Op woensdag 1 september 2004 20:19 schreef Fugie het volgende:
Sommige mensen zijn goed in het bijhouden van een OP, andere beter in oefenwedstrijden he...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:30 schreef sir_dalord het volgende:
8-2 verloren van koei
je geeft zelf het antwoord al...quote:Op donderdag 2 september 2004 00:17 schreef MasterMido het volgende:
Hmm vaag een speler van mij had in vorige wedstrijden steeds 1 ster heel weinig. En nu in eens 2,5 :S Hoe kan dat nou weer?
Dit zijn posities geweest:
week 5 centrum verdediger 1,5 ster
week 6 centrum verdediger 1 ster
week 7 rechts achter 1 ster
week 8 links achter 1ster
week 9 rechts achter 1 ster
week 11rechts achter 2,5 ster
Van waar die steiging? Hij is in skills niks omhoog gegaan. Alleen nu bij de laatste wedstrijd is hij met zijn vorm van 2 naar 6 gegaan(HAM cijfers) :S
01-09-2004 Ongewenste berichtenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:19 schreef Fugie het volgende:
als je een oefenwedstrijd speelt, tellen de gele kaarten nietquote:Op donderdag 2 september 2004 11:14 schreef R_B het volgende:
Volgens mij zit er een bug in hattrick..
Gister kreeg mijn speler een gele kaart..
Staat er nog niet bij...vreemd...
ow ik dacht altijd van wel...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je een oefenwedstrijd speelt, tellen de gele kaarten niet
Kunnen ze er ook voor zorgen dat de blesures niet mee tellenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je een oefenwedstrijd speelt, tellen de gele kaarten niet
nu nog maar 20 weekjes naar uitstekend toe!!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wow!
Ik investeerde eerst tijden 10k in de jeugd en daardoor stond het een tijdje op redelijk.
Nu investeer ik al 1 hele week 20k en dit is het gevolg:
Niveau jeugdopleiding: goed
Mwah.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:48 schreef thaduck het volgende:
(verdedigend trainen geldt alleen voor de spelers die op een verdedigende manier gespeeld hebben bv??.).
of alleen een appelquote:Op donderdag 2 september 2004 13:09 schreef REFUSED het volgende:
bij spelers die niet zo heel populair zijn zou ik voor jezelf even nagaan hoeveel je er minimaal voor wilt hebben, en dat als prijs stellen. anders heb je straks de helft van je basiselftal voor een appel en een ei verkocht.
Jaquote:Op donderdag 2 september 2004 19:02 schreef R_B het volgende:
Teamgeest vandaag van geirri. naar bedaard gegaan...(omhoog)
Hij was 2 niveau's omlaag gegaan..na een 2 tal begin aankopen![]()
Ik blijf gewoon op normaal spelen..niet mots of pic..
Maar nu komt het...
Ik kan toch gewoon de laatste wedstrijd motsen....(ik moet dan tegen de nummer 1...)
Daarna wordt tijdens de seizoenswisseling toch alles gereset...
En?de mijne staat al 15 weken opg oed en ik heb er pas 1 keer echt wat verkoopbaars uit gehaald (18 jaar passen redelijk positie goed).goed heb je zon 1,5 ton binnenquote:Op donderdag 2 september 2004 12:20 schreef Tim_G het volgende:
[..]
nu nog maar 20 weekjes naar uitstekend toe!!![]()
SD doe er wat aanquote:Op donderdag 2 september 2004 00:29 schreef thaduck het volgende:
Staat btw een fout in de OP. Er staan 2 ] 's teveel in
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:22 schreef engessa het volgende:
Doet ook even een tvp'tje en wat medelingen enzo..
Misschien is het handig om voor de beginnende teams om veel, heel veel handleidingen door te lezen. Er komen om de 5 a 6 topics dezelfde vragen terug die elke keer weer opnieuw behandelt worden. Gewoon alle topics ff doorlezen, leer je genoeg van :p
als je zelf al weinig vertrouwen in de VI hebt, zou ik lekker aan mn team bouwen. Daar heb je uiteindelijk veel meer profijt van. En als het goed is, zal je je voorsprong op de rest van je league wel behoudenquote:Ik begin trouwens met een dilemma te zitten. Ik sta op dit moment 3e met drie punten achterstand op nummer 2. Nummer 2 moet tegen nummer 1 en gaat dit vermoedelijk verliezen waardoor ik (weer) 2e kom te staan en, mits ik mijn betere doelsaldo vast hou en win, promoveer. Maar als ik met mijn team in VI terecht kom is de kans groot dat ik er meteen weer uitgeknikkerd word en weer in VII terecht kom. Ik kan ook 'express' 1 wedstrijdje gelijk spelen of verliezen en dan netjes 3e eindigen, volgende seizoen nog aan mijn team bouwen en dan een gooi naar het kampioenschap doen en dan met een beter team promoveren. Wat is wijsheid?
Manager Hives van de Dapp're Strijders had 2 spelers aanbevolen aan de bondscoaches van de Fok! Federatie. Beide spelers hadden belooft hun coach niet teleur te stellen.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:33 schreef sir_dalord het volgende:
kijk eens wat ome qyn voor jullie gebakken heeft
[afbeelding]
q-team?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:50 schreef -Raffie- het volgende:
een speler in het q team en een in b- team niet slecht
we doen hier niet aan quakequote:Op donderdag 2 september 2004 22:50 schreef -Raffie- het volgende:
een speler in het q team en een in b- team niet slecht
onze fout nietquote:Op donderdag 2 september 2004 23:23 schreef REFUSED het volgende:
VRIJ VRIJ VRIJ
jullie hebben mijn verwachtingen echt veeeeeeeel te ver overtroffen
het gebrek aan bier aan onze kant afkomstig van de dapp're strijders heeft er juist voor gezorgd dat er maar 1 geselecteerd werdquote:Op donderdag 2 september 2004 22:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
manager Hives bestelde aan de bar een meter bier, en kroop stilletjes in een hoekje.
Benito Guanes voelt op dit moment weinig concurrentie en hete adem in de nek gelukkigquote:Op donderdag 2 september 2004 23:41 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het gebrek aan bier aan onze kant afkomstig van de dapp're strijders heeft er juist voor gezorgd dat er maar 1 geselecteerd werd![]()
maar 1 speler per team dus![]()
euh, jullie staan bij een internetcafe naar elkaar te zwaaien of je elkaar zietquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:54 schreef WasQ het volgende:
Johan Derksen, zie je me nu?
![]()
nu heb ik helemaal geen spelers meer er in staanquote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef sir_dalord het volgende:
jajaja
hij is af, raffie zijn speler is eruit gehaald, want je mag maar 1 speler per hebben in beide elftallen..
was ff een foutje, is weer goed gezet
jawel, 1tje in het q-teamquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:18 schreef -Raffie- het volgende:
nu heb ik helemaal geen spelers meer er in staan![]()
![]()
![]()
Kijk nu nog 's, want om 6:51 was de training nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 3 september 2004 06:51 schreef DaMadKow het volgende:
trainingsupdate:
Vorm: +7 / -1
TSI: +1.040 / -940
Weer geen stijgers in scoren
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 07:18 schreef qyn het volgende:
[..]
Kijk nu nog 's, want om 6:51 was de training nog niet afgelopen![]()
waar heb je het over? Daarnaast....ik tel er 4 hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:13 schreef REFUSED het volgende:
de nieuwe versie van hattrick is lauw!
match analysis van de competitie:
kansen tegen over rechterkant: 1 succesvol:
kansen tegen via midden: 1 succesvol: 0
kansen tegen over linkerkant: 2 succesvol: 1
kansen tegen via vrije trappen: 1 succesvol: 0
kansen tegen via counters: 1 succesvol: 0
kansen tegen via events: 2 succesvol: 1
kansen tegen door uithoudingsvermogen: 1 succesvol: 1
kansen tegen door experience: 2 succesvol: 0
kansen tegen uit lange passes: 1 succesvol: 1
doelsaldo 44 - 4 na 10 wedstrijden (ik tel 5 succesvol dus moet er eentje een combinatie zijn geweest) en gemiddeld per wedstrijd 1,1 kans tegen :')
nee, want dat is de bedoeling juist niet van het all star teamquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:27 schreef REFUSED het volgende:
euh, dan kijk je toch even bij de matchreports van federatieleden die nog niets ingestuurd hebben?
mijn jeugdpull van 17 met redelijk scoren is wel niet voor 13k weggegaan!!quote:[b]
Hierbij is mijn 17 jarige matig scoren(die ik ook na het nuttigen van 12 pintjes had gekocht) naar redelijk gegaan. Ik ga hem ff op de markt zetten, wie weet wordt er wel flink voor geboden
Die wordt door de meeste mensen bekeken in een extern programma. Staat niet op de site van hattrick zelf. Veel mensen gebruiken HAM, ikzelf gebruik HattrickPoli. Ga maar eens naarquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:21 schreef thaduck het volgende:
Waar vind je in hemelsnaam die trainingsupdate??
Ik kon van de week ook al nergens tijdens de wedstrijd de tussenstand vinden, vaag hoor
De ratings en overzichten zijn idd wel erg ok. Die probeer ik nu te snappen en bij te houden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:00 schreef R_B het volgende:
Ik zelf vind ht ratings wel makkelijk...
zodra je download van hattrick zie je wat er verandert is..
Tevens zie je heel makkelijk je beste opstelling..en die kan je ook aanpassen/anders laten selecteren....
euh, als je HAM geregistreerd hebt staan, kun je ook spelers switchen en zie je meteen de ratings van je team veranderen. (maar dat wist je neem ik aan toch welquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah ik gebruik alleen HAM voor alles, behalve voor de opstelling. Dat doe ik met Buddy (per positie)... Dan kan ik zelf nog iets switchen met wat spelers en uitproberen. Dan heb ik hulp maar heb ik zelf ook inzicht... ideale combi
euh ja, ik had de uithoudingsvermogen 1 1 beide bij gescoord geteldquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:17 schreef Grumpey het volgende:
waar heb je het over? Daarnaast....ik tel er 4 hoor![]()
en gemiddeld 1,2 kans tegen...![]()
ham:quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:34 schreef thaduck het volgende:
verhaal
en niet vergeten de laatste 6 dagen te selecteren ipv de laatste 7, anders krijg je je totaal van 2 weken training te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:44 schreef Ruudt het volgende:
ham:
tools --> list of changes .. en dan vink je form + tsi ook ff aan
Je kan rechtsbovenin aanzetten of je form first of mid first wil doen..quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:13 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik zie nergens een optie om het beste team te laten berekenen. Daar gebruik ik nu lineup2win voor en dat bevalt voor mij op dit moment. Het is alleen nog even afwachten hoe het in de praktijk uitpakt, heb pas 1 vriendschappelijke wedstrijd gespeeld nl
Euh, het verschil in sterren is er niet als je PIC speelt. Het enige verschil zit hem in de waardering van je middenveld (ofwel je balbezit); dat gaat wat omlaag. Het is dus niet van invloed op je aanval of je verdediging, alleen je middenveld.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:01 schreef The_Hives het volgende:
hoeveel procent of sterren daalt je team wanneer je PIC speelt?
hij is rampzalig hoog, en ik slecht laag, terwijl mn middenvelder naar uitstekend is gegaan. Dus in principe genoeg marge om te PICcenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:09 schreef qyn het volgende:
[..]
Euh, het verschil in sterren is er niet als je PIC speelt. Het enige verschil zit hem in de waardering van je middenveld (ofwel je balbezit); dat gaat wat omlaag. Het is dus niet van invloed op je aanval of je verdediging, alleen je middenveld.
Stel het is slecht (erg hoog) als je normaal speelt, dan is het ongeveer slecht (laag) als je PIC speelt. Let ook op uit- en thuis spelen![]()
Voor 1k terug kopenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en die hufter heeft hem meteen weer op de transferlijst gezet
hij heeft hem er voor 2.500 opgezetquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor 1k terug kopen
maar als je daar bijna geen kans maakt is het alleen maar slecht voor het zelfvertrouwen van je spelers en de bezoekersaantallen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef engessa het volgende:
Ik heb mijn verdediger te koop gezet. Hopelijk gaat dat een beetje geld opbrengen, kan het wel gebruiken..
*SPAM*22531323*SPAM*Derek Noteborn*SPAM*
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nu wel of niet voor promotie ga. Een vriend van mij vertelde gisteren dat het wel handig is om te promoveren omdat je in een hogere divisie altijd iets meer ervaring, bezoekers en sponsorgeld krijgt. Das ook wel weer waar.
2 ton..quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef engessa het volgende:
een paarquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Hivezzzz
Had jij al vragen gemaakt trouwens ?
Lolquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een paar.
Ga vanavond wel ff kijken, ik heb toch nog steeds geen geld voor de kroeg![]()
niet aan verliezen denkenquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:44 schreef sir_dalord het volgende:
morgen moet ik tegen de enige ploeg waar ik van verloren heb. Degene die wint, kan zich kampioen worden, aangezien ons programma daarna vrij makkelijk is. Ik moet wel nog tegen de nr 3 maar als ik morgen win, heb ik 4 punten voorsprong, en dat is dus voldoende om eventueel te kunnen verliezen van de nr 3.
kortom, vanavond stuur ik mijn spelers naar kerk alwaar zij hun zonden moeten opbiechten om morgen te kunnen voetballen met de steun van onze almachtige god
ik zou gaan piccen. Als je teamgeest nu al te wensen over laat, dan moet je die stevig gaan spekken natuurlijk. En dan motsen tegen die nr 3.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
--knip--
teamgeest is bedaard, en failliet ga ik nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik zou gaan piccen. Als je teamgeest nu al te wensen over laat, dan moet je die stevig gaan spekken natuurlijk. En dan motsen tegen die nr 3.
En goed genoeg voor de VII klasse ben je sowieso. Het zal qua niveau niet zo gek veel schelen met de VIII, behalve dan de top. Maar dan draai je gewoon een seizoen met de middenmoot mee om het seizoen daarop voor het kampioenschap te gaan. Want anders ben je dadelijk falliet en mag je helemaal opnieuw beginnen..
Waarom? Da's bijna alleen nuttig als je denkt dat hij kans maakt op een u-20 plaats. Je betaalt je helemaal scheel aan het begin van het seizoen, ik weet niet of dat opweegt tegen die paar trainingsweken die je wint.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:09 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb deze week weer 2 solid spelers weten te verkopen. Beide met een winst om en nabij een ton
ik sta dus rond de 150k positief. Ik ga denk ik sparen voor een solid trainee, ipv een passable. Maar die koop ik, natuurlijk, pas aan het begin van het volgende seizoen
Ik ga er vanuit dat je bedoelt ervaring voor de spelers, en niet de ervaring die jezelf op doet in het spelletjequote:Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef engessa het volgende:
Ik heb mijn verdediger te koop gezet. Hopelijk gaat dat een beetje geld opbrengen, kan het wel gebruiken..
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nu wel of niet voor promotie ga. Een vriend van mij vertelde gisteren dat het wel handig is om te promoveren omdat je in een hogere divisie altijd iets meer ervaring, bezoekers en sponsorgeld krijgt. Das ook wel weer waar.
Dat gaat je ook niet lukken, laat ik jou ook maar uit de droom halenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef Gabberhead het volgende:
Pfff... ik probeer nu al een week een nieuwe keeper aan te schaffen.. schiet niet op.
Maarja, voor 50.000 een solid keeper kopen is ook niet zo heel makkelijk
je doet je naam geen eer aanquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
laat ik jou ook maar uit de droom halen
daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht... Dus ik kan beter nu een 18 jarige solid aanvaller kopen dan volgend seizoen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:52 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Waarom? Da's bijna alleen nuttig als je denkt dat hij kans maakt op een u-20 plaats. Je betaalt je helemaal scheel aan het begin van het seizoen, ik weet niet of dat opweegt tegen die paar trainingsweken die je wint.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:47 schreef DaMadKow het volgende:![]()
Beter nu een 17 jarige kopen, als je nu een 18 jarige koopt is 'ie al bijna 19...
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
hij wilde hem ook kopen na dat de spelers 'jarig' zijn geweest
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:02 schreef DaMadKow het volgende:
Eind van het seizoen, dan worden ze bijna 18....
Oja:
dat geldt alleen bij een erg sucesvolle serie, maar daar moet je je niet te veel aan vast houden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
Oja, mijn stadion is klaar met de verbouwing![]()
Laatste verbouwing: 31-08-2004
Totale capaciteit: 7000
Staanplaatsen: 4340
Gewone zitplaatsen: 1750
Overdekte zitplaatsen: 700
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 210
Ik heb alleen maar de verhoudingen veranderd........
"Laatste gebeurtenissen
02-09-2004 Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
02-09-2004 De club zag helaas 15 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
02-09-2004 De verandering van intensiteit van de training van 90% naar 100% gaat vanaf nu in.
30-08-2004 De club zag helaas 15 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
29-08-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0.0 ¤ aan entreegeld. "
Gaat niet goed![]()
Economie:
Kapitaal: 136 670 ¤ (110 394) ¤
Sponsors: content
Fanclub: 452 leden
Supporters: geļrriteerd
Er was toch zo'n formule dat je uit kon rekenen hoeveel plaatsen je erbij moest hebben? Dat was iets van: het supportersaantal x 20/25 = goede aantal stoelen.
Dus 452 supporters x 25 = 11300
Dan had ik dat getal net zo goed mee kunnen nemen in de verbouwing......ik ben niet erg goed in managen
je krijgt niet meer ervaring, net als dat je geen meer training krijgt ofzo. Je krijgt ook geen meer bezoekers, puur omdat die alleen komen als je ook vaak wint (indien dat wel het geval is komen er dan ook wel meer, maar dus eerst winnen). En dat doe je in VI niet zo makkelijk meer als in VII en VIII. Voor sponsorgeld gaat het verhaal wel op, maar dat scheelt 5000 en weegtn iet op tegen supporterinkomsten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef engessa het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, cap. van een stadion is altijd 7000 plaatsen.
niet goed gelezen. Je hebt de verhoudingen veranderdquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
tot hoeveel heb je hem verbouwd dan?
Niet zo slim vind ik een understatementquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Niks, ik zei toch dat ik alleen de verhoudingen heb veranderd......was niet zo slim eik...:)
*trekt Botox gezicht*quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat gaat je ook niet lukken, laat ik jou ook maar uit de droom halen
Het is slim om een bepaalde linie, keepers, verdedigers, middenvelders, wingers, of aanvallers, om daar jonge spelers neer te zetten 17/18/19 jaar. De rest maakt niet uit. Aangezien je toch maar 1 linie gaat trainen. En om ze snel te laten trainen moeten spelers jong zijn. Wat op zich heel makkelijk is (wat ik zelf ook 1 seizoen gedaan heb). Je koopt 2 keepers, afhankelijk van je geld koop je ze redelijk of goed, en 17 of 18 jaar. Dan train je die 2 in 1 seizoen 3 levels omhoog (met een goed coach) anders duurt het iets langer. Aan het eind van die periode verkoop je 1, je houdt er 1, je hebt een bak geld, koopt trainee's voor een andere linie en het feest kan beginnenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb er veel doorgelezen, maar misschien ben ik ze al vergeten.........en ik zit al de hele tijd te denken of het slim is dat ik mn team verkoop en nieuwe (vooral jonge) spelers koop.....ik heb 3 van de 18 spelers die 19 zijn, de rest zit allemaal rond de 25.......
2 niveaus kost je wel anderhalf seizoen ongeveer..quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:21 schreef R_B het volgende:
Als er een of 2 een niveau met positiespel stijgen, koop ik er nieuwe trainnees voor..
Dan duurt het voor 18 jarige spelers 2 weken langer om te stijgen. Dus dan stijgen ze 2 levels in 1 seizoen. Maar dat betekent wel dat als je ze van goed traint, je dan 2 formidabelen hebt, en als je nog een half seizoen verder traint 2 uitmuntende. Dan heb je in goed vorm een 5* keeper die je hele verdediging boost, en je hebt +/- 2.2 tot 2.4 miljoen te besteden voor trainee's en versterkingenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:52 schreef DeHovenier het volgende:
goeie tip! Ik heb alleen een matig coach, en daar zit veel verschil in (tussen matig en goed), maar ik ga 'm wel proberen.
@JD, ik doe de overschrijvingskaart zo op de post, ik weet niet hoelang het duurt voordat je die 20 euro (supporter voor een jaar) op je rekening heb staan......
ik krijg nu toch een lumineus idee:quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:29 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dan duurt het voor 18 jarige spelers 2 weken langer om te stijgen. Dus dan stijgen ze 2 levels in 1 seizoen. Maar dat betekent wel dat als je ze van goed traint, je dan 2 formidabelen hebt, en als je nog een half seizoen verder traint 2 uitmuntende. Dan heb je in goed vorm een 5* keeper die je hele verdediging boost, en je hebt +/- 2.2 tot 2.4 miljoen te besteden voor trainee's en versterkingen
en hier ben ik eigenlijk vrij serieus in. Jammer van mijn verloren seizoen dan. Maar wacht nog even deze comp afquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik krijg nu toch een lumineus idee:
als ik nou 3 goede spelers verkoop, kan ik mjin schulden betalen, en 2 goede keepers kopen. Als ik dan keepers ga trainen, heb ik in 2 seizoenen formidabele keepers (heb een zwakke coach) ontertussen heb ik een paar goede jeugdpulls, en aan het einde van het derde seizoen kan ik trainees kopen ter waarde van zo'n 2 miljoen
Dan schiet ik tenminste leuk op, want dat geklootviool van nu is ook niets natuurlijk![]()
![]()
![]()
middenvelders trainen. Vrijdag zijn er 3 gestegenquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:09 schreef Grumpey het volgende:
Er gaat niets boven goed trainen....
en als je dat dan eindelijk kan beginnen hives, is het niet eens zo heel slecht idee. Denk wel, koop 2 goede keepers op zun minst, want anders is het alsnog behoorlijk kansloos trainen.
Maar wat heb je al die tijd tot nu toe gedaan dan![]()
wat zullen we goed wordenquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
geklootviool
![]()
Maareh, ik ga die tip van Sandyman (of is het Candyman) proberen, en dan moet het goed gaan
Overigens, is dit qua stats een betere spits dan wat ik heb (behalve Gideonquote:Op zondag 5 september 2004 02:29 schreef qyn het volgende:
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: solid Set Pieces: poor
Mijn eerste 'goed' op een hoofdstat
DE Yared, als in GoT Meester Feut/Supern00b Yared?quote:Op zondag 5 september 2004 09:28 schreef yared het volgende:
Jezus, ik kom veeeeel te weinig op Fokforum zie ik al.... nooit gezien dat er een Hattrick topic is, zit zelf altijd die van GoT te volgen.
Iemand nog zijn gastenboek gespammed hebben?
Geef marr een brul
Yared / Harlem Hattricks![]()
quote:Erno Rogmans (12883667)
22 jaar, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 28 050
Loon: 11 180 ¤/week
Eigenaar: 1337s United
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Dat valt bij mij ook in de categorie koopjes. Heerlijkheid hoor! Dat zal je middenveld absoluut wel boosten, tenzij je 4 van die rakkers al hebt lopenquote:Op zondag 5 september 2004 11:10 schreef devv05 het volgende:
Eindelijk versterking op mn middenveld..
[..]
Hoop dat ik er veel baat bij ga hebbengekocht voor 3.85 miljoen, wat best wel een koopje is.. Met transfervergelijking geeft ie tussen de 4 en 5.5 miljoen.
Heeft iig al 5.5 ster gehaald.. Ik hoop met een goede TS en vorm op misschien 6 sterren. En het is nog een Nederlander ook
quote:Edgar Bult (40368539)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: 1337s United
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Eh verdedigen ?quote:Op zondag 5 september 2004 11:41 schreef devv05 het volgende:
Iemand die verdedigers traint?
Mijn pull:
[..]
Ik heb er niets aan.
Ehhh, jaquote:Op zondag 5 september 2004 11:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eh verdedigen ?
je bedoalt PM ?
Sorry, ik moet die 3.85 miljoen die ik net uitgegeven heb weer een beetje compenserenquote:Op zondag 5 september 2004 11:57 schreef Keano het volgende:
Mooie speler! zo een kan ik wel gebruiken eigenlijkhoeveel moet je er voor hebben?
edit: 75000 zie ik, dan kom ik weer dicht bij de 0,- en dat met maar 1 thuiswedstrijd komende 4 weken.
Dat lijkt wel wat op mijn YP. Ik heb ook 1 met goed scoren gepulled. Staat al wel in de verkoop, kan het geld wel goed gebruiken:quote:Op zondag 5 september 2004 02:29 schreef qyn het volgende:
Benjamin Hehenkamp (40324980)
19 years, passable form, healthy
TSI: 440
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: solid Set Pieces: poor
Mijn eerste 'goed' op een hoofdstat
quote:Andy Alders
TSI = 560 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Snel]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 5 september 2004 09:42 schreef qyn het volgende:
DE Yared, als in GoT Meester Feut/Supern00b Yared?.. Wat een eer
![]()
Ziet er goed uit, je team.. IV volgend seizoen?
Leuk!!quote:Op zondag 5 september 2004 13:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Faas Tergau (40383280)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 756 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Niet echt ontevreden, met zijn goed vleugelspel..
quote:Op zondag 5 september 2004 13:58 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Leuk!!
De mijne lijkt er erg op maar is toch een tikkeltje leuker
Zeger Affelay (40325327)
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 669 ¤/week
Eigenaar: Highvillage FC
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: rampzalig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
![]()
ik probeer voor redelijk scoren nog 3 k te krijgenquote:Op zondag 5 september 2004 14:13 schreef nicomart het volgende:
grmbl... grr.. mompelt iets over golfbaan... ##@$#$!!
mijne al heel seizoen maar dat is niet te merkenquote:Op zondag 5 september 2004 14:00 schreef DonSauza het volgende:
Mijn jeugd staat nu 2 weken op goed en al 2 goede jeugdspelers achter elkaar aan
Gaat lekker!
hoeveel supporters heb je?quote:Op zondag 5 september 2004 14:51 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag moet ik tegen de nummer 2 wat ook gelijk een derby is...als ik dit duel win dan promoveer ik zeker en m'n stadion is vandaag af, 15.000 man.
Iemand alvast geinteresseerd in een oefenduel voor volgende week woensdag?
ik bedoelde eigenlijk ivm met de oefenwedstrjidquote:Op zondag 5 september 2004 15:05 schreef HAL9000S het volgende:
538...ik heb het uit laten rekenen en dit zou voor mij het meest rendabel zijn..
Is goed, daag me maar uit woensdagquote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk ivm met de oefenwedstrjid. Dan spelen we wel bij mij thuis.
wat is zijn spelers id?quote:Op zondag 5 september 2004 14:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik probeer voor redelijk scoren nog 3 k te krijgen
dan zet je je coach er in.quote:Op zondag 5 september 2004 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zit met het volgende probleem, de aankomende friendly kan ik geen 11 man opstellen aangezien ik niemand van m'n basiself erin wil zetten ivm blessures. Maakt dat verder iets uit behalve dat ik de wedstrijd wsl niet zal winnen?
zwak positie, zwak vleugel zijn de hoogste stats verder en lage TSI dus zal weinig opleveren. Hij is wel 17quote:Op zondag 5 september 2004 15:27 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat is zijn spelers id?
als ie wat passen heeft en een hoge tsi, dan gaat ie voor een leuk bedragje weg.
Total Skill Index (TSI): 200quote:Op zondag 5 september 2004 15:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zwak positie, zwak vleugel zijn de hoogste stats verder en lage TSI dus zal weinig opleveren. Hij is wel 17
nouja, hij is wel 17quote:Op zondag 5 september 2004 15:35 schreef HAL9000S het volgende:
Boeien, ik heb vandaag voor het eerst een YP op de transferlijst gezet van een TSI van maar liefst... 60!!!
M'n beste YP ooit!! 40352268
hij lacht mijn wanhopige poging uit om 1k minder in de schuld te staanquote:Op zondag 5 september 2004 15:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Total Skill Index (TSI): 200
nee, ik bied maar niet mee, als je het niet erg vind![]()
Hij's niet liev.quote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij lacht mijn wanhopige poging uit om 1k minder in de schuld te staan![]()
![]()
Wat een gemenerikquote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
en buddy zegt 17kquote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
jij oko R_Bquote:Op zondag 5 september 2004 17:23 schreef R_B het volgende:
Suc6 iedereen vanavond!
hier hetzelfdequote:Op zondag 5 september 2004 17:55 schreef Zwoerd het volgende:
ik ga vanavond maar eens kampioen worden![]()
#fokhattrickquote:Op zondag 5 september 2004 19:45 schreef yared het volgende:
Ik hou niet van Gokken, ik wil gewoon 1 scenario, die waar ik win, win, win!
[afbeelding]
* The_Hives zit nu op de TeamSpeak server van GoT-Hattrick te kleppen, briljant!
en dat is?quote:Op zondag 5 september 2004 20:19 schreef yared het volgende:
teamspeak doen we erbij
irc doet het welquote:Op zondag 5 september 2004 20:35 schreef HAL9000S het volgende:
gvd! Nog steeds geen verbinding
wat heeft dat te maken met:quote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
irc doet het wel
quote:We're having some minor delays with matches tonight (Sunday evening, European time). It should not be more than around 15 minutes extra delay, and we should be rid of the delay later tonight.
dat was een stille hint, omdat er meerdere Fokhattrickers daar online zijnquote:Op zondag 5 september 2004 20:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met:
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.
maar toch winnen?quote:Op zondag 5 september 2004 21:33 schreef Ruudt het volgende:
Na 961 minuten zonder tegengoal is de eerste tegengoal nu toch een feit
2-1 gewonnen met PIC en dus kampioenquote:Op zondag 5 september 2004 21:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar toch winnen?
gefeliquote:Op zondag 5 september 2004 22:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
2-1 gewonnen met PIC en dus kampioen
quote:Op zondag 5 september 2004 22:08 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben godverdomme gedegradeerd![]()
![]()
![]()
zie het als een nieuw begin... volgend seizoen kan je bouwen aan een nieuw team.. veel winnen veel sponsorgeld veel vertrouwen.. met een of twee nieuwe spelers kom je sterker terug dan ooit!!quote:Op zondag 5 september 2004 22:08 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben godverdomme gedegradeerd![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |