quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
Een yp is puur een kwestie van geluk. Met een waardeloze jeugdopleiding kun je nog steeds een goede speler krijgen als is die kans heel, heel erg klein. Met een goede of uitstekende jeugdopleiding is die kans iets groter.quote:welk niveau moet je jeugdopleiding hebben om iets aan je jeugdspelers te hebben
quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:40 schreef engessa het volgende:
Ik kan het topic niet editten
Ik wou DeHovenier even toevoegen en nog een extra linkje..
[..]
@sirdalordquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:28 schreef REFUSED het volgende:
qyn schiet eens op met het B-team
Betrekking op velen denk :'(quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:44 schreef Zwoerd het volgende:
En alweer heeft de topictitel betrekking op mij![]()
ik vond hem ook wel geinigquote:Op zondag 29 augustus 2004 19:29 schreef The_Hives het volgende:
o ja, die titel van SD vond ik mooier![]()
Indeedquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:40 schreef komrad het volgende:
@ Hall9000S dat kan pas na de wedstrijd van wo as als ik het goed heb.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:51 schreef Minisuisse het volgende:
3-0 voor na 8 minuten
dat moet toch welquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:33 schreef komrad het volgende:
ik speel nu tegen 9 spelers, er is net een speler van de tegenstander van het veld gegaan terwijl er geen wissels meer zijn en ze waren al met 10 man gestart. Hoop wel dat ik nu kan winnen
op irc is het niet stilquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:47 schreef komrad het volgende:
bij mij is het ook stil aan het front
SD heeft het alleenrechtquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
*k
! Als twee (!!) mensen, die bevoegd zijn om zo'n OP blabla
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
psv kampioenen
He! Ik had je erin gezet (zelfs die beginnerslink die jij gaf!) maar Fok! wilde niet editten! Geef die maar de schuld!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
Jullie willen me gewoon niet in de OP hebben! Als twee (!!) mensen, die bevoegd zijn om zo'n MOOIE, FANTASTISCHE, en vooral LEUKE openingspost maken, allebei me vergeten.....wat moet er dan van me worden?
wordt het (imho) wat te onoverzichtelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:49 schreef Grumpey het volgende:
misschien ook wel leuk in OP alle sterrenrecords achter alle fed. leden trouwens
mag de eerste zeggen wie het moét doen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:17 schreef Grumpey het volgende:
en de aanmeldingen voor team van de week kunnen weer beginnen! post u maar, en de eerste is de gelukkige!
euh? lijkt me onzin. ook je supportersspirit wordt beinvloed door het al dan niet winnen van uitwedstrjden, en dat beinvloedt weer het aantal nieuw bijkomende supporters.quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:28 schreef komrad het volgende:
ik heb ook gewonnen maar mijn cash flow is niet alles, klopt het dat je supportersvereniging niet groter wordt als je uitwedstrijden wint?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 07:53 schreef qyn het volgende:
Er is 500K geboden op m'n 17-jarige goed middenvelder Per Jansson.. Door divisie IV team uit Argentiniė
.. Speler heeft TPE van 640K in Hattrick Buddy enzo en transfer compare komt die richting in, maar had niet verwacht dat er ook echt geboden ging worden
![]()
Ik ben rijk
1e seizoen: spelmakenquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
Goed zoZo moet het ook...
Langzaam een betere ploeg worden...
Wat train je eigenlijk?
Lijkt me wel hequote:Op maandag 30 augustus 2004 10:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Goed zoJe bent ook al supporter?
Nog een functie die erbij is gekomen en die nogal handig is: je kunt op het wedstrijdscherm je opstelling in één keer gelijkzetten aan een voorgaande wedstrijdquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:35 schreef pekel het volgende:
Ik zie dat er een nieuwe functie is in Hattrick!
Bij "uitdagingen" kun je nu kiezen om je beschikbaar te stellen om uitgedaagd te worden of om je niet beschikbaar te stellen om uitgedaagd te worden.
Handig..
.
dat is gewoon de beste manier om veel te verdienenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:21 schreef DeHovenier het volgende:
lol
Ik heb nog 7000 plaatsen in het stadion, maar ik heb wel de verhoudingen veranderd (63 % staanplaatsen enz.).
Wat houdt de tvp (terugvindpost) precies in? Niks bijzonders, alleen dat het een tvp is? Zal wel.....
@ Dieptriest: train je altijd 1 seizoen lang 1 'ding'? Dat gaat wel langzaam dan.......denk ik
Idd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:36 schreef qyn het volgende:
[..]
Nog een functie die erbij is gekomen en die nogal handig is: je kunt op het wedstrijdscherm je opstelling in één keer gelijkzetten aan een voorgaande wedstrijd
GoT is samenvattend een forum voor nerds en mensen die geen doel meer in hun leven hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:40 schreef DeHovenier het volgende:
GoT is toch ook een soort Fok!? Maar is dat beter ofzo? Ik vind de layout er gewoonweg niet uitzien! Paarse achtergrond met zwarte letters......dat is niet echt leesbaar
Dat is 1 van de reden dat ik daar weg blijf......die kleur...
Teamspirit, supportersmood, sponsormood wat me even te binnen schiet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef DeHovenier het volgende:
dan moet ik ook maar eens zo'n schemaatje opstellen dan. Als je naar het volgende seizoen gaat, wat wordt er dan allemaal precies gereset?
Ik train net zo lang door todat alle spelers <25 een skill erbij hebben gekregen, dat duurt, met een matig coach toch snel gem, een week of 10 (afhankelijk van leeftijd ect).quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:21 schreef DeHovenier het volgende:
@ Dieptriest: train je altijd 1 seizoen lang 1 'ding'? Dat gaat wel langzaam dan.......denk ik
sue mequote:Op maandag 30 augustus 2004 11:37 schreef pekel het volgende:
Refused is Tweakeroid in Gathering of Tweakers Nederland..
.
wat komrad zegt...quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:35 schreef komrad het volgende:
dan doe je het niet goed hovenier
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat komrad zegt...
het is aan te raden om spelers die je wilt trainen, trainees, onder 20 te kopen als ze onder de 20 zijn. 20 jaar kan ook nog, maar dan gaat het allemaal iets trager
de handigste toevoeging vind ik de comments bij de bookmarks die nu mogelijk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:36 schreef qyn het volgende:
[..]
Nog een functie die erbij is gekomen en die nogal handig is: je kunt op het wedstrijdscherm je opstelling in één keer gelijkzetten aan een voorgaande wedstrijd
Dat is wel de beste manier (op de lange termijn dan hequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Dus dan moet ik mn hele team eruit gooien en nieuwe trainees kopen......dat gaat wat kosten
Of anders gaat het halve team eruit....
middenveld-belang is minder geworden. Het is tegenwoordig niet meer zo groot en twijfelachtig of 4-5-1 en 5-4-1 nog te prefereren zijn boven 5-3-2 en 4-4-2....quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:06 schreef Lortnoc het volgende:
Probeer zondag 4-5-1 te spelen, dat geeft net wat meer kans op winst (lees: beter middenveld).
Dat zijn m'n trainees...quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
17 jaar: redelijk def (hoog)
17 jaar: redelijk def
18 jaar: redelijk def (over maand goed)
18 jaar: redelijk def (bijna goed)
18 jaar: goed def (bijna uitstekend)
18 jaar: goed def
Geen probleem, maar het team is gewoon hopeloos uit vorm.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
De nr 1 had walkover
De nr 2 (ik) won met 2-1 van Real Govaart.
De nr 3 speelde gelijk tegen nr 4...
En bedankt
Iets meer lucht nu
bedrijfsspionage?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:23 schreef Babske het volgende:
Geen probleem, maar het team is gewoon hopeloos uit vorm.
Aangenaam trouwens, dé FC Babselona-manager.![]()
zeg het met een nóg zuurder gezichtquote:Wat grappig dat ik jou hier aantref
klik op transfervergelijking, dan weet je hetquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:48 schreef komrad het volgende:
maar luitjes, wat kan ik voor mijn winger krijgen
Lang verhaalquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
ik dacht altijd dat babs een vrouw was, maar je profiel zegt anders
quote:Raśl Saldańa (39366496)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Espańa
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 889 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Irc-kanaal? Waar? WAAR?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:28 schreef REFUSED het volgende:
zeg het met een nóg zuurder gezichtwees blij dat babs het irc-kanaal nog niet gevonden heeft
www.mirc.comquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:30 schreef komrad het volgende:
waar download ik dat dan
je dokt om supporter te worden bij hattrick, één van de extra's die je dan krijgt is het lidmaatschap bij 3 federaties.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:27 schreef komrad het volgende:
waarom moet je eigenlijk dokken om lid te worden van de fokfed (indirect dan)
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet worden Dat leggen we dan wel uit
komt eraanquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:55 schreef Ruudt het volgende:
en update van de fokfed site?
quote:Jörg Röder (27276482)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 2 840
Loon: 940 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Middelburg United
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Doelpunten in carričre: 6
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 5
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
hij zei kloonquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
Foegie, vieze kloon
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:08 schreef pekel het volgende:
[..]
ik haat mensen die klonen hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wie zei kloon? [afbeelding]
klopt, ik verafschuw ze ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:42 schreef dit_is_niet_sir_dalord het volgende:
[..]
ik haat mensen die klonen hebben![]()
Ik had eerst stadion vergroot had al paar wedstrijden met uitverkocht stadion gespeeld. En ineens komen er niet zoveel mensen meerquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hahaha, ja dat is mooi kut...
Maar je staat dus vet rood?
Soort van jarenlang wanbeleid?
Maak je dan maar geen zorgen... Vitesse draait ook beter dan ooit tevoren...
Terwijl ze officieel geen cent te makke hebben
Geef de moed nooit op.
heb je al door wat je wilt gaan trainen? En hoe je dat aan moet pakken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:45 schreef nielsharley het volgende:
Vorige week nieuwe trainer genomen, stadion uitgebreid alleen 60.000 rood. Maar gaat wel lekker met mijn nieuwe team.
Wie wil er nog een vriendschappelijke wedstrijd tegen een 8ste klasser team: nielsharley
voor jou zelfde vraag. train je al, en weet je al hoe je dat aan moet pakken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:45 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Ik had eerst stadion vergroot had al paar wedstrijden met uitverkocht stadion gespeeld. En ineens komen er niet zoveel mensen meer![]()
En toen een goed trainer gekocht. En toen stond ik beetje in het rood.
Nu sta ik ongeveer 200.000 in het rood. Door dat ik steeds wat verkoop hou ik 200.000 vast, maar mijn selectie word steeds dunner. En de supporters komen ook nog niet terugook al sta ik 3e. Heb laatste wedstrijden maar 2500/3500 supporters. Op het begin van de competitie had ik 3e keer achter elkaar 7000
En toen stadion uitgebreid naar 13.000.
![]()
en wat bedoel je met status?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:34 schreef komrad het volgende:
Geen defence, is niet goed voor de status vna mijn verdedigers over een jaar of 2
Ik vermoed skills oid...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en wat bedoel je met status?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:48 schreef MasterMido het volgende:
Ik train ook vanaf het begin defence. Ben 4 spelers van 17 aan het trainen.
42.580 euroquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.databased.at/hattrick/index.asp
X-ray
Bonuscalc..
Succes MasterMido
ligt eraan of ze verkoopbaar zijn he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:25 schreef komrad het volgende:
ontslaan jullie vaak spelers of proberen jullie toch nog te verkopen?
anders kan je wel elke panne(n)koek op de transfer lijst zetten. Beetje overdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:18 schreef komrad het volgende:
wat is dat voor onin, je betaalt ook al voor de makelaar enzo waarom dan die 1000 euro nog?
nou, het is toch een uitzondering dat het mag van hivesquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:46 schreef komrad het volgende:
lijkt me ook wel ja dat ik dat mag
dat wist ik pas sinds deze weekquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:11 schreef Lortnoc het volgende:
Hou er iig rekening mee dat het op de tl zetten van spelers 1000 euro kost (toch?)
zwak-matig-redelijk-goedquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:01 schreef komrad het volgende:
ik heb net een 23 jarige speler exit verklaard, en weer een 18 jarige verdediger io gekocht, Is nog wel zwak maar kon hem voor 1000 euri kopen, goede koop?
weet je zeker dat dat een verdediger was?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:22 schreef komrad het volgende:
ja maar die 23 jarige die ik exit verklaarde was nog van mijn beginteam en die was rampzalig
ff herhalen, want volgens mij heeft niemand zich opgegevenquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:17 schreef Grumpey het volgende:
en de aanmeldingen voor team van de week kunnen weer beginnen! post u maar, en de eerste is de gelukkige!
de kans van je levenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:22 schreef komrad het volgende:
Mis ik iets grumpey
Kon ik maar een speler voor dit bedrag verkopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:05 schreef Lortnoc het volgende:
Anyways....heb net een verdediger gekocht, een koopje
22 jaar,
Excellent +3
Powerfull
voor het luttele bedrag van 448.000 euro.
sparen en spelers verkopen!quote:Op woensdag 1 september 2004 12:44 schreef komrad het volgende:
Hoe komen jullie gvd aan al die cash
je moet op het plaatje klikken grumpeyquote:Op woensdag 1 september 2004 13:16 schreef Grumpey het volgende:
kunnen de namen en sterren wat groter, of de achtergrond wat onduidelijker? Ik kan het bijna niet lezen eigenlijk (op Benito na natuurlijk)
Hier zelfde probleem, mijn brilliant winger is niet echt populair. Komt omdat hij geen playmaking heeftquote:Op woensdag 1 september 2004 13:11 schreef Grumpey het volgende:
Anders bied er ff niet iemand op mijn formidabel verdediger...grrr![]()
ik neem hem mee bij de volgende update lortnocquote:Op woensdag 1 september 2004 13:25 schreef Lortnoc het volgende:
Hehe, ik wil trouwens Robin Verveer (13588008) opgeven. Haalt af en toe 4,5 ster als im.
Wordt het sterrenklassement nog een keer geupdate? Heb al een keer 35,5 gehaald en doorgestuurd.
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:28 schreef Sandyman het volgende:
Ben ik ook weer eens. Heb even een keepertje ge HT-maild voor het allstar team, moet wel lukken denk ik
En eergisteren ook nog een uitmuntend winger met matig passen gehaald voor iets meer dan een miljoen, jippie
lijkt me ook wel handig ja........ is 1 x gedaan...... daarna heb ik een aantal keer gemaild\gemeld dat ik 40 sterren heb maar eigenlijk veranderd er niks.quote:[b]
Wordt het sterrenklassement nog een keer geupdate? Heb al een keer 35,5 gehaald en doorgestuurd.
Ik geen lid, kijk nog eens goedquote:Op woensdag 1 september 2004 13:33 schreef sir_dalord het volgende:
[..], ik heb hem er wel ingezet, maar ik zie dat je geeneens lid bent van de fed
ik haal hem zondag er weer uit, tenzij je snel lid wordt van de fokfed
volgens mij kan het A-team en B-team het beste door 1 persoon gedaan worden. hoe het nu gaat schiet namelijk absoluut niet op. de persoon die het A-team doet heeft toch wel een goed overzicht van alle opgestuurde spelers waaruit hij een selectie moest maken, dat het B-team erbij doen geeneens zoveel extra tijd hoeft te kosten.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:14 schreef sir_dalord het volgende:
er zijn wat aanpassingen in het allstar team..
Ik wacht ook nog steeds op een bod op mijn uitstekend middenvelder...quote:Op woensdag 1 september 2004 13:36 schreef sir_dalord het volgende:
het is sowieso schraal op de transfermarkt. Ik krijg mijn solid spitsen niet verkocht voor 150k
bovendien zijn er maar weinig trainees die mij kunnen bekoren.
hoe had ik er overheen kunnen kijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:15 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik geen lid, kijk nog eens goed
er is ook duidelijke rede voor, er is niemand specifiek bezig met dit klassement. Niemand die de updates uitvoert zeg maar. Daarom zal ik aan het eind van dit seizoen 1x roepen of iedereen zijn record van dat seizoen even post en dan maken we 1x nieuwe lijst. Dit is de beste oplossing. No worries, aan eind van seizoen staan alle records er weerquote:Op woensdag 1 september 2004 13:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
lijkt me ook wel handig ja........ is 1 x gedaan...... daarna heb ik een aantal keer gemaild\gemeld dat ik 40 sterren heb maar eigenlijk veranderd er niks.![]()
ooh ok..... maar het is weleens eerder gevraagd en toen was het antwoord moet je die en die ff HT-mailen ( zou niet eens meer weten wie ) dus dan ga je er eigenlijk wel vanuit dat het aangepast wordt. Maar mooi! Zou het ook nog een keer op de helft van het seizoen kunnen ?? Scheelt nu bv alweer 4 a 5 sterren met begin van het seizoen......quote:Op woensdag 1 september 2004 15:26 schreef Grumpey het volgende:[..]
er is ook duidelijke rede voor, er is niemand specifiek bezig met dit klassement. Niemand die de updates uitvoert zeg maar. Daarom zal ik aan het eind van dit seizoen 1x roepen of iedereen zijn record van dat seizoen even post en dan maken we 1x nieuwe lijst. Dit is de beste oplossing. No worries, aan eind van seizoen staan alle records er weer
[Hattrick] Deel 28: Daar waar qyn nog steeds geen B-team heeft samengesteld.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:39 schreef komrad het volgende:
Weten jullie al een goede titel voor deel 28?
gebeurt zowat altijd als die match op dat moment gespeelt wordt. kwartiertje wachten en misschien staat hij er dan weerquote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef devv05 het volgende:
Mn oefenwedstrijd is uit de lijst verdwenen, nog iemand last van?
Nou heb het nog nooit gehad.. Maar via mn club historie toch bij het verslag kunnen komen..quote:Op woensdag 1 september 2004 17:24 schreef REFUSED het volgende:
[..]
gebeurt zowat altijd als die match op dat moment gespeelt wordt. kwartiertje wachten en misschien staat hij er dan weer
Dat moet jij toch weten devv05...quote:Op woensdag 1 september 2004 17:22 schreef devv05 het volgende:
Mn oefenwedstrijd is uit de lijst verdwenen, nog iemand last van?
Ik snap niet waarom je het 2x postquote:Op woensdag 1 september 2004 17:50 schreef komrad het volgende:
Ik snap niet waarom het zo lang duur voordat ik een wedstrijdverslag te zien krijg
Wat is je teamnaam, zodat ik je dadelijk kan uitdagen voor friendly?quote:Op woensdag 1 september 2004 17:50 schreef komrad het volgende:
Ik snap niet waarom het zo lang duur voordat ik een wedstrijdverslag te zien krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |