dat heb ik wel vaker gehoord: je komt aan als je het gebruikt, maar als je stopt betekent dit niet dat je weer afvalt..quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:52 schreef teigan het volgende:
Ole: Ik slik ook AD op dit moment(of was jij niet degene die dat vroeg) Ik ben ook best wel veel aangekomen, ik weet niet of het door de medicijnen komt of door het feit dat ik een emotie eter ben..
Ik ben wel aaan het afbouwen op dit moment, jammergenoeg gaat mijn gewicht nog niet mee naar beneden...
quote:Ole - donderdag 10 juni 2004 @ 15:35
Meld me ook maar aan!
Ben de afgelopen jaren gruwelijk aangekomen (ongeveer 40 kg in 5 jaar )
Heel veel aangekomen sinds ik medicijnen gebruik (seroxat en xanax) Ook mijn schildklier werkt te langzaam..
Ik hou ook wel van lekker eten en drinken hoor! Maar ik eet niet altijd even goed en erg onregelmatig) en ik vind ook dat ik meer kan bewegen..
Mijn (voorlopige) plan van actie:
-gezond en regelmatig eten
- meer bewegen (doe ik al: mijn werk is verhuisd, dus fiets iig al 20 km per dag, meer dan een uur)
- naar de huisarts om eens te kijken of ik kan stoppen met medicijnen. Wellicht kan ik me dan beter aan een goed eetpatroon houden... aan de andere kant wil ik ook niet dat mijn klachten (zware angstaanvallen ) terugkomen..
Iemand hier trouwens ervaring met stoppen met AD en afvallen??
Oh ja, ik heb trouwens niet zoveel problemen met het feit dat ik geen maatje 36 heb. Vervelender is dat ik maar blijf aankomen...
OKquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:57 schreef Funnie het volgende:
Ole, mag ik jouw gegevens in de update zetten?
En welkom. Ik gebruik dus ook Xanax en een AD en slaapmedicatie.
Ik heb niet meer geprobeerd om te stoppen. Maar weet wel dat mijn trek in eten gedeeltelijk
ook daar vandaan komt. En dan is het aan mijzelf om er aantoe te geven of niet. Dat is weer mijn emo eten. Momenteel zou ik dus wel eten alles wat ik tegen kom bv. Zit ik beter inmmijn vel. Kan ik dingen veel beter laten staan.
Ik geloof ook niet dat ik zou afvallen als ik ermee zou stoppen. En neem dat risico liever niet meer.
[
Extra eiwit, helemaal okéquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:22 schreef Bolletje... het volgende:
Ow ehm Isabeau..mijn vriend heeft yakult eens een dagje of 2 ( echt heel kort) te lang laten staan, en toen zaten een soort maden onderin de flesjes.
Alles in een kast, kast op slot.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:08 schreef Rosean het volgende:
Jolene: je hebt ook gelijk: de dropjes zijn verleden tijd. Ik ben alleen erg bang voor morgen: dan is mijn vriend niet thuis en ik ben bang dat het verkeerd gaat morgen.
Wel lief dat je ouders wat hebben meegomen maar ja: dan maar wat langer op de CT is natuurlijk wel een beetje een verkeerde opmerking. Wat ga je met die repen doen? ()
Dat is misschien ook wel heel verstandig Rosean.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:41 schreef Rosean het volgende:
Best veel mensen uit Den Haag in dit topic.... nou ja ik heb zojuist de derde geteld
jolene: zo moet ik ook wel denken; heb vertrouwen in mezelf.
Ik kan er niet niet aan toe zijn, want dan gaat het echt gigantisch verkeerd. Ik WIL dat ik me weer aan mijn goede eetpatroon gaan houden. Ik ben er wel aan toe, het moet. (Zo ben bezig mezelf dat in te prenten, vandaar)
Ik ga vanavond aan mijn vriend vragen of hij me wil helpen erbij.
Klopt, maar ik ben nep hagenees hoor, woon hier sinds januariquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:41 schreef Rosean het volgende:
Best veel mensen uit Den Haag in dit topic.... nou ja ik heb zojuist de derde geteld
succes met lopen en veel plezier..Is nu wel mooi weer voorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:51 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben nep hagenees hoor, woon hier sinds januari
Zoo en nu ga ik lopen!
Ja, nieuw knopje kopen en dan komt alles weer goedquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:09 schreef Rosean het volgende:
Hehehe jolene, wel grappig: hij is lamFf een nieuwe kopen maar
Ik ben ook een nephagenees, ook nog geen jaar maar wel wat langer dan jij
En dan kreeg je het ideale figuur, toch? Nou, 15 dagen roomsoep en slaatjes eten sla ik niet afquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:14 schreef Isabeau het volgende:
dieet op de achterkant van de Kellogs Special K is ook ongelofelijk idioot. Vind ik dan. Dan moet je 15 dagen het volgende dieet volgen:
Ik heb ook de light versie... al dacht mister_d dat light betekent dat het minder 'werkt' dan gewone, maar light slaat er toch alleen maar op dat er minder KCal in zitten??quote:miss_d Ik ben ook helemaal "om" wat Yakult betreft. Ik liep al minstens een jaar (!) met maagdarmklachten (flatulentie, rommelen, buikpijn, opboeren, misselijk) en de afgelopen weken niets! De wetenschappelijke artikelen die ik over Yakult vond waren eigenlijk allemaal lovend. Ook ik heb de Light variant ontdekt (zo'n 30 kcal) en neem er elke ochtend eentje(in de collegebanken vertellen ze dat het onzin is...)
Ik zit aan het grapefruitsap nu, lekkerquote:Bolletje GrapefruitsapNee, daar heb ik echt geen trek in op de nuchtere maag,
Als er echt alleen fruit in zit, dan lijkt het me geen probleem. Misschien kun je als goedkoper (!) alternatief eens coolbest proberen, want volgens mij is AH hartstikke duur?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:33 schreef Petracev het volgende:
Vraagje over jus d'orange:
In appelsientje zitten behoorlijk wat calorieën, daar moet je echt geen liters van weg drinken op een dag.
Maar hoe zit het met verse jus?
Ik haal regelmatig die halve literflesjes verse jus bij de Albert Heijn, daar zittten 8 sinaasappels in... verder NIETS.
Je moet er niet teveel van drinken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:33 schreef Petracev het volgende:
Vraagje over jus d'orange:
In appelsientje zitten behoorlijk wat calorieën, daar moet je echt geen liters van weg drinken op een dag.
Maar hoe zit het met verse jus?
Ik haal regelmatig die halve literflesjes verse jus bij de Albert Heijn, daar zittten 8 sinaasappels in... verder NIETS.
Zou dat net zo slecht zijn als appelsientje?
Ik drink t regelmatig, zou jammer zijn als t niet meer 'mocht'.
Ik koop trouwens ook regelmatig die ''smoothies' van de AH.
Heel veel fruit met een klein beetje magere yoghurt, lekkerrrr!
Goh, wat goed!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:51 schreef Fannetje het volgende:
Mijn regeltje wordt nu:
Fannetje (1m75) (25,9) was 100,8 kg, is nu 79,2 en wil graag 75 wegen -21,6
Volgens mij zijn het recepten die goed te gebruiken zijn voor het hele gezin.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, wat goed!!
Vraag me af of de WW wat voor mij is. Is dat wel te doen met een gezin? Moet je dan niet teveel aparte maaltijden gaan koken?
Je komt altijd ff tot een soort stilstaanpunt, als je gewoon doorgaat gaat he vanzelf er weer af.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:09 schreef Malchevia het volgende:
Ik vind het maar een rare boel, dat afvallen... Eerst vliegt het eraf, nou ben ik weer 0.3 gestegen...! Terwijl ik niets anders doe als normaal!! Zou het iets met de ciclus te maken hebben?
Humm nee... Juist extra geskeelerd afgelopen zondag. Maandag wezen steppen en woensdag aan bodycombat gedaan. En vvond weer biking. Dus dat is het niet. Maar over dat stilstaan, gebeurt dat bij de meeste mensen die willen afvallen??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:12 schreef jolene het volgende:
[..]
Je komt altijd ff tot een soort stilstaanpunt, als je gewoon doorgaat gaat he vanzelf er weer af.
Misschien iets minder gesport?
Ik heb zelf een altijd een tijdje dat ik rustig een maand op een gewicht blijf en dan pas weer afval...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:16 schreef Malchevia het volgende:
[..]
Humm nee... Juist extra geskeelerd afgelopen zondag. Maandag wezen steppen en woensdag aan bodycombat gedaan. En vvond weer biking. Dus dat is het niet. Maar over dat stilstaan, gebeurt dat bij de meeste mensen die willen afvallen??
Probeer het tot september nog effe op eigen kracht. Lukt dat niet, dan zal ik toch eens gaan informeren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:11 schreef jolene het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het recepten die goed te gebruiken zijn voor het hele gezin.
Ik ben begonnen 2-2-4 dit jaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:37 schreef Malchevia het volgende:
Ohw oke, nou dan maar gewoon doorgaan he! Hoe lang doe jij eigenlijk over die 9,5 kilo? Knap hoor trouwens!!
Hier zitten een hoop mensen die ww doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Probeer het tot september nog effe op eigen kracht. Lukt dat niet, dan zal ik toch eens gaan informeren.
isabeau is half Hagenees, want Atrimar woont hier ook ergens..waar eigelijk Isabeau?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:09 schreef Rosean het volgende:
Hehehe jolene, wel grappig: hij is lamFf een nieuwe kopen maar
Ik ben ook een nephagenees, ook nog geen jaar maar wel wat langer dan jij
[sub] toch geen warme appelgebak met slagroom [/b]quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:44 schreef Bolletje... het volgende:
correctie..2 uur gelopen, met klein half uurtje koffiepauze
Hallo.... moeten we het daar nu per se over hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:49 schreef jolene het volgende:
[..]
[sub] toch geen warme appelgebak met slagroom [/b]
Neeej, alleen koffie en waterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:49 schreef jolene het volgende:
[..]
[sub] toch geen warme appelgebak met slagroom [/b]
Viel het een beetje mee...
Atrimar heb ik naar Drente geloktquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:43 schreef Bolletje... het volgende:
isabeau is half Hagenees, want Atrimar woont hier ook ergens..waar eigelijk Isabeau?
Ik zit in Houtwijk
Ga eens weg uit het dieettopic: je bent veel te slank.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:04 schreef Atrimar het volgende:
[...]
Tja ik ben hier bijna een jaar nauwelijks geweest..pff woon ik eindelijk in Loosduinen/ Houtwijk..kan ik weer naar Hoogeveen ..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:04 schreef Atrimar het volgende:
Bolletje toch ... Ik woon al bijna een jaar in Hoogeveen
Wel lief dat je achter me aan gekomen bent, kunnen we je snel hier in Hoogeveen verwachten met je spulletjes?
Ik heb wel in Houtwijk gewoond, in de Jan Romeinstraat.
Owja.. ksssjt!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga eens weg uit het dieettopic: je bent veel te slank.
Dan weet ik wel waar je woont ongeveerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:07 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Tja ik ben hier bijna een jaar nauwelijks geweest..pff woon ik eindelijk in Loosduinen/ Houtwijk..kan ik weer naar Hoogeveen ..
Ik woon overigens zeg maar in het winkelcentrum van Houtwijk t.o. de AH
( dit bericht was niet bedoelt voor eventuele stalkers).
Hele leuke buurt, kom es langs zou ik zeggen !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Dan weet ik wel waar je woont ongeveer
Leuke buurt wel!
Ik ben weer weg uit het topic![]()
dan woon je op twee minuten fietsen van mij *grin*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:09 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hele leuke buurt, kom es langs zou ik zeggen !
Owkeee, doei!
Het was heerlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Watergrillen voor 10 euro? Wow...da's goedkoop, Meimeltje! Vertel je nog of het lekker was? (ik heb namelijk geen idee wat het is)
Miss_D, ik las het net in het andere topic.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Er was een actie op glasbak.nl, je kon een gratis taart winnen..... en nu heb ik een hele grote gratis taart gewonnen (stond onder de douche toen ie bezorgd werd, dus moet em zo ff halen). Erg he, daar ga ik dus wel lekker van smullen![]()
We hebben een vriezerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:37 schreef jolene het volgende:
[..]
Miss_D, ik las het net in het andere topic.
Lachen toch.
En nu, tja dan heb je een taart in huis.
Neem een lekker stukkie maar eet er niet teveel van.
Dat zou zo zonde zijn....
Knuffel
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben een vriezer
Nou, toen ik meedeed had ik gedacht dat je een bakkersbon voor 19 euro zou winnen of zoiets, ik had nooit een echte taart verwachtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:47 schreef jolene het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Wou al voorstellen of je niet een tegoedbon kon vragen![]()
Dacht aan zelfbescherming
Oke, maar als ik naar mezelf kijk en ik lees in het andere hoe groot.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, toen ik meedeed had ik gedacht dat je een bakkersbon voor 19 euro zou winnen of zoiets, ik had nooit een echte taart verwachtMaar het is sowieso het begin van het EK vandaag, wilde toch al iets lekkers voor bij de tv halen en dat hoeft dus niet meer... en ik sla de brunch over
Voor een keertje mag het wel.... 6 juli is er pas weer taart mijn vader zou dan 64 zijn geworden en met pensioen zijn gegaan, want hij had vrije dagen voor een jaar opgespaard... maar dat wordt dan een kleintje met kwark en yoghurt of zo, dan gaat het meer om het idee
Wat mij betreft hoeft dat niet hoor... ik geloof niet in dit soort producten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:52 schreef d.bechtold het volgende:
-Edit-
Hoogst ws spam
Zijn eigen topic is al gesloten wegens spamquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat niet hoor... ik geloof niet in dit soort producten.
Riann Ja, ik doe morgen avond de laatste update van deze weekquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:34 schreef Riann het volgende:
Riann (1m72) (27,5) was 102 kg, is nu 81.5. kg en wil graag 70 kg wegen -20.5 kg en 89 cm
Een halve kilo er dus af deze afgelopen week.
Maaruh funnie jij doet zondag toch nog een update en dat ik hem dan van je overneem. ???????????????? Teminste ik nam hem de vorige keren altijd zondags over. Dus je zegt het maar....
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:52 schreef d.bechtold het volgende:
Hoi, kun je mijn site ook bij je links invoegen
www.make-weight-go-away.com
thnx
Hey, ik ga vanavond ook naar Marco! (+ het restje...)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:23 schreef Fannetje het volgende:
Verder wens ik iedereen een heel prettig weekend, ik ga vanavond naar Marco Borsato om er weer wat calorieën af te springen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:07 schreef Funnie het volgende:
Miss_D Hmmm vanavond maar een meeting bij jou dan dusMaar geniet ervan !!!
Wow......quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:23 schreef Fannetje het volgende:
****Tussendoor meting thuis****
Vanmorgen woog ik thuis ineens nog maar 76.8Dat is dus een BMI van 25.1 en zit ik dus thuis bijna op een gezond gewicht (nog 4 ons eraf...)
Neen, wel in het begin 'sochtends vroeg als ik er net uit was...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Niemand trouwens die sinds het lijnen plots nachtelijke kuitkrampen heeft gekregen? Leek me al niet, maar ik vond het de moeite waard om te vragen.
Vanmorgen heb ik ook nergens last van gehad; maar de rest van de week wel. Heel pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:12 schreef jolene het volgende:
Neen, wel in het begin 'sochtends vroeg als ik er net uit was...
nu niet meer..
Hoe het komt
Mwoa, zo zonde vind ik het niet... ik heb geen plek in de vriezer, geen zin in bezoek en geen zin om op bezoek te gaan... en ik vind em niet eens zo lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:47 schreef Funnie het volgende:
Miss_D![]()
![]()
![]()
![]()
die lieve kat van jou ook he !! Hahahaha zonde. Nu hopen dat hij niet aan de diaree gaat komen !
heel toevallig had ik het gisteren ook ineens...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik ook nergens last van gehad; maar de rest van de week wel. Heel pijnlijk.
De oorzaak van idiopathische kuitkramp is niet bekend (vandaar dat "idiopathischquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:11 schreef octopussy het volgende:
heel toevallig had ik het gisteren ook ineens...
ik ben wel ongi dus misschien heeft het er wat mee te maken![]()
Misschien is het de combinatie van overgewicht, een daling in bepaalde mineralen, koolhydraten en meer bewegingquote:Those at greatest risk for cramps include infants and young children, people over age 65, and those who are ill, overweight, overexert during work or exercise, or take drugs or certain medications. Muscle cramps are very common among endurance athletes (i.e., marathon runners and triathletes) and older people who perform strenuous physical activities.
Is dit wat?quote:Special 'over gewicht' van Consumentenbond in samenwerking met Voedingscentrum
Vandaag verschijnt de Gezondgids 'over gewicht', een speciale uitgave van de Consumentenbond. Deze special is in samenwerking met het Voedingscentrum tot stand gekomen. In tien hoofdstukken komen onder andere aspecten aan bod van een normaal gewicht, overgewicht, ondergewicht, diëten, gezond eten, bewegen en de energiebalans. U kunt de special kopen in de winkel of bestellen bij de Consumentenbond.
Wat wil je ermee Isabeauquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit wat?
Als het informatief of zo is lezen. Maar verwacht eigenlijk niets nieuwsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:33 schreef jolene het volgende:
Wat wil je ermee Isabeau
Jeetje, wat een toestand!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:46 schreef HorrorGirl het volgende:
Hallootjes....
Ik laat ook mijn neus weer eens zien, na 2 weken ziekenhuis heb ik nu weekendverlof.
Ik ging erin met een mega darmverstopping, waarmee ze een week bezig zijn geweest om dat
op te lossenDaarna tig onderzoeken gehad, hoofdzakelijk omdat ik er nogsteeds uitzie alsof ik 9 maanden zwanger ben.
Ze vonden een hele waslijst, waaronder mega galstenen, een maagzweer, een vette ontsteking in m'n slokdarm een cyste aan m'n nier en de reden waarom ik er zo zwanger uitzie, een ziekte die veroorzaakt dat je verkeerd adem haalt (iets wat je niet door heb) ben alleen de naam vergeten *dom* Het verkeerde ademhalen komt waarschijnlijk door de pijnaanvallen, het moet opgelost worden met één of andere therapie.... Ik kan dus totaal niet eten waardoor ik regelmatig flauw val....
Maandagmorgen moet ik weer terug zijn en dinsdag word iig mijn galblaas eruit gehaald en alles wat hij nog meer tegenkomt..Voorlopig ben ik dus nog wel even te gast in het ow zo gezellige *NOT* ziekenhuis.
Ondanks dat mijn lichaam waarschijnlijk compleet in de spaarstand staat, ben ik toch nog wat afgevallen
Mijn nieuwe regeltje is :
HorrorGirl (1m65) (26,2) was 80 kg, is nu 71,3 kg en wil graag 60 kg wegen -8,7
Ik wens iedereen veel succes met het afvallen.....![]()
Groetjes Linda.
Ik heb 20 jaar in almelo gewoondquote:Op zondag 13 juni 2004 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit in Almelo, stoopkind, maar zie het nog even niet zitten om te gaan hardlopen. Denk dat mijn knieën dat niet aankunnen. Ik doe momenteel veel aan stevig doorwandelen (met een walkman op 1 - 1,5 uur doorstappen) en dat bevalt me goed. Heb alleen de laatste keer veel pijn gehad in mijn rechtervoet (bij de buitenste enkelbanden).
Ik krijg gelukkig 50% korting bij de Mac in Enschedequote:Ik heb nog niet zo'n salade van de Mac gehad, maar hoorde dat daar best veel energie in zit. En ik vind ze duur (4 euro 50 per stuk!)
Wij hebben straks ook een balkon, op het zuiden. Hoe doe jij dat met die kruiden? Bloembak oid? En dan in de volle zon of in de schaduw? Zoiets lijkt mij ook wel wat namelijk.quote:Net allemaal kruiden gezaaid voor op het balkon, ik ben benieuwdLijkt me lekker om m'n eten op smaak te brengen met iets wat je zelf gekweekt hebt.
aaah bahquote:Op zondag 13 juni 2004 20:54 schreef Isabeau het volgende:
In de categorie: een plaatje zegt meer dan 1000 woorden
[afbeelding]
Heb je het er nog met je vriend overgehad...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:49 schreef Rosean het volgende:
Mijn weekend is niet overdreven goed verlopen maar ook niet overdreven slecht. Heb zaterdag wel gesnoept maar niet zo exeptioneel als waar ik bang voor was, dus das wel mooi vind ik zelf. Ik ga het gewoon elke dag opnieuw proberen en ben voorlopig blij als ik niet expetioneel heb gegeten.
Vaak doe je dit onbewust.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:25 schreef Riannuh het volgende:
Realiseerde me net dat ik dit weekend gezondigd heb met chocolade pinda's ... niet zo veel hoor maar toch wel wat.. wat het stomme was.. ik wilde dit eigenlijk ontkennen voor mezelf dat ik dat genomen had... stom ben ik ook... ik ga het nog even netjes in mijn eet boekje opschrijven... volgens mij had ik wel wat speling maarjah ik moet het niet blijven ontkennen...
Vooral omdat je dan ook denkt dat je niks extra's hebt gehad.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:43 schreef Riannuh het volgende:
Ik baal er alleen van dat ik het niet meer precies wist enzo... en tjah ik moet dat soort dingen gewoon laten en als ik het wel doe eerlijk toegeven... anders ben ik straks helemaal depri als ik als ik me weeg niks afgevallen ben of aangekomen ben... en dat wil ik niet...
Ik kijk dus elke wedstrijdquote:Op maandag 14 juni 2004 08:09 schreef Riannuh het volgende:
Het EK zal niet zo'n fijne afvaltijd worden aangezien wij er nog al enthosiast aan mee doen... maar ik zal me inhouden met de stukjes kaas en allemaal andere lekkere dingen
Wortelsquote:Op maandag 14 juni 2004 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kijk dus elke wedstrijd
Zit ik te treuren met komkommerschijfjes
Als je nog steeds wilt lopen wil ik wel mee... ik zit in het andere topic, en loop normaal gesproken vrij veel. Maar na een blessure moet ik toch weer overnieuw beginnen, en dan meteen meetrainen met mijn club gaat dan echt niet... Zit toch op de UTquote:Op zondag 13 juni 2004 17:52 schreef stoopkind het volgende:
Ik ga wel komende week weer beginnen met hardlopen. Is er hier iemand uit Enschede/Hengelo die mee wil lopen? Ik wil op de baan van de UT gaan lopen, goede ondergrond enzo. Dan kan ik ook meteen douchen daar in het sportcentrum <hoop ik>
Ja, bij bloemkool hoort een dipsaus.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:10 schreef Rosean het volgende:
Ik zag gisteren op het jeugdjournaal dat ze ook oranje bloemkool hebben. maar ja daar moet je weer een dipsaus bij hebben...
Die wortelrondjes zijn ideaal voor tijdens een voetbalwedstrijd... ze zijn oranje... dus je bent een mega supporter dan... iedereen lust het en eet er van... tenminste bij ons... die dingen vliegen er door heen...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:09 schreef jolene het volgende:
[..]
Wortels
Paprika reepjes (in wel drie kleuren)
Augurk
![]()
Ja, hier wel eigenlijk... behalve dus het stukje taart op zaterdag, maar dat is geen wereldramp.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:34 schreef jolene het volgende:
Is het bij iemand dit weekend wel goed gegaan??
heb echt een idee van niet namelijk...
kunnen we het op het weer gooien
Ik dus ook niet... en als ik chips eet, wil ik geen light chips...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:35 schreef jolene het volgende:
ow ja, ben echt een zeur maar Riannuh, als ik wil dippen wil ik geen yoghurt dip![]()
ghehe dat kan goed hoor... en je bent geen zeur... smaken verschillen niks voor niks... ik vind de smaak van yoghurt heel lekker dus tjah daarom vind ik die dip ook lekker... maar ik gaf alleen wat voorbeeldenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:35 schreef jolene het volgende:
ow ja, ben echt een zeur maar Riannuh, als ik wil dippen wil ik geen yoghurt dip![]()
Ik herken het ook van Miss_D, ik wil chips geen light chips.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:50 schreef Riannuh het volgende:
[..]
ghehe dat kan goed hoor... en je bent geen zeur... smaken verschillen niks voor niks... ik vind de smaak van yoghurt heel lekker dus tjah daarom vind ik die dip ook lekker... maar ik gaf alleen wat voorbeelden
Die baan is idd vaak leegquote:Op maandag 14 juni 2004 12:10 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Als je nog steeds wilt lopen wil ik wel mee... ik zit in het andere topic, en loop normaal gesproken vrij veel. Maar na een blessure moet ik toch weer overnieuw beginnen, en dan meteen meetrainen met mijn club gaat dan echt niet... Zit toch op de UTdus ken de baan wel, loopt lekker rustig normaal gesproken
Funnie sterkte meid.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:52 schreef Funnie het volgende:
Eten is een ramp hier. Heb de hele tijd honger. Ben ook erg onrustig.
Heb vandaag gegeten
ontbijt 2 ontbijt biskwies
tussendooor 1 boterham
middageten 2 ontbijtkoek + ontbijt biskwie
en nog honger. Ik wil eten. Maar dit kan niet doorgaan op deze manier.
Heeft denk ik ook niets met de band te maken, maar met iets in mijn hoofd.
Kan wel de hele tijd iets pakken waar niet veel inzit. Maar dit is echt te veel van het goede![]()
![]()
oh help, oh help.. voel me waardeloos, dik en blergh...![]()
![]()
Maar niemand kan er wat aan veranderen. Alleen ik vrees ik.
Het ware echt twee uiterste.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:03 schreef Riann het volgende:
Jolene Ik was eigenlijk van plan om het te kijken alleen is er niet van gekomen. Ik was veelste druk op de computer bezig. Was het wat????
Kun je dan niet beter een kleine banaan pakken. Dat vult sowieso veel beter dan zo'n biskwietje en ontbijtkoek. En qua calorieën is het hetzelfde.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:52 schreef Funnie het volgende:
Eten is een ramp hier. Heb de hele tijd honger. Ben ook erg onrustig.
Heb vandaag gegeten
ontbijt 2 ontbijt biskwies
tussendooor 1 boterham
middageten 2 ontbijtkoek + ontbijt biskwie
en nog honger. Ik wil eten. Maar dit kan niet doorgaan op deze manier.
Heeft denk ik ook niets met de band te maken, maar met iets in mijn hoofd.
Kan wel de hele tijd iets pakken waar niet veel inzit. Maar dit is echt te veel van het goede![]()
![]()
oh help, oh help.. voel me waardeloos, dik en blergh...![]()
![]()
Maar niemand kan er wat aan veranderen. Alleen ik vrees ik.
Omdat dat geen kijkcijfers trekt, van ons zijn er dertien in een dozijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:24 schreef Riann het volgende:
jolene Ik vind het altijd jammer dat in dit soort dingen altijd de uiterste worden gepakt. Waarom nou niet gewoon de mensen zoals jij en ik die daar zijn of haar verhaal komen doen.
Jammer is dat vind ikquote:Op maandag 14 juni 2004 15:30 schreef jolene het volgende:
[..]
Omdat dat geen kijkcijfers trekt, van ons zijn er dertien in een dozijn.
Zo is het nu eenmaal.
Sanne misschien eet je wel te weinig en is je lichaam in spaarstand! Probeer het eens een maandje met 20 punten. Ik ken mensen van mijn WW groep die hetzelfde hadden en juist wat meer zijn gaan eten. Toen ze gingen stabilizeren bleven ze gewoon 20 punten eten ipv 18 (wat ik zelf echt te weinig vind).quote:Op maandag 14 juni 2004 19:05 schreef Sanne het volgende:
Mag ik even uithuilen? Ik kom zojuist van de WW en ben gewoon 0,7 kilo aangekomen deze week. Terwijl ik me toch echt aan de 18 points per dag heb gehouden. Ik word hier best moedeloos van. Toen ik eens eerder dieette gingen de eerste 15 kilo er best wel rap af, maar daarna werd het een helse strijd. Het bleek dat ik bij 1000 kcal per dag gewoon aankwam. Ben een beetje bang dat nu hetzelfde gebeurt.
Ik heb het doorbraakboekje mee gekregen. Eens kijken of dat helpt. De cursusleidster zou bij anderen informeren hoe het zit als je echt heel erg klein bent, of je dan niet minder punten moet eten dan de dagelijkse 18 punten (wat volgens hun echt het minimum is, alleen eet iedereen onder de 70 kilo 18 points. Ook onder de 60 kilo en onder de 50 kilo, en dat kan dus niet).
Bah bah bah, ik vind 1000 kcal per dag al behoorlijk afzien, maar ik trek het echt niet nog een keer om een dieet van rond de 600 te houden; dan heb ik geen leven meer.
Ik vind mezelf helemaal niet zo erg dik als ik in de spiegel kijk, of gewoon rechtstreeks naar mijn lijf. Alleen op foto's met anderen wordt ik er zo hard mee geconfronteerd. Dan zie je het pas echt goed.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:09 schreef Funnie het volgende:
Vraagje.. willen jullie je ook altijd vergelijken met anderen
Qua figuur. Van lijk ik op die, of op die? Ik kan het mij namelijk niet voor ogen halen (ook al heb ik wel een spiegel of foto's)
Van harte en lekker eten voorlopig!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:07 schreef Xanthe het volgende:
Voorlopig wil ik graag even uit het lijstje gehaald worden.
Ik ben zwanger , dus diëten is even niet meer op zijn plaats.....
Dat heb ik dus ook... sommige mensen hebben als ze slank zijn nog lang in hun hoofd zitten dat ze dik zijn, maar ik heb het een klein beetje andersom (ben ook in korte tijd veel aangekomen)quote:Op maandag 14 juni 2004 23:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind mezelf helemaal niet zo erg dik als ik in de spiegel kijk, of gewoon rechtstreeks naar mijn lijf. Alleen op foto's met anderen wordt ik er zo hard mee geconfronteerd. Dan zie je het pas echt goed.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:38 schreef Xanthe het volgende:
Ik was vorige week aangekomen (119.6) maar ondertussen ook weer afgevallen(119)
Onbewust maak ik me er toch zorgen om , bedoel er zit genoeg vet aan me , maar het idee van afvallen en zwangerschap kloppen niet bij elkaar.
Ik probeer dus nu goed op mijn voeding te letten , maar het kost me enorm veel moeite , iets hoeft er maar even niet smakelijk uit te zien en ik heb al geen trek meer.
De salade die we vandaag zouden eten zat een ingediënt in wat niet goed meer bleek te zijn , wel qua datum maar niet zoals het eruit zag en smaakte.
Dus vandaag mijn groenten niet gehad...
Morgen dus maar extra groenten eten...
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:07 schreef Xanthe het volgende:
Voorlopig wil ik graag even uit het lijstje gehaald worden.
Ik ben zwanger , dus diëten is even niet meer op zijn plaats.....
Ik reken dat altijd als magere chocolade melk... en dat klopt wel redelijk... het is in ieder geval niet te weinig dan wat je rekent... hier op het werk hebben we met melk poeder en daar wordt dan water bij gegooit...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:38 schreef Rosean het volgende:
Hoe slecht is cacao uit de automaat?
Is dit inderdaad zo?? Want ik ben samen met mijn vriendin aan het sporten (en we allebei letten op ons eten). Bij mij gaan de grammen er tot nu zo af, terwijl zij gewoon op gewicht blijft. Het is heel frusterend voor haar als ik de volgende ochtend op de weegschaal sta en weer 400 gram kwijt ben, terwijl zij niks kwijt is. We doen allebei hetzelfde eten en sporten. Zou dit dan echt een moeilijke beginfase zijn voor vrouwen??quote:Op maandag 14 juni 2004 22:15 schreef Petracev het volgende:
...
Ik was bijna niks afgevallen, maar ik ben van 0x sporten naar 4 tot 5 x sporten per week gegaan en dan is het meer waarschijnlijk dat je juist aankomt in het begin.
...
Dat je dat kan, knap hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:18 schreef Riannuh het volgende:
Gisteren dus naar de mac geweest en daar een salade gegeten... hij was zeer lekker en ik had er genoeg aan als avond eten... heb geen patatje van iemand anders genomen ondanks dat het vreselijk lekker rook en ik ook de bigmac er gigantisch lekker vond uitzien... was wel trots op mezelf
Inmiddels ben ik een beetje ziekjes maarjah dat gaat vast beter in de loop van de dag... nu geniet ik lekker van een chocolade melkje (uit de automaat dus qua kcal valt het mee)
Ja, anorexia is echt een erge ziekte.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:57 schreef Isabeau het volgende:
Jolene mijn weekend is prima verlopenIk heb alleen twee maaltijden klaargemaakt waar ik behoorlijk aan geknutseld heb om het enigszins light te maken. Zaterdag helemaal zelfgemaakte lasagne (met veel bloemkool = erg lekker), dus geen kcalorierijke pakjes gebruikt. En zondag hachee (zelfde verhaal, zo vetarm mogelijk). Niet gesnoept dit weekend en ik had geen feestjes, verjaardagen etc. Ik heb dat programma "Het leed dat afvallen heet" voor een deel gezien, het deel met dat meisje met anorexia. Was best heel erg triest. Ze wilde graag andere meisjes waarschuwen en confronteren met waar ze mee bezig waren. Ze had haar eigen spijsvertering dusdanig vernield dat ze nu elke 1,5 uur een klein beetje (heel vies) vloeibaar spul kon eten. Waarschijnlijk ging ook zij snel dood. Ze liet zichzelf zien (bloot) om te shockeren/confronteren, maar ik dacht alleen "meisjes met anorexia die kijken vinden dat alleen maar erg mooi...". Dat met die heel erg dikke man heb ik niet gezien; maar dat riekt naar een hoog jerry springer gehalte. Shows hebben nooit door dat het laten zien van "gewone mensen" veel aantrekkelijker is voor de kijkers. De eerste serie van Big Brother scoorde volgens mij ook daarom het hoogst: dat waren best gewone mensen. Daarna moest het steeds extremer en kon bijna niemand zich meer identificeren met de bewoners.
Heb schoenen aan en nergens last van...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:19 schreef Riann het volgende:
En nu ga ik een half uur op de crosstrainer staan![]()
Weet iemand nog iets tegen de branderige voeten die ik erop krijg????
Sta je te krampachtig dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:03 schreef Riann het volgende:
jolene ik heb al zoveel verschillende schoenen geprobeert en met allemaal heb ik er last van en zonder schoenen ook met of zonder schoenen het maakt niet uit maar na een kwatier beginnen ze te branden. En na een half uur moet ik er echt af zo pijn begint het dan te doen. Terwijl ik met mijn conditie er makkelijk 3 kwatier of een uur op kan staan.
Veel plezier vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:30 schreef stoopkind het volgende:
Vandaag maar weer goed bezig gaan. Ik heb iig al afgesproken om vanmiddag met wendy-tje te gaan joggen, dus dat gaat wel goed. En verder maar weer goed letten op wat ik eet.
Tja, aan de ene kant lijkt het me moeilijk, aan de andere kant ben je daar met een ander doel dan wanneer je gezellig met je vrienden gaat....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:30 schreef stoopkind het volgende:
Ik kan vanaf volgende week de Mac niet meer ontwijken. Vanaf maandag sta ik weer op het werkrooster, dus verplicht minimaal 4 uur per dag naar de Mac
Het waren toch wel lekkere koekjes hequote:Gisteravond wilde ik samen met mijn moeder gaan behangen, maar dat behang was van zulk slecht kwaliteit dat het al scheurde als je het op wilde tillen van de behangtafel. Tja, ik ben een emotionele eter, dus toen ik weer bij mijn vriend was ben ik gaan snaaien. Een halve zak Bugles en een stuk of wat koekjes naar binnen gewerkt
Klinkt erg lekker enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Riannuh ik gebruik sowieso rundergehakt (zo�n 250 gram voor 2 personen, Dennis vindt dat veel te weinig, ik niet). Dat bak je in een anti-aanbakpan zonder boter (ik heb een uitstekende pan daarvoor). Uitje erbij, (flink) knoflook erbij. Hierbij een blikje met blokjes tomaat en een hele bloemkool in uiterst kleine roosjes gesneden. Lekker kruiden met diverse kruiden, ik geloof dat ik vooral Italiaanse keukenkruiden heb gebruikt. Zout & peper erbij. Je kan er ook voor extra smaak een bouillontablet bij doen. Hierbij voldoende vocht voor de lasagna (die moet ergens van opzwellen). Ik had er ca. 500 ml bij gedaan en dat was teveel.
Ovenschaal een ietsje invetten. Eerst een laagje saus, 4 blaadjes lasagna, saus + banaan (yum!), 4 blaadjes lasagna en dan de rest van de saus. Ongeveer 30 minuutjes op zo�n 200 graden en smullen maar.
Misschien een verkoelende gel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:36 schreef Riann het volgende:
isabeau Tijdens het trainen krijg ik dat. Ze zijn niet gezwollen rood of niks. De onderkant van mijn voeten branden dan gewoon erg. En als ik dan van de crosstrainer af ben. Dan is dat binnen 5 min weer over.
Als je nou na je trainen even lekker je voeten masseert voor de doorbloeding en het voor het trainen ook doet, zou dat niet werken (en het voelt nog fijn ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:36 schreef Riann het volgende:
isabeau Tijdens het trainen krijg ik dat. Ze zijn niet gezwollen rood of niks. De onderkant van mijn voeten branden dan gewoon erg. En als ik dan van de crosstrainer af ben. Dan is dat binnen 5 min weer over.
Op zoiets zat ik te wachten..want anders wordt het weer een korte stop pogingquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef Riann het volgende:
Jolene Ik ben niet aangekomen toen ik stopte met roken. Je moet gewoon hetzelfde eten bewegen drinken en etc wat je nu doet je moet niet meer gaan eten. Dan denk ik dat jij dan ook niet aan zult komen.
Maar je hebt wel een tijdje stilgestaan, toch? Zou dat daar niet aan kunnen liggen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef Riann het volgende:
Jolene Ik ben niet aangekomen toen ik stopte met roken. Je moet gewoon hetzelfde eten bewegen drinken en etc wat je nu doet je moet niet meer gaan eten. Dan denk ik dat jij dan ook niet aan zult komen.
nee, maar klinkt niet echt goedquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:56 schreef Rosean het volgende:
Ik heb net wat wortels gegeten en nu heb ik echt een onwijs vervelend gevoel in mijn maag. Een soort van pijn eigenlijk en een beetje het gevoel dat ik elk moment kan overgeven, maar ik ben niet misselijk.... beetje vreemd. Iemand hier wel eens last van gehad na het eten van rauwe groenten?
Heb ik ook één. Op de koelkast hangen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:27 schreef Rosean het volgende:
ZO net even een grafiekje gemaakt die ik in mijn schriftje kan plakken. Gewicht op de y-as, datum op de x-as; de bovenkant van de y-as staat mijn huidige gewicht (ik moet nog even hier mijn regeltje aanpassen want na het m&m incident is het niet meer goedgekomen) en onderaan wat ik wil wegen. Ik heb wat ruimte over gelaten tussen waar de assen kruisen en waar mijn streefgewicht staat zodat ik eventueel nog verder kan
Ik krijg gewoon nu al zin om mijn volgende stip te kunnen zettenDit heeft me met die 60 kilo ook enorm geholpen en ik hoop dat het nu weer werkt. Zo zie ik zelf hoe mijn verloop is en dat helpt.
Wel een fijne vakantie gehad.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:10 schreef Pandorah het volgende:
jolene: het weekend is bij mij niet geweldig gegaan maar dat komt meer omdat ik een nacht heb overgeslagen met de terugreis. Bij thuiskomt rond 8-en was ik nog wel even in bed gedoken maar echt fit ben je dan niet meer en heb je ook geen zin in te koken. En dat programma over "het leed dat afvallen heet" heb ik niet gezien.
Nee want sta al zo lang stil en ik ben nu precies gestopt: Two months, two weeks, six days, 32 minutes and 5 seconds. 800 cigarettes not smoked, saving ¤ 185,85. Life saved: 2 days, 18 hours, 40 minutes.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een tijdje stilgestaan, toch? Zou dat daar niet aan kunnen liggen?
Ik probeer gewoon echt zoveel mogelijk te sporten, ik weet dat 't goed is, dat 't resultaat geeft, mijn armen vind ik na mijn haren 't mooiste aan mijn lijf en die worden goed gevormd net als mijn schouders. Mijn "tieten" krijgen al meer vorm en als ik mijn spieren aanspan worden ze nu bijna helemaal hard door de spieren die eronder zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Zwahiel ik ben ook verlsaafd geweest aan sportenSoms wel 3 uur op een avond; dan eerst een uur spinning en dan daarna een uur menspower (en dat stond bekend als zwaar) en ach er begint ook een uurtje BBB en dat is wel relaxed...en dat zo'n 6 dagen in de week. Heerlijk vond ik het, ik vloog! Tot ik een peesplaatblessure kreeg en amper nog kon lopen. Is mijn hele sportieve leventje ingestort en daarna had ik ineens geen zin meer. Het idee om zo veel tijd (want het kostte me waanzinnig veel tijd) in de sportschool door te brengen stond me ineens tegen. Nu heb ik helaas en geen tijd en geen geld
Heel vervelend. Ik zoek allerlei manieren om meer te bewegen, maar echt sporten zit er niet in. Zwemmen kost bijna 3 euro per keer (en ik wil gewoon een domme bak water voor baantjes trekken, maar dat hebben ze niet). Squashen is hier 12 euro per 40 minuten *zucht* (dat doe ik af en toe nog wel eens). De sportschool kost ook 40 euro per maand. Ik hou het maar op wandelen, fietsen, trap lopen. Dat is gratis
![]()
Ik had ook drink ontbijt, maar da's niet zo fijn vond ik. Ik kreeg er alleen maar meer honger van!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:10 schreef Pandorah het volgende:
zwahiel: ik ben ook zo'n type langslaper dat vervolgens snel naar haar werk moet. Een oplossing voor dat inschieten van het ontbijt is dan: maak je ontbijt de avond ervoor klaar en eet het op je werk op (met een lekker bakkie koffie of thee). Sinds kort heb ik het drinkontbijt ontdekt en dat heb je best snel opgedronken
. Als je trouwens in het lijstje weer wil worden opgenomen, is het handig om je gegevens te vermelden (lengte, woog en wil wegen). Maar misschien wil je dat ook niet opgenomen hebben… dus zeg het maar
.
Tx voor de oppeppende woorden. Vanavond ook gewoon weer mosselen gegeten. Alleen dat van die alcohol heb je verkeerd begrepen (of ik niet duidelijk geschreven). Ik denk dat ik misschien toch wat vaker een drankje moet nemen. Heb wel eerder gemerkt dat ik na een avondje met wat wijntjes of andere alcohol, ik een stuk makkelijker naar het toilet kan. Ga sowieso al slecht, neem af en toe van die thee om even te kunnen poepenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:57 schreef Isabeau het volgende:
Sanne we staan allemaal wel eens eventjes stil of schommelen wat met ons gewicht, dat is helemaal niet vreemd! Waarschijnlijk ben je wel vet kwijt geraakt, maar hou je wat vocht vast. 0,7 kg is niet zo veel voor een mensenlichaam. Maak je niet druk, ook al ben je perfectionistischJe hebt je best gedaan, niet echt uit de band gesprongen of zo en dùs heb je het goed gedaan!
Ga het nou niet overdrijven *streng kijkt* en ga gewoon door zoals je bezig was. Krampachtig zoeken naar redenen (zoals een glaasje alcohol laten staan) is ook nergens voor nodig. Je kan het en je lichaam is zich aan het aanpassen. Gun het de tijd!
![]()
Riann, je kan eens bij je dokter een verwijzing naar een podotherapeut vragen. Ik heb jaren last van mijn voeten gehad, ongeacht op wat voor schoenen ik ook liep. De therapeut meette mij speciale zooltjes aan en de pijn is (bijna) volledig verdwenen. Ik zeg nu bijna, omdat hij ze iets heeft bijgesteld en ik sindsdien weer een beetje last heb. Als ik het eerder had geweten was ik jaren terug al gegaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:36 schreef Riann het volgende:
En het klopt ook nog. Ik zie steeds vaker jonge meiden pronken met hun best mollige tot dikke buiken. Ik vind het prachtig, ze krijgen er schijt aan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Opmerkelijk artikel: http://scholieren.nrc.nl/weekkrant/2001/24/3.shtml
Ja, mij begon het ook al op te vallenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:05 schreef Sanne het volgende:
En het klopt ook nog. Ik zie steeds vaker jonge meiden pronken met hun best mollige tot dikke buiken. Ik vind het prachtig, ze krijgen er schijt aan!
Maar ik heb er anders geen last van. Had jij er ook last van als je gewoon liep?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Riann, je kan eens bij je dokter een verwijzing naar een podotherapeut vragen. Ik heb jaren last van mijn voeten gehad, ongeacht op wat voor schoenen ik ook liep. De therapeut meette mij speciale zooltjes aan en de pijn is (bijna) volledig verdwenen. Ik zeg nu bijna, omdat hij ze iets heeft bijgesteld en ik sindsdien weer een beetje last heb. Als ik het eerder had geweten was ik jaren terug al gegaan.
Niet de hele dag, maar wel na een lange dag werken bijvoorbeeld. Maar misschien heb je wat anders. Ik was erg opgelucht dat met zoiets simpels als een paar zooltjes zoveel pijn weggenomen kon worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:14 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar ik heb er anders geen last van. Had jij er ook last van als je gewoon liep?
Zeker niet. Ik kwam bij die podotherapeut, stond 2 minuten voor hem en hij wist al wat het was. Ik heb een beetje X-benen, dat corrigeer ik onder het lopen door mijn voet vreemd af te wikkelen. Waardoor er abnormale druk op de botjes in de voorvoet komt te staan. Ik kon de week erna de zooltjes halen, moest het "rustig opbouwen" zeiden ze nog. Maar de pijn was direct weg toen ik ze aanhad, ik heb ze nooit meer uitgedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:19 schreef Riann het volgende:
Ik heb er alleen last van als ik op de crosstrainer sta... Maar het vragen aan de dokter kan natuurlijk geen kwaad![]()
vaag dat ze doen alsof het meisje dat 1.76 is en 74 kilo weegt dik is en dat het apart is dat ze haar buik laat zien.. ze heeft een bmi van 23,9quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Opmerkelijk artikel: http://scholieren.nrc.nl/weekkrant/2001/24/3.shtml
Zijn jonge meisjes. Denk dat dat op die leeftijd nog effe iets anders werkt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:49 schreef Naamah het volgende:
[..]
vaag dat ze doen alsof het meisje dat 1.76 is en 74 kilo weegt dik is en dat het apart is dat ze haar buik laat zien.. ze heeft een bmi van 23,9![]()
Riannuh 1m68) (26.3) was 76.75 kg, is nu 74.25 en wil graag 65 wegen - 2.5 kg & 9 cmquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:06 schreef Riann het volgende:
Riannuh Vervelend dat je aangekomen bent. Volgende keer beter hoop ik voor je. Als je jou zinnetje aangepast wilt hebben dan zeg het maar. Omdat je nu alleen maar je gewicht er hebt staan.
Probeer sterk te zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:07 schreef Isabeau het volgende:
Help!
Ik zit op mijn werk en ja, de gebruikelijke zoete en vette zooi is weer aanwezig. Tot zoverre wil het wel.
Maar nu hebben ze (ivm EK) een groot dienblad met ovenvers stokbrood, camembert, diverse kaasjes, salades en kruidenboter laten staan!!!! Argh.........hoe erg is 1 avond gewoon eten waar ik zin in heb...
Kan ik me ook wel voorstellen... niemand die rekening met je wilde houden door gezonde komkommer en wortels neer te leggen?? Snap sowieso niet waarom alle hapjes altijd 'vet' moeten zijn (op verjaardagen en bij dit soort dingen en zo). Cakequote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:38 schreef Isabeau het volgende:
miss_d dat wil gewoon niet als je ergens een hele nacht (vrijwel steeds in je eentje) niets zit te doen en het lekkers ligt naast je. Dus ik heb het weggegeven (samen met een dienblad vol cake). Ik heb 1 rondje stokbrood zonder beleg gepakt en het brood was echt supervers. yum. Gelukkig is het nu weg, anders had ik absoluut meer gepakt.
Klopt, maar door mijn kaak operatie 12 jaar geleden, werkt het allemaal wat anders in mijn mond dan hoe het zou moeten gaan. De ene keer zit de verdoving tot boven mijn oogleden en de andere keer werkt het maar heel even. Terwijl hij het niet anders doet dan de keren ervoor. Door mijn kaak operatie zijn die spuiten dus ook een verschrikking (door littekenweefsel heen) Vandaag was het dus weer eens zover dat het te snel uitgewerkt raakte. Terwijl ik iets van 10 spuiten krijg!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Funnie dat zou toch niet moeten zo'n verdoving die uitgewerkt is tijdens de behandelingWat verschrikkelijk, dat is toch verdorie gewoon een marteling! Nou, ik hoop dat het is afgezakt en heel veel sterkte *knuf*
hmmm zou ik wel willen, maar helaas, 't schommelt teveel ervoor...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:06 schreef Riann het volgende:
Zwahiel Zo te zien kan ik je hier wel uit het lijstje halen en mag je naar slank voor de zomer topic gefeliciteerd![]()
Even een snelle reactie voor het slapen gaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Het ergste trouwens van het voedsel "speciaal voor jou gemaakt" is dat ik me zo rot voel als ik er niet van eet, ook al doe ik dat met veel tegenzin. Dat ze speciaal voor jou appeltaart halen (want dat is van fruit gemaakt) of maar dingen blijven zeggen als "joh, één keertje een bonbon/stuk taart/hand pinda's/wijntje/chips/toastjes et nausea" is niet erg" (en dat dan op één avond...).
Nou das lekker.quote:Op woensdag 16 juni 2004 03:15 schreef Isabeau het volgende:
Hier tussen de tijdschriften de Gezondgids van de consumentenbond. Komt dat even mooi uit.
Hierbij een leuk stuk plagiaat.
Hoofdstuk 1: Vrienden met de weegschaal (3 pagina's)
Het stuk begint met de opmerking dat je gewicht afhangt van de energiebalans. Een nieuwe wereld van informatie ging vervolgens voor me open. Iets over basaalmetabolisme, over erfelijkheid (gewicht is voor 25-70% afhankelijk van erfelijke factoren), over BMI en over appel- en peervormen. Tot zover geen nieuwe informatie dus. Nou ja, nog een stukje over de tekortkomingen van de BMI-waarde. De kans op ziekten stijgt bijvoorbeeld bij een BMI boven de 22. Ook is de marge van het BMI te groot. vb: een vrouw van 1.70 m en 61 kg kan 12 kilo aankomen en dan met een index van 25 nog steeds op een gezond BMI zitten; maar een dergelijke gewichtstoename neemt ook gezondheidsrisico's met zich mee.
[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |