Ik ben maart 2003 voor het eerst naar de chirurg geweest. Heb toen het hele traject gevolgt en ben 5 sept. 2003 geopereerd. Dit doordat Hardenberg het nog maar net deed.En niet zo'n grote wachtlijst had daardoor. Nu is het daar ook al anders heb ik begrepen.quote:Funnie: even een vraagje. Heeft het bij jou lang geduurd voordat je de maagband kon laten zetten?
Ik heb namelijk een cliënt die al sinds vorig jaar oktober wacht. Kreeg ik gister een telefoontje vanuit het ziekenhuis dat de operatie weer uitgesteld is. Ze kon niet zeggen wanneer het nu wel ging lukken, iig het komende half jaar niet en over een paar maanden mocht ik weer terugbellen of er al iets meer bekend is. Nou is het voor die cliënt al super stressvol, maar dit is bijna niet te doen voor haar die onzekerheid.
Ik lurk al een hele tijd mee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:48 schreef Funnie het volgende:
Ga je hier mee doen? Is erg fijn om ruggespraak te hebben. En er zitten allemaal lieve mensjes hier. Die allemaal in zelfde schuitje zitten.
Je moet natuurlijk niks, maar heb je gezien wat ik heb gewogen? Veel erger zal het niet zijn denk ik zo... maar ja die 60 kilo ben ik niet afgevallen toen ik hier kwam dus dat scheelt ook weer misschien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:57 schreef Mouse het volgende:
[..]
Ik lurk al een hele tijd mee.
Maar hier je gewicht neerzetten hmm misschien als ik de tien kg gehaald heb. Tja ik weeg echt veel en om dat bij ieder topic te zien staan. Ik denk dat ik dan ook sensatie mailers over me heen krijg.
Je dip heeft me in ieder geval nu uit de lurk stand gehaald.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:24 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had die special K repen gekocht, nou dat doe ik dus echt niet meer. Heb in 2 dagen die repen opgegeten, ze zijn echt veel te lekker!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:24 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had die special K repen gekocht, nou dat doe ik dus echt niet meer. Heb in 2 dagen die repen opgegeten, ze zijn echt veel te lekker!
Probeer het van je af te zetten en ga gewoon door.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:42 schreef Riannuh het volgende:
Ik kan me aardig goed inhouden met die repen... neem er elke dag een mee naar het werk.. voor als ik er zin in heb... moet ook eerlijk toegeven dat die het eerste op iseerder dan mijn brood... vind het ook verschrikkelijk lekker
... maar tot nu toe hou ik me aardig in... bah vandaag si echt een *** dag.. ik baal er zo van dat ik aangekomen ben... als iemand anders aangekomen is dan heb ik zoiets van noujah die persoon zou wel ongesteld worden, of het zullen wel spieren zijn of misschien gewoon wat extra vocht wat vastgehouden wordt.. maar nu is er zelf wat bij mij bij en ik heb zoiets van WAAR BEN IK VERKEERD GEGAAN!!... ghehe ik ben raar... maarjah misschien volgende week beter... zorg er in ieder geval voor dat ik NO WAY over mijn punten heen ga komen... damn ik ben echt raar vandaag
(sorry daarvoor moest het even kwijt)
Maar in ieder geval @mouse je hebt er nu lekker al 4 kilo af.. hou je ons wel een beetje op de hoogte met hoeveel kilo je kwijt bent enzo... je hoeft natuurlijk niet je huidige gewicht hierneer te zetten als je je daar niet confortabel bij voelt... blijf lekker mee lezen en mee kletsen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:26 schreef Rosean het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niks, maar heb je gezien wat ik heb gewogen? Veel erger zal het niet zijn denk ik zo... maar ja die 60 kilo ben ik niet afgevallen toen ik hier kwam dus dat scheelt ook weer misschien.
Maar jij bent wel bijna 20 cm langer dan ik, dus dat moet je ook meetellen. Als je niet je gewicht wil plaatsen moet je dat vooooooral niet doen!!! Je doet het voor jezelf en voor niemand anders.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:59 schreef Mouse het volgende:
[..]
eh Rosean, juist wel. Ik denk dat als ik zoveel was afgevallen als jij dat ik dat dan ook had neergezet. Het is een prestatie om trots op te zijn. En zeker als je dit kunt vasthouden. Maakt het uit als het een weekje minder gaat. Dit heb je al bereikt.
Ik las wat oudere berichten van je terug.
Daar heb je ooit gezegd. Ik moet me soms bij het eten afvragen wil ik dat nu echt eten omdat ik honger heb of omdat mijn hoofd zegt hmmm eten lekker. Nou DAT heb ik nou ook. Nou de knop nog omzetten.
Heb vorige week een keer gebbqt denk dat dat de grote boosdoener was... maarjah ach iedereen heeft toch wel eens van die baal dagen... begin er al een beetje overheen te komen hoor (ben gewoon moe en chagerijnig)quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:47 schreef jolene het volgende:
[..]
Probeer het van je af te zetten en ga gewoon door.
probeer anders na te gaan. of je toevallig op andere dagen toevallig ook niks extra's hebt gehad wat je vergeten bent.
Is dit niet het geval, blijf doorgaan het is er vast en zeker volgende week af
Ik weet niet welk topic en dat hoeft ook niet, maar ik wilde je even een knuffel geven.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:21 schreef jolene het volgende:
Ben geloofelijk toch meer emo-eter dan ik zelf wou toegeven.
Doordat gezeur in dat andere topic Miss_D begrijpt me wel
Wil ik eten en ik wil het NU
Hihihi, zit op werk...quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:26 schreef Rosean het volgende:
[..]
Ik weet niet welk topic en dat hoeft ook niet, maar ik wilde je even een knuffel geven.
Als je het niet neemt en sterk kunt zijn zul je vanavond extra trots op jezelf zijn.
Mocht je toch toegeven: geniet er dan lekker van, en neem iets dat je echt lekker vind.
Maar mijn advies: niet doenje kunt het!!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:16 schreef Rosean het volgende:
[..]
Maar jij bent wel bijna 20 cm langer dan ik, dus dat moet je ook meetellen.
quote:[b]
En ik dacht ook vaak: ach ik ben toch al te dik dus die reep kan er ook nog wel bij. Ook at ik als het etenstijd was.... tja dat klopt ook wel een beetje, maar als ik dan een zak M&M's leeg had dan at ik makkelijk nog een bord warm eten om maar niet te laten blijken dat ik eigenlijk al gesnoept had (tenover mijn ouders).
En het is ook een soort verslaving. Als je dat koekje op hebt, wil je er nog een want de vorige was zo lekker (denk je, maar was dat wel zo...), en dan als het hele pak op is heb je ineens trek in chips. Voor je het weet is ook die zak leeg. Ten minste zo werkte het bij mij (en ik moet helaas toegeven dat het af en toe nog voorkomt).
Ik ging (en moet nog steeds oppassen dat ik het niet nog steeds doe) als ik mezelf zielig vind. En ik vond mezelf als snel zielig: het missen van de trein, of van de bus. Ook at ik om tijd te doden (op de trein of bus wachten, vervelen thuis, voor de tv).
Mouse, jij hebt nu begin foto's gemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:34 schreef Mouse het volgende:
[..]
Het meest demotiverenste vind ik verder dat er naar mijn idee ook niets te zien is als ik 15 á 20 kg afgevallen ben. Tenminste er is niemand die zegt goh afgevallen, staat je goed. Maar goed. Ik heb nu de voor foto's al. hmm nu mis ik die smilie met die uitpuilende oogjes, nu de na foto's nog.
Wat is er????quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lukt me nooit...
Ik zie het gewoon niet meer zittenquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:07 schreef jolene het volgende:
[..]
Wat is er????
Je zit in ieder geval aan de wortlbolletjes...quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet meer zitten
Vanochtend dus een halve zak nibbit gegeten en nu is de dag voor mij al helemaal verpest... zit nu aan de wortelbolletjes (dank voor de tip), maar zou het liefst de frietpan aanzetten en de hele vriezer (die vol ligt met bitterballen en frikandellen en ongein) lekker leegvreten. Volgens mij wordt die trek in lekkere dingen nooit minder![]()
Geloof me dat gaat werken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:24 schreef Mouse het volgende:
Jolene, goed idee.
Ik denk dat het heel persoonlijk is, ik weeg 65kg, ben 1,75 en heb een bmi van 21,5 en er hangen wel degelijk overal vetkwabben en ik ben echt duidelijk geen skeletje!quote:Funnie - woensdag 16 juni 2004 @ 08:48
ja, das idd belachelijk.. Dus ook hun vinden skeletjes gezonder.. (ik kan het ff niet anders noemen )
Maar wat is 'iets' lekkers?? Ik kan gewoon geen maat houden... ik heb nu bijna een heel zakje wortelbolletjes op, om maar wat te noemen.....quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:19 schreef jolene het volgende:
Als je nu eens afspreekt met Mister_D
Dat je zaterdag wat lekkers mag....en dat je daar een beetje naar toe gaat leven...
Is dat misschien een maniertje...
Nou ja, dat is niet zo erg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat is 'iets' lekkers?? Ik kan gewoon geen maat houden... ik heb nu bijna een heel zakje wortelbolletjes op, om maar wat te noemen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |