quote:Volgens mij niet, kijk en oordeel.
vfr750 rc45quote:Op maandag 26 april 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
VFR stamt al uit 1987 en was een supersport.
Echter naar nieuwe maatstaven -en sinds 7 jaar ingedeeld bij de sport-toer motoren.
Maar het hier afgebeelde versie is volgens mij een speciale oplage (RC-30/32 zoiets zweeft er in mijn hoofd) die zeker onder de hardcore sportfietsen gerekend kan worden.![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 13:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
vfr750 rc45
Mooie motor dit, het is een RC36 ('94-'97) met RC45 striping.quote:
Ja je ziet toch wel duidelijk verschil, voor het begin van de kuip bij de koplamp.quote:Op maandag 26 april 2004 14:30 schreef Gerako het volgende:
Klopt alleen de bestickering is anders. Een kennis heeft zo`n VFR gehad in de kleuren van de RVF, kwamen er een hoop bij hem kijken op de camping tijdens de TT, kwamen ze dichterbij en zagen ze dat het gewoon een VFR was.
quote:Op maandag 26 april 2004 14:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mooie machines allemaal maar te prijzig voor mij iig. Wordt gewoon weer een kawa, mocht ik de mijne kunnen verkopen. En dan of een ZXr 750 of een ZX6R
Ik zag een ZX7R op Marktplaats en zo heel duur zijn de eerste modellen ook niet meer, 5.500 euro.quote:Op maandag 26 april 2004 14:47 schreef Gerako het volgende:
ZX6r is duurder als een VFR 750 volgens mij, maar idd een Kawa is ook heel mooi. Ik vind vooral die ZX7R echt onwijs mooi en die zou ik eigenlijk kopen voordat ik de Mille zag.
Klopt die zijn redelijk betaalbaar en toen ik een motor zocht ook al, alleen kwam toen de Mille binnen mijn betaalbare mogelijkheden en verdween al het andere uit zicht.quote:Op maandag 26 april 2004 14:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zag een ZX7R op Marktplaats en zo heel duur zijn de eerste modellen ook niet meer, 5.500 euro.![]()
En wat voor onbetaalbaars blijft er in zicht..?quote:Op maandag 26 april 2004 15:01 schreef Gerako het volgende:
[..]
Klopt die zijn redelijk betaalbaar en toen ik een motor zocht ook al, alleen kwam toen de Mille binnen mijn betaalbare mogelijkheden en verdween al het andere uit zicht.
RSV Mille R misschien, al ben ik tevreden met die ik nu heb.quote:Op maandag 26 april 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat voor onbetaalbaars blijft er in zicht..?![]()
Ik dacht .. nu komt het ..quote:Op maandag 26 april 2004 15:22 schreef Gerako het volgende:
[..]
RSV Mille R misschien, al ben ik tevreden met die ik nu heb.
[afbeelding]
Wat bedoel je met: het???quote:Op maandag 26 april 2004 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht .. nu komt het ..![]()
![]()
Die ene fantastische droommotor waar Gerako wakker van zou liggen ..quote:Op maandag 26 april 2004 15:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Wat bedoel je met: het???
Nee hoor! Ik ben ook heel tevreden met hetgeen ik heb!quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik de enige die op dit moment even niks meer te wensen heeft?
Een trio.quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik de enige die op dit moment even niks meer te wensen heeft?
Nou ja, onderstaande is voor mij onbetaalbaar maar als ik het geld zou hebben zou ik hem zeker kopen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ene fantastische droommotor waar Gerako wakker van zou liggen ..
quote:The bikes are supplied working, but, considering their intrinsic particularity and considering also that they are prototypes, Aprilia doesn?t guarantes their working and is not responsabile for any damages thatcould spring from any use of these bikes.
Aprilia further more can not guarantee the spare parts supply.
Pijnlijk om te rijden lijkt mij, maar dat is wel een mooi antwoord.quote:Op maandag 26 april 2004 16:00 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nou ja, onderstaande is voor mij onbetaalbaar maar als ik het geld zou hebben zou ik hem zeker kopen.
RSW 500, 2 cilinder 2 takt. 140 pk, 110kg. [afbeelding]
[afbeelding]
Tja... dat is wel klotequote:Op maandag 26 april 2004 13:47 schreef Gerako het volgende:
Het vorige deel sloten we af met het tragische bericht dat er dit weekend 6 motorrijders om het leven waren gekomen.
Doe dan dat trio maar, daar laat ik de motor wel een nachtje voor in de schuur staan.quote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een trio.Ehhm je vriendin een motorrijbewijs en een eigen motor.
Dat mag ik hopen... een vriendin met teveel testosteron kan nooit leuk zijn, of je moet van een zware stem houdenquote:Op maandag 26 april 2004 18:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
...ze mist echt alle testosteron om er maar enigzins lol in te hebben.
Pijnlijk, mwah dat weet ik eigenlijk niet. Lijkt me wel een hele ervaring, maar ja, ze zijn zo duur denk ik. Aprilia verkoopt er 4 of 5 geloof ik, ze staan al ruim een jaar te koop nu, prijs staat er niet bij en dat zegt genoeg denk ik.quote:Op maandag 26 april 2004 16:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pijnlijk om te rijden lijkt mij, maar dat is wel een mooi antwoord.![]()
![]()
![]()
Gelukkig heeft ze hier geen last van.quote:Op maandag 26 april 2004 18:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen... een vriendin met teveel testosteron kan nooit leuk zijn, of je moet van een zware stem houden![]()
Dat zie je lekker snel dan .. je hebt hem net .. was toch zo'n perfecte vent die hem verkocht, die had jou wel even kunnen informeren over toekomstige kosten.quote:Op maandag 26 april 2004 18:21 schreef PatrickM het volgende:
Gisteren erachter gekomen dat mijn achterband toch wel erg snel vervangen moet gaan worden
Ik weet dat het geen echte GP machine is (scheelt 30-40 pk).. maar wel bijna ..quote:Op maandag 26 april 2004 18:44 schreef Gerako het volgende:
[..] Pijnlijk, mwah dat weet ik eigenlijk niet. Lijkt me wel een hele ervaring, maar ja, ze zijn zo duur denk ik. Aprilia verkoopt er 4 of 5 geloof ik, ze staan al ruim een jaar te koop nu, prijs staat er niet bij en dat zegt genoeg denk ik.
Toen ik mijn motor ging halen zat er nog ca. 2 mm profiel in het midden. En dat zat er eigenlijk tot en met vorige weekend. Daarna is het eigenlijk in noodtempo minder geworden...quote:Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zie je lekker snel dan .. je hebt hem net .. was toch zo'n perfecte vent die hem verkocht.
Dat worden dan zeker geen nieuwe kleren in Mei.
Ik ga ook binnen 2 weken een nieuwe achterband kopen .. zag het al bij aankoop.
Nu lang genoeg uitgesteld .. duo vertelde over een licht dribbelende achterband bij snelweg bochten boven de maximum snelheid.
Krijg je nog korting op die banden? Ik wacht tot de volgende motorshow en die is binnen 2,5 week.quote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef PatrickM het volgende:
En ik heb vandaag een mailtje naar mijn vaste motortoko gestuurd om het bandje te bestellen. Dus eind deze week hoop ik er weer een nieuwe achterband erop te hebben
Kweet nie... ik betaal nu ongeveer 190 euro. Bij Sabra zijn dezelfde banden ca 175 euro, maar moet ik wel eerst ff naar Geldermalsen rijden (+ dat je dan ook nog de montage om de velg heen moet dokken geloof ik). Dus gun ik het gewoon mijn eigen motortokoquote:Op maandag 26 april 2004 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Krijg je nog korting op die banden? Ik wacht tot de volgende motorshow en die is binnen 2,5 week.
(geef hier niet alle info meer i.v.m. problemen)
Het is wel een echte GP motor geweest, hij heeft 2 seizoenen gereden in de GP 500.quote:Op maandag 26 april 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen echte GP machine is (scheelt 30-40 pk).. maar wel bijna ..
Zelfs de cracks die jarenlang 125,250 hebben gereden en naar een 500 cc GP machine stap(ten)pen vliegen er in het begin bij bosjes af.
Nou heb ik van jou al aardige foto's gezien, maar om nou gelijk te zeggen dat je beter bent dan Loris Capirossi.. (die viel er in het begin heeeel veel vanaf, en dat bijna zonder valpartijen in de 250)
Foto`s zijn niet echt om trots op te zijn, ik zou me eerder schamen. Zo kaal worden ze bij mij niet dat is nou iets wat ik onverantwoord vind.quote:Op maandag 26 april 2004 19:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Toen ik mijn motor ging halen zat er nog ca. 2 mm profiel in het midden. En dat zat er eigenlijk tot en met vorige weekend. Daarna is het eigenlijk in noodtempo minder geworden...
ennuh... die man had het me al verteld dat er achter binnenkort een nieuw bandje op moest. Hij had nog een paar andere K1100LT's staan die weer origineel gemaakt gaan worden, maar die hadden nog minder profiel. En ik heb vandaag een mailtje naar mijn vaste motortoko gestuurd om het bandje te bestellen. Dus eind deze week hoop ik er weer een nieuwe achterband erop te hebben
Ennuh... halverwege mei laat ik mijn buddy opnieuw bekleden, en ja, eind mei ga ik ook gewoon kleding kopen(mijn baas betaald in mei namelijk winstuitkering, vakantiegeld en natuurlijk nog mijn gewone loon
)
HIer trouwens 2 piccies van de huidige staat van mijn band:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ik eigenlijk niet weten, op dit moment zit ze naast me maar of ze mee leest?quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
En ze leest niet mee.
Tja... dat krijg je als een band 2500 km goed op profiel blijft (ca 2mm) om vervolgens in een kleine dag zowat op te gaanquote:Op maandag 26 april 2004 22:28 schreef Gerako het volgende:
[..]
Foto`s zijn niet echt om trots op te zijn, ik zou me eerder schamen. Zo kaal worden ze bij mij niet dat is nou iets wat ik onverantwoord vind.
Nou kan het met dit weer ook niet zo heel erg kwaad, maar je ziet het vaak ook in de winter dat mensen hun banden afrijden tot het canvas.quote:Op maandag 26 april 2004 23:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja... dat krijg je als een band 2500 km goed op profiel blijft (ca 2mm) om vervolgens in een kleine dag zowat op te gaan
Maar wees gerust... bandje is al besteld, en als het gaat regenen heb ik nog een scooter staan(alhoewel de kans groot is dat ie gewoon blijft staan waar die staat)
En nee, ik schaam me er niet voor
Kijk naar een gemiddelde band voor een supersport en je zal zien dat een hoop banden geeneens een middenprofiel hebben
Ennuh... canvas is nog niet te zien dus
Er zullen er waarschijnlijk een heleboel wel meelezen maar niet reageren. Ik heb deze topics ook gevolgd vanaf nummer 1 maar heb daar nooit gereageerd.quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Veel motorrijders hier Vraagje aan de motorrijders hier die in ons SC en Meettopic nooit zijnen ik verwacht er nog wel meer...
Geloof dat maar nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:14 schreef Gerako het volgende:
En Rietvaerder wat voor een achterband heb jij eigenlijk, die rullen kwamen er bij mij ook op maar het duid op een slecht afgestelde vering en spanning.
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Wisten jullie dat ik sinds vandaag geen 18 meer ben
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:31 schreef Makster het volgende:
Gefeliciteerd chef, en jij auto rijden LOL
Dacht dat ik alles mee had gemaakt
Kwestie van lessen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, erg man.
Gas is mega-gevoelig evenals de rem
Reed trouwens wel in 1x weg (met teveel gas, zo gevoelig man, tering) schakelen ging ook goed.
Mwa... geef mij maar motor
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, mijn remmen zijn echt niet zo gevoelig als in de auto... (was trouwens een Space Star 1.8 GDI)
Maar dat kan ook komen omdat je het met je voet doet ipv je hand?
Ik vind beide heel erg leuk, als ik een tijd in een auto zit dan verlang ik echt naar de motor .. maar andersom dus ook wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat wel...
Ach, lekker motor blijven rijden toch maar
Motorrijden is gewoon veel meer inspannend fysiek en mentaal.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:03 schreef JK het volgende:
Auto is lekker relaxt, goed, je kan niet inhalen en je moet op je beurt wachten voor het verkeerslicht en in de file, maar qua rijden zet je je verstand op 0 en je komt er wel. Dat gaat op de motor net even wat anders.... merk het wel, ik ga altijd met de auto naar het werk, maar nu deze week met de motor, ben toch iets meer moe dan anders. Maar misschien ook wel omdat ik gister tot 22.15u aan het werk was en vanmorgen weer om 9 uur druk aan het werk was
Jups... hij zoekt nu als ik de witte markeringen over ga bij het file rijden. Verder gewoon goed gripquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:14 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nou kan het met dit weer ook niet zo heel erg kwaad...
Je zal het nu alleen merken aan het stuurgedrag denk ik.
...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Wisten jullie dat ik sinds vandaag geen 18 meer ben
Wat dacht je van rembekrachting in een autoquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, mijn remmen zijn echt niet zo gevoelig als in de auto... (was trouwens een Space Star 1.8 GDI)
Maar dat kan ook komen omdat je het met je voet doet ipv je hand?
Goede reis en veel plezier !quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik maar eens ga pitten.
Pfff.....komt nog best veel bij kijken als je ff 3 maanden naar Curacao gaat
Maar goed, nog een paar daagjes en dan totaal NIKS meer doen (een paar weken en dan kan ik daar aan de slag)
Slaapse mensen
Zakelijke opmerking: doe je nog wat speciaal spul in je tank ter conservering.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:13 schreef Makster het volgende:
Maar goed, nog een paar daagjes en dan totaal NIKS meer doen (een paar weken en dan kan ik daar aan de slag)
Bijvoorbeeld Forte MotoPower 2 (1 is ter onderhoud, 2 is ter conservering)quote:Op woensdag 28 april 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zakelijke opmerking: doe je nog wat speciaal spul in je tank ter conservering.
Zal lastig zijn met die kilometerstand. Ik bied 2.500,00.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:21 schreef rvdboomen het volgende:
Weet hier iemand wat een GSXR 750 uit 1996 blauw-wit met 50.000km nog waard is?
Is in goede staat, alleen wat krassen op de kuip. Niet erg storend.
Rob
Jawel, ik zat te denken aan benzinequote:Op woensdag 28 april 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zakelijke opmerking: doe je nog wat speciaal spul in je tank ter conservering.
Ik dacht echt dat je eerst een grapje maakte........quote:Op woensdag 28 april 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Wèl van Hayabusa's?
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:25 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 houdt ook niet van voetbal
Hey ha die hallo daar ... hoor ik daar mijn naamquote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal lastig zijn met die kilometerstand. Ik bied 2.500,00.![]()
Serieus: dealers staan niet te springen, partikulier denk ik 4.500-5.000.
Generalist heeft er 1 gehad .. die moet het precies weten .. Generalist!!!
Waarom?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je eerst een grapje maakte........
Wanneer mocht je met de R6 opdraven bij het RDW .. je ging eerst op vakantie dacht ik toch ..en dat ding nog ophalen..quote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef generalist het volgende:
Dat is niet slim, alleen benzine ... deze worden niet alleen voor de winst verkocht.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Jawel, ik zat te denken aan benzine
Denk bij jou meer aan een relatief lichte fiets voor de bochten, kan het verkeerd hebben hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef generalist het volgende:
Motor staat nu dus opgeborgen. Leuke dief die die nu meeneemt, staat namelijk een boze hond bij ... en die houdt niet van motordiefjes
Tja zou het eventueel kunnen kopen, maar ik heb een beetje te weinig tijd en te veel dingen die MOETEN gebeurenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is niet slim, alleen benzine ... deze worden niet alleen voor de winst verkocht.
afbeelding
Werk je voor Motorex ofzo?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is niet slim, alleen benzine ... deze worden niet alleen voor de winst verkocht.
Mijn buurjongen zou er eigenlijk op mogen rijden maar na een flinke rit zondag is mijn profiel kompleet pleite. Eigenlijk te link om nog flink op te rijden, nog maar max 500 km en dan is het echt einde verhaalquote:Op woensdag 28 april 2004 22:17 schreef JK het volgende:
[..]
Werk je voor Motorex ofzo?Gewoon een volle tank is voldoende. Net als bij een eventuele winterstop... laat je 'm een maand of 4 of langer weg staan, dan kan je een soort van gom krijgen in je carburateurs enz... maar zelfs je vlotterbak aftappen hoeft niet eens als het maar 3 maanden zijn....
Je kan het ook anders doen, leen 'm uit aan iemand van Fok! die nog geen motor heeft maar wel wil rijden![]()
Na 2 weken stilstand kun je al problemen krijgen met carbs enzo door de veroudering van de dopes in benzine en de vervluchting van de brandstofquote:Op woensdag 28 april 2004 22:17 schreef JK het volgende:
[..]
Werk je voor Motorex ofzo?Gewoon een volle tank is voldoende. Net als bij een eventuele winterstop... laat je 'm een maand of 4 of langer weg staan, dan kan je een soort van gom krijgen in je carburateurs enz... maar zelfs je vlotterbak aftappen hoeft niet eens als het maar 3 maanden zijn....
Je kan het ook anders doen, leen 'm uit aan iemand van Fok! die nog geen motor heeft maar wel wil rijden![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Denk bij jou meer aan een relatief lichte fiets voor de bochten, kan het verkeerd hebben hoor.
Een mooie SM zou best bij je passen.
2 weken lijkt mij wat vroeg voor mijn gevoel maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na 2 weken stilstand kun je al problemen krijgen met carbs enzo door de veroudering van de dopes in benzine en de vervluchting van de brandstof
En als je geen additief gebruikt moet je na 3 maanden zeker je carbs schoonmaken (door middel van demontage en letterlijk schoonmaken of een additief als Forte Motopower 1 en dan hoef je je carbs niet te demonteren, maar had je beter een additief vantevoren kunnen gebruiken)
Dat ontken ik toch niet?quote:Op donderdag 29 april 2004 06:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik weet dat beter dan jij denk ik, wat bij mij past...
Hier had hij het echt over de benzine wat de bougie kapot maakt..dus kan ook bij de grasmaaier zo zijn / nieuwe benzine is dan te laatquote:Op donderdag 29 april 2004 09:07 schreef ZX9R het volgende:
Naar de leverancier met dat ding, schijnt het aan de bougie te liggen.
Het kan wel eens voorkomen dat als de bougie na een lange tijd stil gestaan te hebben en dan warm wordt stuk gaat. Hij geeft dan eerst nog een paar vonkjes en als hij dan warm wordt, raakt de spoel (ik wist niet dat er een spoel in zit) los en kan hij niet meer vonken.
Resultaat --> dode motor.
Dit euvel kwam maar héél zelden voor. Laat dit mij nou gebeuren.
De motor is van mij. Ik heb deze motor al 3 jaar in mijn bezit en heb er zelf een lichte schuiver mee gemaakt. Ik wil de motor verkopen. Op markplaats is er 3800 euro geboden. Ik weet echt neit wat het waard is, vandaar mijn vraag. Maar motor is nog goed, nog nooit probleem mee gehad en altijd zijn beurten gehad. Maar die schuiver is wel te zien aan handvat e.d.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef generalist het volgende:
En die krassen, omvaller of ongeval.
Als:
ongeval = laten staan
omgevallen = afdingen
Kijk goed naar de zijkanten van de spiegels, karterdeksel, handvatten. Moeten allemaal zonder schade zijn. Bij het omvallen heb je wat krassen op de kuip, NIET op het handvat (dat is te hard ,materiaal, krijgt alleen echte krassen bij een schuiver)
Controlleer ook of de draadboom nog in takt is en hoe de stepjes er uit zien.
Hoe kom je aan die onzin? Dus als je je poot breekt en je kan een tijdje niet motorrijden, dan moet je alles uit elkaar halen? Kom op zeg, dan heb ik 5 geluks-motoren gehad die allemaal prima reden en vaak 3 maanden hadden stilgestaan, waarvan er 1 zelfs bijna een jaar heeft stilgestaan met dezelfde benzine. Niets toegevoegd en niets uit elkaar gehaald.... hmm must be damn luck five times! Is maar goed dat ik gister een staatslot heb gekocht, gaik morgen de 5 miljoen euro jackpot winnen!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Na 2 weken stilstand kun je al problemen krijgen met carbs enzo door de veroudering van de dopes in benzine en de vervluchting van de brandstof
En als je geen additief gebruikt moet je na 3 maanden zeker je carbs schoonmaken (door middel van demontage en letterlijk schoonmaken of een additief als Forte Motopower 1 en dan hoef je je carbs niet te demonteren, maar had je beter een additief vantevoren kunnen gebruiken)
Onzin?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:26 schreef JK het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die onzin? Dus als je je poot breekt en je kan een tijdje niet motorrijden, dan moet je alles uit elkaar halen? Kom op zeg, dan heb ik 5 geluks-motoren gehad die allemaal prima reden en vaak 3 maanden hadden stilgestaan, waarvan er 1 zelfs bijna een jaar heeft stilgestaan met dezelfde benzine. Niets toegevoegd en niets uit elkaar gehaald.... hmm must be damn luck five times! Is maar goed dat ik gister een staatslot heb gekocht, gaik morgen de 5 miljoen euro jackpot winnen!
Deze info heb ik niet van mezelf hoor, komt ook bij iemand vandaan die kan sleutelen met z'n ogen dicht (en een eigen zaak heeft hierin).
Zou effe mooi wezen als je op vakantie gaat.. moet je die klotezooi kopen wat alleen maar onzin is. Neuh bij alle 5 de motoren nooit additieven gebruikt en ze gingen allemaal als de brandweer na een tijdje stilstand!
Maargoed, als jij erin gelooft, mag jij het in je tank proppen hoor
quote:Op donderdag 29 april 2004 17:59 schreef PatrickM het volgende:
Bovendien zal je toch een onderscheid moeten maken tussen:
- brandstofsysteem additieven (ter conservering en/of ter reiniging van brandstofsysteem, wel zinvol)
- motor additieven (de additieven die zeggen dat je motor 10x beter wordt, alle reparaties overbodig worden en onderhoudt verder niet meer gepleegd hoeft te worden, niet zinvol)
We kopen gewoon 1 kaartje en gaan na het einde van de film gewoon naar de volgende zaalquote:Haunted Mansion:
11:05 - 12:35
Starsky & Hutch:
13:15 - 14:50
Dawn of the Dead:
16:10 - 17:50
Hidalgo:
18:30 -
Zaal:
En dat kan idd..denk ik .. naambios..quote:Op donderdag 29 april 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen bioscoop-marathon houden met een maat van mij
[..]
We kopen gewoon 1 kaartje en gaan na het einde van de film gewoon naar de volgende zaal
quote:Op donderdag 29 april 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja
quote:Op donderdag 29 april 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach laat ook maar... 17 euro voor die onzin
Dat dacht ik ook vaak.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lijk wel volwassen
Ik ga er binnenkort ook bestellen, IA doen ofzo?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook vaak.Zeker vroeger.
![]()
Maar je kan altijd nog een serieuze zakenman worden met een net pak, aktetas en grijze slapen.
Ik wil er trouwens laarzen bestellen, dus kan ze wel voor je meebestellen.![]()
iedereen dit gemistquote:Op donderdag 29 april 2004 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren zag ik dat er een klein beetje olie aan het lekken was. jullie herrineren mijn olie lekkage probleem nog wel? nou, die moerbout die we hadden vervangen (mijn oom en ik dus) bleek dus niet goed vast te zitten. hij sloot het kleppendeksel niet zoals het hoort.
vandaag de hele boel maar weer uitelkaar, o.a schermen, tank en oliefilter gedemonteerd. andere moerbout erin en vastdraaien die hap. breekt de kop af![]()
![]()
![]()
en nu..?
ik wist dat er een topic was over afgebroken schroeven dus die maar snel opgezocht. de tips van Gerako en ZX9R geprobeerd. met een dremel een groef in de moerbout gezaagd en geprobeerd om die dan zo los te draaien, wat niet lukte dus. hij zat veel te vast. met een knijptang (ofzo) kon ik er niet bij want hij zat te diep.
ik zag de bui al hangen want hoe krijg ik in godsnaam die moerbout eruit? als de dealer dit moet doen gaat dit veeeeel geld kosten!!
mijn oom gebeld en hij zei, ja als je hem echt niet eruit krijgt zal de dealer hem uit moeten boren naar M8 en dan doen ze er een busje in en kan er weer een M6 ingedraaid worden. maar als je er niet bij kunt haal je toch het kleppendeksel eraf?
na nog wat andere tipsben ik een poging gaan wagen. dat ging ook niet 1 2 3...die kabels van de gashendel en nog 1 (wat dat is geen idee) zaten flink in de weg. die zover mogelijk aan de kant geduwd en eindelijk ging het deksel nog met moeite eraf.
schroef eruit gehaald (die goed vastzat) en de boel kon weer terug. tip vd Pitstop hier was om de 'halve maantjes' van de pakking in te smeren met vloeibare pakking.
alles weer gemonteerd en nu alleen de tank en de schermen nogal met al best trots
nu want jullie weten wat een technisch wonder ik ben en dit is toch maar gelukt.
Ja, kan je gewoon mee naar de dealerquote:Op donderdag 29 april 2004 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen dit gemist
hoe dan ook, mijn kleppen tikken (of nokkenas volgens een kennis...kan dat?) dus die moet ik laten stellen. zaterdag maar ff laten doen.
kan ik hiermee trouwens gewoon naar de dealer rijden? of is dat niet slim?
Nee ik had het niet gemist maar kon er weinig zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen dit gemist
hoe dan ook, mijn kleppen tikken (of nokkenas volgens een kennis...kan dat?) dus die moet ik laten stellen. zaterdag maar ff laten doen.
kan ik hiermee trouwens gewoon naar de dealer rijden? of is dat niet slim?
ok, thx!quote:Op donderdag 29 april 2004 22:11 schreef PatrickM het volgende:
Ja, kan je gewoon mee naar de dealer
dat ging dus niet want je kunt er niet bij met een boor.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Nee ik had het niet gemist maar kon er weinig zinnigs over zeggen.
Heb dit al een paar keer gehad (niet met de motor overigens) en boor het dan gewoon uit en draai er een nieuw busje in.
goed ideequote:Klepspeling nakijken is niet echt moeilijk en kan je met wat geduld en een WPH best zelf doen. (vraag je oom maar.) Nokkenas zelf die geluid maakt? Die kennis zal de ketting bedoelen waarmee deze aangedreven wordt denk ik. Die kan als hij op is inderdaad gaan tikken tegen het huis of de geleiders krijgen teveel ruimte. (had ik dit maar geweten vanmiddag dan had ik even een foto kunnen maken van wat ik bedoel, staan twee motoren binnen waarbij dit het geval is.) Ik weet niet of er aan die ketting nog wat te stellen is eigenlijk. Zo even dat WPH opgraven.
Je kan hier best nog mee naar de dealer rijden, kan op zich geen kwaad alleen zal de motor wat minder mooi rond gaan. Ga niet hele toerritten rijden hiermee, dat is niet de bedoeling.
Laat je overigens niks wijs maken en vraag voor de gein of je bij de reparatie mag zijn, er zal een wereld voor je open gaan en het is allemaal makkelijker te doen dan je nu waarschijnlijk denkt. Ik vind het altijd wel leuk om mee te kijken in ieder geval.
Een klein tipje nog, de meeste monteurs houden niet zo praten, vragen stellen e.d.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed ideega ik zeker vragen want ik ben zeer benieuwd hoe ze dat doen!
Dat is de reden dat ik volgend jaar een keertje een simpele 4-takt 1 cilinder all-roadje oid zou willen kopen (en dan gewoon goedkoop) om zelf een beetje feeling met het sleutelen aan het blok zelf te krijgen.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klepspeling nakijken is niet echt moeilijk en kan je met wat geduld en een WPH best zelf doen. (vraag je oom maar.) Nokkenas zelf die geluid maakt? Die kennis zal de ketting bedoelen waarmee deze aangedreven wordt denk ik. Die kan als hij op is inderdaad gaan tikken tegen het huis of de geleiders krijgen teveel ruimte. (had ik dit maar geweten vanmiddag dan had ik even een foto kunnen maken van wat ik bedoel, staan twee motoren binnen waarbij dit het geval is.) Ik weet niet of er aan die ketting nog wat te stellen is eigenlijk. Zo even dat WPH opgraven.
gelukkig heb ik nog een auto...die het niet doetquote:Op donderdag 29 april 2004 22:38 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga niet zelf kloten aan mijn machine waar ik elke dag afhankelijk van ben
ik kom dus wel uit een paaseiquote:vloeistoffen/filters vervangen daargelaten, ik kom tenslotte niet uit een paasei. Dat lukt allemaal wel
Meekijken is niet altijd een probleem. Zeker niet bij de zaak waar ik (het liefst) altijd komt. Daar is de winkel en garage eigenlijk gewoon 1 geheelquote:Op donderdag 29 april 2004 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een klein tipje nog, de meeste monteurs houden niet zo praten, vragen stellen e.d.
Uitspraak van een monteur bij ons: "Als ik de hele dag wilde lullen was ik wel priester of vertegenwoordiger geworden, en nu oprotten uit de werkplaats!" De beste man is normaal wel aardig, zeker als ie paar biertjes op heeft.![]()
Voor mij ligt het anders, ik ben niet afhankelijk van de motor en Motoport is hier om de hoek. Ik kan er zelfs heenlopen als de nood aan de man is.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik volgend jaar een keertje een simpele 4-takt 1 cilinder all-roadje oid zou willen kopen (en dan gewoon goedkoop) om zelf een beetje feeling met het sleutelen aan het blok zelf te krijgen.
Ik ga niet zelf kloten aan mijn machine waar ik elke dag afhankelijk van ben, ik heb het sleutelen zelf gewoon nog niet echt in de vingers(vloeistoffen/filters vervangen daargelaten, ik kom tenslotte niet uit een paasei
. Dat lukt allemaal wel)
Pas als ik zelf snap wat ik doen, en dat ook goed doe, ga ik de stap pas wagen aan m'n goeie machine
Ik heb nog een scooter in de schuur staan waarvan de verzekering a.s. zaterdag verlooptquote:Op donderdag 29 april 2004 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog een auto...die het niet doet
Bij mij zit er een plaat onder mijn carter (feitelijk gezien aan de zijkant van mijn carter, maar dat is letterlijk gezien toch onder). Als ik de 3 inbussen daar van los draai, dan stort alle olie eruit. Vervolgens zit in die zelfde ruimte als waar mijn olie zit de oliefilter (inwendig filter), niet echt handig bij het vervangen, maar ach... hij kan nooit door externe invloeden kaput gaanquote:[..]
ik kom dus wel uit een paaseimaar dat wisten jullie al...want hoe vervang je de motorolie? waar zit de moer om de boel leeg te laten lopen?
Kappen eraf aan de zijkant, bak eronder om de olie op te vangen (pas een hele mooie gekocht bij Motozoom in Utrecht.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog een auto...die het niet doet
[..]
ik kom dus wel uit een paaseimaar dat wisten jullie al...want hoe vervang je de motorolie? waar zit de moer om de boel leeg te laten lopen?
Ik zou (gevoelshalve) ook ff een nieuwe oliefilter plaatsen aangezien je niet weet hoe de vorige bezitter met het onderhoud is omgegaanquote:Op donderdag 29 april 2004 23:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koelwanneer is binnenkort? ik wilde de mijne dit weekend al doen nl. ik heb al 4 lt olie gekocht.
Ik heb het filter al wel maar de olie nog niet.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koelwanneer is binnenkort? ik wilde de mijne dit weekend al doen nl. ik heb al 4 lt olie gekocht.
Pijn is fijn.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:09 schreef PatrickM het volgende:
Zou Patrick281 de sm-kelder in duiken?![]()
Volgende keer ons eerder inlichten a.u.b.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was een supermotard wedstrijd in de bebouwde kom. (Rozenburg)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond was ik hier met Riet, maar die ging al naar Pathe.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Volgende keer ons eerder inlichten a.u.b.
Het was mooi weer de hele dag toen jij binnenzat.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben er weer hoor.. k ga zo ff eindje rijden denk ik.
Ach, en ach tot de tijd dat het zover is, kan je nog genoeg orienterenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
VAAG!
Wat bedoel je Pepijn
Ik mis je punt effe
PatM: Ik ga gewoon tegen die tijd proefrijden... dan zie ik het wel.
Uhhhh... 150 pk op 210 kilo nat gewicht (vergeet niet dat die mooie R1-2004 nat ook zomaar rond de 200 kilo weegt), en BMW kennende een koppel wat redelijk dicht in de buurt komt van de 150 Nm (ik schat zelf tussen de 135 en 145 Nm)quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Nein denk ik niet
Niet gelijk zeggen dat ik vaag ben he.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar je moet ergens de grens trekken... als je dan 750 hebt kan je ook weer net zo goed de 1000 nemen, enz enz.
Verder:
VAAG!
Wat bedoel je Pepijn
Ik mis je punt effe
PatM: Ik ga gewoon tegen die tijd proefrijden... dan zie ik het wel.
Enne, met een 600 kan je gewoon lekker lomp op het gas..
quote:Riet heeft af en toe volwassen neigingen om zich aan vaste normen en waarden te houden.
1) Hij heeft een naked, en kijk veel naar nakeds (neem de Fazer)
2) Hij heeft een 600cc en kijkt veel naar 600cc's (Fazer en ook altijd al de GSX-R600)
Dat was een geintje met een kleine kern van waarheid.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent nu eenmaal vaag Pepijn
Dit:
[..]
Ik heb daar geen last van, ik ben een echte onweersfreakquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat was een geintje met een kleine kern van waarheid.
Heb jij daar ook last van onweer .. ?
Ja, en strax slaat het in je compie.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van, ik ben een echte onweersfreak
Vind ik schitterend... net flitste het zowat achter elkaar, schitterend..
Tja... smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Werk je nu bij BMW of heb je BMW-aandelen![]()
Mij een beetje een BMW aan willen smeren
Nee, BMW is gewoon mijn merk niet...
Nog wel...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:44 schreef Makster het volgende:
Ben er ook nog hoor
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog wel...
()
Ow nog wel sloeg op Makster .. er zit een quote knop .. ook op jouw compie.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk je dat ik me ga verlagen tot 400cc mannetjes
Ja 2 films gezien.... eerst Haunted Mansion en daarna Dawn of the Dead..quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
Maarre is je marathon nog gelukt vandaag.En als je zo van onweer houdt moet je nu even een stukje rijden.
Waarop ik http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1458 zegquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motorfreaks.nl(...)0
Uhm... eerder ongekent voor BMWquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm... klinkt netjes voor een BMW
Zegt meer over bestuurders dan de motorenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit zo'n gozer te zeuren over dat ie supersports zoekt rijd op het circuit met zijn K75 oid...
Is niet zo heel lastig lijkt me want ik rijd ook zat supersports ''zoek'' met mijn 25kw'tje...
Yesquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zegt meer over bestuurders dan de motoren
Ik neem me zelf als voorbeeld... Een K1100LT is best aardig de bocht door te sleuren, maar op het moment dat ik een willekeurige lichtere en sportievere motor in ga halen, dan twijvel ik toch echt niet over de capaciteiten van diegene zijn motor, maar des te meer aan de bestuurder zijn capaciteiten
Dat valt mij van je tegen .. ik heb tenminste redenen om moe te zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee matties ik ga slapen, tot morgen
Heb je een dame op bezoek dan?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat valt mij van je tegen .. ik heb tenminste redenen om moe te zijn.
Al een paar keer vandaag.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb je een dame op bezoek dan?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:51 schreef PatrickM het volgende:
Hee Makster... je moet niet zo happen in 'die' andere topic... ik denk toch wel dat een mug nu heel erg tot een olifant gaat worden (en ja... ik ben daar ook zelf wel een beetje schuldig aan)
Denk je nou werkelijk dat het mij ene fuck interreseert of iemand knee-downed of niet...
En heus... ik vind iemand die gewoon keihard door een bocht door knalt, al dan niet met knietje ook best wel een prettig gezicht hoor
Als iedereen maar happy biked, ieder op zijn eigen manier, dan is het goed
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:42 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg ik
Iedere gek heeft zijn gebrek... ook ikquote:Maarja, kan me soms niet helemaal vinden in de manier waarop je bepaalde zaken verwoord (om het netjes te zeggen)
no hard feelingsquote:Maar goed, no hard feelings?
Zou het echt niet weten, behoorlijk kut dat jou dit weer moet overkomen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan pas 11 mei terecht om mijn kleppen te laten stellendat zou betekenen dat ik 9 mei dus niet mee kan...weten jullie nog een andere goede zaak die dit voor mij kan doen, omgeving arnhem? zo maar eens op MF een topic openen.
het zit me wel mee met deze motorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:45 schreef Makster het volgende:
Zou het echt niet weten, behoorlijk kut dat jou dit weer moet overkomen.
quote:Misschien een idee om allemaal onze motor in te ruilen tegen paarden en dan gezellig paardrij meetings houden
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan pas 11 mei terecht om mijn kleppen te laten stellen :'( dat zou betekenen dat ik 9 mei dus niet mee kan...weten jullie nog een andere goede zaak die dit voor mij kan doen, omgeving arnhem? zo maar eens op MF een topic openen.
hmm, een kennis verzekerde mij dat het niet daar aan kon liggen. het staat nu wel op een minimum bijna. ik wilde de olie dit weekend verversen maar wachtte nog even af op de how-to van hollander.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
Als er wel duidelijk een hard tikkend geluid is ineens dan kan het ook met je oliepijl te maken hebben trouwens. En het is inderdaad vaak wel iets wat vergeten wordt/ verwaarloost die kleppen stellen.
Dat kan wel degelijk, maar dan staat'ie onder minium.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm, een kennis verzekerde mij dat het niet daar aan kon liggen. het staat nu wel op een minimum bijna. ik wilde de olie dit weekend verversen maar wachtte nog even af op de how-to van hollander.
En geen gezeik over het wel of niet Knee downen door de bochtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:idd, geen 'gezeik' met siliconenkit
, afgebroken moerbouten en af te stellen kleppen die pas over 10 jaar gedaan kunnen worden...
hallo, ik mag dan uit een paasei komen (zie eerdere post) maar dat snap ik nog welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, maar dan staat'ie onder minium.
Misschien toch iets om te proberen, hoe peil jij de olie .. toch niet op de zijstandaard.![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:10 schreef Makster het volgende:
En geen gezeik over het wel of niet Knee downen door de bocht
En iedereen heeft evenveel vermogen, beter voor het milieu en uhhh tja....
mijn vriendin reed ook paard, wil ze trouwens weer gaan doen maar no way dat ik daar op stap...quote:Maar ik geloff dat Hollander zo ie zo nooit meer op een paard stap toch![]()
Neuh kans is klein, ik weet hoe het moet maar vind er geen bal aan eigenlijk. Op het moment dat ik even met zo'n beest wil jakkeren (dat slome "stappen" is niet leuk) dan besluit ie stil te blijven staan. Wil je zo'n beest nog een beetje in beweging krijgen dan moet je vrij hard schoppen en de zweep er flink overheen halen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:10 schreef Makster het volgende:
Maar ik geloff dat Hollander zo ie zo nooit meer op een paard stap toch![]()
Die komt er snel genoeg, vanmiddag even de olie bestellen bij louis. Je bent overigens als ik de spullen op tijd binnenkrijg voor volgend weekend nog steeds welkom, samen sleutelen is nog altijd leuker dan in je eentje aanrommelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm, een kennis verzekerde mij dat het niet daar aan kon liggen. het staat nu wel op een minimum bijna. ik wilde de olie dit weekend verversen maar wachtte nog even af op de how-to van hollander.
Voor mij persoonlijk is dat iets in de privesfeer, vraag mijn vriendin maar. Voor de anderen kan ik niet sprekken maar die hebben toch geen hekel aan deze prehistoristische vervoersmiddelen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen paarden hebben .. of is dat nu een sfeer grapje.
wanneer ga je dat doen? lijkt me wel leuk idd om samen die olie te verversen. maar ik moet even kijken hoe het allemaal loopt nu, maar ik houd het in gedachtenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:17 schreef hollander172 het volgende:
Je bent overigens als ik de spullen op tijd binnenkrijg voor volgend weekend nog steeds welkom, samen sleutelen is nog altijd leuker dan in je eentje aanrommelen.
Och straks heb je geen ander vervoer een paar maanden lang.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:06 schreef Makster het volgende:
Heb niet echt een hekel aan paarden hoor, sterker nog, Heb zelfs nog nooit op ze een beest gezeten. Mijn buurjongen is vroeger wel eens in zijn rug gebeten door een paardWas ook wel een mooi gezicht
Hmmzzzzquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Och straks heb je geen ander vervoer een paar maanden lang.![]()
Je kon toch niet meer met je motor rijden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
missch gaan we morgen ff een klein stukkie blazen
Misschien is hij een lichtgewicht zoals Hollander. Dan heeft hij een paar centimeter mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeker!! ik vroeg of ie zijn stepjes al aan de grond had gereden...(nog) niet dus'die stepjes zijn echt hoog gemonteerd' maakt verder niets uit natuurlijk
brengt sommige dingen wel in perspectief.
Hee doe ff aardig, als ik een vrouw was geweest dan was ik nu een supermodel met mijn 56kg bij 1.79quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien is hij een lichtgewicht zoals Hollander. Dan heeft hij een paar centimeter mee.
Hoewel mijn eerste reactie natuurlijk wel anders was.
Na een stukje blazen (150km/h max wegens 80km/h weg) kan ik zeggen dat het wel goed blijft zitten zoals op de bus staat. Er zat dit keer helemaal niks op mijn achterscherm en dat gebeurde wel met de olie.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben niet zo technisch, lijkt mij goed spul dat Motorex.
Zelf heb ik al 10 jaar dezelfde (grote) spuitbus van Belray met Molyphos als toverwoord ingredient.
Dat kan je toch zo nakijken? Vanaf je voortandwiel zal je dan slijtage zien en je kan een rechte lat strak ertegen houden zodat je meteen ziet of dit het geval is. Het lijkt me goed om dit even na te stellen aangezien anders je tandwielen zo versleten en in een extreem geval kunnen de tanden ook afbreken door de zijdelingse kracht die erop staat. (ik weet overigens niet wat er allemaal in de weg zit bij een Bimota dus het kan minder makkelijk zijn dan ik nu doe vermoeden.)quote:Ik heb het idee dat mijn ketting niet helemaal in lijn staat, vorige week de rechterkant een halve centimeter versteld omdat de achterbrug meer uitstak dan links.
Maar toch lijkt het wiel niet helemaal recht te staan .. aan de ketting zie je weinig .. die lijkt rechts als je er langs kijkt.
Binnenkort maar een BT20 plaatsen en gelijk even door een monteur dit soort dingen laten nastellen.
ik zei missch, eerst even kijken of het oliepeil het probleem is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
Je kon toch niet meer met je motor rijden.
Dan moet de hele kuip naar voren wil ik het tandwiel kunnen zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:04 schreef hollander172 het volgende:
(ik weet overigens niet wat er allemaal in de weg zit bij een Bimota dus het kan minder makkelijk zijn dan ik nu doe vermoeden.)
Je kan nog wel even je Kawa hier stallen. Heb je er nou spul in gegooit EN een stukje gereden ..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:29 schreef Makster het volgende:
Mensen ik ben pitten, moet er morgen om 5 uur uit om op tijd het vliegtuig te pakken.
Ik hoop dat iedereen het heel houdt en niet op zijn bek flikkert !!
Doe voorzichtig en ik zie jullie over 3 maanden
Adios compadres
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
En het geluid
quote:Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Open de introductiepagina members.chello.nl en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
Url aangepast .. dit is met een standaard uitlaat en koude motor. 1 Cylinder 660 cc.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hebt me doorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Jawel... hier wel.. zijn edit verander niet in jouw quote he
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit foutje
Wat wilde ik graag een andere uitlaat .. kende iemand met een MuZ (zelfde blok) en die had er een open pijp op.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit foutje
klinkt wel RRRRauw
Op mij heeft sleutelen een rustgevende haast therapeutische werking dus gezien het feit dat jouw Bimota veel werk behoeft lijkt me het ideaal om daar eens goed voor te gaan zitten.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan moet de hele kuip naar voren wil ik het tandwiel kunnen zien.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wat wilde ik graag een andere uitlaat .. kende iemand met een MuZ (zelfde blok) en die had er een open pijp op.Wekenlang via Marktplaats op zoek .. en het werd uiteindelijk een andere motor.
![]()
GSX-R1100WP.![]()
Kopen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op mij heeft sleutelen een rustgevende haast therapeutische werking dus gezien het feit dat jouw Bimota veel werk behoeft lijkt me het ideaal om daar eens goed voor te gaan zitten.
Neuh even geen motor erbij nu, heb wat anders bedacht om aan te sleutelen. Er moet nu een Mini komen waar ik een motor motorblok in wil lepelen. Dus iemand die een mini voor weinig heeft of een GSXR1100 moet zich maar melden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kopen?Is dus ook goed voor je relatie ..
Er moet toch wel bij de Yamaha dealer of een importeur een demper te krijgen zijn voor de SZR? Heeft het blok van de Yamaha XTZ660 dacht ik toch? Mijn wedstrijddemper (wilde net geen open pijp) voor m'n DR komt bij een Belgische importeur vandaan die Leovince accessoires importeert voor de Benelux..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat wilde ik graag een andere uitlaat .. kende iemand met een MuZ (zelfde blok) en die had er een open pijp op.Wekenlang via Marktplaats op zoek .. en het werd uiteindelijk een andere motor.
![]()
GSX-R1100WP.![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nav het advies van pepijn vanochtend olie bijgevuld: 3 liter ging erin!!! ...
Wel zo verstandigquote:Op zondag 2 mei 2004 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet echt nee, ik breng hem nu zsm weg en laat hem gewoon helemaal in orde maken.
Ik neem aan dat die 3 liter niet onder je motor lag?quote:Op zondag 2 mei 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb niet gereden voordat ik het had bijgevuld dus die schade zal wel meevallen.
Heb je helemaal gelijk in, 3 liter precies gaat erin inclusief oliefilter, 2,8 liter zonder het oliefilter.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:26 schreef JK het volgende:
3 liter olie is niet best, volgens mij gaat er ook maar 3 liter in zo'n 400cc blok of niet ?
Hopen dat ie niet teveel schade heeft opgelopen...
Ik vatte het ook niet negatief op hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 14:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat was niet negatief bedoeld hoor maar de heren die ze rijden zijn ruimschoots de 40 a 50 gepasseerd en doorrijden is niet echt een kwaliteit die ze bezitten.
Mwoah, ik heb vanochtend nog even gereden en ik heb ook rustig aangedaan, vooral in het begin.quote:Vandaag heb ik voor eerst niet harder dan 30 in een 30 km zone gereden. Ik wist niet eens dat ik dat kon.![]()
Hoogmoed komt voor de valquote:Komen we terug en wie staat er in de feesttent te zingen? Die Kristel uit Idols (die woont ook in dit gat) ben na een half nummer maar weggegaan, ik luister duizend keer liever naar het geluid uit mijn uitlaat.
Ze was overigens nog te beroerd even gedag te zeggen tegen mijn vriendin, die heeft een paar jaar bij haar in de klas gezeten.
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:48 schreef hollander172 het volgende:
Heb je helemaal gelijk in, 3 liter precies gaat erin inclusief oliefilter, 2,8 liter zonder het oliefilter.
Ik hoop dat je lagers nog heel zijn, bij een ZXR moet je zeker op minimaal staan met de olie willen de sproeiers nog enigzins hun werk doen. Geen sproeier is gaan smering op de lagers van de zuigerpennen. De bigend lagers worden altijd wel gesmeerd, al zit er nog maar een klein beetje in.
toch?quote:Op zondag 2 mei 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb niet gereden voordat ik het had bijgevuld dus die schade zal wel meevallen.
natuurlijk ik check dat peil altijd, ik heb er voor het laatst 500 km geleden 1 liter bijgedaan, en toen stond ie op meer dan het midden vh glaasje. vandaar dat ik zo stond te kijken dat er 3 liter in ging.quote:Ik hoop dat het meevalt OPM, kijk je eigenlijk nooit je oliepeil na? Ik kijk vrijwel altijd voor ik ga rijden om erger te voorkomen. Bij mij zat het overigens wel goed, kon gisteren gewoon niks zien omdat de grond dus gruwelijk ongelijk was.
Misschien kunnen we over anderhalf jaar allebei een kopen. Kopen we 'm gewoon tegelijk bij dezelfde dealer en eisen we kwantum kortingquote:Op zondag 2 mei 2004 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Werd vandaag ingehaald door een Busa..... serieus, ik begin hem steeds bruter te vinden![]()
[afbeelding]
Er stond een zwarte Blackbird bij mijn motor-toko.... ook een geil dingquote:Op zondag 2 mei 2004 18:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Een alternatief is de Honda CBR1100XX Blackbird.... zijn goedkoper omdat die al in 96 op de markt kwamen. Kosten nu rond de 6000..
Enige nadeel is dat die nog carbs hebben en daardoor een flinke dip in het middengebied... maar dat is natuurlijk te verhelpen..
nope, alleen een heel klein rondje op het plein hierachter. daarna meteen de schuur weer in.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:Klinkt niet best OPM!
Als je er mee gereden hebt heb je zeker schade opgelopen.... vrees ik
Maar dat heb je niet zeg je
hij is idd wel gaaf ja! hij gaat dus de volgende keer mee.quote:Gave Bandit, die staat tenminste nog mooi in de lak
quote:Vele niet hayabusa rijders denken dat de Busa een zeer extreme fiets is. Dat is zeker niet zo, hij is goed in de hand te houden, en als je hem vergelijkt met een bv gsxr 1000 is tie poeslief. Dus laat je niets wijsmaken en koop er een over een tijdje.
Heb je zelf weleens op zon ding gereden?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kwestie van tijd .. net als dat ze nu voor jou ook tweedehands helemaal niet interessant zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer dat je ze 2e hands heel weinig ziet(Busa's in t algemeen)
Stepjes zitten meestal boven de uitlaat .. in dit geval zou dat grappig zijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, daar kan geen duo achterop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |