Fantastisch clublied (en fantastische vrouw)quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:30 schreef spapaars het volgende:
Heldin Sophie Straat: Allemaal naar achteren.
Bekijk deze YouTube-video
Er zit een groot verschil tussen spelen met de traditionele punt naar achteren m.b.t wat een 'zes' moet kunnen. Er zijn maar weinig defensieve middenvelders die dat echt op Champions League niveau brengen. Je speelt nu met twee controlerende middenvelders waardoor het profiel van de betreffende speler wat eenvoudiger is om uit te voeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kunnen ze geen van allen anders hadden we dat de vorige seizoenen wel gezien, als het Jordi niet lukt om dat in te vullen en ook nog eens geen diepgang op de vleugels, dan zou ik het geen geslaagde transferzomer van hem vinden.
Maar nog steeds moet je iets kunnen als je op de eigen helft wordt aangespeeld, zowel Klaassen, Regeer als Mokio zijn dan onbetrouwbaar en onrustig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen spelen met de traditionele punt naar achteren m.b.t wat een 'zes' moet kunnen. Er zijn maar weinig defensieve middenvelders die dat echt op Champions League niveau brengen. Je speelt nu met twee controlerende middenvelders waardoor het profiel van de betreffende speler wat eenvoudiger is om uit te voeren.
Ik vind Mokio een groot talent maar goed ik denk dat je tegen het gros van de tegenstanders genoeg kwaliteit of potentie op het middenveld hebt lopen. Je mist wel kwaliteit op de vleugels. Er is niet eens een fatsoenlijke linksbuiten voor de basis en als Berghuis geblesseerd raakt is de spoeling op rechtsbuiten ook dun.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:40 schreef papert het volgende:
[..]
Maar nog steeds moet je iets kunnen als je op de eigen helft wordt aangespeeld, zowel Klaassen, Regeer als Mokio zijn dan onbetrouwbaar en onrustig.
Berghuis is ook al twee/drie jaar niet veel meer. Kroes had zijn contract nooit moeten verlengenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind Mokio een groot talent maar goed ik denk dat je tegen het gros van de tegenstanders genoeg kwaliteit of potentie op het middenveld hebt lopen. Je mist wel kwaliteit op de vleugels. Er is niet eens een fatsoenlijke linksbuiten voor de basis en als Berghuis geblesseerd raakt is de spoeling op rechtsbuiten ook dun.
2008, denk dat ze even de jaarringen in z'n bovenbeen moeten tellen want deze boy reed in 1991 de bus al naar huis vanaf de trainingquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:20 schreef Enchanter het volgende:
Ajax en Udinese bereiken akkoord over Abdoulaye Camara
Ik ga er vanuit dat ze hem eerst langs de tandarts sturen
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
2008, denk dat ze even de jaarringen in z'n bovenbeen moeten tellen want deze boy reed in 1991 de bus al naar huis vanaf de training
Twee controlerende middenvelders, dat klopt dus niet, je kan wel met de punt naar voren spelen, maar de enige middenvelder die een beetje controlerend denkt is Regeer, maar die heeft alleen de kwaliteiten niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen spelen met de traditionele punt naar achteren m.b.t wat een 'zes' moet kunnen. Er zijn maar weinig defensieve middenvelders die dat echt op Champions League niveau brengen. Je speelt nu met twee controlerende middenvelders waardoor het profiel van de betreffende speler wat eenvoudiger is om uit te voeren.
Ajax speelt 4231 oftewel met een blok van twee voor de defensie in plaats van één enkele middenvelder. Het verschil is dat het profiel van de eenzame zes schaars is en er maar weinig zessen zijn die dit echt op dat niveau kunnen (vooral verschrikkelijk duur). Speel je met twee lager staande of controlerende middenvelders (hoe je het wil noemen) kan je eentje opstellen die kan voetballen en de andere die de balans bewaakt. Oftewel dat is een stuk makkelijker scouten dan dat zoeken in één speler. Maar eigenlijk is die zone voor de defensie bij 70% van de wedstrijden ook niet zo heel boeiend. Het is alleen relevant als de tegenstander druk zet om onder die druk uit te kunnen voetballen. In de Eredivisie heb jij de bal en moet je zorgen dat de restverdediging op orde is en dat hoeft niet perse met een dure zes. Aan de andere kant moet je gewoon meer goals maken spelers die kleine ruimtes kunnen openbreken en de bal in de zestien krijgen. Ajax maakte vorig jaar slechts 62 goals en kreeg op één na minste goals tegen. Je hebt inmiddels de helft van die productie aan PSG verkocht. Het probleem zit aan de voorkant niet achterin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twee controlerende middenvelders, dat klopt dus niet, je kan wel met de punt naar voren spelen, maar de enige middenvelder die een beetje controlerend denkt is Regeer, maar die heeft alleen de kwaliteiten niet.
En Champions League niveau, waar heb je het over, je geeft nu te makkelijk goals weg tegen middelmaat.
Het gaat er gewoon om dat je minimaal 1 middenvelder hebt die om de verdedigende organisatie denkt, daar is Regeer gewoon te licht voor en Brandt maar ook Klaassen zijn veel meer naar voren georienteerd en doen dat dus ook niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax speelt 4231 oftewel met een blok van twee voor de defensie in plaats van één enkele middenvelder. Het verschil is dat het profiel van de eenzame zes schaars is en er maar weinig zessen zijn die dit echt op dat niveau kunnen (vooral verschrikkelijk duur). Speel je met twee lager staande of controlerende middenvelders (hoe je het wil noemen) kan je eentje opstellen die kan voetballen en de andere die de balans bewaakt. Oftewel dat is een stuk makkelijker scouten dan dat zoeken in één speler. Maar eigenlijk is die zone voor de defensie bij 70% van de wedstrijden ook niet zo heel boeiend. Het is alleen relevant als de tegenstander druk zet om onder die druk uit te kunnen voetballen. In de Eredivisie heb jij de bal en moet je zorgen dat de restverdediging op orde is en dat hoeft niet perse met een dure zes. Aan de andere kant moet je gewoon meer goals maken spelers die kleine ruimtes kunnen openbreken en de bal in de zestien krijgen. Ajax maakte vorig jaar slechts 62 goals en kreeg op één na minste goals tegen. Je hebt inmiddels de helft van die productie aan PSG verkocht. Het probleem zit aan de voorkant niet achterin.
eens. Zeker een 6 en dan 1 buitenspeler voor iig links.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je minimaal 1 middenvelder hebt die om de verdedigende organisatie denkt, daar is Regeer gewoon te licht voor en Brandt maar ook Klaassen zijn veel meer naar voren georienteerd en doen dat dus ook niet.
Kan jij wel leuk stellen "we spelen met een blok van 2 voor de verdediging" maar in de praktijk komt daar niets van terecht.
Verder wel met je eens dat het liefst 2 buitenspelers met diepgang heel hard nodig zijn, maar ik blijf wel bij m'n stelling dat als Jordi niet voor een goeie 6 zorgt en niet 1 of 2 buitenspelers, zijn transferzomer niet geslaagd is.
Daarom, er is nog ruim 1 week, bij het scheiden van de markt leert men de koopman kennen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eens. Zeker een 6 en dan 1 buitenspeler voor iig links.
Als je de verhalen iver de interesse in berg mag geloven zou je zeggen dat 12 a 14 miljoen genoeg is. Gezien het vertrek van zowel sutalo als itakura is er echt weer ruimte erbij gekomen in iig het salarishuis
Hoor/lees wel weinig geruchten. Maar dat kan ook positief zijn, dat er weinig wordt uitgelekt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, er is nog ruim 1 week, bij het scheiden van de markt leert men de koopman kennen.
Ja daar zou ik niet te zwaar aan tillen. Van meerdere jnkomende transfers is deze zomer niks gelekt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:39 schreef papert het volgende:
[..]
Hoor/lees wel weinig geruchten. Maar dat kan ook positief zijn, dat er weinig wordt uitgelekt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
2008, denk dat ze even de jaarringen in z'n bovenbeen moeten tellen want deze boy reed in 1991 de bus al naar huis vanaf de training
Gewoon mislintat 3.0 -quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad in maart , Michel in november.
Gozer snapt 3 jaar niet waar het goal staat, en in België ineens wel?quote:
Ze vallen iedere keer zonder bal terug in een 442 formatie. Dan staat de één niet controlerender dan de ander. De restverdediging is meer structuur dan daadwerkelijke posities. Blokken van 3+2 of 2+3. Zo kijken ze er volgens mij naar. Dat je idealiter betere middenvelders moet hebben is begrijpelijk maar denk dat Ajax eerder goals moet maken dan Regeer direct als te licht bestempelen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je minimaal 1 middenvelder hebt die om de verdedigende organisatie denkt, daar is Regeer gewoon te licht voor en Brandt maar ook Klaassen zijn veel meer naar voren georienteerd en doen dat dus ook niet.
Kan jij wel leuk stellen "we spelen met een blok van 2 voor de verdediging" maar in de praktijk komt daar niets van terecht.
Verder wel met je eens dat het liefst 2 buitenspelers met diepgang heel hard nodig zijn, maar ik blijf wel bij m'n stelling dat als Jordi niet voor een goeie 6 zorgt en niet 1 of 2 buitenspelers, zijn transferzomer niet geslaagd is.
Ik mis Premier League bij Ziggoquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:04 schreef CR7 het volgende:
Heb Steur vandaag zien spelen. Wist niet dat die zo goed was.
AZ dè club van Noord-Holland. @Dagoduckquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nu al vijf punten achter op de nummer één![]()
/s
Ben je weer prematuur aan het ejaculeren?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nu al vijf punten achter op de nummer één![]()
/s
Te goedkoop de deur uitgedaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
@:DombohetOlifantje1 Steur was uitstekend, begreep ik. Topscout.
Elke spits in het betaald voetbal loopt wel eens toevallig goed tegen een bal aan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer snapt 3 jaar niet waar het goal staat, en in België ineens wel?
Bijzonder.
Dat klinkt als een Pokémon.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:45 schreef William_Papadin het volgende:
Mandragora is blijkbaar een target voor de 6 positie.
Oh ja, die krijsende. We hebben al een megafoonmongool die enorm veel lawaai maakt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Meer als een plant uit Harry Potter.
Is die niet al eens eerder met Ajax in verband gebracht?quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
Daarnaast zou Ajax zich ook hebben gemeld bij de Spaanse club Girona voor Viktor Tsygankov, een 28-jarige aanvaller uit Oekraïne. Dat meldt de Spaanse journalist Núria Vilamala. Tsygankov speelde bij Girona onder Sánchez.
Bron: NOS.
Dat zou mooi zijn.
Zingt sowieso sinds de komst van Michel al rond natuurlijk. Als je nog eerder bedoelt toen hij bij Kiev zat daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is die niet al eens eerder met Ajax in verband gebracht?
Zal wel in verwarring zijn met een ander.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zingt sowieso sinds de komst van Michel al rond natuurlijk. Als je nog eerder bedoelt toen hij bij Kiev zat daar heb ik geen actieve herinnering aan.
Met diepgang?quote:
Geen puntverliesquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:17 schreef Houniet het volgende:
Lekker weekendje zonder Ajax gehad tijgers.
Heeft opzich wel diepgang maar graag diagonaal richting de tweede paal en is sowieso graag betrokken in de as van het veld.quote:
Nooit van gehoord.quote:
Ik ook niet, ik ga ook niet voor mijn plezier naar Girona FC kijken. Maar zie redelijk positieve reacties, vooral voor 5 miljoen.quote:
Schijnt er wel weer eentje te zijn die naar binnenkomt, dus dat vind ik wel weer wat vreemd. Zal vooral een buitenkansje zijn geweest voor 5 miljoen (en michel connectie)quote:
En de 6...quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schijnt er wel weer eentje te zijn die naar binnenkomt, dus dat vind ik wel weer wat vreemd. Zal vooral een buitenkansje zijn geweest voor 5 miljoen.
Benieuwd wie dan de linksbuiten wordt...
Klopt, al heeft hij nog op voldoende momenten z'n klasse laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind ik een goede speler, al was het de laatste 2 jaar wat minder.
Die gaan weer veel punten morsen als ze een dubbel programma krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ verdwijnt wel verder uit beeld.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die gaan weer veel punten morsen als ze een dubbel programma krijgen.
Die zou bij Feyenoord met enige afstand de beste speler zijn, houd op manquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Snap ik. Nuttige selectiespeler, maar daar is ook alles mee gezegd.
Nu is dat ook weer niet zo heel moeilijk, maar toch.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die zou bij Feyenoord met enige afstand de beste speler zijn, houd op man
In zijn tijd bij Kiev en in mei van dit jaar ook al eens ja.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is die niet al eens eerder met Ajax in verband gebracht?
Oke man, misschien moet je hier in het PSV topic ook over Calimero'en.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die zou bij Feyenoord met enige afstand de beste speler zijn, houd op man
Waarom zou ik in het PSV topic reageren op iets wat jij over een toekomstig Ajacied in het Ajaxtopic zegt?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oke man, misschien moet je hier in het PSV topic ook over Calimero'en.
als je maar genoeg debielen de vrijheid geeft gaat dit topic echt alle kanten op. Zonde voor een gezonde discussie.quote:
Die komt nietquote:
Dit is al een relatief grote naam voor waar Ajax op dit moment staat. Wat verwacht jij dan voor spelers?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:26 schreef CR7 het volgende:
OT: leuke speler voor in de cL, maar wil je als Ajax stappen zetten dan zijn dit niet de spelers die je wil hebben tenzij je Girona-degradatievoetbal wilt spelen.
Het is aannemelijk dat men Gloukh als een optie voor de linksbuiten. Daar speelde hij bij Salzburg ook.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:36 schreef papert het volgende:
Voor 5 miljoen een concurrent voor Berghuis is opzich niet zo'n gek idee voor de breedte. Maar had zelf liever gehad dat ze die 5 miljoen extra hadden gehad voor een 6 en/of linksbuiten.
Zou kunnen, maar met Gloukh en Berghuis/Tsygankov op de buitenspeler posities moet er wel een ander systeem gespeeld worden.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is al een relatief grote naam voor waar Ajax op dit moment staat. Wat verwacht jij dan voor spelers?
[..]
Het is aannemelijk dat men Gloukh als een optie voor de linksbuiten. Daar speelde hij bij Salzburg ook.
Je moet nog minimaal een linksbuiten halen en misschien nog wel eentje erachter.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:30 schreef papert het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar met Gloukh en Berghuis/Tsygankov op de buitenspeler posities moet er wel een ander systeem gespeeld worden.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Toch is defensief de spoeling ook wel dun, nu Itakura en Sutalo weg zijn. Vertrek van Baas wordt ook niet uitgesloten. Opa Blind zal de nodige potjes missen.
Zat er ook naar te kijken, enige wat ik kon vinden is dat hij zelf Israelisch is en Israel sterkte wenste daags na 7 oktober. Zijn er meer lijken in de kast?quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:07 schreef DeeBee het volgende:
20 goals in 4 seizoenen, dit wordt een unaniem belachelijk groot succes om dit vriendje van de trainer te halen
Ook een erkend genocide-aanhanger, die halen we!
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Toch is defensief de spoeling ook wel dun, nu Itakura en Sutalo weg zijn. Vertrek van Baas wordt ook niet uitgesloten. Opa Blind zal de nodige potjes missen.
We hebben Edvardsen ook nog.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:36 schreef papert het volgende:
Voor 5 miljoen een concurrent voor Berghuis is opzich niet zo'n gek idee voor de breedte. Maar had zelf liever gehad dat ze die 5 miljoen extra hadden gehad voor een 6 en/of linksbuiten.
https://www.vi.nl/pro/tra(...)bureau-jordi-cruijffquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
Nog een linksbuiten (met actie en diepgang) en een ZAS ben ik content. De meeste rommel zijn we gelukkig ook kwijt.
Als ze kunnen cashen op Baas en dan een rechtsbenig buitenkansje voor het centrum kunnen halen, zou ik daar best content mee zijn. Ik zie het nml wel zitten in Janse.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Wordt nog een leuk weekje.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/tra(...)bureau-jordi-cruijff
Dat is toch geen 6?quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:33 schreef Wotte het volgende:
Ik sms Jordi wel even dat Quinten Timber op de schopstoel zit in Marseille.
Dat is een nummer 8.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:33 schreef Wotte het volgende:
Ik sms Jordi wel even dat Quinten Timber op de schopstoel zit in Marseille.
Dat is niet zo'n probleem met twee controlerende middenvelders maar goed ik ben een vastzittende langspeelplaat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is toch geen 6?
Goeie speler hoor, daar niet van.
Kan 6, meer een 8. Dan worden ze in Rotterdam helemaal gek.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is toch geen 6?
Goeie speler hoor, daar niet van.
Alleen al daarom zou het wel mooi zijn. Geertruida en Timber naar respectievelijk PSV en Ajaxquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan 6, meer een 8. Dan worden ze in Rotterdam helemaal gek.
Maar dat zal wel niet. Die vent gaat zijn heil elders zoeken.
Alleen al daarom maar goed een 'acht' kan ook prima als 'zes' in een systeem met de punt naar achteren spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan 6, meer een 8. Dan worden ze in Rotterdam helemaal gek.
Maar dat zal wel niet. Die vent gaat zijn heil elders zoeken.
En dan meteen tegen PSV genot.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:06 schreef Dven het volgende:
Tsygankov binnen, Berhuis mag weg, interesse in Gaaei en Rosa en dan heb je de bekendelingen die weg mogen nog. Zitten nog maar een dikke week voor het einde van de transfermarkt en straks heb je alsnog zes-zeven mutaties
Bij Timber ligt dat toch lang niet zo gevoelig, zo ongeveer de definitie van een clubhoer.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alleen al daarom zou het wel mooi zijn. Geertruida en Timber naar respectievelijk PSV en Ajax
Maar geloof ook niet dat die nu naar Ajax komt.
Wie zegt dit?quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:06 schreef Dven het volgende:
Tsygankov binnen, Berhuis mag weg, interesse in Gaaei en Rosa en dan heb je de bekendelingen die weg mogen nog. Zitten nog maar een dikke week voor het einde van de transfermarkt en straks heb je alsnog zes-zeven mutaties
Ik zie Rosa en Gaaei liever niet vertrekken. Nu heb je links en rechtsback goed bezet.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:06 schreef Dven het volgende:
viquote:
Weet ik, maar niet iedereen ziet dat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alleen al daarom maar goed een 'acht' kan ook prima als 'zes' in een systeem met de punt naar achteren spelen.
Ik zou zeggen dat is toch gewoon een Ajacied.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Timber ligt dat toch lang niet zo gevoelig, zo ongeveer de definitie van een clubhoer.
Ik kan nergens vinden of Viktor Tsyhankov de Israëlische nationaliteit heeft. Hij is er geboren omdat zijn vader Vitaliy er speelde. Israël kent niet automatisch de nationaliteit toe aan iedereen die er is geboren, zoals bijvoorbeeld de VS dat doet (jus soli). Vanaf zijn tweede woonde hij al terug in Oekraïne. Uit een oud interview op de site van Dynamo Kiev:quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zat er ook naar te kijken, enige wat ik kon vinden is dat hij zelf Israelisch is en Israel sterkte wenste daags na 7 oktober. Zijn er meer lijken in de kast?
Zijn vader heeft heel lang in Israël gespeeld en ik vermoed dat hij wel genaturaliseerd is.quote:I was invited to play for Israel. When I was 16 or 17. They approached my father and offered me the chance through him. I declined. I'm a Ukrainian citizen and only wanted to play for my country," Viktor said at a fan meeting at the New Balance store, Dynamo's technical sponsor.
Tsygankov was born in 1997 in Nahariya, Israel. At the time, his father, Vitaly, was playing goalkeeper for Hapoel Taibe. In 1999, after his father, Viktor, retired, the family returned to Vinnytsia, where the future winger began playing football.
Er wordt hier te weinig football manager gespeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet iedereen ziet dat.
Ook al zijn ze lid van de roze kameraden. Het maakt mij niet uit.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we dat Israël gezeik vooral niet hier doen.
Al halen ze Jack the Ripper binnen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ook al zijn ze lid van de roze kameraden. Het maakt mij niet uit.
Zolang pak schaal.
Jack the Ripper had wel zes vrouwen vermoord volgens mij.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al halen ze Jack the Ripper binnen.
Als hij maar op ZES kan.
Excuus bedoelde ook dat hij er geboren is en dacht opgegroeid maar dat blijkt dus niet zo. Achja (verder idd wel goed zo)quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden of Viktor Tsyhankov de Israëlische nationaliteit heeft. Hij is er geboren omdat zijn vader Vitaliy er speelde. Israël kent niet automatisch de nationaliteit toe aan iedereen die er is geboren, zoals bijvoorbeeld de VS dat doet (jus soli). Vanaf zijn tweede woonde hij al terug in Oekraïne. Uit een oud interview op de site van Dynamo Kiev:
[..]
Zijn vader heeft heel lang in Israël gespeeld en ik vermoed dat hij wel genaturaliseerd is.
Vriendje voor Gloukh.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Excuus bedoelde ook dat hij er geboren is en dacht opgegroeid maar dat blijkt dus niet zo. Achja (verder idd wel goed zo)
Die had gewoon naar Ten Hag moeten luisteren, dan had hij nu als back in de PL gespeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alleen al daarom zou het wel mooi zijn. Geertruida en Timber naar respectievelijk PSV en Ajax
Maar geloof ook niet dat die nu naar Ajax komt.
Nee, want zo kun je niet voor de Camara.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:20 schreef Enchanter het volgende:
Ajax en Udinese bereiken akkoord over Abdoulaye Camara
Ik ga er vanuit dat ze hem eerst langs de tandarts sturen
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet
Waar was die ook alweer voor bedoeld, Jong?quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:51 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nee, want zo kun je niet voor de Camara.
Je zult maar in Jong moeten spelen bij Ajax. Weer onderaan KKD met een lading tegendoelpunten. Kun je beter naar een leuke 2e Divisieclub gaan, veel meer sfeer en betere enthourage.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar was die ook alweer voor bedoeld, Jong?
Er worden echt complete volksstammen naar Ajax gehaald ineens.
Of Cambuur in de eredivisie, ook veel tegengoals maar wel vuurwerk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:29 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Je zult maar in Jong moeten spelen bij Ajax. Weer onderaan KKD met een lading tegendoelpunten. Kun je beter naar een leuke 2e Divisieclub gaan, veel meer sfeer en betere enthourage.
Goed gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
@:DombohetOlifantje1 Steur was uitstekend, begreep ik. Topscout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |