Waarom propt Jordi Jong Ajax vol met allemaal exotische talentenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gerónimo Spina, 21, van Atletico, voor Jong?
Ga het hem vragen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom propt Jordi Jong Ajax vol met allemaal exotische talenten
Stukje Benfica/Porto worden . Gewoon een heleboel kindjes goedkoop binnenhengelen en als er ook maar 1 doorbreekt maak je later heel veel winst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Exotisch vind ik niet zo'n probleem, maar 21 wel te oud voor jong Ajax.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft weer gelogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:49 schreef Black-Death het volgende:
Beetje Mislintat vibes nu.
We willen godverdomme kanonnen.
Klopt, en voor de buitenspelers vindt ik de jongere "gokjes" ook niet zo'n probleem. Maar voor de 6 positie wel. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:56 schreef HeatWave het volgende:
We kunnen wel zo veel willen, we spelen Conference League, moeten op het geld letten en er zijn, understatement, wel meer clubs op de wereld.
Ja, eens hoor. Regeer kan echt niet meer. Maar die zijn blijkbaar zeldzaam. We moeten maar kijken wat er in de komende week nog gebeurt. Op dit moment ben ik nog niet echt super positief over de selectie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:09 schreef papert het volgende:
[..]
Klopt, en voor de buitenspelers vindt ik de jongere "gokjes" ook niet zo'n probleem. Maar voor de 6 positie wel. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.
Wie zegt dat het dat niet is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:09 schreef papert het volgende:
[..]
Klopt, en voor de buitenspelers vindt ik de jongere "gokjes" ook niet zo'n probleem. Maar voor de 6 positie wel. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.
Zou kunnen, maar als dat niet lukt is de transferperiode wel mislukt. Los van alle andere transfers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het dat niet is?
Dat het (nog) niet gelukt is is wel duidelijk.
Het zou idd verre van ideaal zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:36 schreef papert het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als dat niet lukt is de transferperiode wel mislukt. Los van alle andere transfers.
Eens. Zonder goeie 6 is dit elftal hoe dan enorm uit balans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:36 schreef papert het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als dat niet lukt is de transferperiode wel mislukt. Los van alle andere transfers.
We geven Jordi een snelkookpanquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Nog een krappe week voor minimaal drie versterkingen.
Maar die is sowieso niet geschikt voor het buitenland. Heimwee aidsquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:55 schreef Black-Death het volgende:
Die Berg van Bodo gaat natuurlijk ook niet komen, gaat lekker CL spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |