Waarom propt Jordi Jong Ajax vol met allemaal exotische talentenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Gerónimo Spina, 21, van Atletico, voor Jong?
Ga het hem vragen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom propt Jordi Jong Ajax vol met allemaal exotische talenten
Stukje Benfica/Porto worden . Gewoon een heleboel kindjes goedkoop binnenhengelen en als er ook maar 1 doorbreekt maak je later heel veel winst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Exotisch vind ik niet zo'n probleem, maar 21 wel te oud voor jong Ajax.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ronald de Boer heeft weer gelogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:49 schreef Black-Death het volgende:
Beetje Mislintat vibes nu.
We willen godverdomme kanonnen.
Klopt, en voor de buitenspelers vindt ik de jongere "gokjes" ook niet zo'n probleem. Maar voor de 6 positie wel. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:56 schreef HeatWave het volgende:
We kunnen wel zo veel willen, we spelen Conference League, moeten op het geld letten en er zijn, understatement, wel meer clubs op de wereld.
Ja, eens hoor. Regeer kan echt niet meer. Maar die zijn blijkbaar zeldzaam. We moeten maar kijken wat er in de komende week nog gebeurt. Op dit moment ben ik nog niet echt super positief over de selectie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:09 schreef papert het volgende:
[..]
Klopt, en voor de buitenspelers vindt ik de jongere "gokjes" ook niet zo'n probleem. Maar voor de 6 positie wel. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.
Wie zegt dat het dat niet is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:09 schreef papert het volgende:
[..]
Klopt, en voor de buitenspelers vindt ik de jongere "gokjes" ook niet zo'n probleem. Maar voor de 6 positie wel. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.
Zou kunnen, maar als dat niet lukt is de transferperiode wel mislukt. Los van alle andere transfers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het dat niet is?
Dat het (nog) niet gelukt is is wel duidelijk.
Het zou idd verre van ideaal zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:36 schreef papert het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als dat niet lukt is de transferperiode wel mislukt. Los van alle andere transfers.
Eens. Zonder goeie 6 is dit elftal hoe dan enorm uit balans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:36 schreef papert het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als dat niet lukt is de transferperiode wel mislukt. Los van alle andere transfers.
We geven Jordi een snelkookpanquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Nog een krappe week voor minimaal drie versterkingen.
Maar die is sowieso niet geschikt voor het buitenland. Heimwee aidsquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:55 schreef Black-Death het volgende:
Die Berg van Bodo gaat natuurlijk ook niet komen, gaat lekker CL spelen.
Weekje nog, kan veel gebeuren.quote:
Maak je chest maar wet.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weekje nog, kan veel gebeuren.
Die is geblesseerdquote:
Ach, in het Feyenoord-topic gaat het alweer over randzaken zoals weren van uitsupporters. Het kan altijd erger dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Feyenoord-supportersquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, in het Feyenoord-topic gaat het alweer over randzaken zoals weren van uitsupporters. Het kan altijd erger dus.
Wat lopen jullie sowieso te kutten? Haal gewoon die Berg op uit Noorwegen dan ben je toch klaar? Wat moet die knaap kosten? 10 miljoen?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seizoen ingaan zonder een nieuwe 6 zou een teleurstelling zijn
LET JORDI COOK!!
Die vent heeft naar het schijnt erg last van heimwee en gaat bovendien met Bodo CL spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat lopen jullie sowieso te kutten? Haal gewoon die Berg op uit Noorwegen dan ben je toch klaar? Wat moet die knaap kosten? 10 miljoen?
Nu al? Hij is nog niet eens vertrokken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die vent heeft naar het schijnt erg last van heimwee en gaat bovendien met Bodo CL spelen.
DOORSCHAKELEN
Bodo is Ajax op alle fronten voorbij.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die vent heeft naar het schijnt erg last van heimwee en gaat bovendien met Bodo CL spelen.
DOORSCHAKELEN
Niet qua formaat stadion.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bodo is Ajax op alle fronten voorbij.
Berg heeft geen Ajax DNA. Jij snapt het echt niet he.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat lopen jullie sowieso te kutten? Haal gewoon die Berg op uit Noorwegen dan ben je toch klaar? Wat moet die knaap kosten? 10 miljoen?
Onze prijzenkast past niet eens in dat stadion. WIJ ZIJN AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En ook al geen Spaans bloed. Kansloze zaak. Al die Scandinaviërs falen ook altijd bij Ajax, raar eigenlijk. Het is zo'n koude club.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Berg heeft geen Ajax DNA. Jij snapt het echt niet he.
“We gaan het doen met deze groep. We hadden nog wat gesprekken maar die zijn op niks uitgelopen. Toch zijn we ervan overtuigd dat we voor de titel meedoen met deze kwaliteit spelers in de selectie”quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
This time it's different. Jordi komt nog met een lekker toetjequote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:13 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
“We gaan het doen met deze groep. We hadden nog wat gesprekken maar die zijn op niks uitgelopen. Toch zijn we ervan overtuigd dat we voor de titel meedoen met deze kwaliteit spelers in de selectie”
Je kunt traditionele beter vervangen door historische in de context van Ajax.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:14 schreef Wotte het volgende:
Je zou Bodo wellicht in het rijtjes met Feyenoord, FC Twente, Hoffenheim kunnen noemen maar niet met absolute traditionele europese topclub Ajax.
Traditioneel is van oudsher.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt traditionele beter vervangen door historische in de context van Ajax.
Nou, ik zie een match. Of heeft dikke Leonardo wel Ajax DNA?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Berg heeft geen Ajax DNA. Jij snapt het echt niet he.
Lijkt wel een beetje op Patrick Kluivert dus komt goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou, ik zie een match. Of heeft dikke Leonardo wel Ajax DNA?
Ik zit je maar te stangen, hap niet zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou, ik zie een match. Of heeft dikke Leonardo wel Ajax DNA?
Vier jaar geleden werd Ajax voor het laatst kampioen. De vraag van de dag, aangezien het geheugen van voetbalsupporters kort is: hoe lang zat er vóór 2023 tussen het laatste kampioenschap van grootmacht PSV?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar ook nog voortdurend. En dat is natuurlijk al lang niet meer aan de orde.
Niet qua ijsbad en andere faciliteiten. Als ik die Wilko mag geloven.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bodo is Ajax op alle fronten voorbij.
Hij bedoelde natuurlijk dat die door hem genoemde krakkemikkige faciliteiten keileuk zijn en herkenbaar is want NEC is vergelijkbaar qua club.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Niet qua ijsbad en andere faciliteiten. Als ik die Wilko mag geloven.
Wat heeft dat te maken met het zijn van een absolute Europese topclub? Denk je dat de kampioen van Nederland een absolute Europese topclub is?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vier jaar geleden werd Ajax voor het laatst kampioen. De vraag van de dag, aangezien het geheugen van voetbalsupporters kort is: hoe lang zat er vóór 2023 tussen het laatste kampioenschap van grootmacht PSV?
Ik zei absolute traditionele Europese topclub, niet absolute Europese topclub. Daar zit een nuance in en traditioneel is van oudsher oftewel historisch. Moet ik je belastingaangifte ook nog doen of lukt het zo?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het zijn van een absolute Europese topclub? Denk je dat de kampioen van Nederland een absolute Europese topclub is?
Och, kerel. Gaat het wel goed met je?
Sow boem koekoek BK in the mudquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zei absolute traditionele Europese topclub, niet absolute Europese topclub. Daar zit een nuance in en traditioneel is van oudsher oftewel historisch. Moet ik je belastingaangifte ook nog doen of lukt het zo?
Geen antwoord op mijn vraag. Wat heeft de laatste titel van PSV te maken met de vraag of dat Ajax op dit moment een traditionele Europese topclub is? Ze waren dat ooit, in een ver verleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zei absolute traditionele Europese topclub, niet absolute Europese topclub. Daar zit een nuance in en traditioneel is van oudsher oftewel historisch. Moet ik je belastingaangifte ook nog doen of lukt het zo?
Dat is semantische discussie feit blijft dat Ajax in rijtjes staat waar geen enkele Nederlandse club ooit in komt te staan. AC Milan is ook geen topclub maar wel eentje die in bepaalde rijtjes staat. Zoals u weet hechten wij zeer veel waarde aan die rijtjes en daar in staan en benadrukken we dat te pas en onpas.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag. Wat heeft de laatste titel van PSV te maken met de vraag of dat Ajax op dit moment een traditionele Europese topclub is? Ze waren dat ooit, in een ver verleden.
Geen één Nederlandse club is momenteel een Europese topclub.
Vandaar het onderscheid tussen traditioneel en historisch wat ik maak, die woorden betekenen niet hetzelfde.
Klopt. Alleen normale mensen noemen dat dan een historische topclub. Dat klinkt ook veel indrukwekkender. En dat is Ajax natuurlijk, daar zul je mij ook nooit iets anders over horen beweren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is semantische discussie feit blijft dat Ajax in rijtjes staat waar geen enkele Nederlandse club ooit in komt te staan. AC Milan is ook geen topclub maar wel eentje die in bepaalde rijtjes staat. Zoals u weet hechten wij zeer veel waarde aan die rijtjes en daar in staan en benadrukken we dat te pas en onpas.
Dat geeft niks je hebt de Doutzen Kroesen van deze wereld en ook de meisjes die zaterdagmiddag tijdens de jaarmarkt in Raalte op de rode loper staan voor Fashion by Gerda.
Probleem bij Ajax is dat het de laatste jaren een duiventil is van incompetente bestuurders, trainers, technische mensen en noem maar op.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Alleen normale mensen noemen dat dan een historische topclub. Dat klinkt ook veel indrukwekkender. En dat is Ajax natuurlijk, daar zul je mij ook nooit iets anders over horen beweren.
Alleen leef ik niet zo in het verleden, dus boeit het me ook weinig als ik moet toegeven dat PSV niet in dat rijtje staat.
Ik hoor toch vaker de benaming traditionele topclub. Feyenoord hoort ook bij de traditionele top drie (3 keer kampioen deze eeuw ) we vragen het 't publiek.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Alleen normale mensen noemen dat dan een historische topclub. Dat klinkt ook veel indrukwekkender. En dat is Ajax natuurlijk, daar zul je mij ook nooit iets anders over horen beweren.
Alleen leef ik niet zo in het verleden, dus boeit het me ook weinig als ik moet toegeven dat PSV niet in dat rijtje staat.
Met die drie kampioenschappen deze eeuw horen ze ook nog altijd tot de top drie en dus is de benaming traditionele hier wel correct.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor toch vaker de benaming traditionele topclub. Feyenoord hoort ook bij de traditionele top drie (3 keer kampioen deze eeuw ) we vragen het 't publiek.
[poll=10337]
Ze zijn PSV voorbij, op alle fronten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Feyenoord is véél groter dan Psv.
Mwoah, Ibrahimovic, Litmanen, Petterson hebben het best aardig gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En ook al geen Spaans bloed. Kansloze zaak. Al die Scandinaviërs falen ook altijd bij Ajax, raar eigenlijk. Het is zo'n koude club.
Dan heb je het wel over 25 jaar geleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mwoah, Ibrahimovic, Litmanen, Petterson hebben het best aardig gedaan.
Beide Laudrups, Eriksen , Zelfs Jespeee Gronkjaaar was niet slecht.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mwoah, Ibrahimovic, Litmanen, Petterson hebben het best aardig gedaan.
Schone. Denk dat er meer geslaagd zijn dan niet eigenlijk...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beide Laudrups, Eriksen , Zelfs Jespeee Gronkjaaar was niet slecht.
Kom niet verder dan Dan Petersen en nog een paar van die kleuters zoals Lindgren , Fischer en Andersen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Schone. Denk dat er meer geslaagd zijn dan niet eigenlijk...
Bergdolmo, Poulsen, Schone, Tobiasen waren ook meer dan prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beide Laudrups, Eriksen , Zelfs Jespeee Gronkjaaar was niet slecht.
Boilesen, Rommedahl en Perez.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom niet verder dan Dan Petersen en nog een paar van die kleuters zoals Lindgren , Fischer en Andersen.
SANA-GODquote:
Fischer sowieso halfhalf.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom niet verder dan Dan Petersen en nog een paar van die kleuters zoals Lindgren , Fischer en Andersen.
Sana mocht bij Zweden ooit naast Zlatan ballen omdat die een hattrickje maakte tegen FC Wilco van Schaik , daarna ook helemaal niks meerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Fischer sowieso halfhalf.
Lindgren prima voor waar hij voor is gehaald.
Denk dan eerder aan een Tobias Sana, een Kennedy Bakircioglu, een Mohamed Daramy
Club leeft wel veel te veel in het verleden, wanneer wordt die vervallen stadionbak nou eens afgebroken daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Feyenoord is véél groter dan Psv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |