Ik zei absolute traditionele Europese topclub, niet absolute Europese topclub. Daar zit een nuance in en traditioneel is van oudsher oftewel historisch. Moet ik je belastingaangifte ook nog doen of lukt het zo?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het zijn van een absolute Europese topclub? Denk je dat de kampioen van Nederland een absolute Europese topclub is?
Och, kerel. Gaat het wel goed met je?
Sow boem koekoek BK in the mudquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zei absolute traditionele Europese topclub, niet absolute Europese topclub. Daar zit een nuance in en traditioneel is van oudsher oftewel historisch. Moet ik je belastingaangifte ook nog doen of lukt het zo?
Geen antwoord op mijn vraag. Wat heeft de laatste titel van PSV te maken met de vraag of dat Ajax op dit moment een traditionele Europese topclub is? Ze waren dat ooit, in een ver verleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zei absolute traditionele Europese topclub, niet absolute Europese topclub. Daar zit een nuance in en traditioneel is van oudsher oftewel historisch. Moet ik je belastingaangifte ook nog doen of lukt het zo?
Dat is semantische discussie feit blijft dat Ajax in rijtjes staat waar geen enkele Nederlandse club ooit in komt te staan. AC Milan is ook geen topclub maar wel eentje die in bepaalde rijtjes staat. Zoals u weet hechten wij zeer veel waarde aan die rijtjes en daar in staan en benadrukken we dat te pas en onpas.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag. Wat heeft de laatste titel van PSV te maken met de vraag of dat Ajax op dit moment een traditionele Europese topclub is? Ze waren dat ooit, in een ver verleden.
Geen één Nederlandse club is momenteel een Europese topclub.
Vandaar het onderscheid tussen traditioneel en historisch wat ik maak, die woorden betekenen niet hetzelfde.
Klopt. Alleen normale mensen noemen dat dan een historische topclub. Dat klinkt ook veel indrukwekkender. En dat is Ajax natuurlijk, daar zul je mij ook nooit iets anders over horen beweren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is semantische discussie feit blijft dat Ajax in rijtjes staat waar geen enkele Nederlandse club ooit in komt te staan. AC Milan is ook geen topclub maar wel eentje die in bepaalde rijtjes staat. Zoals u weet hechten wij zeer veel waarde aan die rijtjes en daar in staan en benadrukken we dat te pas en onpas.
Dat geeft niks je hebt de Doutzen Kroesen van deze wereld en ook de meisjes die zaterdagmiddag tijdens de jaarmarkt in Raalte op de rode loper staan voor Fashion by Gerda.
Probleem bij Ajax is dat het de laatste jaren een duiventil is van incompetente bestuurders, trainers, technische mensen en noem maar op.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Alleen normale mensen noemen dat dan een historische topclub. Dat klinkt ook veel indrukwekkender. En dat is Ajax natuurlijk, daar zul je mij ook nooit iets anders over horen beweren.
Alleen leef ik niet zo in het verleden, dus boeit het me ook weinig als ik moet toegeven dat PSV niet in dat rijtje staat.
Ik hoor toch vaker de benaming traditionele topclub. Feyenoord hoort ook bij de traditionele top drie (3 keer kampioen deze eeuw ) we vragen het 't publiek.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Alleen normale mensen noemen dat dan een historische topclub. Dat klinkt ook veel indrukwekkender. En dat is Ajax natuurlijk, daar zul je mij ook nooit iets anders over horen beweren.
Alleen leef ik niet zo in het verleden, dus boeit het me ook weinig als ik moet toegeven dat PSV niet in dat rijtje staat.
Met die drie kampioenschappen deze eeuw horen ze ook nog altijd tot de top drie en dus is de benaming traditionele hier wel correct.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor toch vaker de benaming traditionele topclub. Feyenoord hoort ook bij de traditionele top drie (3 keer kampioen deze eeuw ) we vragen het 't publiek.
[poll=10337]
Ze zijn PSV voorbij, op alle fronten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Feyenoord is véél groter dan Psv.
Mwoah, Ibrahimovic, Litmanen, Petterson hebben het best aardig gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En ook al geen Spaans bloed. Kansloze zaak. Al die Scandinaviërs falen ook altijd bij Ajax, raar eigenlijk. Het is zo'n koude club.
Dan heb je het wel over 25 jaar geleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mwoah, Ibrahimovic, Litmanen, Petterson hebben het best aardig gedaan.
Beide Laudrups, Eriksen , Zelfs Jespeee Gronkjaaar was niet slecht.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mwoah, Ibrahimovic, Litmanen, Petterson hebben het best aardig gedaan.
Schone. Denk dat er meer geslaagd zijn dan niet eigenlijk...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beide Laudrups, Eriksen , Zelfs Jespeee Gronkjaaar was niet slecht.
Kom niet verder dan Dan Petersen en nog een paar van die kleuters zoals Lindgren , Fischer en Andersen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Schone. Denk dat er meer geslaagd zijn dan niet eigenlijk...
Bergdolmo, Poulsen, Schone, Tobiasen waren ook meer dan prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beide Laudrups, Eriksen , Zelfs Jespeee Gronkjaaar was niet slecht.
Boilesen, Rommedahl en Perez.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom niet verder dan Dan Petersen en nog een paar van die kleuters zoals Lindgren , Fischer en Andersen.
SANA-GODquote:
Fischer sowieso halfhalf.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kom niet verder dan Dan Petersen en nog een paar van die kleuters zoals Lindgren , Fischer en Andersen.
Sana mocht bij Zweden ooit naast Zlatan ballen omdat die een hattrickje maakte tegen FC Wilco van Schaik , daarna ook helemaal niks meerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Fischer sowieso halfhalf.
Lindgren prima voor waar hij voor is gehaald.
Denk dan eerder aan een Tobias Sana, een Kennedy Bakircioglu, een Mohamed Daramy
Club leeft wel veel te veel in het verleden, wanneer wordt die vervallen stadionbak nou eens afgebroken daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Feyenoord is véél groter dan Psv.
Lekker wel , een verdediger hebben die geen duel aan kan gaan .quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blind ook nog steeds geblesseerd trouwens. Goh.
Niet want dan gaan die vuurwerk gooiers op pad.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Club leeft wel veel te veel in het verleden, wanneer wordt die vervallen stadionbak nou eens afgebroken daar.
Die gaat gewoon om de haverklap in de lappenmand zitten. Maar wat leuk dat Michel met hem heeft samengewerkt en hem zo goed kent.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker wel , een verdediger hebben die geen duel aan kan gaan .
Kennedy Bakircioglu maakte nog een goede goal tegen Fiorentina. Dat telt ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Fischer sowieso halfhalf.
Lindgren prima voor waar hij voor is gehaald.
Denk dan eerder aan een Tobias Sana, een Kennedy Bakircioglu, een Mohamed Daramy
Er zou altijd ruimte moeten zijn voor Daley Blind.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaat gewoon om de haverklap in de lappenmand zitten. Maar wat leuk dat Michel met hem heeft samengewerkt en hem zo goed kent.
Al rond of een gerucht?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:21 schreef William_Papadin het volgende:
Yves Bissouma
Haal de lachgaskoning maar van stal
Lijkt me een gevalletje zaakwaarnemer lekt interesse andere clubs uit om bij de club waar hij echt heen wil een betere onderhandelingspositie te hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:21 schreef William_Papadin het volgende:
Yves Bissouma
Dat is die kerel die altijd te laat is met zijn lompe slidings, toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:21 schreef William_Papadin het volgende:
Yves Bissouma
Gudelj, ik zal nooit dat wanhoopsschot vergeten tegen De Graafschap in 2016 toen Ajax het kampioenschap misliep.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:52 schreef Wotte het volgende:
Jordi's shortlist
https://www.transfermarkt(...)&seit=alle&yt0=tonen
Goede kans dat op basis hiervan weer wat artikels worden geschreven.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:52 schreef Wotte het volgende:
Jordi's shortlist
quote:
Benieuwd of Berghuis nog weg gaatquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
verweij
![]()
![]()
![]()
en dan nog breking ook
Announce de comeback van Mats Ritsquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:52 schreef Wotte het volgende:
Jordi's shortlist
Sana begon ook heel hoopgevendquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kennedy Bakircioglu maakte nog een goede goal tegen Fiorentina. Dat telt ook.
Hier is echt niks breakings aanquote:
Zal Melo (ex-girona) dan wel wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:52 schreef Wotte het volgende:
Jordi's shortlist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |