Lekker wel , een verdediger hebben die geen duel aan kan gaan .quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blind ook nog steeds geblesseerd trouwens. Goh.
Niet want dan gaan die vuurwerk gooiers op pad.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Club leeft wel veel te veel in het verleden, wanneer wordt die vervallen stadionbak nou eens afgebroken daar.
Die gaat gewoon om de haverklap in de lappenmand zitten. Maar wat leuk dat Michel met hem heeft samengewerkt en hem zo goed kent.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker wel , een verdediger hebben die geen duel aan kan gaan .
Kennedy Bakircioglu maakte nog een goede goal tegen Fiorentina. Dat telt ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Fischer sowieso halfhalf.
Lindgren prima voor waar hij voor is gehaald.
Denk dan eerder aan een Tobias Sana, een Kennedy Bakircioglu, een Mohamed Daramy
Er zou altijd ruimte moeten zijn voor Daley Blind.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaat gewoon om de haverklap in de lappenmand zitten. Maar wat leuk dat Michel met hem heeft samengewerkt en hem zo goed kent.
Al rond of een gerucht?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:21 schreef William_Papadin het volgende:
Yves Bissouma
Haal de lachgaskoning maar van stal
Lijkt me een gevalletje zaakwaarnemer lekt interesse andere clubs uit om bij de club waar hij echt heen wil een betere onderhandelingspositie te hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:21 schreef William_Papadin het volgende:
Yves Bissouma
Dat is die kerel die altijd te laat is met zijn lompe slidings, toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:21 schreef William_Papadin het volgende:
Yves Bissouma
Gudelj, ik zal nooit dat wanhoopsschot vergeten tegen De Graafschap in 2016 toen Ajax het kampioenschap misliep.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:52 schreef Wotte het volgende:
Jordi's shortlist
https://www.transfermarkt(...)&seit=alle&yt0=tonen
Goede kans dat op basis hiervan weer wat artikels worden geschreven.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:52 schreef Wotte het volgende:
Jordi's shortlist
quote:
Benieuwd of Berghuis nog weg gaatquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
verweij
![]()
![]()
![]()
en dan nog breking ook
Announce de comeback van Mats Ritsquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:52 schreef Wotte het volgende:
Jordi's shortlist
Sana begon ook heel hoopgevendquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kennedy Bakircioglu maakte nog een goede goal tegen Fiorentina. Dat telt ook.
Hier is echt niks breakings aanquote:
Zal Melo (ex-girona) dan wel wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:52 schreef Wotte het volgende:
Jordi's shortlist
Was tegen NEC volgens mij, stukje stiftenquote:
Een huur/ruil met Nicola Moro zou ik voor nu wel prima vinden. Is er tenminste iemand die op 6 kan spelen. Maar dat zal Bologna wel weer niet willen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:57 schreef Jaeger85 het volgende:
Volgens voetbalzone wil Bologna Baas huren. Dat is totaal niet interessant voor Ajax. Daarnaast heeft Ajax dan een acuut probleem omdat we dan nog drie centrale verdedigers over hebben waarvan er twee geblesseerd zijn en een nog niet goed genoeg.
Mag ook 2x 6 zijn.quote:
We hebben nu 2x 3quote:
Keuken is vandaag pas weer vanaf 16u geopend.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:21 schreef William_Papadin het volgende:
Jordiiiiiii waar blijven de versterkingen
Wel twee inderdaad. Boh.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel Girona intussen in Amsterdam.
Mja. Daley Blind is uiteraard zwaar Gironeesquote:
Absoluut!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:38 schreef GwaiLow het volgende:
Viktor Tsyhankov is echt een goede speler. Zeker voor Ajax-begrippen is dit geen doorsnee versterking, maar iemand die direct een van de betere aanvallers van de Eredivisie kan worden. Geen absolute Europese topspeler, wél een technisch en tactisch sterke buitenspeler die zich al meerdere seizoenen in La Liga heeft bewezen.
Samuel Etooquote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:22 schreef Wotte het volgende:
Wellicht helpt het daadwerkelijk als ik hier namen plaats.
Marc Casadó
@:jordi psst
Geen absolute Europese top, maar ook geen subtop hoor. Gewoon een iets betere versie van de huidige Berghuis. Ook nog eens retetraag en lui als de pest.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:38 schreef GwaiLow het volgende:
Viktor Tsyhankov is echt een goede speler. Zeker voor Ajax-begrippen is dit geen doorsnee versterking, maar iemand die direct een van de betere aanvallers van de Eredivisie kan worden. Geen absolute Europese topspeler, wél een technisch en tactisch sterke buitenspeler die zich al meerdere seizoenen in La Liga heeft bewezen.
Defour schijnt ook bijna binnen te zijn.quote:
Komt die Braziliaan ook nog? Richarlison ofzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Defour schijnt ook bijna binnen te zijn.
Hij heeft nog een voetballende zoon. Met een Spaans paspoort nog wel. 't Is wel geen rechtsbuiten, maar dat was voor Sonck en Cvitanich ook geen probleem.quote:
We spelen om 20:00 uur dus dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:15 schreef PSVCL het volgende:
Lekker voorronde ECL spelen terwijl de CL loting bezig is..
WzAwZdB!!
Dan kan de ajax selectie eerst naar de loting kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We spelen om 20:00 uur dus dit is feitelijk onjuist.
Haha ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan kan de ajax selectie eerst naar de loting kijken
Waarom zouden ze, wij houden ons niet 24/7 obsessief met een andere club bezigquote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan kan de ajax selectie eerst naar de loting kijken
Daar ben je inmiddels toch wel aan gewend?quote:
Contract voor maar 3 jaar las ik. Dus na 1 of 2 goeie jaren, wieberen.quote:
Het wordt je tegenwoordig ook niet makkelijk gemaakt om overal wat wedstrijden mee te pikken. Las ook al dat UEFA de Europese televisie rechten wil opknippen in plaats van alles exclusief zoals nu bij Ziggo.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:29 schreef papert het volgende:
Kan me niet actief herinneren Tsygankov te hebben zien spelen, maar de data voeren schatten hem bijna als èèn van de betere spelers van de eredivisie in.
Nu moet je die data wel met een korreltje zout nemen, want bijvoorbeeld Schuurs wordt ook als èèn van de sterkste spelers ingeschat. Maar je mag hopen dat die data wel ergens op gebaseerd zijn.
Dat is toch al opgeknipt in CL, EL en UECL, of bedoel je het anders?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het wordt je tegenwoordig ook niet makkelijk gemaakt om overal wat wedstrijden mee te pikken. Las ook al dat UEFA de Europese televisie rechten wil opknippen in plaats van alles exclusief zoals nu bij Ziggo.
Ik gok die constructie met KIJK.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch al opgeknipt in CL, EL en UECL, of bedoel je het anders?
Volgens mij verkopen ze het nog wel 1 in pakket, dus je hebt ze allemaal of niets.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt dat UEFA niet meer wil dat het exclusief bij één zender/platform terechtkomt. Dan zou je de situatie krijgen dat Champions League bij Netflix zit en de Europa League bij Ziggo.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt Ziggo of UEFA?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze het nog wel 1 in pakket, dus je hebt ze allemaal of niets.
UEFAquote:
Maar ze verkopen het toch ook in 3 pakketten, alleen was Ziggo de hoogste bieder denk ik, of is dat niet meer?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt dat UEFA niet meer wil dat het exclusief bij één zender/platform terechtkomt. Dan zou je de situatie krijgen dat Champions League bij Netflix zit en de Europa League bij Ziggo.
Ik durf het je eerlijk gezegd niet te zeggen. Vanaf volgend seizoen gaat weer het een en ander verkocht worden. Las dat het voornamelijk van doen had met kijkcijfers dat wedstrijden bij Ziggo nooit meer een miljoen kijkers halen zoals voorheen op het open net. Vinden sponsoren niet leuk. Dus wellicht winnen we dit keer als kijker.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ze verkopen het toch ook in 3 paketten, alleen was Ziggo de hoogste bieder denk ik, of is dat niet meer?
Ik heb het opgezocht, UEFA verkoopt het per league en Ziggo heeft ze allemaal afgenomen, was wel noodzaak voor ze ook, want ze hadden bijna niks meer na verlies PL en F1.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het je eerlijk gezegd niet te zeggen. Vanaf volgend seizoen gaat weer het een en ander verkocht worden. Las dat het voornamelijk van doen had met kijkcijfers dat wedstrijden bij Ziggo nooit meer een miljoen kijkers halen zoals voorheen op het open net. Vinden sponsoren niet leuk. Dus wellicht winnen we dit keer als kijker.
Ik vind het zonder de Premier League niet de moeite waard om 18 euro in de maand te betalen aan Ziggo sports compleet. Wat dat betreft jammer dat Viaplay Premier League heeft. Anders had je La liga, Serie A, Bundesliga, Premier League en Europees voetbal bij Ziggo.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, UEFA verkoopt het per league en Ziggo heeft ze allemaal afgenomen, was wel noodzaak voor ze ook, want ze hadden bijna niks meer na verlies PL en F1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |