Alleen al daarom zou het wel mooi zijn. Geertruida en Timber naar respectievelijk PSV en Ajaxquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan 6, meer een 8. Dan worden ze in Rotterdam helemaal gek.
Maar dat zal wel niet. Die vent gaat zijn heil elders zoeken.
Alleen al daarom maar goed een 'acht' kan ook prima als 'zes' in een systeem met de punt naar achteren spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan 6, meer een 8. Dan worden ze in Rotterdam helemaal gek.
Maar dat zal wel niet. Die vent gaat zijn heil elders zoeken.
En dan meteen tegen PSV genot.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:06 schreef Dven het volgende:
Tsygankov binnen, Berhuis mag weg, interesse in Gaaei en Rosa en dan heb je de bekendelingen die weg mogen nog. Zitten nog maar een dikke week voor het einde van de transfermarkt en straks heb je alsnog zes-zeven mutaties
Bij Timber ligt dat toch lang niet zo gevoelig, zo ongeveer de definitie van een clubhoer.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alleen al daarom zou het wel mooi zijn. Geertruida en Timber naar respectievelijk PSV en Ajax
Maar geloof ook niet dat die nu naar Ajax komt.
Wie zegt dit?quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:06 schreef Dven het volgende:
Tsygankov binnen, Berhuis mag weg, interesse in Gaaei en Rosa en dan heb je de bekendelingen die weg mogen nog. Zitten nog maar een dikke week voor het einde van de transfermarkt en straks heb je alsnog zes-zeven mutaties
Ik zie Rosa en Gaaei liever niet vertrekken. Nu heb je links en rechtsback goed bezet.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:06 schreef Dven het volgende:
viquote:
Weet ik, maar niet iedereen ziet dat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alleen al daarom maar goed een 'acht' kan ook prima als 'zes' in een systeem met de punt naar achteren spelen.
Ik zou zeggen dat is toch gewoon een Ajacied.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Timber ligt dat toch lang niet zo gevoelig, zo ongeveer de definitie van een clubhoer.
Ik kan nergens vinden of Viktor Tsyhankov de Israëlische nationaliteit heeft. Hij is er geboren omdat zijn vader Vitaliy er speelde. Israël kent niet automatisch de nationaliteit toe aan iedereen die er is geboren, zoals bijvoorbeeld de VS dat doet (jus soli). Vanaf zijn tweede woonde hij al terug in Oekraïne. Uit een oud interview op de site van Dynamo Kiev:quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zat er ook naar te kijken, enige wat ik kon vinden is dat hij zelf Israelisch is en Israel sterkte wenste daags na 7 oktober. Zijn er meer lijken in de kast?
Zijn vader heeft heel lang in Israël gespeeld en ik vermoed dat hij wel genaturaliseerd is.quote:I was invited to play for Israel. When I was 16 or 17. They approached my father and offered me the chance through him. I declined. I'm a Ukrainian citizen and only wanted to play for my country," Viktor said at a fan meeting at the New Balance store, Dynamo's technical sponsor.
Tsygankov was born in 1997 in Nahariya, Israel. At the time, his father, Vitaly, was playing goalkeeper for Hapoel Taibe. In 1999, after his father, Viktor, retired, the family returned to Vinnytsia, where the future winger began playing football.
Er wordt hier te weinig football manager gespeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet iedereen ziet dat.
Ook al zijn ze lid van de roze kameraden. Het maakt mij niet uit.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we dat Israël gezeik vooral niet hier doen.
Al halen ze Jack the Ripper binnen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ook al zijn ze lid van de roze kameraden. Het maakt mij niet uit.
Zolang pak schaal.
Jack the Ripper had wel zes vrouwen vermoord volgens mij.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al halen ze Jack the Ripper binnen.
Als hij maar op ZES kan.
Excuus bedoelde ook dat hij er geboren is en dacht opgegroeid maar dat blijkt dus niet zo. Achja (verder idd wel goed zo)quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden of Viktor Tsyhankov de Israëlische nationaliteit heeft. Hij is er geboren omdat zijn vader Vitaliy er speelde. Israël kent niet automatisch de nationaliteit toe aan iedereen die er is geboren, zoals bijvoorbeeld de VS dat doet (jus soli). Vanaf zijn tweede woonde hij al terug in Oekraïne. Uit een oud interview op de site van Dynamo Kiev:
[..]
Zijn vader heeft heel lang in Israël gespeeld en ik vermoed dat hij wel genaturaliseerd is.
Vriendje voor Gloukh.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Excuus bedoelde ook dat hij er geboren is en dacht opgegroeid maar dat blijkt dus niet zo. Achja (verder idd wel goed zo)
Die had gewoon naar Ten Hag moeten luisteren, dan had hij nu als back in de PL gespeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alleen al daarom zou het wel mooi zijn. Geertruida en Timber naar respectievelijk PSV en Ajax
Maar geloof ook niet dat die nu naar Ajax komt.
Nee, want zo kun je niet voor de Camara.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:20 schreef Enchanter het volgende:
Ajax en Udinese bereiken akkoord over Abdoulaye Camara
Ik ga er vanuit dat ze hem eerst langs de tandarts sturen
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet
Waar was die ook alweer voor bedoeld, Jong?quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:51 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nee, want zo kun je niet voor de Camara.
Je zult maar in Jong moeten spelen bij Ajax. Weer onderaan KKD met een lading tegendoelpunten. Kun je beter naar een leuke 2e Divisieclub gaan, veel meer sfeer en betere enthourage.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar was die ook alweer voor bedoeld, Jong?
Er worden echt complete volksstammen naar Ajax gehaald ineens.
Of Cambuur in de eredivisie, ook veel tegengoals maar wel vuurwerk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:29 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Je zult maar in Jong moeten spelen bij Ajax. Weer onderaan KKD met een lading tegendoelpunten. Kun je beter naar een leuke 2e Divisieclub gaan, veel meer sfeer en betere enthourage.
Goed gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
@:DombohetOlifantje1 Steur was uitstekend, begreep ik. Topscout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |