Je zult maar in Jong moeten spelen bij Ajax. Weer onderaan KKD met een lading tegendoelpunten. Kun je beter naar een leuke 2e Divisieclub gaan, veel meer sfeer en betere enthourage.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar was die ook alweer voor bedoeld, Jong?
Er worden echt complete volksstammen naar Ajax gehaald ineens.
Of Cambuur in de eredivisie, ook veel tegengoals maar wel vuurwerk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:29 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Je zult maar in Jong moeten spelen bij Ajax. Weer onderaan KKD met een lading tegendoelpunten. Kun je beter naar een leuke 2e Divisieclub gaan, veel meer sfeer en betere enthourage.
Goed gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
@:DombohetOlifantje1 Steur was uitstekend, begreep ik. Topscout.
Wat loopt er nog bij Girona rond?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 07:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Baas mogelijk naar Eintracht Frankfurt voor 16+ miljoen. Dan moet er zeker nog minimaal een centrale verdediger bij. Wie heeft Ajax hiervoor op het oog?
Valt me qua transfersom én club wat tegen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 07:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Baas mogelijk naar Eintracht Frankfurt voor 16+ miljoen. Dan moet er zeker nog minimaal een centrale verdediger bij. Wie heeft Ajax hiervoor op het oog?
Bueno werd sowieso al genoemd, maar ook Marvin Young van Sparta. Ik kan me voorstellen dat er ook nog wat Nederlandse spelers bij moeten voor de herkenbaarheidquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 07:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat loopt er nog bij Girona rond?
Ik las vanmorgen Ramosquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 07:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Misschien kunnen we Sutalo terughurenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 07:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Die moet er toch wel bij. Op rechts heb je nu alleen nog Bouwman.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 07:05 schreef Jaeger85 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees alert voor de parodieaccountjes op X.
Anders zijn de rapen (niet) gaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Jordi moet nu wel gaan koken anders is het geen kampioensploeg
Vooralsnog half gaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Anders zijn de rapen (niet) gaar.
Ik doe niet aan X, maar het werd gedropt in een Whatsapp Groepschat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees alert voor de parodieaccountjes op X.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Jordi moet nu wel gaan koken anders is het geen kampioensploeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lossen we dit op?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Ah oké, kwam het zelf toevallig op X tegen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 11:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik doe niet aan X, maar het werd gedropt in een Whatsapp Groepschat.
Onder druk wordt alles vloeibaar.quote:
Sterke-neger-genotquote:Ajax heeft zijn oog laten vallen op Gady Beyuku, zo meldt Foot Mercato. De twintigjarige Franse jeugdinternational staat momenteel onder contract bij Modena uit de Serie B en wordt naar verluidt door meerdere clubs gevolgd.
Beyuku speelt sinds zijn vertrek uit Frankrijk in Italië. Via onder meer FC Versailles en Football Club 93 Bobigny belandde de verdediger bij Triestina, al kwam hij daar niet tot een officieel optreden in de hoofdmacht.
Bij Modena wist Beyuku vervolgens wel door te breken op het tweede niveau van Italië. De rechtsback kwam tot dusver 45 keer in actie voor de Serie B-club en was daarin goed voor drie doelpunten en één assist.
Ajax is volgens Foot Mercato echter niet de enige club die de situatie van Beyuku nauwlettend volgt. Ook Vancouver Whitecaps, Juve Stabia en Avellino hebben belangstelling, terwijl daarnaast een niet nader genoemde Franse club in de markt is.
Beyuku liet zich eerder nadrukkelijk zien op het WK Onder 20. De Fransman stond tijdens zes van de zeven wedstrijden in de basis en maakte daar indruk met de nationale jeugdploeg.
Frankrijk Onder 20 strandde uiteindelijk na strafschoppen tegen Marokko. In de wedstrijd om de derde plaats moest de ploeg vervolgens ook zijn meerdere erkennen in Colombia.
De verdediger is op meerdere posities achterin inzetbaar, maar speelt van nature als rechtsback. Volgens Transfermarkt vertegenwoordigt Beyuku momenteel een marktwaarde van ongeveer 2,5 miljoen euro.
Het contract van Beyuku bij Modena loopt nog door tot medio 2028.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |