quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
2008, denk dat ze even de jaarringen in z'n bovenbeen moeten tellen want deze boy reed in 1991 de bus al naar huis vanaf de training
Gewoon mislintat 3.0 -quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad in maart , Michel in november.
Gozer snapt 3 jaar niet waar het goal staat, en in België ineens wel?quote:
Ze vallen iedere keer zonder bal terug in een 442 formatie. Dan staat de één niet controlerender dan de ander. De restverdediging is meer structuur dan daadwerkelijke posities. Blokken van 3+2 of 2+3. Zo kijken ze er volgens mij naar. Dat je idealiter betere middenvelders moet hebben is begrijpelijk maar denk dat Ajax eerder goals moet maken dan Regeer direct als te licht bestempelen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je minimaal 1 middenvelder hebt die om de verdedigende organisatie denkt, daar is Regeer gewoon te licht voor en Brandt maar ook Klaassen zijn veel meer naar voren georienteerd en doen dat dus ook niet.
Kan jij wel leuk stellen "we spelen met een blok van 2 voor de verdediging" maar in de praktijk komt daar niets van terecht.
Verder wel met je eens dat het liefst 2 buitenspelers met diepgang heel hard nodig zijn, maar ik blijf wel bij m'n stelling dat als Jordi niet voor een goeie 6 zorgt en niet 1 of 2 buitenspelers, zijn transferzomer niet geslaagd is.
Ik mis Premier League bij Ziggoquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:04 schreef CR7 het volgende:
Heb Steur vandaag zien spelen. Wist niet dat die zo goed was.
AZ dè club van Noord-Holland. @Dagoduckquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nu al vijf punten achter op de nummer één![]()
/s
Ben je weer prematuur aan het ejaculeren?quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
Nu al vijf punten achter op de nummer één![]()
/s
Te goedkoop de deur uitgedaan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:49 schreef Wotte het volgende:
@:DombohetOlifantje1 Steur was uitstekend, begreep ik. Topscout.
Elke spits in het betaald voetbal loopt wel eens toevallig goed tegen een bal aan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer snapt 3 jaar niet waar het goal staat, en in België ineens wel?
Bijzonder.
Dat klinkt als een Pokémon.quote:Op maandag 24 augustus 2026 07:45 schreef William_Papadin het volgende:
Mandragora is blijkbaar een target voor de 6 positie.
Oh ja, die krijsende. We hebben al een megafoonmongool die enorm veel lawaai maakt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 08:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Meer als een plant uit Harry Potter.
Is die niet al eens eerder met Ajax in verband gebracht?quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
Daarnaast zou Ajax zich ook hebben gemeld bij de Spaanse club Girona voor Viktor Tsygankov, een 28-jarige aanvaller uit Oekraïne. Dat meldt de Spaanse journalist Núria Vilamala. Tsygankov speelde bij Girona onder Sánchez.
Bron: NOS.
Dat zou mooi zijn.
Zingt sowieso sinds de komst van Michel al rond natuurlijk. Als je nog eerder bedoelt toen hij bij Kiev zat daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is die niet al eens eerder met Ajax in verband gebracht?
Zal wel in verwarring zijn met een ander.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zingt sowieso sinds de komst van Michel al rond natuurlijk. Als je nog eerder bedoelt toen hij bij Kiev zat daar heb ik geen actieve herinnering aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |