Die komt nietquote:
Dit is al een relatief grote naam voor waar Ajax op dit moment staat. Wat verwacht jij dan voor spelers?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:26 schreef CR7 het volgende:
OT: leuke speler voor in de cL, maar wil je als Ajax stappen zetten dan zijn dit niet de spelers die je wil hebben tenzij je Girona-degradatievoetbal wilt spelen.
Het is aannemelijk dat men Gloukh als een optie voor de linksbuiten. Daar speelde hij bij Salzburg ook.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:36 schreef papert het volgende:
Voor 5 miljoen een concurrent voor Berghuis is opzich niet zo'n gek idee voor de breedte. Maar had zelf liever gehad dat ze die 5 miljoen extra hadden gehad voor een 6 en/of linksbuiten.
Zou kunnen, maar met Gloukh en Berghuis/Tsygankov op de buitenspeler posities moet er wel een ander systeem gespeeld worden.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is al een relatief grote naam voor waar Ajax op dit moment staat. Wat verwacht jij dan voor spelers?
[..]
Het is aannemelijk dat men Gloukh als een optie voor de linksbuiten. Daar speelde hij bij Salzburg ook.
Je moet nog minimaal een linksbuiten halen en misschien nog wel eentje erachter.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:30 schreef papert het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar met Gloukh en Berghuis/Tsygankov op de buitenspeler posities moet er wel een ander systeem gespeeld worden.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Toch is defensief de spoeling ook wel dun, nu Itakura en Sutalo weg zijn. Vertrek van Baas wordt ook niet uitgesloten. Opa Blind zal de nodige potjes missen.
Zat er ook naar te kijken, enige wat ik kon vinden is dat hij zelf Israelisch is en Israel sterkte wenste daags na 7 oktober. Zijn er meer lijken in de kast?quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:07 schreef DeeBee het volgende:
20 goals in 4 seizoenen, dit wordt een unaniem belachelijk groot succes om dit vriendje van de trainer te halen
Ook een erkend genocide-aanhanger, die halen we!
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Toch is defensief de spoeling ook wel dun, nu Itakura en Sutalo weg zijn. Vertrek van Baas wordt ook niet uitgesloten. Opa Blind zal de nodige potjes missen.
We hebben Edvardsen ook nog.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:36 schreef papert het volgende:
Voor 5 miljoen een concurrent voor Berghuis is opzich niet zo'n gek idee voor de breedte. Maar had zelf liever gehad dat ze die 5 miljoen extra hadden gehad voor een 6 en/of linksbuiten.
https://www.vi.nl/pro/tra(...)bureau-jordi-cruijffquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
Nog een linksbuiten (met actie en diepgang) en een ZAS ben ik content. De meeste rommel zijn we gelukkig ook kwijt.
Als ze kunnen cashen op Baas en dan een rechtsbenig buitenkansje voor het centrum kunnen halen, zou ik daar best content mee zijn. Ik zie het nml wel zitten in Janse.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Wordt nog een leuk weekje.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/tra(...)bureau-jordi-cruijff
Dat is toch geen 6?quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:33 schreef Wotte het volgende:
Ik sms Jordi wel even dat Quinten Timber op de schopstoel zit in Marseille.
Dat is een nummer 8.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:33 schreef Wotte het volgende:
Ik sms Jordi wel even dat Quinten Timber op de schopstoel zit in Marseille.
Dat is niet zo'n probleem met twee controlerende middenvelders maar goed ik ben een vastzittende langspeelplaat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is toch geen 6?
Goeie speler hoor, daar niet van.
Kan 6, meer een 8. Dan worden ze in Rotterdam helemaal gek.quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is toch geen 6?
Goeie speler hoor, daar niet van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |