Met diepgang?quote:
Geen puntverliesquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:17 schreef Houniet het volgende:
Lekker weekendje zonder Ajax gehad tijgers.
Heeft opzich wel diepgang maar graag diagonaal richting de tweede paal en is sowieso graag betrokken in de as van het veld.quote:
Nooit van gehoord.quote:
Ik ook niet, ik ga ook niet voor mijn plezier naar Girona FC kijken. Maar zie redelijk positieve reacties, vooral voor 5 miljoen.quote:
Schijnt er wel weer eentje te zijn die naar binnenkomt, dus dat vind ik wel weer wat vreemd. Zal vooral een buitenkansje zijn geweest voor 5 miljoen (en michel connectie)quote:
En de 6...quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Schijnt er wel weer eentje te zijn die naar binnenkomt, dus dat vind ik wel weer wat vreemd. Zal vooral een buitenkansje zijn geweest voor 5 miljoen.
Benieuwd wie dan de linksbuiten wordt...
Klopt, al heeft hij nog op voldoende momenten z'n klasse laten zien.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind ik een goede speler, al was het de laatste 2 jaar wat minder.
Die gaan weer veel punten morsen als ze een dubbel programma krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ verdwijnt wel verder uit beeld.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die gaan weer veel punten morsen als ze een dubbel programma krijgen.
Die zou bij Feyenoord met enige afstand de beste speler zijn, houd op manquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Snap ik. Nuttige selectiespeler, maar daar is ook alles mee gezegd.
Nu is dat ook weer niet zo heel moeilijk, maar toch.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die zou bij Feyenoord met enige afstand de beste speler zijn, houd op man
In zijn tijd bij Kiev en in mei van dit jaar ook al eens ja.quote:Op maandag 24 augustus 2026 09:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Is die niet al eens eerder met Ajax in verband gebracht?
Oke man, misschien moet je hier in het PSV topic ook over Calimero'en.quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die zou bij Feyenoord met enige afstand de beste speler zijn, houd op man
Waarom zou ik in het PSV topic reageren op iets wat jij over een toekomstig Ajacied in het Ajaxtopic zegt?quote:Op maandag 24 augustus 2026 11:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oke man, misschien moet je hier in het PSV topic ook over Calimero'en.
als je maar genoeg debielen de vrijheid geeft gaat dit topic echt alle kanten op. Zonde voor een gezonde discussie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |