Pieter blacka was het ook eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 00:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Veel mensen lijken eens te kijken als de verslaggever iets roept ofzo.
Toch fijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pieter blacka was het ook eens
Deze jongen kan er misschien meteen staan bij Jong, die weer samen met TOP en JongUtrecht zijn verwikkeld in een spannende strijd om plek 20.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pfff we hebben behoefte aan spelers die er direct staan.
Dat is wel 10 miljoen waard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze jongen kan er misschien meteen staan bij Jong, die weer samen met TOP en JongUtrecht zijn verwikkeld in een spannende strijd om plek 20.
Die Pieter neuzelt ook wel veel met zijn Feyenoord kop.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pieter blacka was het ook eens
Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:09 schreef William_Papadin het volgende:
Jordi is uitgekookt lijkt het.
No way.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:09 schreef William_Papadin het volgende:
Jordi is uitgekookt lijkt het.
Ik denk niet dat Jordi zonder reden zoveel spelers heeft gedumpt de afgelopen week. De tijd wordt wel heel krap om gewenste versterkingen halen op elke positie die we nog willen versterken.quote:
Toch heb je in die laatste week nog best wel mogelijkheden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jordi zonder reden zoveel spelers heeft gedumpt de afgelopen week. De tijd wordt wel heel krap om gewenste versterkingen halen op elke positie die we nog willen versterken.
Het is echter niet realistisch om met de huidige selectie om het kampioenschap mee te doen. Daarvoor zijn teveel posities ondermaats. We hebben geen goede rcv, zes, linksbuiten en rechtersbuiten. Als Jordi die ambitie uitspreekt moet jij de trainer ook een selectie geven die goed genoeg is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:08 schreef manny het volgende:
ze kunnen ook gewoon trainen he. Meneer Farioli heeft laten zien dat je veel uit spelers kan halen als je ze goed neerzet / gebruikt.
Het worden waarschijnlijk allemaal gokjes die pas ergens in november echt volledig wedstrijdfit zijn. Dat gaat ondertussen een hoop punten kosten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:01 schreef papert het volgende:
Een goede zes is per definitie een dragende speler bij zijn huidige club. (In het geval je voor een speler gaat die in stap omhoog doet)
Daarom laat bijna geen club zo'n speler makkelijk gaan aan het einde van de transfermarkt als het bijna niet meer mogelijk is om een vervanger te halen.
Daarom maak ik mij daar wel wat zorgen over.
Het is nu te hopen op een speler van een betere club of competitie die daar net naast de basis valt en verhuurd/verkocht mag worden. Maar omdat die clubs vaak in meerdere competities actief zijn, houden zij ook vaak aan een brede selectie vast. Makkelijk zal dat dus echt niet worden.
Een buitenspeler zie ik nog wel komen, maar een goede zes (die veel harder nodig is) is een moeilijker verhaal. Dat zal een gokje worden.
Daarom hoopte ik wel echt op die Berg. Al schijnt hij ook al 2 keer met heimwee terug te zijn gegaan naar Bodo. Dat was dus ook al een gok geweest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het worden waarschijnlijk allemaal gokjes die pas ergens in november echt volledig wedstrijdfit zijn. Dat gaat ondertussen een hoop punten kosten.
Als dat zo eenvoudig was hadden we nu al wel een opvolger voor Godts. Het was al weken duidelijk dat hij onhoudbaar was. De enige namen die genoemd worden zijn Lang (te duur) en Danjuma en Bailey (duur en niet goed genoeg meer).quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:50 schreef Wotte het volgende:
Ik vind die zes op zich ook niet zo heel spannend. Zou mooi zijn als je nog een klasbak kan halen. Maar Klaassen, Regeer en Mokio kunnen in die rol wellicht eventueel Baas nog (zou je ook direct met twee aanvallend ingestelde backs kunnen spelen). Samen met Brandt, Ouazane en Gloukh heb je voor de Eredivisie een acceptabel middenveld.
Ik zou de centen voornamelijk investeren in een paar goede buitenspelers, eerlijk gezegd. Denk ook wel wat eenvoudiger te halen dan een zes.
Dat kunnen ze geen van allen anders hadden we dat de vorige seizoenen wel gezien, als het Jordi niet lukt om dat in te vullen en ook nog eens geen diepgang op de vleugels, dan zou ik het geen geslaagde transferzomer van hem vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:50 schreef Wotte het volgende:
Ik vind die zes op zich ook niet zo heel spannend. Zou mooi zijn als je nog een klasbak kan halen. Maar Klaassen, Regeer en Mokio kunnen in die rol wellicht eventueel Baas nog (zou je ook direct met twee aanvallend ingestelde backs kunnen spelen). Samen met Brandt, Ouazane en Gloukh heb je voor de Eredivisie een acceptabel middenveld.
Ik zou de centen voornamelijk investeren in een paar goede buitenspelers, eerlijk gezegd. Denk ook wel wat eenvoudiger te halen dan een zes.
Kill it, with fire.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:30 schreef spapaars het volgende:
Heldin Sophie Straat: Allemaal naar achteren.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |