Eyong Tarkang Enohquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:09 schreef William_Papadin het volgende:
Enoh is nog steeds actief trouwens
Je kunt gaan twisten over hoe een week loopt maar ik heb ze bij Ajax ook regelmatig over 3 keer in de week gehoord, het is gewoon een voetbalterm voor een zwaarder programmaquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:00 schreef BEFEM het volgende:
@:cupfighter een week loop van maandag tm zondag. Dan zijn jullie de enige club ter wereld die op dinsdag, donderdag en zaterdag speelt.
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat een lastige pot worden. Volgende week vrij dus puntverlies zou ERG vervelend zijn, dan loop je alweer een eind achter.
Pharell Nash dan maarquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.
Baas.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:09 schreef William_Papadin het volgende:
Enoh is nog steeds actief trouwens
Denk Gloukh linksbuiten en Carrizo op rechts. De opties zijn niet echt geweldig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.
Ja dat zou kunnen, ik zou nog eerder Tolu eenzaam voorin zetten in een soort 4-5-1, maar gelukkig hoef ik het niet te bepalen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk Gloukh linksbuiten en Carrizo op rechts. De opties zijn niet echt geweldig.
Twisten hoe een week looptquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je kunt gaan twisten over hoe een week loopt maar ik heb ze bij Ajax ook regelmatig over 3 keer in de week gehoord, het is gewoon een voetbalterm voor een zwaarder programma
Jawel hoor, alleen dit weekend al zijn er negen wedstrijden in de Eredivisie.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:29 schreef Black-Death het volgende:
Er zijn nooit 3 wedstrijden in 1 week. Feitelijk onjuist inderdaad.
Het indekken is begonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat een lastige pot worden. Volgende week vrij dus puntverlies zou ERG vervelend zijn, dan loop je alweer een eind achter.
Laten we hopen dat het lijstje langer is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Wie zijn de alternatieven voor Lang als Napoli vasthoudt aan 25 miljoen of Galatasaray hem eerder weet te strikken?
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen dit weekend al zijn er negen wedstrijden in de Eredivisie.
Dit lijkt me gezien de omstandigheden wel de meest logische opstelling. Wel erg jammer dat Brand blijkbaar nog niet fit genoeg is om te beginnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ter Stegen, Rosa, Bouwman, Baas, Henrique, Regeer, Klaassen, Gloukh, Berghuis, Dolberg en Ouazane
Ja, echt? Wow.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:38 schreef papert het volgende:
[..]
Dit lijkt me gezien de omstandigheden wel de meest logische opstelling. Wel erg jammer dat Brand blijkbaar nog niet fit genoeg is om te beginnen.
allebei bankie. Dolberg in de etalage voor de zoveelse keerquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt? Wow.
Dus geen Tolu of Leonardo?
Starters and finishersquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
allebei bankie. Dolberg in de etalage voor de zoveelse keer
Die trap van donderdag toch te hard geweest?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:25 schreef Black-Death het volgende:
Blind niet eens bij de selectie. Half augustus en opa haakt alweer af
De competitie is begonnen he. Tis geen showcase oefenwedstrijd meer. Onbegrijpelijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
allebei bankie. Dolberg in de etalage voor de zoveelse keer
Daarom riskant om een heel elftal op hem te bouwen. Hopelijk laat Baas het vandaag zien.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:25 schreef Black-Death het volgende:
Blind niet eens bij de selectie. Half augustus en opa haakt alweer af
Waarom zit Brandt wederom op de bank? Die kan toch wel 2 wedstrijden in de week aan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:39 schreef Ramboetan het volgende:
Brandt op de bank en Regeer mag weer eens starten… gelukkig kan ik de wedstrijd niet zien. Veel succes jongens.
eens hoor. Gewoon je beste 11 opstellenquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De competitie is begonnen he. Tis geen showcase oefenwedstrijd meer. Onbegrijpelijk
is blind geblesseerd?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Daarom riskant om een heel elftal op hem te bouwen. Hopelijk laat Baas het vandaag zien.
Ik denk dat we een eigenwijze trainer hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom zit Brandt wederom op de bank? Die kan toch wel 2 wedstrijden in de week aan?
Vooralsnog kan het spel in ieder geval slechter.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jezus wat een opstelling weer 🤣
Gelukkig hebben we Baas dan en nog janse ipv een pool en flamingoquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Blind had vandaag zijn katheterwissel. Is er volgende week weer bij.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Baas dan en nog janse ipv een pool en flamingo
Idd, niet doen/.quote:
Voor?quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:28 schreef Black-Death het volgende:
Ter Stegen gaaf dit seizoen wel punten opleveren.
We hebben een lamme, een blinde en een dikke spitsquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dolberg snel verkopen, bakt er echt niks van.
Ja dat zit er dik in.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:22 schreef DeeBee het volgende:
Fijne aankomend puntverlies, allen, dit loopt fout zo
bizar verschil met eerste en tweede helft. Man man manquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:24 schreef Black-Death het volgende:
Het blijft nog steeds een kansloze bende.
2-3 weken geleden had ik er wel vertrouwen in, maar dit is gewoon weer zo slecht.
Ja, maar ik wist direct dat het zonder Godts direct weer klaar zou zijn met Ajax. Als hij was gebleven hadden er prachtige dingen kunnen gebeuren dit seizoen, maar de kans dat hij zou vertrekken was groot.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:24 schreef Black-Death het volgende:
2-3 weken geleden had ik er wel vertrouwen in, maar dit is gewoon weer zo slecht.
Het publiek is overal hetzelfde, dat is niks nieuws. Die zitten er om vermaakt te worden, is dat niet het geval dan lopen ze weg. Welkom in de echte wereld.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:41 schreef Ramboetan het volgende:
Interessant hoe slecht de tweede helft was. Bijna nog slechter dan het publiek. Echt weer niks gehoord vandaag.
Signalen waren er al wel dat het niet meer de oude was. Teveel blindgestaard op het verleden helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:39 schreef bbuddybb het volgende:
Haal je met Henrique een grote aankoop binnen, blijkt ie er niet zoveel van te kunnen. Dat lijkt mij niet fijn.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:44 schreef bbuddybb het volgende:
Klaassen kan zich de speech van de trainer in de rust niet meer voor de geest halen. Zal er wel niets van verstaan hebben.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:54 schreef RipCity het volgende:
De ajax coach brabbelt wat maar niemand die 'm verstaat
Spoanse ziekte.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als Messi in die filmpjes van de FIFA.
Ja het was echt in het Engels hoorquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:44 schreef bbuddybb het volgende:
Klaassen kan zich de speech van de trainer in de rust niet meer voor de geest halen. Zal er wel niets van verstaan hebben.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:56 schreef William_Papadin het volgende:
PSV nu al kampioen dus. En hier dachten we dat er een revolutie zou komen, maar helaas, same old same old.
Ja na de 6-0 op Fortuna en 1-8 uit bij Excelsior lijken zij inderdaad weer met kop en schouders boven iedereen uit te steken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:56 schreef William_Papadin het volgende:
PSV nu al kampioen dus. En hier dachten we dat er een revolutie zou komen, maar helaas, same old same old.
Het zegt ook weinig in deze fase. Het Ajax van Schreuder schoot tot aan Liverpool de Eredivisie aan gort. De eerste wedstrijden van Ten Hag waren ook niet om aan te gluren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]die spelen ook niet de pannen van het dak he
Dit ja, maar die 2-1 was wel zonde op slag van rust, slap verdedigd al was de bal van Ter Stegen ook niet goed, dan merk je wel dat Ajax echt nog grote stappen moet zetten. Hopelijk snel duidelijkheid over een echte 6 en wat diepgang op de vleugels.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja na de 6-0 op Fortuna en 1-8 uit bij Excelsior lijken zij inderdaad weer met kop en schouders boven iedereen uit te steken.
Die was ook slecht jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:39 schreef bbuddybb het volgende:
Haal je met Henrique een grote aankoop binnen, blijkt ie er niet zoveel van te kunnen. Dat lijkt mij niet fijn.
Op basis waarvan eigenlijk? Want het middenveld en de verdediging zijn onveranderd (op die Henrique na), aanval is men de sterspeler kwijt en weliswaar twee nieuwe spitsen gehaald maar dat is ook nog maar afwachten wat daarvan terecht gaat komen. Trainer kan amper Engels en doet de interviews in het Spaans en de voorbereiding was nu ook niet overtuigend.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:24 schreef Black-Death het volgende:
Er is sowieso verzuimt om het halve elftal tot persona non grata te verklaren aan het begin van de voorbereiding.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tolu en Edvardsen pas brengen in de 86ste of 87ste minuut![]()
Dolberg had er in de rust al uit gemoeten.
Berghuisquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is sowieso verzuimt om het halve elftal tot persona non grata te verklaren aan het begin van de voorbereiding.
Eerste 3 lijkt het wel alsof ze Ajax chanteren . Net onkruid waar je nooit vanaf komt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Berghuis
Regeer
Klaassen
Gloukh
Eigenlijk allemaal onvoldoende. Die linksbuiten was ook matig maar die wordt in het diepe gegooid terwijl hij net 17 is.
Het is vooral onvermogen lijkt me, als je echt stappen wil zetten als Ajax dan moet je zorgen dat je twee fatsoenlijke echte buitenspelers hebt en een normale 6, eentje die het spel kan versnellen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste 3 lijkt het wel alsof ze Ajax chanteren . Net onkruid waar je nooit vanaf komt.
Hij geeft maar 1 goal weg vandaag.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:19 schreef William_Papadin het volgende:
Oh en laten we even heel erg blij zijn met Ter Stegen, die zorgt in zijn eentje ervoor dat je 4 ipv 0 punten hebt na 2 wedstrijden.
Gelukkig deed Dolberg daar ook alles om die bal vast te houden door lekker stil te gaan staan en wachten tot de bal bij hem kwam.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij geeft maar 1 goal weg vandaag.
Ik vraag mij af waarom Gloukh niet eens op de vleugel wordt gezet met een vrije rol, daar speelde hij Salzburg ook regelmatig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Berghuis
Regeer
Klaassen
Gloukh
Eigenlijk allemaal onvoldoende. Die linksbuiten was ook matig maar die wordt in het diepe gegooid terwijl hij net 17 is.
wurmdbrand wegkapen voor de neus van feyenoord, en je wordt makkelijk 3equote:Op zondag 16 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe de miljoenen van Godts nu besteed gaan worden.
Denk dat Ajax voor Noano gaat. Toen ie naar PSV kwam was ik daar best blij mee, maar vond het ook prima toen ie weer gingquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe de miljoenen van Godts nu besteed gaan worden.
Bouwman is 18/19 (disclaimer: ik vergelijk 'm geenszins met of anderszijds dicht ik hem niet dezelfde kwaliteiten toe als) Virgil van Dijk hobbelde in Jong groningen op die leeftijd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:08 schreef Black-Death het volgende:
Kutje Dolberg moet die bal van Ter Stegen gewoon normaal aannemen.
Verder moet het einde verhaal zijn voor Regeer, Klaassen, Dolberg, Bouwman (wat betreft basis).
Nee klopt, daarom voor Bouwman wat betreft basis. Die komt er wel, maar is nu geen basisspeler wmb.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bouwman is 18/19 (disclaimer: ik vergelijk 'm geenszins met of anderszijds dicht ik hem niet dezelfde kwaliteiten toe als) Virgil van Dijk hobbelde in Jong groningen op die leeftijd.
Organisatie van binnenuit opvreten @PowerLoungenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er wordt nu al gemuit binnen de selectie
Verdeel en heers door eerst bij Kale en Kukkie te roepen dat de trainer onverstaanbaar is of tactisch heel slechtquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Organisatie van binnenuit opvreten @:PowerLoungen
113 lijkt me meer op zijn plaats.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
[..]
denk aan jezelf, morgenochtend kan je de huisarts bellen
Hooivorkenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er wordt nu al gemuit binnen de selectie
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij geeft maar 1 goal weg vandaag.
Trainer vreet liever chorizo dan ossenworst, Deef kan dit niet accepteren in ONZE clubquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verdeel en heers door eerst bij Kale en Kukkie te roepen dat de trainer onverstaanbaar is of tactisch heel slecht
-Deef
Regeer was typisch regeer bij de 2-1. Moest instappen / overnemen maar deed echt niksquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.
Ter Stegen is gewend dat zulke ballen gewoon aangenomen worden door de spits en deze niet als een half wijf instapt. Daarna is het een collectief falen van Regeer en Baas die ook als halve wijven verdedigen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.
Ajax speelt tactisch ook vrij onnozel, er wordt niet goed de ruimte gevonden en verdedigend is het wederom dramatisch.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Balen dat je je voordeeltje qua punten al weer kwijt bent doordat je de kansen niet maakt en te slap verdedigt.
Hopelijk kunnen Brandt en Tolu snel volledig aanhaken, Leonardo zal wel nog langer nodig hebben
Dat zou een giga mop zijn als Cruijff binnen een half jaar al weer weg gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelt tactisch ook vrij onnozel, er wordt niet goed de ruimte gevonden en verdedigend is het wederom dramatisch.
Uiteindelijk mag je blij zijn met een punt. Deze trainer gaat de Kerst niet halen trouwens en de vraag is of Jordi Cruijff daar dan ook zijn consequenties aan verbindt.
Past prima bij het Ajax van de laatste jaren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou een giga mop zijn als Cruijff binnen een half jaar al weer weg gaat.
Michel ligt er in ieder geval wel uit voor januari ja. Die kan er vrij weinig van.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou een giga mop zijn als Cruijff binnen een half jaar al weer weg gaat.
Doe die eclipsbril nou maar een keer af.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:29 schreef Wotte het volgende:
Het is allemaal wat een gelijkspel in Augustus. Eerste half uur was prima.
Daarna ging het rad der stommiteiten weer draaien en scheen de incompetentie van weleer weer door de samengeknepen oogleden. Maar lieftallige lezer(innen) als je goed kijkt ziet men de contouren van een weergaloos elftal. Onverbiddelijk dient daar wel een enorme zak euro's tegen aan gemieterd te worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe die eclipsbril nou maar een keer af.
Het hangt er wat van af of Jordi nog het een en ander binnen trekt. En of Michel die slappe kut mentaliteit er uit kan slaan. Dat laatste heb ik goede hoop op als zoals hij staat te kafferen aan de zijlijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe die eclipsbril nou maar een keer af.
Het is toch duidelijk dat Jordi puur en alleen naar de naam kijkt en niet meer de recente prestaties van die spelers. Ik zei vanaf het begin al dat die Henrique op was. Ook Ter Stegen zat bij die goals totaal mis, waar die ze vroeger met zn ogen dicht nog had gepakt. Over die Leonardo moeten we het maar niet hebben. Zijn blinde vlek voor grote namen gaat zijn ondergang worden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het hangt er wat van af of Jordi nog het een en ander binnen trekt. En of Michel die slappe kut mentaliteit er uit kan slaan. Dat laatste heb ik goede hoop op als zoals hij staat te kafferen aan de zijlijn.
Die 2-1 tegen is niet de fout van ter Stegen. Dat is juist die vrijblijvende slappe zak mentaliteit waar ik het over heb. Hetzelfde met die 2-2 daar verdedigen zowel Bouwman en voornamelijk Baas ook als een kurkdroge kut. Ros die kutbal gewoon het stadion uit, idioot.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat Jordi puur en alleen naar de naam kijkt en niet meer de recente prestaties van die spelers. Ik zei vanaf het begin al dat die Henrique op was. Ook Ter Stegen zat bij die goals totaal mis, waar die ze vroeger met zn ogen dicht nog had gepakt. Over die Leonardo moeten we het maar niet hebben. Zijn blinde vlek voor grote namen gaat zijn ondergang worden.
Het grootste probleem is die trainer, nul tactisch inzicht, hij weet totaal niet hoe hij dit Ajax moet laten spelen en daardoor lopen spelers er verloren bij.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat Jordi puur en alleen naar de naam kijkt en niet meer de recente prestaties van die spelers. Ik zei vanaf het begin al dat die Henrique op was. Ook Ter Stegen zat bij die goals totaal mis, waar die ze vroeger met zn ogen dicht nog had gepakt. Over die Leonardo moeten we het maar niet hebben. Zijn blinde vlek voor grote namen gaat zijn ondergang worden.
Waarschijnlijker is dat de selectie binnen een maand of twee aan het muiten slaat omdat ze dat gekaffer zat zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het hangt er wat van af of Jordi nog het een en ander binnen trekt. En of Michel die slappe kut mentaliteit er uit kan slaan. Dat laatste heb ik goede hoop op als zoals hij staat te kafferen aan de zijlijn.
Ik snap dat dit je nieuwe act is maar dit is gewoon onzin. Je ziet duidelijk een systeem wat goed staat en dat de spelers weten wat ze moeten doen in de eerste helft. Het gaat pas mis in de loop van de wedstrijd nadat er kansen worden gemist en de tegenstander scoort. Het is veel meer mentaal, fysiek en gebrek aan kwaliteit op bepaalde plekken.quote:Op maandag 17 augustus 2026 02:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het grootste probleem is die trainer, nul tactisch inzicht, hij weet totaal niet hoe hij dit Ajax moet laten spelen en daardoor lopen spelers er verloren bij.
Een nieuw elftal heeft gewoon ook even tijd nodig. Nu afserveren omdat de pannen nog niet van het dak worden gespeeld slaat nergens op.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je nieuwe act is maar dit is gewoon onzin. Je ziet duidelijk een systeem wat goed staat en dat de spelers weten wat ze moeten doen in de eerste helft. Het gaat pas mis in de loop van de wedstrijd nadat er kansen worden gemist en de tegenstander scoort. Het is veel meer mentaal, fysiek en gebrek aan kwaliteit op bepaalde plekken.
Ik ben hier ook bang voor. Dit, terwijl het wel nodig is... De jonkies (Bouwman, Ouazane) kan je niet veel verwijten, maar een Berghius, een Dolberg, een Klaasen natuurlijk wel. Zij weten precies hoe het werkt bij Ajax en wat het team mist, maar leveren op dit moment niet. En dan mag je daar terecht boos over zijn. Al is de vraag of zij kunnen leveren wat er gevraagd wordt. Dit is iig waarom er ervaring ingekocht is met een Brandt, Ter Stegen en Henrique.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is dat de selectie binnen een maand of twee aan het muiten slaat omdat ze dat gekaffer zat zijn.
Ow gelukkig, het ligt niet aan 1 persoon maar het hele team is gehandicapt. Dat geeft de burger moed.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je nieuwe act is maar dit is gewoon onzin. Je ziet duidelijk een systeem wat goed staat en dat de spelers weten wat ze moeten doen in de eerste helft. Het gaat pas mis in de loop van de wedstrijd nadat er kansen worden gemist en de tegenstander scoort. Het is veel meer mentaal, fysiek en gebrek aan kwaliteit op bepaalde plekken.
Nou, het is vooral als de tegenstander iets omzet of wijzigt in de tactiek dat ze het niet meer lijken te weten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
RvC zegt eerst verkopen voordat er nieuw mag worden aangetrokken.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:55 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik verwacht deze week eindelijk een nieuwe nummer zes en een opvolger van Godts. Aangezien het al weken bekend is dat Godts zou vertrekken en het geld nu binnen is. Neem aan dat Jordi hierop geanticipeerd heeft.
Hoe bedoel je? Godts is verkocht dus er kan worden gekocht.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:01 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
RvC zegt eerst verkopen voordat er nieuw mag worden aangetrokken.
Nee, er dient nog meer te worden verkocht danwel verhuurd voordat er mag worden aangetrokken naar het schijnt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Godts is verkocht dus er kan worden gekocht.
Heb je daar een bron voor?quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:03 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nee, er dient nog meer te worden verkocht danwel verhuurd voordat er mag worden aangetrokken naar het schijnt.
Staat een stuk in het Parool hierover, niet “keihard” gesteld maar wel dat Jordi de opdracht heeft meer te saneren.quote:
Ik lees daarin dat als Ajax op alle gewenste plekken nieuwe spelers wil halen er eerst nog meer spelers moeten worden verkocht. Niet dat er eerst spelers moeten worden verkocht voordat er een zes en linksbuiten kunnen komen. Bijvoorbeeld voor de RCV positie lijkt mij dat logisch omdat we daar al drie opties voor hebben nuquote:Op maandag 17 augustus 2026 09:15 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Staat een stuk in het Parool hierover, niet “keihard” gesteld maar wel dat Jordi de opdracht heeft meer te saneren.
“Naast twee vleugelspelers en een controlerende middenvelder aast de technisch directeur ook nog op een linksback en een rechtsbenige verdediger. Daarvoor zijn Jofre Torrents van Barcelona en oud-Feyenoorder Lutsharel Geertruida van RB Leipzig in beeld.
Zeven centrale verdedigers
Om dit verlanglijstje te kunnen bekostigen, moet Ajax – naast Godts – nog meer spelers verkopen. Dat is de enige manier om genoeg geld te genereren voor de gewenste aanwinsten en ruimte te maken in het salarishuis.
De club zou kunnen beginnen bij de centrale verdedigers. Daarvan staan er momenteel zeven (!) onder contract: Daley Blind, Aaron Bouwman, Youri Baas, Dies Janse, Josip Sutalo, Ko Itakura en Ahmetcan Kaplan. Het zou wenselijk zijn als daarvan drie spelers vertrekken. Vooral Baas, Sutalo, Itakura en Kaplan komen daarvoor in aanmerking.
Dat verkopen een kunst is, blijkt wel uit de voorgaande transferperiodes. Al jaren verkoopt de club minder spelers dan die eigenlijk zou willen. Zo speelt Owen Wijndal, ondanks verwoede pogingen om hem te lozen, nog steeds in Amsterdam. Deze zomer maakte Ajax desondanks een vliegende start aan de verkoopzijde door onder meer Sean Steur, Chuba Akpom en Sivert Mannsverk van de hand te doen, maar die ontwikkeling is alweer gestokt”
VoetbalPrimeur gebruikt dat dan weer om wel aan te geven dat Jordi moet verkopen voordat nieuwe spelers mogen:
https://www.voetbalprimeu(...)ijft-het-parool.html
Naar ik begreep hebben we al wel Konadu en Kaplan verkocht.
Ik las hier vorig jaar nog dat Itakura de beste CV van de Eredivisie zou worden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:46 schreef Black-Death het volgende:
Lijkt me terecht dat er nog wel spelers moeten vertrekken, vooral het enorme aantal centrale verdedigers slaat nergens op. Wat mij betreft sowieso Sutalo weg, denk ook Itakura. Nog een linksback vind ik dan wel weer apart. Haal eerst maar eens 2 vleugelspelers met diepgang en een goeie 6.
Dat hebben we gezienquote:Op maandag 17 augustus 2026 09:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik las hier vorig jaar nog dat Itakura de beste CV van de Eredivisie zou worden.
Ach, dat dachten jullie toch ook van Yarek en die kan er ook helemaal geen pepernoot van.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik las hier vorig jaar nog dat Itakura de beste CV van de Eredivisie zou worden.
Ik denk eerlijk gezegd in beide gevallen precies hetzelfde. Prima verdedigers die het in een ander systeem/tactiek veel beter zouden doen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, dat dachten jullie toch ook van Yarek en die kan er ook helemaal geen pepernoot van.
Kan gewoon net als Sutalo niet met ruimte in de rug spelen. Wel grappig hoe ze dan beide gesocut zijn. Aangezien je bij Ajax in 90 procent van de wedstrijden met ruimte in je rug speelt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd in beide gevallen precies hetzelfde. Prima verdedigers die het in een ander systeem/tactiek veel beter zouden doen.
Al zou ik bij Itakura, gelet op zijn ervaring, verwachten dat hij zich daar makkelijker aan zou kunnen aanpassen.
Ja, dat snap ik bij Flamingo en Gasiorowski ook niet. Die passen gewoon niet bij het spelletje van Bosz. Ik denk dat te vaak wordt gedacht dat jonge of gewoon hele ervaren spelers zich wel aan kunnen passen aan zoiets.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan gewoon net als Sutalo niet met ruimte in de rug spelen. Wel grappig hoe ze dan beide gesocut zijn. Aangezien je bij Ajax in 90 procent van de wedstrijden met ruimte in je rug speelt.
Wacht maar tot Blind weer terug is.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:11 schreef StevenHyde het volgende:
Het was weer net zo'n 2e helft als alle 34 wedstrijden vorig seizoen. Het werd steeds meer wandelen. Ik had gehoopt dat wij juist fit zouden zijn door de vroege voorbereiding. Ok ok donderdag gevoetbald.. Maar je rouleert je suf deze weken, dus daar moet het ook niet aan liggen. Ik had gehoopt dat we er wat betreft fitheid wat beter voorstonden op dit moment.
En ik irriteer me nu al mateloos aan het gedrag van Michel langs de lijn. Elke verkeerde pass wordt door hem zo overspannen op gereageerd. Kan me niet anders voorstellen dan dat je als speler op een gegeven moment ook wel wat klaar bent als je trainer dit constant doet.
Voor de rest let Jordi cook en werken naar een vaste 11 als straks (hopelijk) Europees voetbal binnen is.
Ik weet niet wie dat geschreven heeft, maar hij is gekomen op voorpsraak van Sjon, die een cv met opbouwkwaliteiten belangrijker vond dan een 6.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jappen kunnen er gewoon niet zoveel van.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:09 schreef Wotte het volgende:
Itakura heeft vrij constant een scheet dwarszitten.
Ik vond Ono en Honda erg goede spelers.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jappen kunnen er gewoon niet zoveel van.
Het zijn een beetje omgekeerde Marokkanen, je moet er altijd meer dan één hebben ze willen ze een beetje presterenquote:Op maandag 17 augustus 2026 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jappen kunnen er gewoon niet zoveel van.
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Welk systeem? Het is zo rommelig allemaal. Ajax heeft wel veel de bal ja, maar ze weten niet goed wat ze er mee moeten. Aanvallend zwak, verdedigend dramatisch.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je nieuwe act is maar dit is gewoon onzin. Je ziet duidelijk een systeem wat goed staat en dat de spelers weten wat ze moeten doen in de eerste helft.
Bedankt Hans, meestal verspeel je inderdaad punten als je zelf kansen mist en de tegenstander wel scoort. Gaan we dit excuus elke keer opvoeren?quote:Het gaat pas mis in de loop van de wedstrijd nadat er kansen worden gemist en de tegenstander scoort.
Hou toch op man, dit Ajax heeft misschien niet de kwaliteiten van PSV, Feyenoord of AZ, maar we hebben veel betere spelers (ook mentaal en fysiek) dan Heerenveen en al helemaal dan Shelbourn whatever. Toch win je twee keer niet.quote:Het is veel meer mentaal, fysiek en gebrek aan kwaliteit op bepaalde plekken.
Joh.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het gaat pas mis nadat er kansen worden gemist en de tegenstander scoort.
het eerste half uur was wel prima, daar zag je echt een plan die ikzelf iig vorig jaar niet heb gezien.quote:Op maandag 17 augustus 2026 18:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Welk systeem? Het is zo rommelig allemaal. Ajax heeft wel veel de bal ja, maar ze weten niet goed wat ze er mee moeten. Aanvallend zwak, verdedigend dramatisch.
Als de verhalen kloppen dat er eerst nog meer verkocht/verhuurd moet worden dan zie ik voor transferdeadline day niemand meer komen en dan die dag nog een paniekaankoop als opvolger van Godts en (weer) geen zes en rcv zodat we het dit seizoen moeten doen met Bouwman en Regeer.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed,
Jordi heeft weer geld,
wie komt/komen er nu?
quote:"Die Jordi Cruijff belt dus naar Monaco, en zegt ik wil jullie linksback hebben. Die denken: we worden in de maling genomen. Ze willen die Braziliaan kopen die al twee jaar geen knikker raakt. Hoe kan dat nou?"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
AD bericht er nu ook over - https://archive.ph/sDvTgquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als de verhalen kloppen dat er eerst nog meer verkocht/verhuurd moet worden dan zie ik voor transferdeadline day niemand meer komen en dan die dag nog een paniekaankoop als opvolger van Godts en (weer) geen zes en rcv zodat we het dit seizoen moeten doen met Bouwman en Regeer.
Torrents is net aangekondigd. Weer een linksback.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed,
Jordi heeft weer geld,
wie komt/komen er nu?
Komt Bit ook nog? En is Wijndal nou in godsnaam al eens weg?quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Torrents is net aangekondigd. Weer een linksback.
Haal nou maar vleugelaanvallers en een 6.
Heerkens is wederom erg matig. Pugno legt er ondertussen wel 2 in, naast Unuvarquote:Op maandag 17 augustus 2026 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt Bit ook nog? En is Wijndal nou in godsnaam al eens weg?
Intussen ook een schiettent bij Jong Ajax.
Onder druk wordt alles vloeibaar, nog een week of 2 en dan weten we of er serieus om de titel meegedaan kan worden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Torrents is net aangekondigd. Weer een linksback.
Haal nou maar vleugelaanvallers en een 6.
Vier tegengoals alweer inmiddels...quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerkens is wederom erg matig. Pugno legt er ondertussen wel 2 in, naast Unuvar
Wtf..quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
De wedstrijd van donderdag schijnt niet te zien te zijn op Ziggo,
maar he, je mag voor 4,99 een 'ticket' kopen om op KIJK te kijken .......
quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)lijk-niet-op-tv.html
Alvarez en Lang kan ik mee leven, als die laatste zich een beetje normaal gedraagd. Wel nog op rechts een vleugelaanvaller aub.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok trouwens dat we voor de 6 uiteindelijk bij Alvarez gaan uitkomen (voor het broodnodige "gif" en overtuigingskracht verdedigend) en ik gok dat Lang toch de vervanger van Godts gaat worden. Nog steeds geen fan van Lang, maar je haalt er wel een aantal assists en goals mee in huis die je nodig hebt.
Eens ff kijken of onze vrienden van IE PEE TEE VEE hem wel gaan uitzendenquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)lijk-niet-op-tv.html
Dan ga je financieel wel echt ver. Lang is ondertussen ook 'al' 27, zal 20+ miljoen kosten, en een stevig salaris vragen. Alvarez a 15 miljoen is bijna 29 en verdient nu een miljoen of 5. Krijg je voor eredivisiebegrippen wel een ziek elftal, maar mocht de puzzel niet vallen, dan wordt het wel pijnlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok trouwens dat we voor de 6 uiteindelijk bij Alvarez gaan uitkomen (voor het broodnodige "gif" en overtuigingskracht verdedigend) en ik gok dat Lang toch de vervanger van Godts gaat worden. Nog steeds geen fan van Lang, maar je haalt er wel een aantal assists en goals mee in huis die je nodig hebt.
Zowel Lang als Alvarez weten dat ze qua salaris fors moeten inleveren als ze weer bij Ajax gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan ga je financieel wel echt ver. Lang is ondertussen ook 'al' 27, zal 20+ miljoen kosten, en een stevig salaris vragen. Alvarez a 15 miljoen is bijna 29 en verdient nu een miljoen of 5. Krijg je voor eredivisiebegrippen wel een ziek elftal, maar mocht de puzzel niet vallen, dan wordt het wel pijnlijk.
Alvarez heeft recent nog laten weten bij WHU te willen blijven dit seizoen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Wordt al de hele zomer van alles over geroepen.. hopelijk vertrekt ie snelquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:40 schreef Bofjijff het volgende:
Josip Sutalo staat bovenaan het lijstje van Lazio, zo weet de Italiaanse transfermarktjournalist Gianluca Di Marzio te melden. De Kroatische verdediger mag vertrekken bij Ajax.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt7dea447c7f121cb1
Nee, dat is niet waarquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:04 schreef VEM2012 het volgende:
Zelfs de hoofdsponsor heeft geen interesse… Dat is wel heel beschamend.
Idd. Wat WilliamP zegt. IPTV United.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:02 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft geen ramp dat die wedstrijd donderdag niet wordt uitgezonden op tv. Ga geen 5 euro betalen voor oogaids
Nee, heeft met rechten te maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:04 schreef VEM2012 het volgende:
Zelfs de hoofdsponsor heeft geen interesse… Dat is wel heel beschamend.
Van Wijndal, Klaassen, Regeer, Dolberg, Berghius, daar komen we pas vanaf als het contract aflooptquote:
Dat zou ik toch wel heel matig vinden van Jordiquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:21 schreef Houniet het volgende:
Ik voel nu al aankomen dat we het gaan doen met deze selectie.
Moet toch wel 20 miljoen opleveren lijkt me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wijndal Sutalo Itakura Dolberg OUT svp
Stukje kofferbakverkoop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wijndal Sutalo Itakura Dolberg OUT svp
Zullen toch nog wel wat last minute Spanjaarden bijkomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel heel matig vinden van Jordi
Liever niet. 3 kanonnen. 2 vleugelspelers en 1 6.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Zullen toch nog wel wat last minute Spanjaarden bijkomen?
Speelt bij Vallecano vast nog wel een type Gabriquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Liever niet. 3 kanonnen. 2 vleugelspelers en 1 6.
Gabri had ik graag bij dit Ajax gehadquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Speelt bij Vallecano vast nog wel een type Gabri
Da's wel waar ja, maar ik gok dat ze voor de linksbuiten niet alleen maar gaan gokken op een talent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan ga je financieel wel echt ver. Lang is ondertussen ook 'al' 27, zal 20+ miljoen kosten, en een stevig salaris vragen. Alvarez a 15 miljoen is bijna 29 en verdient nu een miljoen of 5. Krijg je voor eredivisiebegrippen wel een ziek elftal, maar mocht de puzzel niet vallen, dan wordt het wel pijnlijk.
Jordi heeft connecties.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:44 schreef William_Papadin het volgende:
Lijntje uitgooien bij die Lamine Yamal
Was inderdaad prima geweest. Je zou denken dat zoiets wel te vinden is. Maar goed, moet wel beter zijn dat Regeer...oh wachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gabri had ik graag bij dit Ajax gehad
We hebben vertrouwen in deze selectie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
We gaan het doen met deze groep goede jongens
Nee nee nee dat gaat niet gebeuren...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
We hebben vertrouwen in deze selectie!
Als er geen 6 komt is deze transferperiode sowieso mislukt. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel heel matig vinden van Jordi
Spelen we weer om plek 5...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
We gaan het doen met deze groep goede jongens
Het is net zo voorspelbaar als die 2-2 van afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee nee nee dat gaat niet gebeuren...
toch?
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:36 schreef papert het volgende:
[..]
Als er geen 6 komt is deze transferperiode sowieso mislukt. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.
4 linksbacks zelfsquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.
Henderson, dat hij door zogenaamde analysten van de Telegraaf en VI naar beneden gepraat werd doet niks af aan zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:50 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of AJAX altijd een goede 6 mist. Laatste goede voetballende 6 was KLASSE SCHONE?
Alex K heeft hier een uitgesproken mening overquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.
denk het ook. Doorschakelen hierin (na de 6)quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik denk dat een koop van Lang weleens een moeilijk verhaal kan worden. Zowel qua transfersom (20 miljoen+) als zijn salaris (4.5 miljoen bruto).
Gauw doorschakelen, dat moeten we inderdaad zeker niet doen. Andere vleugelspelers halen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik denk dat een koop van Lang weleens een moeilijk verhaal kan worden. Zowel qua transfersom (20 miljoen+) als zijn salaris (4.5 miljoen bruto).
Wat zonde. Gauw naar plan B.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Type Roger. Te goed voor Ajax.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:02 schreef RamboDirk het volgende:
Ik verwacht nog wel een alberto luque. Een echte versterking
Ja, zijn broer is net weg hequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Type Roger. Te goed voor Ajax.
Die naam wordt toch al langer geroepen, vorig jaar ook? Vraag me af of zo'n stap niet te groot is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Mounir Boualin linkt Patrick Berg van Bodo aan Ajax als nieuwe nummer 6. Zou wel een goede aanwinst zijn, maar Boualin is totaal niet betrou.
Hij was tijdens het WK ook goed, vooral tegen Brazilië, dus denk dat hij deze overstap wel aan kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die naam wordt toch al langer geroepen, vorig jaar ook? Vraag me af of zo'n stap niet te groot is.
Ja was me even ontschoten dat ie ook voor het Noorse elftal speelt, ook dit wk. Dan denk ik dat ie de stap naar Ajax zeker aankan. Schijnt 10-12 miljoen te moeten kosten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij was tijdens het WK ook goed, vooral tegen Brazilië, dus denk dat hij deze overstap wel aan kan.
Tot zo ver de berichten dat 'ie bij West Ham zou blijvenquote:
Als ze genoeg geld op tafel leggen kunnen ze die rechten gewoon kopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, heeft met rechten te maken.
Tweede wedstrijd is wel weer op tv.
Tsja zoveel is die oogaids niet waardquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze genoeg geld op tafel leggen kunnen ze die rechten gewoon kopen natuurlijk.
Stap van de champions league naar de conference league te groot jah?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die naam wordt toch al langer geroepen, vorig jaar ook? Vraag me af of zo'n stap niet te groot is.
Bedoelde meer de Noorse competitie. Maar ik dacht niet ver genoeg na.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stap van de champions league naar de conference league te groot jah?
'Voorlopig ben ik speler van (vul naam huidige club in) en zet ik me volledig in voor deze club. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin en ben blij dat we vandaag 3 punten hebben gepakt'quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tot zo ver de berichten dat 'ie bij West Ham zou blijven
Sneijder naar Real Madrid vibesquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Voorlopig ben ik speler van (vul naam huidige club in) en zet ik me volledig in voor deze club. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin en ben blij dat we vandaag 3 punten hebben gepakt'
Announce Rommedahlquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sneijder naar Real Madrid vibes
Die had wel diepgang.quote:
Nu het contract afloopt gaat Ajax gewoon voor de hoogste bieder, loyaliteit hoeft nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze genoeg geld op tafel leggen kunnen ze die rechten gewoon kopen natuurlijk.
Ajax was hierin geen partij. De thuisploeg bepaaltquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu het contract afloopt gaat Ajax gewoon voor de hoogste bieder, loyaliteit hoeft nu ook niet meer.
Dan is het andersomquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax was hierin geen partij. De thuisploeg bepaalt
Bommen op Sion.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax was hierin geen partij. De thuisploeg bepaalt
Zonde. Is een mooi stadje. Stuur ze maar naar Rotterdam.quote:
Das wel een heel erg laag bedragquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ikatura terug naar Mönchengladbach, voor MAAR 3,5 mln.
Dat is ook z'n bruto jaarloon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien nog wat openstaande betalingen erbijquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:31 schreef Jaeger85 het volgende:
Voor dat bedrag had je hem net zo goed kunnen houden. Ajax wil zeker erg graag van zijn salaris af...
Hoeveel hebben we voor hem neergelegdquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
10 miljoen. Hoewel VI zegt dat Ajax nu meer krijgt dan 3.5.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:52 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we voor hem neergelegd
10,5,quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:52 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we voor hem neergelegd
Moest door deze post ineens denken aan de zoektocht naar een 6 van 12 jaar geleden:quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:50 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of AJAX altijd een goede 6 mist. Laatste goede voetballende 6 was KLASSE SCHONE?
Ook zo’n geweldenaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Moest door deze post ineens denken aan de zoektocht naar een 6 van 12 jaar geleden:
https://www.nu.nl/sport/3(...)%2Fwww.google.com%2F
Zijn salaris ja..quote:
Ik kan er wel mee leven zoals het nu gaat. Maakt ruimte voor verdere hervormingen. Vond hem ook niet bij Ajax passen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
3.5 miljoen... ja dan moet je een keuze maken en je verlies nemen qua tramsfersom
Dat zeker, maar boekhoudkundig valt dat dan weer mee en salarisruimte heeft een hogere prioriteit.quote:
Ik vind het ook wel logisch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeker, maar boekhoudkundig valt dat dan weer mee en salarisruimte heeft een hogere prioriteit.
gevalletje verkeerd gebruikt. Verder hebben ze ook te laat begrepen dat ze beter twee Japanners hadden kunnen halen. Ueda ging beter spelen met Watanabe erbij en ik vraag me af hoe de drie Japanse Musketiers van NEC het nu afzonderlijk van elkaar gaan redden. Sano in zijn eentje bij PSV, Ohgawa nog in Nijmegen en Shiogai die het sinds de vorige winter met invalbeurten in Wolfsburg en nu zelfs in de tweede Bundesliga Liga moet doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Geloof er trouwens geen reet van dat Itakura al de hele voorbereiding zogenaamd geblesseerd is. Die staat gewoon binnen een week op het veld daar in Duitsland let maar op
Ik zag in dat artikel ook de naam van Zivkovic staan, over miskopen gesprokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Moest door deze post ineens denken aan de zoektocht naar een 6 van 12 jaar geleden:
https://www.nu.nl/sport/3(...)%2Fwww.google.com%2F
Sociedad betaalt wat makkelijker 5/6 miljoen euro per jaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizarre keuze
Ajax is toch in alles een veel grotere club dan Real Sociedad
Klinkt niet echt als het gewenste kanon.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:06 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)godts/160205459.html
Hoop dat ze hier niet intrappen. Is sinds zijn blessure niet veel meer. Is ook een rechtsbuiten dus geen vervanging voor Godts.
Ook heeft hij Ajax al twee keer afgewezen in onze hoogtijdagen onder Ten Hag. Ook daarom hoef ik hem niet meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als het gewenste kanon.
Met een beetje geluk mag je over een paar maanden kostenloos annuleren omdat Ajax weer ergens op een kansloze plek staat.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zijn er hier andere Ajacieden die ook al weken op een bestelling van de Ajax fanshop wachten? Door die hack bij CEVA Logistics hebben ze alle leveringen voor onbepaalde tijd opgeschort. Ik begin ondertussen behoorlijk geïrriteerd te raken.
Ik neem aan dat we dat volledige bedrag ook nog niet overgemaakt hebben, dus waarschijnlijk maak je er niet eens verlies opquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien nog wat openstaande betalingen erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |