Als ze genoeg geld op tafel leggen kunnen ze die rechten gewoon kopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, heeft met rechten te maken.
Tweede wedstrijd is wel weer op tv.
Tsja zoveel is die oogaids niet waardquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze genoeg geld op tafel leggen kunnen ze die rechten gewoon kopen natuurlijk.
Stap van de champions league naar de conference league te groot jah?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die naam wordt toch al langer geroepen, vorig jaar ook? Vraag me af of zo'n stap niet te groot is.
Bedoelde meer de Noorse competitie. Maar ik dacht niet ver genoeg na.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stap van de champions league naar de conference league te groot jah?
'Voorlopig ben ik speler van (vul naam huidige club in) en zet ik me volledig in voor deze club. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin en ben blij dat we vandaag 3 punten hebben gepakt'quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tot zo ver de berichten dat 'ie bij West Ham zou blijven
Sneijder naar Real Madrid vibesquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'Voorlopig ben ik speler van (vul naam huidige club in) en zet ik me volledig in voor deze club. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin en ben blij dat we vandaag 3 punten hebben gepakt'
Announce Rommedahlquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sneijder naar Real Madrid vibes
Die had wel diepgang.quote:
Nu het contract afloopt gaat Ajax gewoon voor de hoogste bieder, loyaliteit hoeft nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ze genoeg geld op tafel leggen kunnen ze die rechten gewoon kopen natuurlijk.
Ajax was hierin geen partij. De thuisploeg bepaaltquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu het contract afloopt gaat Ajax gewoon voor de hoogste bieder, loyaliteit hoeft nu ook niet meer.
Dan is het andersomquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax was hierin geen partij. De thuisploeg bepaalt
Bommen op Sion.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ajax was hierin geen partij. De thuisploeg bepaalt
Zonde. Is een mooi stadje. Stuur ze maar naar Rotterdam.quote:
Das wel een heel erg laag bedragquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ikatura terug naar Mönchengladbach, voor MAAR 3,5 mln.
Dat is ook z'n bruto jaarloon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien nog wat openstaande betalingen erbijquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:31 schreef Jaeger85 het volgende:
Voor dat bedrag had je hem net zo goed kunnen houden. Ajax wil zeker erg graag van zijn salaris af...
Hoeveel hebben we voor hem neergelegdquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
10 miljoen. Hoewel VI zegt dat Ajax nu meer krijgt dan 3.5.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:52 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we voor hem neergelegd
10,5,quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:52 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoeveel hebben we voor hem neergelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |