Dat zou ik toch wel heel matig vinden van Jordiquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:21 schreef Houniet het volgende:
Ik voel nu al aankomen dat we het gaan doen met deze selectie.
Moet toch wel 20 miljoen opleveren lijkt me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wijndal Sutalo Itakura Dolberg OUT svp
Stukje kofferbakverkoop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wijndal Sutalo Itakura Dolberg OUT svp
Zullen toch nog wel wat last minute Spanjaarden bijkomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel heel matig vinden van Jordi
Liever niet. 3 kanonnen. 2 vleugelspelers en 1 6.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Zullen toch nog wel wat last minute Spanjaarden bijkomen?
Speelt bij Vallecano vast nog wel een type Gabriquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Liever niet. 3 kanonnen. 2 vleugelspelers en 1 6.
Gabri had ik graag bij dit Ajax gehadquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Speelt bij Vallecano vast nog wel een type Gabri
Da's wel waar ja, maar ik gok dat ze voor de linksbuiten niet alleen maar gaan gokken op een talent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan ga je financieel wel echt ver. Lang is ondertussen ook 'al' 27, zal 20+ miljoen kosten, en een stevig salaris vragen. Alvarez a 15 miljoen is bijna 29 en verdient nu een miljoen of 5. Krijg je voor eredivisiebegrippen wel een ziek elftal, maar mocht de puzzel niet vallen, dan wordt het wel pijnlijk.
Jordi heeft connecties.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:44 schreef William_Papadin het volgende:
Lijntje uitgooien bij die Lamine Yamal
Was inderdaad prima geweest. Je zou denken dat zoiets wel te vinden is. Maar goed, moet wel beter zijn dat Regeer...oh wachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gabri had ik graag bij dit Ajax gehad
We hebben vertrouwen in deze selectie!quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
We gaan het doen met deze groep goede jongens
Nee nee nee dat gaat niet gebeuren...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
We hebben vertrouwen in deze selectie!
Als er geen 6 komt is deze transferperiode sowieso mislukt. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel heel matig vinden van Jordi
Spelen we weer om plek 5...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
We gaan het doen met deze groep goede jongens
Het is net zo voorspelbaar als die 2-2 van afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee nee nee dat gaat niet gebeuren...
toch?
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:36 schreef papert het volgende:
[..]
Als er geen 6 komt is deze transferperiode sowieso mislukt. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.
4 linksbacks zelfsquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.
Henderson, dat hij door zogenaamde analysten van de Telegraaf en VI naar beneden gepraat werd doet niks af aan zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:50 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of AJAX altijd een goede 6 mist. Laatste goede voetballende 6 was KLASSE SCHONE?
Alex K heeft hier een uitgesproken mening overquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.
denk het ook. Doorschakelen hierin (na de 6)quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik denk dat een koop van Lang weleens een moeilijk verhaal kan worden. Zowel qua transfersom (20 miljoen+) als zijn salaris (4.5 miljoen bruto).
Gauw doorschakelen, dat moeten we inderdaad zeker niet doen. Andere vleugelspelers halen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik denk dat een koop van Lang weleens een moeilijk verhaal kan worden. Zowel qua transfersom (20 miljoen+) als zijn salaris (4.5 miljoen bruto).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |