Als er geen 6 komt is deze transferperiode sowieso mislukt. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel heel matig vinden van Jordi
Spelen we weer om plek 5...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
We gaan het doen met deze groep goede jongens
Het is net zo voorspelbaar als die 2-2 van afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee nee nee dat gaat niet gebeuren...
toch?
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:36 schreef papert het volgende:
[..]
Als er geen 6 komt is deze transferperiode sowieso mislukt. Dat had prioriteit 1 moeten zijn.
4 linksbacks zelfsquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.
Henderson, dat hij door zogenaamde analysten van de Telegraaf en VI naar beneden gepraat werd doet niks af aan zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:50 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of AJAX altijd een goede 6 mist. Laatste goede voetballende 6 was KLASSE SCHONE?
Alex K heeft hier een uitgesproken mening overquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wel drie linksbacks en drie centrumspitsen waarvan de meesten er ook niet veel van kunnen.
denk het ook. Doorschakelen hierin (na de 6)quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik denk dat een koop van Lang weleens een moeilijk verhaal kan worden. Zowel qua transfersom (20 miljoen+) als zijn salaris (4.5 miljoen bruto).
Gauw doorschakelen, dat moeten we inderdaad zeker niet doen. Andere vleugelspelers halen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik denk dat een koop van Lang weleens een moeilijk verhaal kan worden. Zowel qua transfersom (20 miljoen+) als zijn salaris (4.5 miljoen bruto).
Wat zonde. Gauw naar plan B.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:41 schreef Jaeger85 het volgende:
Type Roger. Te goed voor Ajax.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:02 schreef RamboDirk het volgende:
Ik verwacht nog wel een alberto luque. Een echte versterking
Ja, zijn broer is net weg hequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Type Roger. Te goed voor Ajax.
Die naam wordt toch al langer geroepen, vorig jaar ook? Vraag me af of zo'n stap niet te groot is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Mounir Boualin linkt Patrick Berg van Bodo aan Ajax als nieuwe nummer 6. Zou wel een goede aanwinst zijn, maar Boualin is totaal niet betrou.
Hij was tijdens het WK ook goed, vooral tegen Brazilië, dus denk dat hij deze overstap wel aan kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die naam wordt toch al langer geroepen, vorig jaar ook? Vraag me af of zo'n stap niet te groot is.
Ja was me even ontschoten dat ie ook voor het Noorse elftal speelt, ook dit wk. Dan denk ik dat ie de stap naar Ajax zeker aankan. Schijnt 10-12 miljoen te moeten kosten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij was tijdens het WK ook goed, vooral tegen Brazilië, dus denk dat hij deze overstap wel aan kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |