Eyong Tarkang Enohquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:09 schreef William_Papadin het volgende:
Enoh is nog steeds actief trouwens
Je kunt gaan twisten over hoe een week loopt maar ik heb ze bij Ajax ook regelmatig over 3 keer in de week gehoord, het is gewoon een voetbalterm voor een zwaarder programmaquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:00 schreef BEFEM het volgende:
@:cupfighter een week loop van maandag tm zondag. Dan zijn jullie de enige club ter wereld die op dinsdag, donderdag en zaterdag speelt.
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat een lastige pot worden. Volgende week vrij dus puntverlies zou ERG vervelend zijn, dan loop je alweer een eind achter.
Pharell Nash dan maarquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.
Baas.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:09 schreef William_Papadin het volgende:
Enoh is nog steeds actief trouwens
Denk Gloukh linksbuiten en Carrizo op rechts. De opties zijn niet echt geweldig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.
Ja dat zou kunnen, ik zou nog eerder Tolu eenzaam voorin zetten in een soort 4-5-1, maar gelukkig hoef ik het niet te bepalen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk Gloukh linksbuiten en Carrizo op rechts. De opties zijn niet echt geweldig.
Twisten hoe een week looptquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je kunt gaan twisten over hoe een week loopt maar ik heb ze bij Ajax ook regelmatig over 3 keer in de week gehoord, het is gewoon een voetbalterm voor een zwaarder programma
Jawel hoor, alleen dit weekend al zijn er negen wedstrijden in de Eredivisie.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:29 schreef Black-Death het volgende:
Er zijn nooit 3 wedstrijden in 1 week. Feitelijk onjuist inderdaad.
Het indekken is begonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat een lastige pot worden. Volgende week vrij dus puntverlies zou ERG vervelend zijn, dan loop je alweer een eind achter.
Laten we hopen dat het lijstje langer is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Wie zijn de alternatieven voor Lang als Napoli vasthoudt aan 25 miljoen of Galatasaray hem eerder weet te strikken?
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen dit weekend al zijn er negen wedstrijden in de Eredivisie.
Dit lijkt me gezien de omstandigheden wel de meest logische opstelling. Wel erg jammer dat Brand blijkbaar nog niet fit genoeg is om te beginnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ter Stegen, Rosa, Bouwman, Baas, Henrique, Regeer, Klaassen, Gloukh, Berghuis, Dolberg en Ouazane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |