Eyong Tarkang Enohquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:09 schreef William_Papadin het volgende:
Enoh is nog steeds actief trouwens
Je kunt gaan twisten over hoe een week loopt maar ik heb ze bij Ajax ook regelmatig over 3 keer in de week gehoord, het is gewoon een voetbalterm voor een zwaarder programmaquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:00 schreef BEFEM het volgende:
@:cupfighter een week loop van maandag tm zondag. Dan zijn jullie de enige club ter wereld die op dinsdag, donderdag en zaterdag speelt.
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat een lastige pot worden. Volgende week vrij dus puntverlies zou ERG vervelend zijn, dan loop je alweer een eind achter.
Pharell Nash dan maarquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.
Baas.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:09 schreef William_Papadin het volgende:
Enoh is nog steeds actief trouwens
Denk Gloukh linksbuiten en Carrizo op rechts. De opties zijn niet echt geweldig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe hij het het op gaat lossen zonder diepgang.
Ja dat zou kunnen, ik zou nog eerder Tolu eenzaam voorin zetten in een soort 4-5-1, maar gelukkig hoef ik het niet te bepalen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk Gloukh linksbuiten en Carrizo op rechts. De opties zijn niet echt geweldig.
Twisten hoe een week looptquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je kunt gaan twisten over hoe een week loopt maar ik heb ze bij Ajax ook regelmatig over 3 keer in de week gehoord, het is gewoon een voetbalterm voor een zwaarder programma
Jawel hoor, alleen dit weekend al zijn er negen wedstrijden in de Eredivisie.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:29 schreef Black-Death het volgende:
Er zijn nooit 3 wedstrijden in 1 week. Feitelijk onjuist inderdaad.
Het indekken is begonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat een lastige pot worden. Volgende week vrij dus puntverlies zou ERG vervelend zijn, dan loop je alweer een eind achter.
Laten we hopen dat het lijstje langer is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:26 schreef Jaeger85 het volgende:
Wie zijn de alternatieven voor Lang als Napoli vasthoudt aan 25 miljoen of Galatasaray hem eerder weet te strikken?
quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen dit weekend al zijn er negen wedstrijden in de Eredivisie.
Dit lijkt me gezien de omstandigheden wel de meest logische opstelling. Wel erg jammer dat Brand blijkbaar nog niet fit genoeg is om te beginnen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ter Stegen, Rosa, Bouwman, Baas, Henrique, Regeer, Klaassen, Gloukh, Berghuis, Dolberg en Ouazane
Ja, echt? Wow.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:38 schreef papert het volgende:
[..]
Dit lijkt me gezien de omstandigheden wel de meest logische opstelling. Wel erg jammer dat Brand blijkbaar nog niet fit genoeg is om te beginnen.
allebei bankie. Dolberg in de etalage voor de zoveelse keerquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt? Wow.
Dus geen Tolu of Leonardo?
Starters and finishersquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
allebei bankie. Dolberg in de etalage voor de zoveelse keer
Die trap van donderdag toch te hard geweest?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:25 schreef Black-Death het volgende:
Blind niet eens bij de selectie. Half augustus en opa haakt alweer af
De competitie is begonnen he. Tis geen showcase oefenwedstrijd meer. Onbegrijpelijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
allebei bankie. Dolberg in de etalage voor de zoveelse keer
Daarom riskant om een heel elftal op hem te bouwen. Hopelijk laat Baas het vandaag zien.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:25 schreef Black-Death het volgende:
Blind niet eens bij de selectie. Half augustus en opa haakt alweer af
Waarom zit Brandt wederom op de bank? Die kan toch wel 2 wedstrijden in de week aan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:39 schreef Ramboetan het volgende:
Brandt op de bank en Regeer mag weer eens starten… gelukkig kan ik de wedstrijd niet zien. Veel succes jongens.
eens hoor. Gewoon je beste 11 opstellenquote:Op zondag 16 augustus 2026 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De competitie is begonnen he. Tis geen showcase oefenwedstrijd meer. Onbegrijpelijk
is blind geblesseerd?quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Daarom riskant om een heel elftal op hem te bouwen. Hopelijk laat Baas het vandaag zien.
Ik denk dat we een eigenwijze trainer hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom zit Brandt wederom op de bank? Die kan toch wel 2 wedstrijden in de week aan?
Vooralsnog kan het spel in ieder geval slechter.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jezus wat een opstelling weer 🤣
Gelukkig hebben we Baas dan en nog janse ipv een pool en flamingoquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Blind had vandaag zijn katheterwissel. Is er volgende week weer bij.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Baas dan en nog janse ipv een pool en flamingo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |