quote:"Die Jordi Cruijff belt dus naar Monaco, en zegt ik wil jullie linksback hebben. Die denken: we worden in de maling genomen. Ze willen die Braziliaan kopen die al twee jaar geen knikker raakt. Hoe kan dat nou?"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
AD bericht er nu ook over - https://archive.ph/sDvTgquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als de verhalen kloppen dat er eerst nog meer verkocht/verhuurd moet worden dan zie ik voor transferdeadline day niemand meer komen en dan die dag nog een paniekaankoop als opvolger van Godts en (weer) geen zes en rcv zodat we het dit seizoen moeten doen met Bouwman en Regeer.
Torrents is net aangekondigd. Weer een linksback.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed,
Jordi heeft weer geld,
wie komt/komen er nu?
Komt Bit ook nog? En is Wijndal nou in godsnaam al eens weg?quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Torrents is net aangekondigd. Weer een linksback.
Haal nou maar vleugelaanvallers en een 6.
Heerkens is wederom erg matig. Pugno legt er ondertussen wel 2 in, naast Unuvarquote:Op maandag 17 augustus 2026 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt Bit ook nog? En is Wijndal nou in godsnaam al eens weg?
Intussen ook een schiettent bij Jong Ajax.
Onder druk wordt alles vloeibaar, nog een week of 2 en dan weten we of er serieus om de titel meegedaan kan worden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Torrents is net aangekondigd. Weer een linksback.
Haal nou maar vleugelaanvallers en een 6.
Vier tegengoals alweer inmiddels...quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerkens is wederom erg matig. Pugno legt er ondertussen wel 2 in, naast Unuvar
Wtf..quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
De wedstrijd van donderdag schijnt niet te zien te zijn op Ziggo,
maar he, je mag voor 4,99 een 'ticket' kopen om op KIJK te kijken .......
quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)lijk-niet-op-tv.html
Alvarez en Lang kan ik mee leven, als die laatste zich een beetje normaal gedraagd. Wel nog op rechts een vleugelaanvaller aub.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok trouwens dat we voor de 6 uiteindelijk bij Alvarez gaan uitkomen (voor het broodnodige "gif" en overtuigingskracht verdedigend) en ik gok dat Lang toch de vervanger van Godts gaat worden. Nog steeds geen fan van Lang, maar je haalt er wel een aantal assists en goals mee in huis die je nodig hebt.
Eens ff kijken of onze vrienden van IE PEE TEE VEE hem wel gaan uitzendenquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)lijk-niet-op-tv.html
Dan ga je financieel wel echt ver. Lang is ondertussen ook 'al' 27, zal 20+ miljoen kosten, en een stevig salaris vragen. Alvarez a 15 miljoen is bijna 29 en verdient nu een miljoen of 5. Krijg je voor eredivisiebegrippen wel een ziek elftal, maar mocht de puzzel niet vallen, dan wordt het wel pijnlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok trouwens dat we voor de 6 uiteindelijk bij Alvarez gaan uitkomen (voor het broodnodige "gif" en overtuigingskracht verdedigend) en ik gok dat Lang toch de vervanger van Godts gaat worden. Nog steeds geen fan van Lang, maar je haalt er wel een aantal assists en goals mee in huis die je nodig hebt.
Zowel Lang als Alvarez weten dat ze qua salaris fors moeten inleveren als ze weer bij Ajax gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan ga je financieel wel echt ver. Lang is ondertussen ook 'al' 27, zal 20+ miljoen kosten, en een stevig salaris vragen. Alvarez a 15 miljoen is bijna 29 en verdient nu een miljoen of 5. Krijg je voor eredivisiebegrippen wel een ziek elftal, maar mocht de puzzel niet vallen, dan wordt het wel pijnlijk.
Alvarez heeft recent nog laten weten bij WHU te willen blijven dit seizoen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Wordt al de hele zomer van alles over geroepen.. hopelijk vertrekt ie snelquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 07:40 schreef Bofjijff het volgende:
Josip Sutalo staat bovenaan het lijstje van Lazio, zo weet de Italiaanse transfermarktjournalist Gianluca Di Marzio te melden. De Kroatische verdediger mag vertrekken bij Ajax.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt7dea447c7f121cb1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |