Voor?quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:28 schreef Black-Death het volgende:
Ter Stegen gaaf dit seizoen wel punten opleveren.
We hebben een lamme, een blinde en een dikke spitsquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dolberg snel verkopen, bakt er echt niks van.
Ja dat zit er dik in.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:22 schreef DeeBee het volgende:
Fijne aankomend puntverlies, allen, dit loopt fout zo
bizar verschil met eerste en tweede helft. Man man manquote:Op zondag 16 augustus 2026 18:24 schreef Black-Death het volgende:
Het blijft nog steeds een kansloze bende.
2-3 weken geleden had ik er wel vertrouwen in, maar dit is gewoon weer zo slecht.
Ja, maar ik wist direct dat het zonder Godts direct weer klaar zou zijn met Ajax. Als hij was gebleven hadden er prachtige dingen kunnen gebeuren dit seizoen, maar de kans dat hij zou vertrekken was groot.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:24 schreef Black-Death het volgende:
Het blijft nog steeds een kansloze bende.
2-3 weken geleden had ik er wel vertrouwen in, maar dit is gewoon weer zo slecht.
Het publiek is overal hetzelfde, dat is niks nieuws. Die zitten er om vermaakt te worden, is dat niet het geval dan lopen ze weg. Welkom in de echte wereld.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:41 schreef Ramboetan het volgende:
Interessant hoe slecht de tweede helft was. Bijna nog slechter dan het publiek. Echt weer niks gehoord vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |