Moest door deze post ineens denken aan de zoektocht naar een 6 van 12 jaar geleden:quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:50 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt wel of AJAX altijd een goede 6 mist. Laatste goede voetballende 6 was KLASSE SCHONE?
Ook zo’n geweldenaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Moest door deze post ineens denken aan de zoektocht naar een 6 van 12 jaar geleden:
https://www.nu.nl/sport/3(...)%2Fwww.google.com%2F
Zijn salaris ja..quote:
Ik kan er wel mee leven zoals het nu gaat. Maakt ruimte voor verdere hervormingen. Vond hem ook niet bij Ajax passen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
3.5 miljoen... ja dan moet je een keuze maken en je verlies nemen qua tramsfersom
Dat zeker, maar boekhoudkundig valt dat dan weer mee en salarisruimte heeft een hogere prioriteit.quote:
Ik vind het ook wel logisch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeker, maar boekhoudkundig valt dat dan weer mee en salarisruimte heeft een hogere prioriteit.
gevalletje verkeerd gebruikt. Verder hebben ze ook te laat begrepen dat ze beter twee Japanners hadden kunnen halen. Ueda ging beter spelen met Watanabe erbij en ik vraag me af hoe de drie Japanse Musketiers van NEC het nu afzonderlijk van elkaar gaan redden. Sano in zijn eentje bij PSV, Ohgawa nog in Nijmegen en Shiogai die het sinds de vorige winter met invalbeurten in Wolfsburg en nu zelfs in de tweede Bundesliga Liga moet doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Geloof er trouwens geen reet van dat Itakura al de hele voorbereiding zogenaamd geblesseerd is. Die staat gewoon binnen een week op het veld daar in Duitsland let maar op
Ik zag in dat artikel ook de naam van Zivkovic staan, over miskopen gesprokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Moest door deze post ineens denken aan de zoektocht naar een 6 van 12 jaar geleden:
https://www.nu.nl/sport/3(...)%2Fwww.google.com%2F
Sociedad betaalt wat makkelijker 5/6 miljoen euro per jaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizarre keuze
Ajax is toch in alles een veel grotere club dan Real Sociedad
Klinkt niet echt als het gewenste kanon.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:06 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)godts/160205459.html
Hoop dat ze hier niet intrappen. Is sinds zijn blessure niet veel meer. Is ook een rechtsbuiten dus geen vervanging voor Godts.
Ook heeft hij Ajax al twee keer afgewezen in onze hoogtijdagen onder Ten Hag. Ook daarom hoef ik hem niet meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 08:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als het gewenste kanon.
Met een beetje geluk mag je over een paar maanden kostenloos annuleren omdat Ajax weer ergens op een kansloze plek staat.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zijn er hier andere Ajacieden die ook al weken op een bestelling van de Ajax fanshop wachten? Door die hack bij CEVA Logistics hebben ze alle leveringen voor onbepaalde tijd opgeschort. Ik begin ondertussen behoorlijk geīrriteerd te raken.
Ik neem aan dat we dat volledige bedrag ook nog niet overgemaakt hebben, dus waarschijnlijk maak je er niet eens verlies opquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien nog wat openstaande betalingen erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |