Ik vraag mij af waarom Gloukh niet eens op de vleugel wordt gezet met een vrije rol, daar speelde hij Salzburg ook regelmatig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Berghuis
Regeer
Klaassen
Gloukh
Eigenlijk allemaal onvoldoende. Die linksbuiten was ook matig maar die wordt in het diepe gegooid terwijl hij net 17 is.
wurmdbrand wegkapen voor de neus van feyenoord, en je wordt makkelijk 3equote:Op zondag 16 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe de miljoenen van Godts nu besteed gaan worden.
Denk dat Ajax voor Noano gaat. Toen ie naar PSV kwam was ik daar best blij mee, maar vond het ook prima toen ie weer gingquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe de miljoenen van Godts nu besteed gaan worden.
Bouwman is 18/19 (disclaimer: ik vergelijk 'm geenszins met of anderszijds dicht ik hem niet dezelfde kwaliteiten toe als) Virgil van Dijk hobbelde in Jong groningen op die leeftijd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:08 schreef Black-Death het volgende:
Kutje Dolberg moet die bal van Ter Stegen gewoon normaal aannemen.
Verder moet het einde verhaal zijn voor Regeer, Klaassen, Dolberg, Bouwman (wat betreft basis).
Nee klopt, daarom voor Bouwman wat betreft basis. Die komt er wel, maar is nu geen basisspeler wmb.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bouwman is 18/19 (disclaimer: ik vergelijk 'm geenszins met of anderszijds dicht ik hem niet dezelfde kwaliteiten toe als) Virgil van Dijk hobbelde in Jong groningen op die leeftijd.
Organisatie van binnenuit opvreten @PowerLoungenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er wordt nu al gemuit binnen de selectie
Verdeel en heers door eerst bij Kale en Kukkie te roepen dat de trainer onverstaanbaar is of tactisch heel slechtquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Organisatie van binnenuit opvreten @:PowerLoungen
113 lijkt me meer op zijn plaats.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
[..]
denk aan jezelf, morgenochtend kan je de huisarts bellen
Hooivorkenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er wordt nu al gemuit binnen de selectie
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij geeft maar 1 goal weg vandaag.
Trainer vreet liever chorizo dan ossenworst, Deef kan dit niet accepteren in ONZE clubquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verdeel en heers door eerst bij Kale en Kukkie te roepen dat de trainer onverstaanbaar is of tactisch heel slecht
-Deef
Regeer was typisch regeer bij de 2-1. Moest instappen / overnemen maar deed echt niksquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.
Ter Stegen is gewend dat zulke ballen gewoon aangenomen worden door de spits en deze niet als een half wijf instapt. Daarna is het een collectief falen van Regeer en Baas die ook als halve wijven verdedigen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.
Ajax speelt tactisch ook vrij onnozel, er wordt niet goed de ruimte gevonden en verdedigend is het wederom dramatisch.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Balen dat je je voordeeltje qua punten al weer kwijt bent doordat je de kansen niet maakt en te slap verdedigt.
Hopelijk kunnen Brandt en Tolu snel volledig aanhaken, Leonardo zal wel nog langer nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |