Ik vraag mij af waarom Gloukh niet eens op de vleugel wordt gezet met een vrije rol, daar speelde hij Salzburg ook regelmatig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Berghuis
Regeer
Klaassen
Gloukh
Eigenlijk allemaal onvoldoende. Die linksbuiten was ook matig maar die wordt in het diepe gegooid terwijl hij net 17 is.
wurmdbrand wegkapen voor de neus van feyenoord, en je wordt makkelijk 3equote:Op zondag 16 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe de miljoenen van Godts nu besteed gaan worden.
Denk dat Ajax voor Noano gaat. Toen ie naar PSV kwam was ik daar best blij mee, maar vond het ook prima toen ie weer gingquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:10 schreef Black-Death het volgende:
Ben trouwens heel benieuwd hoe de miljoenen van Godts nu besteed gaan worden.
Bouwman is 18/19 (disclaimer: ik vergelijk 'm geenszins met of anderszijds dicht ik hem niet dezelfde kwaliteiten toe als) Virgil van Dijk hobbelde in Jong groningen op die leeftijd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:08 schreef Black-Death het volgende:
Kutje Dolberg moet die bal van Ter Stegen gewoon normaal aannemen.
Verder moet het einde verhaal zijn voor Regeer, Klaassen, Dolberg, Bouwman (wat betreft basis).
Nee klopt, daarom voor Bouwman wat betreft basis. Die komt er wel, maar is nu geen basisspeler wmb.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bouwman is 18/19 (disclaimer: ik vergelijk 'm geenszins met of anderszijds dicht ik hem niet dezelfde kwaliteiten toe als) Virgil van Dijk hobbelde in Jong groningen op die leeftijd.
Organisatie van binnenuit opvreten @PowerLoungenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er wordt nu al gemuit binnen de selectie
Verdeel en heers door eerst bij Kale en Kukkie te roepen dat de trainer onverstaanbaar is of tactisch heel slechtquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Organisatie van binnenuit opvreten @:PowerLoungen
113 lijkt me meer op zijn plaats.quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
[..]
denk aan jezelf, morgenochtend kan je de huisarts bellen
Hooivorkenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er wordt nu al gemuit binnen de selectie
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij geeft maar 1 goal weg vandaag.
Trainer vreet liever chorizo dan ossenworst, Deef kan dit niet accepteren in ONZE clubquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verdeel en heers door eerst bij Kale en Kukkie te roepen dat de trainer onverstaanbaar is of tactisch heel slecht
-Deef
Regeer was typisch regeer bij de 2-1. Moest instappen / overnemen maar deed echt niksquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.
Ter Stegen is gewend dat zulke ballen gewoon aangenomen worden door de spits en deze niet als een half wijf instapt. Daarna is het een collectief falen van Regeer en Baas die ook als halve wijven verdedigen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hem hoor, ik vond het geen verstandige pass zo vlak voor rust maar dan nog mag die goal niet vallen als je een beetje behoorlijke druk op de bal zet, Baas was halfslachtig en Regeer deed nog minder.
Ajax speelt tactisch ook vrij onnozel, er wordt niet goed de ruimte gevonden en verdedigend is het wederom dramatisch.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Balen dat je je voordeeltje qua punten al weer kwijt bent doordat je de kansen niet maakt en te slap verdedigt.
Hopelijk kunnen Brandt en Tolu snel volledig aanhaken, Leonardo zal wel nog langer nodig hebben
Dat zou een giga mop zijn als Cruijff binnen een half jaar al weer weg gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelt tactisch ook vrij onnozel, er wordt niet goed de ruimte gevonden en verdedigend is het wederom dramatisch.
Uiteindelijk mag je blij zijn met een punt. Deze trainer gaat de Kerst niet halen trouwens en de vraag is of Jordi Cruijff daar dan ook zijn consequenties aan verbindt.
Past prima bij het Ajax van de laatste jaren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou een giga mop zijn als Cruijff binnen een half jaar al weer weg gaat.
Michel ligt er in ieder geval wel uit voor januari ja. Die kan er vrij weinig van.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zou een giga mop zijn als Cruijff binnen een half jaar al weer weg gaat.
Doe die eclipsbril nou maar een keer af.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:29 schreef Wotte het volgende:
Het is allemaal wat een gelijkspel in Augustus. Eerste half uur was prima.
Daarna ging het rad der stommiteiten weer draaien en scheen de incompetentie van weleer weer door de samengeknepen oogleden. Maar lieftallige lezer(innen) als je goed kijkt ziet men de contouren van een weergaloos elftal. Onverbiddelijk dient daar wel een enorme zak euro's tegen aan gemieterd te worden.
quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe die eclipsbril nou maar een keer af.
Het hangt er wat van af of Jordi nog het een en ander binnen trekt. En of Michel die slappe kut mentaliteit er uit kan slaan. Dat laatste heb ik goede hoop op als zoals hij staat te kafferen aan de zijlijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe die eclipsbril nou maar een keer af.
Het is toch duidelijk dat Jordi puur en alleen naar de naam kijkt en niet meer de recente prestaties van die spelers. Ik zei vanaf het begin al dat die Henrique op was. Ook Ter Stegen zat bij die goals totaal mis, waar die ze vroeger met zn ogen dicht nog had gepakt. Over die Leonardo moeten we het maar niet hebben. Zijn blinde vlek voor grote namen gaat zijn ondergang worden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het hangt er wat van af of Jordi nog het een en ander binnen trekt. En of Michel die slappe kut mentaliteit er uit kan slaan. Dat laatste heb ik goede hoop op als zoals hij staat te kafferen aan de zijlijn.
Die 2-1 tegen is niet de fout van ter Stegen. Dat is juist die vrijblijvende slappe zak mentaliteit waar ik het over heb. Hetzelfde met die 2-2 daar verdedigen zowel Bouwman en voornamelijk Baas ook als een kurkdroge kut. Ros die kutbal gewoon het stadion uit, idioot.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat Jordi puur en alleen naar de naam kijkt en niet meer de recente prestaties van die spelers. Ik zei vanaf het begin al dat die Henrique op was. Ook Ter Stegen zat bij die goals totaal mis, waar die ze vroeger met zn ogen dicht nog had gepakt. Over die Leonardo moeten we het maar niet hebben. Zijn blinde vlek voor grote namen gaat zijn ondergang worden.
Het grootste probleem is die trainer, nul tactisch inzicht, hij weet totaal niet hoe hij dit Ajax moet laten spelen en daardoor lopen spelers er verloren bij.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat Jordi puur en alleen naar de naam kijkt en niet meer de recente prestaties van die spelers. Ik zei vanaf het begin al dat die Henrique op was. Ook Ter Stegen zat bij die goals totaal mis, waar die ze vroeger met zn ogen dicht nog had gepakt. Over die Leonardo moeten we het maar niet hebben. Zijn blinde vlek voor grote namen gaat zijn ondergang worden.
Waarschijnlijker is dat de selectie binnen een maand of twee aan het muiten slaat omdat ze dat gekaffer zat zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het hangt er wat van af of Jordi nog het een en ander binnen trekt. En of Michel die slappe kut mentaliteit er uit kan slaan. Dat laatste heb ik goede hoop op als zoals hij staat te kafferen aan de zijlijn.
Ik snap dat dit je nieuwe act is maar dit is gewoon onzin. Je ziet duidelijk een systeem wat goed staat en dat de spelers weten wat ze moeten doen in de eerste helft. Het gaat pas mis in de loop van de wedstrijd nadat er kansen worden gemist en de tegenstander scoort. Het is veel meer mentaal, fysiek en gebrek aan kwaliteit op bepaalde plekken.quote:Op maandag 17 augustus 2026 02:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het grootste probleem is die trainer, nul tactisch inzicht, hij weet totaal niet hoe hij dit Ajax moet laten spelen en daardoor lopen spelers er verloren bij.
Een nieuw elftal heeft gewoon ook even tijd nodig. Nu afserveren omdat de pannen nog niet van het dak worden gespeeld slaat nergens op.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je nieuwe act is maar dit is gewoon onzin. Je ziet duidelijk een systeem wat goed staat en dat de spelers weten wat ze moeten doen in de eerste helft. Het gaat pas mis in de loop van de wedstrijd nadat er kansen worden gemist en de tegenstander scoort. Het is veel meer mentaal, fysiek en gebrek aan kwaliteit op bepaalde plekken.
Ik ben hier ook bang voor. Dit, terwijl het wel nodig is... De jonkies (Bouwman, Ouazane) kan je niet veel verwijten, maar een Berghius, een Dolberg, een Klaasen natuurlijk wel. Zij weten precies hoe het werkt bij Ajax en wat het team mist, maar leveren op dit moment niet. En dan mag je daar terecht boos over zijn. Al is de vraag of zij kunnen leveren wat er gevraagd wordt. Dit is iig waarom er ervaring ingekocht is met een Brandt, Ter Stegen en Henrique.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is dat de selectie binnen een maand of twee aan het muiten slaat omdat ze dat gekaffer zat zijn.
Ow gelukkig, het ligt niet aan 1 persoon maar het hele team is gehandicapt. Dat geeft de burger moed.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je nieuwe act is maar dit is gewoon onzin. Je ziet duidelijk een systeem wat goed staat en dat de spelers weten wat ze moeten doen in de eerste helft. Het gaat pas mis in de loop van de wedstrijd nadat er kansen worden gemist en de tegenstander scoort. Het is veel meer mentaal, fysiek en gebrek aan kwaliteit op bepaalde plekken.
Nou, het is vooral als de tegenstander iets omzet of wijzigt in de tactiek dat ze het niet meer lijken te weten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
RvC zegt eerst verkopen voordat er nieuw mag worden aangetrokken.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:55 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik verwacht deze week eindelijk een nieuwe nummer zes en een opvolger van Godts. Aangezien het al weken bekend is dat Godts zou vertrekken en het geld nu binnen is. Neem aan dat Jordi hierop geanticipeerd heeft.
Hoe bedoel je? Godts is verkocht dus er kan worden gekocht.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:01 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
RvC zegt eerst verkopen voordat er nieuw mag worden aangetrokken.
Nee, er dient nog meer te worden verkocht danwel verhuurd voordat er mag worden aangetrokken naar het schijnt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Godts is verkocht dus er kan worden gekocht.
Heb je daar een bron voor?quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:03 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nee, er dient nog meer te worden verkocht danwel verhuurd voordat er mag worden aangetrokken naar het schijnt.
Staat een stuk in het Parool hierover, niet “keihard” gesteld maar wel dat Jordi de opdracht heeft meer te saneren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |