Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video...hier om je mars te breken.![]()
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou koop een vispas en ga lekker ontspannen aan de waterkantUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoer
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. Bquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoerDo what you love, love what you do!![]()
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. BUw ADH vitamine Worst
Wel vreemd dat het lange tijd verboden was om op die krengen te vissen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoer...hier om je mars te breken.![]()
Zo’n oranje kikker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?...hier om je mars te breken.![]()
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. B
Andere kreeft soort.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?Do what you love, love what you do!![]()
Helaas wel allemaal kerels. Wordt het weer zo’n sausage party.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangen...hier om je mars te breken.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes daar allemaal mee in het oosten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangen
Denk niet we kunnenber wat aan doen. Maarja natuur organisaties denken anders he.Do what you love, love what you do!![]()
jij kan ook wel alles het negatieve in trekken hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Helaas wel allemaal kerels. Wordt het weer zo’n sausage party.
weet ik veel joh kan mij die kreeften nou schelequote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Succes daar allemaal mee in het oosten?
Denk niet we kunnenber wat aan doen. Maarja natuur organisaties denken anders he.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Lol natuur beheren en het controleren. Het is het meest stomme idee ooit wat mensen denken.
Alsof we als mensen dat tegen kunnen houden.Do what you love, love what you do!![]()
het ging mij erom dat je mensen ontmoet die je anders niet zou ontmoeten. maar blijkbaar heb je dat niet helemaal in de gaten
Nou ja, misschien moet hij maar ‘s zo’n worst proberen. Poes gaat ‘m sowieso niet worden. Ieder z’n ding. Ja, toch? Of niet dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij kan ook wel alles het negatieve in trekken he...hier om je mars te breken.![]()
Lol mij ook niet en denk natuur is natuur. Maar je wil niet weten hoeveel de natuur overheid eraan besteed van jou geld om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik veel joh kan mij die kreeften nou scheleDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet hij maar ‘s zo’n worst proberen. Poes gaat ‘m sowieso niet worden. Ieder z’n ding. Ja, toch? Of niet dan?
Geen zorgen maat. Ondanks berichten. Drinkwater is niet in gevaar geweest tot nu toe.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel wat water lusten, kree zet die kraan is aanDo what you love, love what you do!![]()
Lekker water haal je uit een fles!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel wat water lusten, kree zet die kraan is aan...hier om je mars te breken.![]()
toppie gelukkig maarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen maat. Ondanks berichten. Drinkwater is niet in gevaar geweest tot nu toe.
heb het net in een flesje gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lekker water haal je uit een fles!
Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb het net in een flesje gedaan
...hier om je mars te breken.![]()
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lekker water haal je uit een fles!Do what you love, love what you do!![]()
Is nooit een goed idee geweest, maar vroeger wist je niet beter.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer....hier om je mars te breken.![]()
hap hap hapquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel.Uw ADH vitamine Worst
ja niet om het een of ander maar dit wist ik al! want dat had je al verteltquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer.
Dat maakt kraanwater niet lekkerder hè. Ik zeg niet dat het beter is, maar wel lekkerder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel....hier om je mars te breken.![]()
Btw of je het lekkerder vind of niet is persoonlijk.
Maar drinkwater wat hier in nl uit de kraan komt kan s gechecked met hoge standaarden. Uit flesjes. Hmmms niet zo zeer.
Weet dat.Do what you love, love what you do!![]()
bedankt voor deze info, ik neem sowieso altijd water uit de kraan. daar heb ik tenslotte voor betaaldIk heb het recht om te bepalen!![]()
Beter halen jullie die gore kalktyfuszooi eruit. En nee, dat is geen kalk waar je sterke botten van krijgt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:41 schreef kree het volgende:
Btw of je het lekkerder vind of niet is persoonlijk.
Maar drinkwater wat hier in nl uit de kraan komt kan s gechecked met hoge standaarden. Uit flesjes. Hmmms niet zo zeer.
Weet dat....hier om je mars te breken.![]()
Water uit de kraan is om m’n dikke bolus mee door te spoelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:42 schreef Schakeltopia het volgende:
bedankt voor deze info, ik neem sowieso altijd water uit de kraan. daar heb ik tenslotte voor betaald...hier om je mars te breken.![]()
Nou het k sta erachter en wist proces niet ok niet voor ik bij drinkwater bedrijf ging werken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:42 schreef Schakeltopia het volgende:
bedankt voor deze info, ik neem sowieso altijd water uit de kraan. daar heb ik tenslotte voor betaald
Maar al met al ik kan er wel achter staan da kraanwater gewoon zoveel gecontroleerd is. Dat ik mijn leven erover durf te verwedden.
Met die bronwater flessen. Niet zo. Wie check dat dan?Do what you love, love what you do!![]()
Tja. Hmms ik kan wel tegen veel. En hoewel jullie hier of althans meeste. Die weten idd mijn verleden.quote:
Maarre. Dit slaat weer nergens op hè ?Do what you love, love what you do!![]()
Je kan nergens tegen. Grappen over “het geloof” ook niet. Zo zeg je elke keer dat je tegen veel dingen kunt maar niet tegen blablabla. Iemand die écht veel kan hebben hoeft dat nooit te zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
Tja. Hmms ik kan wel tegen veel. En hoewel jullie hier of althans meeste. Die weten idd mijn verleden.
Maarre. Dit slaat weer nergens op hè ?...hier om je mars te breken.![]()
Dit is gewoon een Rus die wodka drinkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink uit de kraan gedronken zeker
[ afbeelding ]...hier om je mars te breken.![]()
ja die noodle soepjes die geen soepjes horen te zijn beginnen op te spelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink uit de kraan gedronken zeker
[ afbeelding ]
Zo niet waar is dat? Ik kan er wel tegen anders had ik jullie allemaal al note gestuurd?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je kan nergens tegen. Grappen over “het geloof” ook niet. Zo zeg je elke keer dat je tegen veel dingen kunt maar niet tegen blablabla. Iemand die écht veel kan hebben hoeft dat nooit te zeggen.
Tis t beetje leuk houden wel wat de kunst is denk.Do what you love, love what you do!![]()
of iemand die wat gesnoept heeft van die gekleurde snoepjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Rus die wodka drinkt.Uw ADH vitamine Worst
Bloedsuikerspiegel reguleren met een liter water.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of iemand die wat gesnoept heeft van die gekleurde snoepjes
Jij stuurt sowieso geen notes. Wie denk je wel dat je bent?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet waar is dat? Ik kan er wel tegen anders had ik jullie allemaal al note gestuurd?
Tis t beetje leuk houden wel wat de kunst is denk.
Laat gaan ik heb er mening over en sta ik achter en die veranderd ook niet echt. Snaptia allemaal grappig om me uit te lokken. Maar weet heb daar van geleerd onderhand. 👌Do what you love, love what you do!![]()
Hmms doe wel hoor. Als het echt niet kan. En meestal komen die wel ok door dan ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij stuurt sowieso geen notes. Wie denk je wel dat je bent?
Wie denk jij die je bent eigenlijk. ???Do what you love, love what you do!![]()
Jij stuurt geen notes. Snap je hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms doe wel hoor. Als het echt niet kan. En meestal komen die wel ok door dan ook.
Wie denk jij die je bent eigenlijk. ???...hier om je mars te breken.![]()
morgen maar is even op m'n gemak de ASOT set luisteren @hemarookworst
Ik weet niet. Wtf. Leuk dat er smurfen zijn hier. Maar ga dan niet gelijk zeggen wat wel of niet goed is zonder alles te weten.Do what you love, love what you do!![]()
Hmmms en jij denkt dit waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:03 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij stuurt geen notes. Snap je hem?Do what you love, love what you do!![]()
Alleen mods en admins kunnen dat. Jij kan een TR zetten, maar dat is geen note.quote:...hier om je mars te breken.![]()
Jaja boeie dat bedoel ik toch? Ik geef t aan naar mods dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:06 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Alleen mods en admins kunnen dat. Jij kan een TR zetten, maar dat is geen note.Do what you love, love what you do!![]()
Je zegt zoveel, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:07 schreef kree het volgende:
Maar vind je beetje bijdehand wel als ik mag zeggen.
Lol. Weet ik. Naja drie zweepslagen voor jou en tis weer oké. 😝quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:08 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je zegt zoveel, dus dit kan er ook nog wel bij.
Bij wijze van enzo dan hè. Ik zeg hier ook maar wat ik denk. Maar ie was wel aardig bijdehand. Wat btw oké is. Lol. Maar je weet niet hele geschiedenis van mij.Do what you love, love what you do!![]()
Je weet het hè, ik kan best veel hebben, maar ik ben een Surinamer dus hier kan ik niet om lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
Lol. Weet ik. Naja drie zweepslagen voor jou en tis weer oké. 😝...hier om je mars te breken.![]()
Lol het was onwijs bij wijze van spreken. Niks met afkomst. 😝quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je weet het hè, ik kan best veel hebben, maar ik ben een Surinamer dus hier kan ik niet om lachen.
Gezellig Suriname’s. Ik mag ze altijd wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ben wel Suri, maar de rest was een grap.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
Lol het was onwijs bij wijze van spreken. Niks met afkomst. 😝
Gezellig Suriname’s. Ik mag ze altijd wel....hier om je mars te breken.![]()
Ik ga ook maar uit op wat ik lees he. En link niet vanuit wie of wat het gezegd werd. Dus ook niet van afkomst.
Wat ik wel oké vind is gewoon eerlijk zeggen hoe en wat. En goeie afkomst.
Het is echt het laatste waar ik me drum over maak?
Gaat meer om voor oordelen denken alweer. Enne ik had die niet zoveel. ? Jullie ?Do what you love, love what you do!![]()
Grap?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ben wel Suri, maar de rest was een grap.Do what you love, love what you do!![]()
Naja kunnen we ervan uitgaan dan dat alles weer onwijs verkeerd begrepen werd ofzo?
Of weet niet?Do what you love, love what you do!![]()
nogmaals, ik ben al lang uitgetuned dus kan ik er geen zinnig woord over zeggenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Nouja voor mij wel dan. Ik denk tis te snel allemaal gezegd over mij en wat ik dan denk over alles.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:26 schreef Schakeltopia het volgende:
nogmaals, ik ben al lang uitgetuned dus kan ik er geen zinnig woord over zeggen
Denk te snel veel te verkeerd begrepen. Maar ik laat me niet voor lul zetten zomaar. Dus fa er wel tegen in.
Dat maar ff wat ik denk dus.Do what you love, love what you do!![]()
zag een youtube waar iemand zakkenrollers in Parijs met een spuitbus markeert
Uw ADH vitamine Worst
Die krijgt dus binnenkort een mes tussen ribben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:31 schreef hemarookworst het volgende:
zag een youtube waar iemand zakkenrollers in Parijs met een spuitbus markeert...hier om je mars te breken.![]()
hier krijg je vermoedelijk een aanklacht tegen je voor het opzettelijk aanbrengen van mogelijk letsel
Hij heeft nog humor ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:36 schreef hemarookworst het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
hij heeft een part 2 dus valt mee
hij heeft ook fragmenten van de Boevenspotter in Amsterdam
Uw ADH vitamine Worst
knockout audit is ook wel geinig soms, die staat dan bij die engelse kroegen te wachten tot die dronkies gaan knokke
ja soort van, je ken het misschien wel. je kijkt een aflevering en dan wil je toch eigenlijk nog even de volgende kijken. en voor je het weet is het half 5
jij ook een fijne avond achter de rug?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Bolk..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 07:43
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Familie komt vandaag aan“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
oeh dat is extra doorbijten dan. heb je wat hulptroepen die je eventueel kunt inzetten?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik wist het niet. Stond op het kaartje nepeta. Later hoorde ik van de buurvrouw dat het kattenkruid was. Daarbij heb ik altijd veel katten in de tuin. Zelfs in huis als de deuren opstaanquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Kattenlokkend kruid en dan over katten klagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Arme jijquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterschap Kreequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja niet dat ik dood ziek Ben ofzo. Maarja beetje gammelig nog.
Vindt t wel best ff voor vandaag met werk. Volgende week maar weer.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Bolkertquote:
Zit in het vliegtuig, dus vandaarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 04:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ja soort van, je ken het misschien wel. je kijkt een aflevering en dan wil je toch eigenlijk nog even de volgende kijken. en voor je het weet is het half 5
jij ook een fijne avond achter de rug?![]()
Hey Halcon. Op vakantie of terug naar huis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werewolf
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Millenialsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:19 schreef kree het volgende:
Naja niet dat ik dood ziek Ben ofzo. Maarja beetje gammelig nog.
Vindt t wel best ff voor vandaag met werk. Volgende week maar weer.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knuffie terug mutskequote:
Hey Rob klaar voor de vakantie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:39 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Druk dagje
Dagbesteding en psychotherapieWerewolf
O, heb je daar geen vakantie van van de dagbesteding?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Druk dagje
Dagbesteding en psychotherapieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee bewust gekozen maar binnenkort welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, heb je daar geen vakantie van van de dagbesteding?Werewolf
Kut haanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
* DJMO kijkt naar de koffers en slaakt een diepe zucht.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
A ze zijn gepakt, hoe laat vertrekken jullie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt naar de koffers en slaakt een diepe zucht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke, fijn dat je dat zelf kan kiezenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee bewust gekozen maar binnenkort welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, we hebben geen van tweeën nog ingepaktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A ze zijn gepakt, hoe laat vertrekken jullie?
Bedoeling ligt om rond 12 uur te vertrekken.Ik heb er één en ik ben er trots op
O jee, nou je hebt nog 3.5 uur om dat te doenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen van tweeën nog ingepakt
Bedoeling ligt om rond 12 uur te vertrekken.
Lol. Volgens mij val ik er net wat voor of op randie. Hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Boomers???? Ook echt over alles klagen ze. Terwijl ze de meest mooie tijd economie mee hadden. Dikke winsten in huizen en vast goed. Nog alles kut. :’)Do what you love, love what you do!![]()
Inpakken kan heel snel. mobiel pakken, opladers, powerbank, bankpasjes, sleutels, je gooit wat kleren in een koffer en weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen van tweeën nog ingepakt
Bedoeling ligt om rond 12 uur te vertrekken.
In 10 minuten ben je op pad.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ben jij een boomer? Want jij klaagt ook wat af.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:35 schreef kree het volgende:
Boomers???? Ook echt over alles klagen ze. Terwijl ze de meest mooie tijd economie mee hadden. Dikke winsten in huizen en vast goed. Nog alles kut. :’)Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
En wat doe jij? Klagen en klagen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:35 schreef kree het volgende:
Boomers???? Ook echt over alles klagen ze. Terwijl ze de meest mooie tijd economie mee hadden. Dikke winsten in huizen en vast goed. Nog alles kut. :’)![]()
![]()
oke oke ben wel beetje van klagen. maar is klaag tegen boomere ook wel beetje want die klagen nog meer.
wat it er tussen boomers en millennial eigenlijk? oke de hele generatie daarna hebben letters?Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee. Je kunt Copilot even vragen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:41 schreef kree het volgende:
oke oke ben wel beetje van klagen. maar is klaag tegen boomere ook wel beetje want die klagen nog meer.
wat it er tussen boomers en millennial eigenlijk? oke de hele generatie daarna hebben letters?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Copilot zegt:
Tussen boomers (±1946–1964) en millennials (±1981–1996) zit Generatie X, meestal gedefinieerd als mensen geboren tussen 1965 en 1980.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Als het beestje maar een naam heeft, ik hoor de jongeren ook heel veel klagenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Copilot zegt:
Tussen boomers (±1946–1964) en millennials (±1981–1996) zit Generatie X, meestal gedefinieerd als mensen geboren tussen 1965 en 1980.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft, ik hoor de jongeren ook heel veel klagen
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Gisteren een drukke dag gehad GG heb je de hele dag niet gezien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je weet hoe ik daar over denk hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Je kunt Copilot even vragen?
Maar oke wat denken jullie zonder die te gebruiken?Do what you love, love what you do!![]()
dit wel een aardig gat in dus????quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Copilot zegt:
Tussen boomers (±1946–1964) en millennials (±1981–1996) zit Generatie X, meestal gedefinieerd als mensen geboren tussen 1965 en 1980.
nouja door dat val ik onder milleniall. maar wie zegt dat eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou er sowieso niet van mensen in een groepje te plaatsenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
je weet hoe ik daar over denk he
Maar oke wat denken jullie zonder die te gebruiken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook niet zo eigenlijk. hahaha en je ziet het al aan wat hier voor staat. boomer heeeeeel grote periode toen niks en ineens gingen we millenials noemen,. (oke was mss met millennium dan). en daarna geven we per generatie een letter. LOLquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou er sowieso niet van mensen in een groepje te plaatsenDo what you love, love what you do!![]()
weet nog wel het millennium dat de hele wereld in zou storten omdat de klok van computers niet terug kon ofzo gewoon.
LOL oke ging niks fout, maarja. weet die hele drama nog net wel ja, want had toen wel computer inmiddels.Do what you love, love what you do!![]()
Generati X zit er tussen zo te zienquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet zo eigenlijk. hahaha en je ziet het al aan wat hier voor staat. boomer heeeeeel grote periode toen niks en ineens gingen we millenials noemen,. (oke was mss met millennium dan). en daarna geven we per generatie een letter. LOLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja weet je ik heb er zo niks mee. maar tis dat ik ineens millennia genoemd werd. LOLquote:
Ik zie me er toch nog net voor. of wel beetje midden in.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt er niets mee, maar je hebt het wel steeds over boomersquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet je ik heb er zo niks mee. maar tis dat ik ineens millennia genoemd werd. LOL
Ik zie me er toch nog net voor. of wel beetje midden in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mij generatie en laten we het niet over letters hebben dan maar jaartallen '83 zitten zo tussen in deze shit met wie we dan boomers noemen. en of millenials en de rest.
best kut eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zit er niet mee hoor, ze noemen maar hoe ze het noemen willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja omdat dat wel een duidelijke definitie is van een generatie. (na oorlog geboortegolf)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er niets mee, maar je hebt het wel steeds over boomers
Zo is het niet met die later geboren werden he? En ja. en snap jij valt er mss onder in dit geval. Vind ze aardig te veel klagen etc. terwijl het nu stukken lastiger is alles.
mss wel is dat de tijd en andere generatie. dat zal ik erbij zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
nouja ik krijg van mijn ma wel aardig geklaag enzo over financieel en etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit er niet mee hoor, ze noemen maar hoe ze het noemen willen
Terwijl een huis van wat nu 9 ton waard is denk. maar oke er zitten hier dingen in waardoor ze niet hypotheek kan nemen door bank en etc, (wat ik btw niet snap). maar kan dus niet.
Dus een heel vermogen in stenen. en je wil niet weten hoeveel geklaag ik krijg erover.Do what you love, love what you do!![]()
Maar volgens mij ben jij geen boomerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit er niet mee hoor, ze noemen maar hoe ze het noemen willen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en jij dan Puzzie? ik gok we vallen ongeveer in zelfde jaar beetje.quote:
Iets later als de "boomers" en iets voor millenialls.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben ik dat is wat ik weetquote:
verder niet dat het mij ook maar iets uit maakt?
Marjan werd millenniall genoemd.
Geland Halcon?quote:
gehele. je bent een schatje altijd enzo. om geacht je generatiequote:. en puzzie ook trouwens.
Kunnen we elkaar de hand schudden?quote:
Jij zal er ook niet ver vanaf zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar dan je geen boomer, ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden?
Jij zal er ook niet ver vanaf zitten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
weet je met wie ik het onwijs goed kan vinden?>
Dat is mijn tante die wss ook al in de 70 is.
om maar te zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
kijk ik snap vest ben nog een jonge god enzo dan in jullie ogen met 42. maar zo is het niet?
mijn pa was dood op 56 en mag hopen dat ik dat nog haal, al te veel verwachtingen heb ik er niet van iig van dat heel oud worden enzo.
En ditt meen ik echt btw.Do what you love, love what you do!![]()
De een is met 40 al oud en de ander is nog jong als die 90 isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:37 schreef kree het volgende:
weet je met wie ik het onwijs goed kan vinden?>
Dat is mijn tante die wss ook al in de 70 is.
om maar te zeggen.
Leeftijd is maar een getalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net na de oorlog geborenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:35 schreef kree het volgende:
Boomers???? Ook echt over alles klagen ze. Terwijl ze de meest mooie tijd economie mee hadden. Dikke winsten in huizen en vast goed. Nog alles kut. :’)
de economie was top toen![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dan kan je nog lekker van jequote:geniet je kan toch niet weg
je snapt best wat ik bedoel, oke even dan en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net na de oorlog geboren
Je de economie was top toen![]()
Nee je praat poepquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt best wat ik bedoel, oke even dan en daarna niet meer.
Boomers hebben alles zelf moeten opbouwen
Maar blijkbaar is dat niet hard genoeg werkenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Precies. Nog best redelijk geslapen ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je nog lekker van jegeniet je kan toch niet weg
![]()
hoe leggen jullie de baby boom uit dan? ik heb er idee over waardoor. maar oke zeg het zelf maar?Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je de geschiedenis boeken eens induikenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
hoe leggen jullie de baby boom uit dan? ik heb er idee over waardoor. maar oke zeg het zelf maar?
Leer je nog watEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
om hard te zeggen, ze legden het mij niet uit op de LTS dat na de oorlog Amerikanen en canadezen en weet ik veel wie elkaar helemaal kapot neukte na de bezetting?
Dat is de baby boom.Do what you love, love what you do!![]()
echt? vertel? want ben best nog aardig op de hoogte, maar waar doel je nu op?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je de geschiedenis boeken eens induiken
Leer je nog watDo what you love, love what you do!![]()
Als je op de hoogte was geweest had je dit soort opmerkingen niet gemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
echt? vertel? want ben best nog aardig op de hoogte, maar waar doel je nu op?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik zeg het weer heel grof mss beetje met opzet. maar waar doel je op dan?quote:
Zoals gezegd het boeit mij voor geen meter hoe mensen er over denken en dat je als mens in een groepje wordt gezet kwa leeftijdquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
hoe leggen jullie de baby boom uit dan? ik heb er idee over waardoor. maar oke zeg het zelf maar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee geef toe ben ik niet? dus zeg het kortzichtig wel. maar vertel? jij weet t blijkbaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je op de hoogte was geweest had je dit soort opmerkingen niet gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
Google anders gewoon evenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
hoe leggen jullie de baby boom uit dan? ik heb er idee over waardoor. maar oke zeg het zelf maar?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Beetje met opzet mensen op de kast krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg het weer heel grof mss beetje met opzet. maar waar doel je op dan?
Top weer KreeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
welnee joh. maak jij ervan.....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje met opzet mensen op de kast krijgen
Top weer Kree
Doe ik helemaal niet.Do what you love, love what you do!![]()
Je zegt het zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
welnee joh. maak jij ervan.....
Doe ik helemaal niet.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Alles goed met puzz?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik vroeg alleen hoe iedereen erbij komt?quote:
ik heb geen oordeel ofzo? althans als het zo overkomt dan bedoel ik het zo niet.Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
Vannacht de nachtdienst in
Maar dat overleven we ook wel weer
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
mag ik zeggen, vind hier vaak te veel oordeel wel eigenlijk. enne dat vind ik dan niet zo leuk of ok.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Maar dat overleven we ook wel weer
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En hoe is het met je kleinkids?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Maar dat overleven we ook wel weer. net als ik ze doe. meestal de meest boeiende trouwens.
Ga er dan niet op inquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje met opzet mensen op de kast krijgen
Top weer Kree
Je hebt nu al tig keer het onderwerp Boomer hier ingebracht en steeds is er gedoequote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef kree het volgende:
mag ik zeggen, vind hier vaak te veel oordeel wel eigenlijk. enne dat vind ik dan niet zo leuk of ok.
Begin er dan steeds niet weer over
En leer eens een onderwerp af te sluiten als je merkt dat er niet goed op gereageerd wordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haske goed!! Kleindochter is op dit moment een weekje met haar vader op vakantie , ik pas op de poesquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
naja je weet toch hoe ik ben? ik hoef er ook echt geen discussie over, maar wil wel ff mijn mening erover spuien. naja gedaan.quote:
no worry hou nog steeds van allen
Aahquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haske goed!! Kleindochter is op dit moment een weekje met haar vader op vakantie , ik pas op de poes
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja je spuit je mening en dat jaagt mensen tegen je in het harnas.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
naja je weet toch hoe ik ben? ik hoef er ook echt geen discussie over, maar wil wel ff mijn mening erover spuien. naja gedaan.
no worry hou nog steeds van allen
Stop er gewoon mee als je merkt dat mensen het niet leuk vinden, zo moeilijk is dat nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onwetendheid is soms zoquote:![]()
En zeker als dat 10000 x voorbij komtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niet eens onwetendheid
Maar te ongeïnteresseerd om het na te lezen
Of op te zoeken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nou tot zover dat ik het juist wel oke vind om in discussie met elkaar te gaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je spuit je mening en dat jaagt mensen tegen je in het harnas.
Stop er gewoon mee als je merkt dat mensen het niet leuk vinden, zo moeilijk is dat niet
Tot op een soort moment natuurlijk. Oke die was min of meer bereikt denk ik.
En oke he dan weet ik ook wel moet je ook niet verder in gaan.
maar beetje discussie is oke, t zou maar saai worden anders he? iedereen met elkaar eens, brrrrrr.Do what you love, love what you do!![]()
als je het beter wist? dan kon je met die argumenten komen ook?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:55 schreef greysbones het volgende:
Niet eens onwetendheid
Maar te ongeïnteresseerd om het na te lezen
Of op te zoekenDo what you love, love what you do!![]()
Ja de kunst is om dat dan te negerenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onwetendheid is soms zo![]()
En zeker als dat 10000 x voorbij komt
Door er op in te gaan stopt het zeker niet, dan gaat het alleen maar door en door.
Ik ben ondertussen met een puzzel bezig wat een (@(&$@ puzzel zeg
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
als je het beter wist? dan kon je met die argumenten komen ook?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben wel een beetje klaar met negeren van domheidquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de kunst is om dat dan te negeren
Door er op in te gaan stopt het zeker niet, dan gaat het alleen maar door en door.
Ik ben ondertussen met een puzzel bezig wat een (@(&$@ puzzel zeg
[ afbeelding ]
Ik heb al een poosje niet meer gepuzzeld
Deze ziet er echt moeilijk uit!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
haha tja he. ik kan ook met 3 A4 komen met bladieblabieblza enzo. en lees je ook niet.quote:
Echt op dit forum ga ik op paar zinnen af enzo. en denk dat is het beste wss. en praten we daarna verder.Do what you love, love what you do!![]()
Nogmaals Kree je zit hier in een spel, mensen hebben geen zin om keer op keer in discussie te gaan, zeker niet als het een terugkerende is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou tot zover dat ik het juist wel oke vind om in discussie met elkaar te gaan?
Tot op een soort moment natuurlijk. Oke die was min of meer bereikt denk ik.
En oke he dan weet ik ook wel moet je ook niet verder in gaan.
maar beetje discussie is oke, t zou maar saai worden anders he? iedereen met elkaar eens, brrrrrr.
Er zijn genoeg andere topics waar je kan discussiëren
EN voor nu een dikke
______________________________________________________ er onderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben sinds kort weer begonnen, op de laptop niet op tafelquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met negeren van domheid
Ik heb al een poosje niet meer gepuzzeld
Deze ziet er echt moeilijk uit!
Die wil ik van de winter weer eens gaan oppakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zucht. jaja ik weet. naja ga maar door met bolken dan.
(echt wat is er nou mis mee als er eens wat anders gezegd wordt? of wat draait het nog om hier)
even voor de duidelijkheid. als iemand nog denkt dat dit topic alleen draait om het spel? (bolk zeggen naar elkaar)
Dan heb je het ook alweer neit goed begrepen.
Daardoor werkt dit topic niet. maarja zal wel de enige zijn die dat inziet ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Je zegt nu zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
haha tja he. ik kan ook met 3 A4 komen met bladieblabieblza enzo. en lees je ook niet.
Echt op dit forum ga ik op paar zinnen af enzo. en denk dat is het beste wss. en praten we daarna verder.
Al zou ik het uitleggen
Je leest alleen een paar zinnenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb iets minder tijd nuquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer begonnen, op de laptop niet op tafel
Die wil ik van de winter weer eens gaan oppakken![]()
En zeker deze weken
Erg druk
En werk veel extraEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik lees idd niet zoveel terug. Posts wel als ik erbij ben zoals nu, dus mooie gelegenheid denk?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zegt nu zelf
Al zou ik het uitleggen
Je leest alleen een paar zinnen
Wat je dan zegt lees ik wel?Do what you love, love what you do!![]()
Ja snap ik nu je er een baan bij hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb iets minder tijd nu![]()
En zeker deze weken
Erg druk
En werk veel extra
Bevalt het je een beetje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je ooit de moeite genomen te lezen hoe de weder opbouw van NL tot stand is gekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees idd niet zoveel terug. Posts wel als ik erbij ben zoals nu, dus mooie gelegenheid denk?
Wat je dan zegt lees ik wel?
En in welke tijd de door jou zo gehate boomers zijn opgegroeid
Tis niet zo moeilijk om dit op te zoeken hoor
Zou je sieren om dit eens na te lezen
Dan praat je ook niet zo als je nu doetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja superquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik nu je er een baan bij hebt.
Bevalt het je een beetje?
Erg leuk
Leuke collega’s
Leuk werk
Nu alleen nog mijn opleiding afronden ( examen doen )Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Klopt, ik was de hele dag onder de pannen. Ook nu weer hard aan het werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren een drukke dag gehad GG heb je de hele dag niet gezien?
Maar wel met een lekkere kop koffie ebij.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
hohoho. ik heb nooit gezegd dat ik boomers haatte?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ooit de moeite genomen te lezen hoe de weder opbouw van NL tot stand is gekomen
En in welke tijd de door jou zo gehate boomers zijn opgegroeid
Tis niet zo moeilijk om dit op te zoeken hoor
Zou je sieren om dit eens na te lezen
Dan praat je ook niet zo als je nu doet
en ja heb er wel wat van gelezen en mee gekregen, maar wss is dat voor iedereen weer anders.
Waarom denk je dat ik boomers haat btw? dat is nl niet zo, aanname die je maar weer maakt he?Do what you love, love what you do!![]()
Fijn dat het goed bevalt in alle opzichtenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja super
Erg leuk
Leuke collega’s
Leuk werk
Nu alleen nog mijn opleiding afronden ( examen doen )
Succes met je examen, komt vast goed
Druk baasje, maar het weekend komt er weer aanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, ik was de hele dag onder de pannen. Ook nu weer hard aan het werk.
Maar wel met een lekkere kop koffie ebij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het moeilijkste gedeelte al gehaaldquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het goed bevalt in alle opzichten
Succes met je examen, komt vast goed
Nu nog 1 examen
En mijn praktijkopdracht verdedigenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb zojuist ijskoffiegehaald
En ja ik moet de oven aandoen wat heb bruine triangels gehaald.
Brunch genot'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Smakelijk nootjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb zojuist ijskoffiegehaald
En ja ik moet dr oven aandoen wat heb bruine triangels gehaald.
Brunch genot
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij kan dat!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het moeilijkste gedeelte al gehaald
Nu nog 1 examen
En mijn praktijkopdracht verdedigen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nouquote:
Het ene examen worden vragen zo raar gesteld
Die is echt pittig
En verdedigen van de opdracht ligt een groot deel aan degene die je tegenover je hebt
( of ze je het gunnen)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Spannend joh. Altijd proberen rustig te blijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Het ene examen worden vragen zo raar gesteld
Die is echt pittig
En verdedigen van de opdracht ligt een groot deel aan degene die je tegenover je hebt
( of ze je het gunnen)
stresslevel laag houden.
Ik hoop het voor je dat het je gegunt word, laten we positief mindstate houden 😇🙏'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik zal nog maar zeggen he over dit. "In het land der blinden, is één oog koning"
oke door met koffie en bolk
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:20 schreef kree het volgende:
ik zal nog maar zeggen he over dit. "In het land der blinden, is één oog koning"
oke door met koffie en bolk
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik maak me niet zo snel zenuwachtigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Spannend joh. Altijd proberen rustig te blijvenstresslevel laag houden.
Ik hoop het voor je dat het je gegunt word, laten we positief mindstate houden 😇🙏![]()
En positief daar gaan we sowieso voor
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O netjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het moeilijkste gedeelte al gehaald
Nu nog 1 examen
En mijn praktijkopdracht verdedigen
Man man man, er worden berichten verwijderd![]()
![]()
![]()
Bewijs?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man, er worden berichten verwijderd![]()
![]()
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Een notificatie van een reply op een bericht van mij die nergens naar toe leidt, en dat bericht van mij is foetsie.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Honkbalknuppel nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
En mijn praktijkopdracht verdedigen![]()
![]()
Nee hoor heb 2 handen en een mondquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hey Lovely
Weer eens komen bolkerenquote:
Hoe heb jij het gehad met de warmte. Kan jij er eigenlijk een beetje tegen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boos poppejte, was loos?quote:
Ben je al weer iets opgeknapt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes,heb toch niet veel te doen vandaagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens komen bolkeren
Hoe heb jij het gehad met de warmte. Kan jij er eigenlijk een beetje tegen?![]()
Kan er helaas niet tegen, gelukkig maar 2 dagen dat het zo warm was
Alleen volgende ook weer warm zag ik![]()
Mooi, ik heb ook niet veel te doen vandaag.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes,heb toch niet veel te doen vandaag![]()
Kan er helaas niet tegen, gelukkig maar 2 dagen dat het zo warm was
Alleen volgende ook weer warm zag ik
Ga straks een uurtje proberen te slapen.
O alweer zo warm pppfff ben er wel klaar mee laat de herfst maar komen hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik zei vanmorgen tegen de buurvrouw,mag van mij wel weer winter wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, ik heb ook niet veel te doen vandaag.
Ga straks een uurtje proberen te slapen.
O alweer zo warm pppfff ben er wel klaar mee laat de herfst maar komen hoor![]()
Slecht geslapen?![]()
Nee dat niet eensquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zei vanmorgen tegen de buurvrouw,mag van mij wel weer winter worden![]()
Slecht geslapen?
Klaagzang zit onder de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is niet zo'n prettige warmte nu. En daarnet ook regen.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Het is broeierig warm, niet fijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is niet zo'n prettige warmte nu. En daarnet ook regen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet eensHe bah, in de nacht lijkt mij dat helemaal naar en niet fijn. Wanneer mag je zo'n tablet in nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vanmiddag maar ff een uurtje of 2 slapen..
Beterschap![]()
![]()
Het was een beste bui net..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is niet zo'n prettige warmte nu. En daarnet ook regen.![]()
DIe in de nacht was niet zo heftig dan die van gisteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
He bah, in de nacht lijkt mij dat helemaal naar en niet fijn. Wanneer mag je zo'n tablet in nemen?
Dan vanmiddag maar ff een uurtje of 2 slapen..
BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier 25 en zwaar bewolkt, niet echt lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: