Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video...hier om je mars te breken.![]()
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou koop een vispas en ga lekker ontspannen aan de waterkantUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoer
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. Bquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoerDo what you love, love what you do!![]()
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. BUw ADH vitamine Worst
Wel vreemd dat het lange tijd verboden was om op die krengen te vissen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoer...hier om je mars te breken.![]()
Zo’n oranje kikker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?...hier om je mars te breken.![]()
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. B
Andere kreeft soort.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?Do what you love, love what you do!![]()
Helaas wel allemaal kerels. Wordt het weer zo’n sausage party.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangen...hier om je mars te breken.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes daar allemaal mee in het oosten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangen
Denk niet we kunnenber wat aan doen. Maarja natuur organisaties denken anders he.Do what you love, love what you do!![]()
jij kan ook wel alles het negatieve in trekken hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Helaas wel allemaal kerels. Wordt het weer zo’n sausage party.
weet ik veel joh kan mij die kreeften nou schelequote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Succes daar allemaal mee in het oosten?
Denk niet we kunnenber wat aan doen. Maarja natuur organisaties denken anders he.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Lol natuur beheren en het controleren. Het is het meest stomme idee ooit wat mensen denken.
Alsof we als mensen dat tegen kunnen houden.Do what you love, love what you do!![]()
het ging mij erom dat je mensen ontmoet die je anders niet zou ontmoeten. maar blijkbaar heb je dat niet helemaal in de gaten
Nou ja, misschien moet hij maar ‘s zo’n worst proberen. Poes gaat ‘m sowieso niet worden. Ieder z’n ding. Ja, toch? Of niet dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij kan ook wel alles het negatieve in trekken he...hier om je mars te breken.![]()
Lol mij ook niet en denk natuur is natuur. Maar je wil niet weten hoeveel de natuur overheid eraan besteed van jou geld om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik veel joh kan mij die kreeften nou scheleDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet hij maar ‘s zo’n worst proberen. Poes gaat ‘m sowieso niet worden. Ieder z’n ding. Ja, toch? Of niet dan?
Geen zorgen maat. Ondanks berichten. Drinkwater is niet in gevaar geweest tot nu toe.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel wat water lusten, kree zet die kraan is aanDo what you love, love what you do!![]()
Lekker water haal je uit een fles!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel wat water lusten, kree zet die kraan is aan...hier om je mars te breken.![]()
toppie gelukkig maarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen maat. Ondanks berichten. Drinkwater is niet in gevaar geweest tot nu toe.
heb het net in een flesje gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lekker water haal je uit een fles!
Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb het net in een flesje gedaan
...hier om je mars te breken.![]()
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lekker water haal je uit een fles!Do what you love, love what you do!![]()
Is nooit een goed idee geweest, maar vroeger wist je niet beter.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer....hier om je mars te breken.![]()
hap hap hapquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel.Uw ADH vitamine Worst
ja niet om het een of ander maar dit wist ik al! want dat had je al verteltquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer.
Dat maakt kraanwater niet lekkerder hè. Ik zeg niet dat het beter is, maar wel lekkerder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel....hier om je mars te breken.![]()
Btw of je het lekkerder vind of niet is persoonlijk.
Maar drinkwater wat hier in nl uit de kraan komt kan s gechecked met hoge standaarden. Uit flesjes. Hmmms niet zo zeer.
Weet dat.Do what you love, love what you do!![]()
bedankt voor deze info, ik neem sowieso altijd water uit de kraan. daar heb ik tenslotte voor betaaldIk heb het recht om te bepalen!![]()
Beter halen jullie die gore kalktyfuszooi eruit. En nee, dat is geen kalk waar je sterke botten van krijgt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:41 schreef kree het volgende:
Btw of je het lekkerder vind of niet is persoonlijk.
Maar drinkwater wat hier in nl uit de kraan komt kan s gechecked met hoge standaarden. Uit flesjes. Hmmms niet zo zeer.
Weet dat....hier om je mars te breken.![]()
Water uit de kraan is om m’n dikke bolus mee door te spoelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:42 schreef Schakeltopia het volgende:
bedankt voor deze info, ik neem sowieso altijd water uit de kraan. daar heb ik tenslotte voor betaald...hier om je mars te breken.![]()
Nou het k sta erachter en wist proces niet ok niet voor ik bij drinkwater bedrijf ging werken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:42 schreef Schakeltopia het volgende:
bedankt voor deze info, ik neem sowieso altijd water uit de kraan. daar heb ik tenslotte voor betaald
Maar al met al ik kan er wel achter staan da kraanwater gewoon zoveel gecontroleerd is. Dat ik mijn leven erover durf te verwedden.
Met die bronwater flessen. Niet zo. Wie check dat dan?Do what you love, love what you do!![]()
Tja. Hmms ik kan wel tegen veel. En hoewel jullie hier of althans meeste. Die weten idd mijn verleden.quote:
Maarre. Dit slaat weer nergens op hè ?Do what you love, love what you do!![]()
Je kan nergens tegen. Grappen over “het geloof” ook niet. Zo zeg je elke keer dat je tegen veel dingen kunt maar niet tegen blablabla. Iemand die écht veel kan hebben hoeft dat nooit te zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
Tja. Hmms ik kan wel tegen veel. En hoewel jullie hier of althans meeste. Die weten idd mijn verleden.
Maarre. Dit slaat weer nergens op hè ?...hier om je mars te breken.![]()
Dit is gewoon een Rus die wodka drinkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink uit de kraan gedronken zeker
[ afbeelding ]...hier om je mars te breken.![]()
ja die noodle soepjes die geen soepjes horen te zijn beginnen op te spelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink uit de kraan gedronken zeker
[ afbeelding ]
Zo niet waar is dat? Ik kan er wel tegen anders had ik jullie allemaal al note gestuurd?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je kan nergens tegen. Grappen over “het geloof” ook niet. Zo zeg je elke keer dat je tegen veel dingen kunt maar niet tegen blablabla. Iemand die écht veel kan hebben hoeft dat nooit te zeggen.
Tis t beetje leuk houden wel wat de kunst is denk.Do what you love, love what you do!![]()
of iemand die wat gesnoept heeft van die gekleurde snoepjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Rus die wodka drinkt.Uw ADH vitamine Worst
Bloedsuikerspiegel reguleren met een liter water.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of iemand die wat gesnoept heeft van die gekleurde snoepjes
Jij stuurt sowieso geen notes. Wie denk je wel dat je bent?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet waar is dat? Ik kan er wel tegen anders had ik jullie allemaal al note gestuurd?
Tis t beetje leuk houden wel wat de kunst is denk.
Laat gaan ik heb er mening over en sta ik achter en die veranderd ook niet echt. Snaptia allemaal grappig om me uit te lokken. Maar weet heb daar van geleerd onderhand. 👌Do what you love, love what you do!![]()
Hmms doe wel hoor. Als het echt niet kan. En meestal komen die wel ok door dan ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij stuurt sowieso geen notes. Wie denk je wel dat je bent?
Wie denk jij die je bent eigenlijk. ???Do what you love, love what you do!![]()
Jij stuurt geen notes. Snap je hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms doe wel hoor. Als het echt niet kan. En meestal komen die wel ok door dan ook.
Wie denk jij die je bent eigenlijk. ???...hier om je mars te breken.![]()
morgen maar is even op m'n gemak de ASOT set luisteren @hemarookworst
Ik weet niet. Wtf. Leuk dat er smurfen zijn hier. Maar ga dan niet gelijk zeggen wat wel of niet goed is zonder alles te weten.Do what you love, love what you do!![]()
Hmmms en jij denkt dit waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:03 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij stuurt geen notes. Snap je hem?Do what you love, love what you do!![]()
Alleen mods en admins kunnen dat. Jij kan een TR zetten, maar dat is geen note.quote:...hier om je mars te breken.![]()
Jaja boeie dat bedoel ik toch? Ik geef t aan naar mods dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:06 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Alleen mods en admins kunnen dat. Jij kan een TR zetten, maar dat is geen note.Do what you love, love what you do!![]()
Je zegt zoveel, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:07 schreef kree het volgende:
Maar vind je beetje bijdehand wel als ik mag zeggen.
Lol. Weet ik. Naja drie zweepslagen voor jou en tis weer oké. 😝quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:08 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je zegt zoveel, dus dit kan er ook nog wel bij.
Bij wijze van enzo dan hè. Ik zeg hier ook maar wat ik denk. Maar ie was wel aardig bijdehand. Wat btw oké is. Lol. Maar je weet niet hele geschiedenis van mij.Do what you love, love what you do!![]()
Je weet het hè, ik kan best veel hebben, maar ik ben een Surinamer dus hier kan ik niet om lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
Lol. Weet ik. Naja drie zweepslagen voor jou en tis weer oké. 😝...hier om je mars te breken.![]()
Lol het was onwijs bij wijze van spreken. Niks met afkomst. 😝quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je weet het hè, ik kan best veel hebben, maar ik ben een Surinamer dus hier kan ik niet om lachen.
Gezellig Suriname’s. Ik mag ze altijd wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ben wel Suri, maar de rest was een grap.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
Lol het was onwijs bij wijze van spreken. Niks met afkomst. 😝
Gezellig Suriname’s. Ik mag ze altijd wel....hier om je mars te breken.![]()
Ik ga ook maar uit op wat ik lees he. En link niet vanuit wie of wat het gezegd werd. Dus ook niet van afkomst.
Wat ik wel oké vind is gewoon eerlijk zeggen hoe en wat. En goeie afkomst.
Het is echt het laatste waar ik me drum over maak?
Gaat meer om voor oordelen denken alweer. Enne ik had die niet zoveel. ? Jullie ?Do what you love, love what you do!![]()
Grap?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ben wel Suri, maar de rest was een grap.Do what you love, love what you do!![]()
Naja kunnen we ervan uitgaan dan dat alles weer onwijs verkeerd begrepen werd ofzo?
Of weet niet?Do what you love, love what you do!![]()
nogmaals, ik ben al lang uitgetuned dus kan ik er geen zinnig woord over zeggenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Nouja voor mij wel dan. Ik denk tis te snel allemaal gezegd over mij en wat ik dan denk over alles.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:26 schreef Schakeltopia het volgende:
nogmaals, ik ben al lang uitgetuned dus kan ik er geen zinnig woord over zeggen
Denk te snel veel te verkeerd begrepen. Maar ik laat me niet voor lul zetten zomaar. Dus fa er wel tegen in.
Dat maar ff wat ik denk dus.Do what you love, love what you do!![]()
zag een youtube waar iemand zakkenrollers in Parijs met een spuitbus markeert
Uw ADH vitamine Worst
Die krijgt dus binnenkort een mes tussen ribben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:31 schreef hemarookworst het volgende:
zag een youtube waar iemand zakkenrollers in Parijs met een spuitbus markeert...hier om je mars te breken.![]()
hier krijg je vermoedelijk een aanklacht tegen je voor het opzettelijk aanbrengen van mogelijk letsel
Hij heeft nog humor ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:36 schreef hemarookworst het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
hij heeft een part 2 dus valt mee
hij heeft ook fragmenten van de Boevenspotter in Amsterdam
Uw ADH vitamine Worst
knockout audit is ook wel geinig soms, die staat dan bij die engelse kroegen te wachten tot die dronkies gaan knokke
ja soort van, je ken het misschien wel. je kijkt een aflevering en dan wil je toch eigenlijk nog even de volgende kijken. en voor je het weet is het half 5
jij ook een fijne avond achter de rug?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Bolk..Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: