Tja. Hmms ik kan wel tegen veel. En hoewel jullie hier of althans meeste. Die weten idd mijn verleden.quote:
Je kan nergens tegen. Grappen over “het geloof” ook niet. Zo zeg je elke keer dat je tegen veel dingen kunt maar niet tegen blablabla. Iemand die écht veel kan hebben hoeft dat nooit te zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
Tja. Hmms ik kan wel tegen veel. En hoewel jullie hier of althans meeste. Die weten idd mijn verleden.
Maarre. Dit slaat weer nergens op hè ?
Dit is gewoon een Rus die wodka drinkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink uit de kraan gedronken zeker
[ afbeelding ]
ja die noodle soepjes die geen soepjes horen te zijn beginnen op te spelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink uit de kraan gedronken zeker
[ afbeelding ]
Zo niet waar is dat? Ik kan er wel tegen anders had ik jullie allemaal al note gestuurd?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je kan nergens tegen. Grappen over “het geloof” ook niet. Zo zeg je elke keer dat je tegen veel dingen kunt maar niet tegen blablabla. Iemand die écht veel kan hebben hoeft dat nooit te zeggen.
of iemand die wat gesnoept heeft van die gekleurde snoepjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Rus die wodka drinkt.
Bloedsuikerspiegel reguleren met een liter water.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of iemand die wat gesnoept heeft van die gekleurde snoepjes
Jij stuurt sowieso geen notes. Wie denk je wel dat je bent?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet waar is dat? Ik kan er wel tegen anders had ik jullie allemaal al note gestuurd?
Tis t beetje leuk houden wel wat de kunst is denk.
Hmms doe wel hoor. Als het echt niet kan. En meestal komen die wel ok door dan ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij stuurt sowieso geen notes. Wie denk je wel dat je bent?
Jij stuurt geen notes. Snap je hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms doe wel hoor. Als het echt niet kan. En meestal komen die wel ok door dan ook.
Wie denk jij die je bent eigenlijk. ???
Hmmms en jij denkt dit waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:03 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij stuurt geen notes. Snap je hem?
Alleen mods en admins kunnen dat. Jij kan een TR zetten, maar dat is geen note.quote:
Jaja boeie dat bedoel ik toch? Ik geef t aan naar mods dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:06 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Alleen mods en admins kunnen dat. Jij kan een TR zetten, maar dat is geen note.
Je zegt zoveel, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:07 schreef kree het volgende:
Maar vind je beetje bijdehand wel als ik mag zeggen.
Lol. Weet ik. Naja drie zweepslagen voor jou en tis weer oké. 😝quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:08 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je zegt zoveel, dus dit kan er ook nog wel bij.
Je weet het hè, ik kan best veel hebben, maar ik ben een Surinamer dus hier kan ik niet om lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
Lol. Weet ik. Naja drie zweepslagen voor jou en tis weer oké. 😝
Lol het was onwijs bij wijze van spreken. Niks met afkomst. 😝quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je weet het hè, ik kan best veel hebben, maar ik ben een Surinamer dus hier kan ik niet om lachen.
Ben wel Suri, maar de rest was een grap.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
Lol het was onwijs bij wijze van spreken. Niks met afkomst. 😝
Gezellig Suriname’s. Ik mag ze altijd wel.
Grap?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ben wel Suri, maar de rest was een grap.
Nouja voor mij wel dan. Ik denk tis te snel allemaal gezegd over mij en wat ik dan denk over alles.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:26 schreef Schakeltopia het volgende:
nogmaals, ik ben al lang uitgetuned dus kan ik er geen zinnig woord over zeggen
Die krijgt dus binnenkort een mes tussen ribben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:31 schreef hemarookworst het volgende:
zag een youtube waar iemand zakkenrollers in Parijs met een spuitbus markeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |