Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb het net in een flesje gedaan
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lekker water haal je uit een fles!
Is nooit een goed idee geweest, maar vroeger wist je niet beter.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer.
hap hap hapquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel.
ja niet om het een of ander maar dit wist ik al! want dat had je al verteltquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat je het maar ff weet van iemand intern. Lol. Media geloven is meestal geen goed idee meer.
Dat maakt kraanwater niet lekkerder hè. Ik zeg niet dat het beter is, maar wel lekkerder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet mee eens? Die nl niet gechecked. En gecontroleerd. Water uit kraan wel.
Beter halen jullie die gore kalktyfuszooi eruit. En nee, dat is geen kalk waar je sterke botten van krijgt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:41 schreef kree het volgende:
Btw of je het lekkerder vind of niet is persoonlijk.
Maar drinkwater wat hier in nl uit de kraan komt kan s gechecked met hoge standaarden. Uit flesjes. Hmmms niet zo zeer.
Weet dat.
Water uit de kraan is om m’n dikke bolus mee door te spoelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:42 schreef Schakeltopia het volgende:
bedankt voor deze info, ik neem sowieso altijd water uit de kraan. daar heb ik tenslotte voor betaald
Nou het k sta erachter en wist proces niet ok niet voor ik bij drinkwater bedrijf ging werken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:42 schreef Schakeltopia het volgende:
bedankt voor deze info, ik neem sowieso altijd water uit de kraan. daar heb ik tenslotte voor betaald
Tja. Hmms ik kan wel tegen veel. En hoewel jullie hier of althans meeste. Die weten idd mijn verleden.quote:
Je kan nergens tegen. Grappen over “het geloof” ook niet. Zo zeg je elke keer dat je tegen veel dingen kunt maar niet tegen blablabla. Iemand die écht veel kan hebben hoeft dat nooit te zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
Tja. Hmms ik kan wel tegen veel. En hoewel jullie hier of althans meeste. Die weten idd mijn verleden.
Maarre. Dit slaat weer nergens op hè ?
Dit is gewoon een Rus die wodka drinkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink uit de kraan gedronken zeker
[ afbeelding ]
ja die noodle soepjes die geen soepjes horen te zijn beginnen op te spelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink uit de kraan gedronken zeker
[ afbeelding ]
Zo niet waar is dat? Ik kan er wel tegen anders had ik jullie allemaal al note gestuurd?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je kan nergens tegen. Grappen over “het geloof” ook niet. Zo zeg je elke keer dat je tegen veel dingen kunt maar niet tegen blablabla. Iemand die écht veel kan hebben hoeft dat nooit te zeggen.
of iemand die wat gesnoept heeft van die gekleurde snoepjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Rus die wodka drinkt.
Bloedsuikerspiegel reguleren met een liter water.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of iemand die wat gesnoept heeft van die gekleurde snoepjes
Jij stuurt sowieso geen notes. Wie denk je wel dat je bent?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zo niet waar is dat? Ik kan er wel tegen anders had ik jullie allemaal al note gestuurd?
Tis t beetje leuk houden wel wat de kunst is denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |