Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video...hier om je mars te breken.![]()
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou koop een vispas en ga lekker ontspannen aan de waterkantUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoer
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. Bquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoerDo what you love, love what you do!![]()
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. BUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel vreemd dat het lange tijd verboden was om op die krengen te vissen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker amerikaanse rivierkreeft vissen doe je ook nog wat goeds voor de natoer...hier om je mars te breken.![]()
Zo’n oranje kikker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?...hier om je mars te breken.![]()
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho er was een andere bij hoorde ook ik op nos nieuws. B
Andere kreeft soort.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n agressieve Amerikaanse kikker?Do what you love, love what you do!![]()
Helaas wel allemaal kerels. Wordt het weer zo’n sausage party.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangen...hier om je mars te breken.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes daar allemaal mee in het oosten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja dan ga je die vangen. weet je wat nou zo leuk is, er zullen meer mensen zijn die dat ook doen. hoppaa zo leer je ineens mensen kennen, die vast meer doen dan hele dagen rivierkreeftjes vangen
Denk niet we kunnenber wat aan doen. Maarja natuur organisaties denken anders he.Do what you love, love what you do!![]()
jij kan ook wel alles het negatieve in trekken hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Helaas wel allemaal kerels. Wordt het weer zo’n sausage party.
weet ik veel joh kan mij die kreeften nou schelequote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Succes daar allemaal mee in het oosten?
Denk niet we kunnenber wat aan doen. Maarja natuur organisaties denken anders he.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Lol natuur beheren en het controleren. Het is het meest stomme idee ooit wat mensen denken.
Alsof we als mensen dat tegen kunnen houden.Do what you love, love what you do!![]()
het ging mij erom dat je mensen ontmoet die je anders niet zou ontmoeten. maar blijkbaar heb je dat niet helemaal in de gaten
Nou ja, misschien moet hij maar ‘s zo’n worst proberen. Poes gaat ‘m sowieso niet worden. Ieder z’n ding. Ja, toch? Of niet dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij kan ook wel alles het negatieve in trekken he...hier om je mars te breken.![]()
Lol mij ook niet en denk natuur is natuur. Maar je wil niet weten hoeveel de natuur overheid eraan besteed van jou geld om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik veel joh kan mij die kreeften nou scheleDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet hij maar ‘s zo’n worst proberen. Poes gaat ‘m sowieso niet worden. Ieder z’n ding. Ja, toch? Of niet dan?
Geen zorgen maat. Ondanks berichten. Drinkwater is niet in gevaar geweest tot nu toe.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel wat water lusten, kree zet die kraan is aanDo what you love, love what you do!![]()
Lekker water haal je uit een fles!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel wat water lusten, kree zet die kraan is aan...hier om je mars te breken.![]()
toppie gelukkig maarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen maat. Ondanks berichten. Drinkwater is niet in gevaar geweest tot nu toe.
heb het net in een flesje gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Lekker water haal je uit een fles!
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: