Hmms doe wel hoor. Als het echt niet kan. En meestal komen die wel ok door dan ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij stuurt sowieso geen notes. Wie denk je wel dat je bent?
Jij stuurt geen notes. Snap je hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms doe wel hoor. Als het echt niet kan. En meestal komen die wel ok door dan ook.
Wie denk jij die je bent eigenlijk. ???
Hmmms en jij denkt dit waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:03 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij stuurt geen notes. Snap je hem?
Alleen mods en admins kunnen dat. Jij kan een TR zetten, maar dat is geen note.quote:
Jaja boeie dat bedoel ik toch? Ik geef t aan naar mods dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:06 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Alleen mods en admins kunnen dat. Jij kan een TR zetten, maar dat is geen note.
Je zegt zoveel, dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:07 schreef kree het volgende:
Maar vind je beetje bijdehand wel als ik mag zeggen.
Lol. Weet ik. Naja drie zweepslagen voor jou en tis weer oké. 😝quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:08 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je zegt zoveel, dus dit kan er ook nog wel bij.
Je weet het hè, ik kan best veel hebben, maar ik ben een Surinamer dus hier kan ik niet om lachen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
Lol. Weet ik. Naja drie zweepslagen voor jou en tis weer oké. 😝
Lol het was onwijs bij wijze van spreken. Niks met afkomst. 😝quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je weet het hè, ik kan best veel hebben, maar ik ben een Surinamer dus hier kan ik niet om lachen.
Ben wel Suri, maar de rest was een grap.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
Lol het was onwijs bij wijze van spreken. Niks met afkomst. 😝
Gezellig Suriname’s. Ik mag ze altijd wel.
Grap?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 03:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ben wel Suri, maar de rest was een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |