Misschien moet je de geschiedenis boeken eens induikenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
hoe leggen jullie de baby boom uit dan? ik heb er idee over waardoor. maar oke zeg het zelf maar?
echt? vertel? want ben best nog aardig op de hoogte, maar waar doel je nu op?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je de geschiedenis boeken eens induiken
Leer je nog wat
Als je op de hoogte was geweest had je dit soort opmerkingen niet gemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
echt? vertel? want ben best nog aardig op de hoogte, maar waar doel je nu op?
ik zeg het weer heel grof mss beetje met opzet. maar waar doel je op dan?quote:
Zoals gezegd het boeit mij voor geen meter hoe mensen er over denken en dat je als mens in een groepje wordt gezet kwa leeftijdquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
hoe leggen jullie de baby boom uit dan? ik heb er idee over waardoor. maar oke zeg het zelf maar?
nee geef toe ben ik niet? dus zeg het kortzichtig wel. maar vertel? jij weet t blijkbaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je op de hoogte was geweest had je dit soort opmerkingen niet gemaakt
Google anders gewoon evenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:42 schreef kree het volgende:
Beetje met opzet mensen op de kast krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg het weer heel grof mss beetje met opzet. maar waar doel je op dan?
welnee joh. maak jij ervan.....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje met opzet mensen op de kast krijgen
Top weer Kree
Je zegt het zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
welnee joh. maak jij ervan.....
Doe ik helemaal niet.
Alles goed met puzz?quote:
ik vroeg alleen hoe iedereen erbij komt?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Vannacht de nachtdienst in
Maar dat overleven we ook wel weer
En hoe is het met je kleinkids?quote:
tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Vannacht de nachtdienst in
Maar dat overleven we ook wel weer
Ga er dan niet op inquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje met opzet mensen op de kast krijgen
Top weer Kree
Je hebt nu al tig keer het onderwerp Boomer hier ingebracht en steeds is er gedoequote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef kree het volgende:
mag ik zeggen, vind hier vaak te veel oordeel wel eigenlijk. enne dat vind ik dan niet zo leuk of ok.
Haske goed!! Kleindochter is op dit moment een weekje met haar vader op vakantie , ik pas op de poesquote:
naja je weet toch hoe ik ben? ik hoef er ook echt geen discussie over, maar wil wel ff mijn mening erover spuien. naja gedaan.quote:
Aahquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haske goed!! Kleindochter is op dit moment een weekje met haar vader op vakantie , ik pas op de poes
Ja je spuit je mening en dat jaagt mensen tegen je in het harnas.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
naja je weet toch hoe ik ben? ik hoef er ook echt geen discussie over, maar wil wel ff mijn mening erover spuien. naja gedaan.
no worry hou nog steeds van allen
Onwetendheid is soms zoquote:
nou tot zover dat ik het juist wel oke vind om in discussie met elkaar te gaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je spuit je mening en dat jaagt mensen tegen je in het harnas.
Stop er gewoon mee als je merkt dat mensen het niet leuk vinden, zo moeilijk is dat niet
als je het beter wist? dan kon je met die argumenten komen ook?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:55 schreef greysbones het volgende:
Niet eens onwetendheid
Maar te ongeïnteresseerd om het na te lezen
Of op te zoeken
Ja de kunst is om dat dan te negerenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onwetendheid is soms zo![]()
En zeker als dat 10000 x voorbij komt
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
als je het beter wist? dan kon je met die argumenten komen ook?
Ik ben wel een beetje klaar met negeren van domheidquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de kunst is om dat dan te negeren
Door er op in te gaan stopt het zeker niet, dan gaat het alleen maar door en door.
Ik ben ondertussen met een puzzel bezig wat een (@(&$@ puzzel zeg
[ afbeelding ]
haha tja he. ik kan ook met 3 A4 komen met bladieblabieblza enzo. en lees je ook niet.quote:
Nogmaals Kree je zit hier in een spel, mensen hebben geen zin om keer op keer in discussie te gaan, zeker niet als het een terugkerende is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou tot zover dat ik het juist wel oke vind om in discussie met elkaar te gaan?
Tot op een soort moment natuurlijk. Oke die was min of meer bereikt denk ik.
En oke he dan weet ik ook wel moet je ook niet verder in gaan.
maar beetje discussie is oke, t zou maar saai worden anders he? iedereen met elkaar eens, brrrrrr.
Ik ben sinds kort weer begonnen, op de laptop niet op tafelquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met negeren van domheid
Ik heb al een poosje niet meer gepuzzeld
Deze ziet er echt moeilijk uit!
Je zegt nu zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
haha tja he. ik kan ook met 3 A4 komen met bladieblabieblza enzo. en lees je ook niet.
Echt op dit forum ga ik op paar zinnen af enzo. en denk dat is het beste wss. en praten we daarna verder.
Heb iets minder tijd nuquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort weer begonnen, op de laptop niet op tafel
Die wil ik van de winter weer eens gaan oppakken
ik lees idd niet zoveel terug. Posts wel als ik erbij ben zoals nu, dus mooie gelegenheid denk?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zegt nu zelf
Al zou ik het uitleggen
Je leest alleen een paar zinnen
Ja snap ik nu je er een baan bij hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb iets minder tijd nu![]()
En zeker deze weken
Erg druk
En werk veel extra
Heb je ooit de moeite genomen te lezen hoe de weder opbouw van NL tot stand is gekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees idd niet zoveel terug. Posts wel als ik erbij ben zoals nu, dus mooie gelegenheid denk?
Wat je dan zegt lees ik wel?
Ja superquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik nu je er een baan bij hebt.
Bevalt het je een beetje?
Klopt, ik was de hele dag onder de pannen. Ook nu weer hard aan het werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren een drukke dag gehad GG heb je de hele dag niet gezien?
hohoho. ik heb nooit gezegd dat ik boomers haatte?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ooit de moeite genomen te lezen hoe de weder opbouw van NL tot stand is gekomen
En in welke tijd de door jou zo gehate boomers zijn opgegroeid
Tis niet zo moeilijk om dit op te zoeken hoor
Zou je sieren om dit eens na te lezen
Dan praat je ook niet zo als je nu doet
Fijn dat het goed bevalt in alle opzichtenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja super
Erg leuk
Leuke collega’s
Leuk werk
Nu alleen nog mijn opleiding afronden ( examen doen )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |