Lol. Volgens mij val ik er net wat voor of op randie. Hahaquote:
Inpakken kan heel snel. mobiel pakken, opladers, powerbank, bankpasjes, sleutels, je gooit wat kleren in een koffer en weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen van tweeën nog ingepakt
Bedoeling ligt om rond 12 uur te vertrekken.
Ben jij een boomer? Want jij klaagt ook wat af.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:35 schreef kree het volgende:
Boomers???? Ook echt over alles klagen ze. Terwijl ze de meest mooie tijd economie mee hadden. Dikke winsten in huizen en vast goed. Nog alles kut. :’)
En wat doe jij? Klagen en klagen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:35 schreef kree het volgende:
Boomers???? Ook echt over alles klagen ze. Terwijl ze de meest mooie tijd economie mee hadden. Dikke winsten in huizen en vast goed. Nog alles kut. :’)
Geen idee. Je kunt Copilot even vragen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:41 schreef kree het volgende:
oke oke ben wel beetje van klagen. maar is klaag tegen boomere ook wel beetje want die klagen nog meer.
wat it er tussen boomers en millennial eigenlijk? oke de hele generatie daarna hebben letters?
Als het beestje maar een naam heeft, ik hoor de jongeren ook heel veel klagenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Copilot zegt:
Tussen boomers (±1946–1964) en millennials (±1981–1996) zit Generatie X, meestal gedefinieerd als mensen geboren tussen 1965 en 1980.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft, ik hoor de jongeren ook heel veel klagen
je weet hoe ik daar over denk hequote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee. Je kunt Copilot even vragen?
dit wel een aardig gat in dus????quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Copilot zegt:
Tussen boomers (±1946–1964) en millennials (±1981–1996) zit Generatie X, meestal gedefinieerd als mensen geboren tussen 1965 en 1980.
Ik hou er sowieso niet van mensen in een groepje te plaatsenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
je weet hoe ik daar over denk he
Maar oke wat denken jullie zonder die te gebruiken?
ik ook niet zo eigenlijk. hahaha en je ziet het al aan wat hier voor staat. boomer heeeeeel grote periode toen niks en ineens gingen we millenials noemen,. (oke was mss met millennium dan). en daarna geven we per generatie een letter. LOLquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou er sowieso niet van mensen in een groepje te plaatsen
Generati X zit er tussen zo te zienquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet zo eigenlijk. hahaha en je ziet het al aan wat hier voor staat. boomer heeeeeel grote periode toen niks en ineens gingen we millenials noemen,. (oke was mss met millennium dan). en daarna geven we per generatie een letter. LOL
tja weet je ik heb er zo niks mee. maar tis dat ik ineens millennia genoemd werd. LOLquote:
Je hebt er niets mee, maar je hebt het wel steeds over boomersquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:19 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet je ik heb er zo niks mee. maar tis dat ik ineens millennia genoemd werd. LOL
Ik zie me er toch nog net voor. of wel beetje midden in.
nouja omdat dat wel een duidelijke definitie is van een generatie. (na oorlog geboortegolf)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er niets mee, maar je hebt het wel steeds over boomers
nouja ik krijg van mijn ma wel aardig geklaag enzo over financieel en etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit er niet mee hoor, ze noemen maar hoe ze het noemen willen
Maar volgens mij ben jij geen boomerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit er niet mee hoor, ze noemen maar hoe ze het noemen willen
en jij dan Puzzie? ik gok we vallen ongeveer in zelfde jaar beetje.quote:
Ik ben ik dat is wat ik weetquote:
Geland Halcon?quote:
gehele. je bent een schatje altijd enzo. om geacht je generatiequote:
Kunnen we elkaar de hand schudden?quote:
maar dan je geen boomer, ik ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden?
Jij zal er ook niet ver vanaf zitten
De een is met 40 al oud en de ander is nog jong als die 90 isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:37 schreef kree het volgende:
weet je met wie ik het onwijs goed kan vinden?>
Dat is mijn tante die wss ook al in de 70 is.
om maar te zeggen.
Net na de oorlog geborenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:35 schreef kree het volgende:
Dan kan je nog lekker van jequote:
je snapt best wat ik bedoel, oke even dan en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net na de oorlog geboren
Je de economie was top toen![]()
![]()
Nee je praat poepquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt best wat ik bedoel, oke even dan en daarna niet meer.
Precies. Nog best redelijk geslapen ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je nog lekker van jegeniet je kan toch niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |