Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 07:43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist het niet. Stond op het kaartje nepeta. Later hoorde ik van de buurvrouw dat het kattenkruid was. Daarbij heb ik altijd veel katten in de tuin. Zelfs in huis als de deuren opstaanquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Kattenlokkend kruid en dan over katten klagen
Arme jijquote:
Beterschap Kreequote:
Hey Bolkertquote:
Zit in het vliegtuig, dus vandaarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 04:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ja soort van, je ken het misschien wel. je kijkt een aflevering en dan wil je toch eigenlijk nog even de volgende kijken. en voor je het weet is het half 5
jij ook een fijne avond achter de rug?
Hey Halcon. Op vakantie of terug naar huis?quote:
Millenialsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:19 schreef kree het volgende:
Naja niet dat ik dood ziek Ben ofzo. Maarja beetje gammelig nog.
Vindt t wel best ff voor vandaag met werk. Volgende week maar weer.
Knuffie terug mutskequote:
Hey Rob klaar voor de vakantie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:39 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
O, heb je daar geen vakantie van van de dagbesteding?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Druk dagje
Dagbesteding en psychotherapie
Nee bewust gekozen maar binnenkort welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, heb je daar geen vakantie van van de dagbesteding?
* DJMO kijkt naar de koffers en slaakt een diepe zucht.quote:
A ze zijn gepakt, hoe laat vertrekken jullie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt naar de koffers en slaakt een diepe zucht.
Oke, fijn dat je dat zelf kan kiezenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee bewust gekozen maar binnenkort wel
Nee, we hebben geen van tweeën nog ingepaktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A ze zijn gepakt, hoe laat vertrekken jullie?
O jee, nou je hebt nog 3.5 uur om dat te doenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen van tweeën nog ingepakt
Bedoeling ligt om rond 12 uur te vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |