ik vind duiven wat vreemde andere vogels en een pauw al gek genoeg. de haan moet gewoonweg weg.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
mwoaw als je het wil is het prima mogelijk
Deze pauw hoor je een of twee keer per dag. dat vind ik niet zo erg. maar een haan die een half uur achter elkaar kraait is mij te veel. ik ga niet met dichte ramen zitten voor hun hobbyquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:53 schreef Schakeltopia het volgende:
oh als een pauw geen probleem is, dan hoeft een haan dat zeker niet te zijn
Ik mot ook geen pauwquote:
Hier in de duinen was er laatst eentje uit Overijssel. Ik moest de vertaal-app erbij halen, maar hij zei de hele tijd dat -ie mij ruikt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:52 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik vind duiven wat vreemde andere vogels en een pauw al gek genoeg. de haan moet gewoonweg weg.
Al wat opgeknapt?quote:
Potver heb je hier een webcam verstoptquote:
Beterschapquote:
krankzequote:
quote:
ja dit is de enige die af en toe is langskomt, zolang hij niet zit te schijte vind ik het okequote:
Waarom niet nu al?quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fijn is dat he, ooit wil ik zelf ook een kad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat wordt over 2 dagenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:48 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb al aangebeld en tegen de buurvrouw gezegd gezegd dat dat afgelopen moet zijn.
Buurman belde 5 minuten later aan en verontschuldigde zich.
De haan gaat met 2 a 3 dagen weg
Beter. Vorig jaar een kat gehad die mijn planten vernietigde door er in te gaan liggenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dit is de enige die af en toe is langskomt, zolang hij niet zit te schijte vind ik het oke
was in het verleden wel anders, toen hadden m'n buren ook een poes en kwamen ze er allemaal op af. sinds die er niet meer is, is het echt een stuk minder
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet nu al?ja ik ben er nog niet 100% klaar voor, vind het nogal een verantwoordelijkheid. en zolang ik er nog niet 100% comfortabel bij voel begin ik er nog niet aan. natuurlijk kun je je afvragen of je er ooit 100% klaar voor bent, maar nu nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
heb jij trouwens nog een gezellig avondje uit gehad met je vrienden gister?quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt over 2 dagen
[ afbeelding ]
ja dat doen ze soms wel, loempertsquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter. Vorig jaar een kat gehad die mijn planten vernietigde door er in te gaan liggen
Planten kunnen echt wel tegen een dier dat even ligt te slapen. Of had je van die net gekweekte zooi uit de supermarkt, dan ligt het aan je planten en niet aan de katquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter. Vorig jaar een kat gehad die mijn planten vernietigde door er in te gaan liggen
Nee ik had ze bij intratuin gekocht bleek achteraf kattenkruid te zijn. Waren wat hogere stengels en beste struiken. Alles was afgeknaptquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Planten kunnen echt wel tegen een dier dat even ligt te slapen. Of had je van die net gekweekte zooi uit de supermarkt, dan ligt het aan je planten en niet aan de kat
Was echt jammer de bak was zo mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat doen ze soms wel, loemperts
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |