quote:
quote:
Verstop jij je achter je koffiequote:
Daar heeft DJMO wel ervaring mee.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
Buren hebben vandaag een haan aangeschaft en in hun erg grote volière gezet. Probeerde net een dutje te doen en constant gekraai.
Hulde aan de burenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
Buren hebben vandaag een haan aangeschaft en in hun erg grote volière gezet. Probeerde net een dutje te doen en constant gekraai.
Ik heb al aangebeld en tegen de buurvrouw gezegd gezegd dat dat afgelopen moet zijn.quote:
Dus voortaan, gelijk met de haan, op tijd op stok en op tijd eruit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
ik vind duiven wat vreemde andere vogels en een pauw al gek genoeg. de haan moet gewoonweg weg.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
mwoaw als je het wil is het prima mogelijk
Deze pauw hoor je een of twee keer per dag. dat vind ik niet zo erg. maar een haan die een half uur achter elkaar kraait is mij te veel. ik ga niet met dichte ramen zitten voor hun hobbyquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:53 schreef Schakeltopia het volgende:
oh als een pauw geen probleem is, dan hoeft een haan dat zeker niet te zijn
Ik mot ook geen pauwquote:
Hier in de duinen was er laatst eentje uit Overijssel. Ik moest de vertaal-app erbij halen, maar hij zei de hele tijd dat -ie mij ruikt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:52 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik vind duiven wat vreemde andere vogels en een pauw al gek genoeg. de haan moet gewoonweg weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |