Jij ookquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DJMO kan vanavond, vannacht en morgen nog genoeg punten halen
Ik ben er in de avond en nacht zelden. Was er vandaag ook niet veel dus ben verbaasd zoveel punten te hebben.quote:
Ik heb er op dit moment echt te weinig aandacht voor.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DJMO kan vanavond, vannacht en morgen nog genoeg punten halen
Zonder verliezers geen winaars.quote:
Nou dat noem ik nog eens lief Homijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:01 schreef Homijn het volgende:
Geen goed plan, een verliezersrijm
per saldo komt het neer op geslijm
Zilver halen is ook een prestatie
Al zorgt plek 2 voor frustratie
Toch is dat eigenlijk best gek:
2 is wel mooi een podiumplek
Een bewijs van bolkbewaakheid
en deelname aan een felle strijd
Daarom neem ik toch de tijd:
DJMO, gefeliciteerd meid
Die eindigt vast als pekingeend op het menuquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:03 schreef Homijn het volgende:
bekwaakheidDat is een eend die te bijdehand is.
We?quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa dacht even kijken of we die top 10 kunnen halen
maar wat ik zeg, daar ga ik geen gewoonte van maken hoor
quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:01 schreef Homijn het volgende:
Geen goed plan, een verliezersrijm
per saldo komt het neer op geslijm
Zilver halen is ook een prestatie
Al zorgt plek 2 voor frustratie
Toch is dat eigenlijk best gek:
2 is wel mooi een podiumplek
Een bewijs van bolkbewaamheid
en deelname aan een felle strijd
Daarom neem ik toch de tijd:
DJMO, gefeliciteerd meid
Voor Jan lul elke nacht bolk roepenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
DJMO een prima tweede. Je hebt goed je best gedaan.
Als alles zo blijft gaan, komt morgenavond laat het gedicht dat al een week klaarstaatquote:
quote:
quote:
Verstop jij je achter je koffiequote:
Daar heeft DJMO wel ervaring mee.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
Buren hebben vandaag een haan aangeschaft en in hun erg grote volière gezet. Probeerde net een dutje te doen en constant gekraai.
Hulde aan de burenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
Buren hebben vandaag een haan aangeschaft en in hun erg grote volière gezet. Probeerde net een dutje te doen en constant gekraai.
Ik heb al aangebeld en tegen de buurvrouw gezegd gezegd dat dat afgelopen moet zijn.quote:
Dus voortaan, gelijk met de haan, op tijd op stok en op tijd eruit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |