Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb het recht om te bepalen!![]()
Lieve tt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja soms wel![]()
Volgens mij ben jij altijd wel lief, niet echt een ruziezoekert of een gemeen iemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ach zoals een ieder heb ik soms ook mijn momenten
maar ik heb net wel moeten lachen om het feit dat je gewoon een numpad had op je toetsenbord, maar die niet gebruikte
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik heb dat nog nooit gebruikt, ik denk daar niet eens aanquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ach zoals een ieder heb ik soms ook mijn momenten
maar ik heb net wel moeten lachen om het feit dat je gewoon een numpad had op je toetsenbord, maar die niet gebruikte
In al die jaren dat ik een laptop heb zit zo ding er ongebruikt bij
Snap iik niet waarom die er dan dubbel op zit en boven een hele rij en dan zo numpad ernaast
Zal er wel heel erg aan moeten wennen omdat ik ze gewend ben boven in aan te tikken dat doe ik blindelings![]()
Maar even goed laat ik het wel maken hoor, is toch van mijn vrijwilligerswerk kost mij nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee niet weer, BFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat al rustigquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ojee, nou dat gaat weer lekker
sterkte maar, rustig aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hartslag van 149 en dan met dit weerquote:![]()
Dit staat ook gelijk aan een marathon lopen voor je hart zegt de cardioloogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja joh vreselijk man, maarja je kunt er weinig mee. wachten tot het over is
Dom gebeuren soms heb je het weken niet en dan ineens 2x achter elkaar in een week.quote:En zo is het Schakel,quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ja joh vreselijk man, maarja je kunt er weinig mee. wachten tot het over is![]()
Het betrekt hier aardig buiten, flink bewolkt
Wel lekker dat de zon weg is (vind ik dan)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thats what she said @maily @greysbones @Kissingbirdquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
de tent nog aan het opzetten? @:stevenhyde![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thats what she said @:maily @:greysbones @:Kissingbird![]()
Ik ben klaar met de zorg in Nederland.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker hoor, geniet er vanquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
Nu tijd om lekker uit eten te gaan (scheelt ook afwassen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:31 schreef Jippie het volgende:
Wat een lieve TT
Alles ging goed, over 3 weken afspraak met Chirurg. Ply komt me zo halen, alleen infuus moet er nog uit.
Marco had dienst
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat fijn dat het goed is gegaanquote:Op donderdag 30 juli 2026 16:31 schreef Jippie het volgende:
Wat een lieve TT
Alles ging goed, over 3 weken afspraak met Chirurg. Ply komt me zo halen, alleen infuus moet er nog uit.
Marco had dienst
[ afbeelding ]
fijn om te horen!!quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:31 schreef Jippie het volgende:
Wat een lieve TT
Marco had dienst
[ afbeelding ]
Goed bezig @Jippie
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Hoi hoi
Ga je volgend maand een keertje weer voor de winst SchakelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gaat wel lekker nu zie ik
jaa dacht even kijken of we die top 10 kunnen halen
maar wat ik zeg, daar ga ik geen gewoonte van maken hoorIk heb het recht om te bepalen!![]()
Zolang je de DDR maar niet aanvalt is alles prima.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wat ik zeg, daar ga ik geen gewoonte van maken hoorIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En die heb je gehaald.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wat ik zeg, daar ga ik geen gewoonte van maken hoor
Ik dacht ook even kijken of ik DJMO in kan halen, maar nu haalt ze mij niet terug inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoef geen gedicht opnieuw te maken
want Dotteke stelt orde op zakenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
DJMO kan vanavond, vannacht en morgen nog genoeg punten halenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:24 schreef Homijn het volgende:
Ik hoef geen gedicht opnieuw te maken
want Dotteke stelt orde op zakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alles kan maar ik vermoed dat mario en ik de strijd aan zullen gaan
want met nog 20 puntjes te gaan zit ik hem op de hielen
Jij ookquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DJMO kan vanavond, vannacht en morgen nog genoeg punten halen
en djmo moet haar koffertje inpakken voor vakantie, dus wie weet hoe druk ze daar nog mee is
Ik ben er in de avond en nacht zelden. Was er vandaag ook niet veel dus ben verbaasd zoveel punten te hebben.quote:
Kom al een paar dagen later dan ik normaal komWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er op dit moment echt te weinig aandacht voor.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DJMO kan vanavond, vannacht en morgen nog genoeg punten halen
Als @GRRRRRR zo lief wil zijn om een verliezersrijm. Te maken, zou 8k dat lief vinden, maar anders heeft tante @Dotteke terecht gewonnenIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Zonder verliezers geen winaars.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Geen goed plan, een verliezersrijm
per saldo komt het neer op geslijm
Zilver halen is ook een prestatie
Al zorgt plek 2 voor frustratie
Toch is dat eigenlijk best gek:
2 is wel mooi een podiumplek
Een bewijs van bolkbewaamheid
en deelname aan een felle strijd
Daarom neem ik toch de tijd:
DJMO, gefeliciteerd meid
Nou dat noem ik nog eens lief Homijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:01 schreef Homijn het volgende:
Een bewijs van bolkbewaakheid
DJMO, gefeliciteerd meid
bekwaakheidDat is een eend die te bijdehand is.
Die eindigt vast als pekingeend op het menuquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:03 schreef Homijn het volgende:
bekwaakheidDat is een eend die te bijdehand is.
![]()
We?quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wat ik zeg, daar ga ik geen gewoonte van maken hoor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:01 schreef Homijn het volgende:
Een bewijs van bolkbewaamheid
DJMO, gefeliciteerd meid
Voor Jan lul elke nacht bolk roepenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
DJMO een prima tweede. Je hebt goed je best gedaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Als alles zo blijft gaan, komt morgenavond laat het gedicht dat al een week klaarstaatquote:
Ow en nu wel een gedicht voor de 2deplek![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Verstop jij je achter je koffiequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Buren hebben vandaag een haan aangeschaft en in hun erg grote volière gezet. Probeerde net een dutje te doen en constant gekraai.![]()
![]()
Daar heeft DJMO wel ervaring mee.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
Buren hebben vandaag een haan aangeschaft en in hun erg grote volière gezet. Probeerde net een dutje te doen en constant gekraai.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Hulde aan de burenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
Buren hebben vandaag een haan aangeschaft en in hun erg grote volière gezet. Probeerde net een dutje te doen en constant gekraai.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb al aangebeld en tegen de buurvrouw gezegd gezegd dat dat afgelopen moet zijn.quote:
Buurman belde 5 minuten later aan en verontschuldigde zich.
De haan gaat met 2 a 3 dagen weg![]()
![]()
Dus voortaan, gelijk met de haan, op tijd op stok en op tijd eruit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:46 schreef Rob het volgende:
Buren hebben vandaag een haan aangeschaft en in hun erg grote volière gezet. Probeerde net een dutje te doen en constant gekraai.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Geen last van de hanen hier
De buren hebben er 2Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik vind duiven wat vreemde andere vogels en een pauw al gek genoeg. de haan moet gewoonweg weg.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
mwoaw als je het wil is het prima mogelijk![]()
oh als een pauw geen probleem is, dan hoeft een haan dat zeker niet te zijnIk heb het recht om te bepalen!![]()
Deze pauw hoor je een of twee keer per dag. dat vind ik niet zo erg. maar een haan die een half uur achter elkaar kraait is mij te veel. ik ga niet met dichte ramen zitten voor hun hobbyquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:53 schreef Schakeltopia het volgende:
oh als een pauw geen probleem is, dan hoeft een haan dat zeker niet te zijn![]()
Ik mot ook geen pauwquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hier in de duinen was er laatst eentje uit Overijssel. Ik moest de vertaal-app erbij halen, maar hij zei de hele tijd dat -ie mij ruikt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:52 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik vind duiven wat vreemde andere vogels en een pauw al gek genoeg. de haan moet gewoonweg weg.
Rare vogels, inderdaad.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
Al wat opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Potver heb je hier een webcam verstoptquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Laforest ist krank tot later“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Beterschapquote:
krankzequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zat even lekker uit het raam te gluren naar een kad die op z'n gemakje zat te wassen en te snuffelen en te knuffelen met de takjes
Ik jaag ze altijd uit mijn tuin
Hee Dot
ja dit is de enige die af en toe is langskomt, zolang hij niet zit te schijte vind ik het okequote:
was in het verleden wel anders, toen hadden m'n buren ook een poes en kwamen ze er allemaal op af. sinds die er niet meer is, is het echt een stuk minderIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik heb gister nog een kat geknuffeld
Waarom niet nu al?quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fijn is dat he, ooit wil ik zelf ook een kad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat wordt over 2 dagenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:48 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik heb al aangebeld en tegen de buurvrouw gezegd gezegd dat dat afgelopen moet zijn.
Buurman belde 5 minuten later aan en verontschuldigde zich.
De haan gaat met 2 a 3 dagen weg
Uw ADH vitamine Worst
Beter. Vorig jaar een kat gehad die mijn planten vernietigde door er in te gaan liggenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dit is de enige die af en toe is langskomt, zolang hij niet zit te schijte vind ik het oke
was in het verleden wel anders, toen hadden m'n buren ook een poes en kwamen ze er allemaal op af. sinds die er niet meer is, is het echt een stuk minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet nu al?ja ik ben er nog niet 100% klaar voor, vind het nogal een verantwoordelijkheid. en zolang ik er nog niet 100% comfortabel bij voel begin ik er nog niet aan. natuurlijk kun je je afvragen of je er ooit 100% klaar voor bent, maar nu nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij trouwens nog een gezellig avondje uit gehad met je vrienden gister?quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt over 2 dagen
[ afbeelding ]
of ben ik in de war en was dat vandaag
ja dat doen ze soms wel, loempertsquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter. Vorig jaar een kat gehad die mijn planten vernietigde door er in te gaan liggen
Planten kunnen echt wel tegen een dier dat even ligt te slapen. Of had je van die net gekweekte zooi uit de supermarkt, dan ligt het aan je planten en niet aan de katquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter. Vorig jaar een kat gehad die mijn planten vernietigde door er in te gaan liggenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee ik had ze bij intratuin gekocht bleek achteraf kattenkruid te zijn. Waren wat hogere stengels en beste struiken. Alles was afgeknaptquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Planten kunnen echt wel tegen een dier dat even ligt te slapen. Of had je van die net gekweekte zooi uit de supermarkt, dan ligt het aan je planten en niet aan de katWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was echt jammer de bak was zo mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat doen ze soms wel, loempertsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-07-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet nog wel iemand die katten opvangt die later ter adoptie komenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik ben er nog niet 100% klaar voor, vind het nogal een verantwoordelijkheid. en zolang ik er nog niet 100% comfortabel bij voel begin ik er nog niet aan. natuurlijk kun je je afvragen of je er ooit 100% klaar voor bent, maar nu nog niet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ja maar gaat toch nog lang niet gebeuren hoor, zo zit ik er al jaren inquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die katten opvangt die later ter adoptie komen
Soms mag je ze ook waarmakenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
maar mag er over dromen natuurlijk [ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En je bent je vrijheid kwijt. Altijd leuren voor oppas als je een weekendje weg gaat of op vakantie gaatquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik ben er nog niet 100% klaar voor, vind het nogal een verantwoordelijkheid. en zolang ik er nog niet 100% comfortabel bij voel begin ik er nog niet aan. natuurlijk kun je je afvragen of je er ooit 100% klaar voor bent, maar nu nog nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat zijn inderdaad allemaal dingen die meespelen in die overwegingquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je bent je vrijheid kwijt. Altijd leuren voor oppas als je een weekendje weg gaat of op vakantie gaat
Ja dat is wel een dingetje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad allemaal dingen die meespelen in die overwegingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gisteren, was gezelligquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog een gezellig avondje uit gehad met je vrienden gister?
of ben ik in de war en was dat vandaag
eten wel overpricedUw ADH vitamine Worst
naja zolang het maar gezellig wasquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gisteren, was gezellig
eten wel overpriced
dat zeker, altijd weer fijn om vrienden te zien na maandenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
naja zolang het maar gezellig wasUw ADH vitamine Worst
ze wonen zeker ook niet echt in de buurt? dan ga je niet zo snel even keer een bakje doen tussendoor. of hebben jullie allen gewoon een enorm druk leventje
Dit ga jij winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zit er al dik overheenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
alles kan maar ik vermoed dat mario en ik de strijd aan zullen gaan
want met nog 20 puntjes te gaan zit ik hem op de hielen
O wacht kom weer bij oude Posts binnen lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze hebben druk met allesquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ze wonen zeker ook niet echt in de buurt? dan ga je niet zo snel even keer een bakje doen tussendoor. of hebben jullie allen gewoon een enorm druk leventjewonen wel wat steden verderop maar ook niet heel erg ver
Uw ADH vitamine Worst
Hij heeft zichzelf de kans ontnomenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
en ik edit weer weg, dan kun je het toch nog wel lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nouja, dan maar extra genieten van die spaarzame momenten dat ze even de tijd nemen/hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze hebben druk met alleswonen wel wat steden verderop maar ook niet heel erg ver
Kattenlokkend kruid en dan over katten klagenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik had ze bij intratuin gekocht bleek achteraf kattenkruid te zijn. Waren wat hogere stengels en beste struiken. Alles was afgeknapt
Zie die Schakeltopia eens even puntjes schakelenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
![]()
Pliemoetvuurie?quote:
Pliemoetvuurie moet eigenlijk gewoon terug. Allleen al omdat ik dan steeds pliemoetvuurie kan zeggen.
![]()
Met het verstrekken van de tijd
is plek 3 in DTS een rekenkundig feit
Deze maand nog 24 uur voor de boeg
dat is voor één conclusie genoeg
Nog 1440 punten zijn in het spel
Dat is de uitkomst van mijn AI-model
DJMO is niet meer te achterhalen
Maar Rob kan ook geen plek dalen
Plek 3 is zeker, hebben we geleerd
Rob, met je podiumplek gefeliciteerd!MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
als soep of mi goreng stijl (zonder soep)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
ondertussen slurp ik een ouderwets indomietje weg
Uw ADH vitamine Worst
ik maak ze allemaal altijd als soepjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als soep of mi goreng stijl (zonder soep)
stukje gemak ook wel, alles in kommetje, water erop, wachten en klaar
dat heurt niet zoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik maak ze allemaal altijd als soepje![]()
water afgieten en dan saus erdoorheenUw ADH vitamine Worst
ja ik beetje domequote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat heurt niet zo![]()
water afgieten en dan saus erdoorheen
maar het smaakt me altijd prima
Misschien heeft boer Groeneveld er wel een enorm lucratieve deal aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
boer Groeneveld mag even goed aan de bak dan
en al die arme konijntjes dan, waar moeten die nu hun worteltjes vandaan halenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Misschien heeft boer Groeneveld er wel een enorm lucratieve deal aan.
een vleesalternatiefquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en al die arme konijntjes dan, waar moeten die nu hun worteltjes vandaan halen
https://www.businessinsid(...)kYNrrkJo6Lk17RKLInwwUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een vleesalternatief
https://www.businessinsid(...)kYNrrkJo6Lk17RKLInww
lol!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en al die arme konijntjes dan, waar moeten die nu hun worteltjes vandaan halengoed punt
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Als we toch met gedichten gaan strooie
Dan maak ik ook een mooie
Voor onze @hemarookworst deze keer
Want als er 1 trouw is aan dts,
Dan is het deze heer.
Rustig en beheerst
Als woordentovenaar
Brengt hij het maand na maand klaar.
Lieve HEMA blijf alsjeblieft wie je bent
Want voor mij ben je een gouden vent![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:07 schreef greysbones het volgende:
Als we toch met gedichten gaan strooie
Dan maak ik ook een mooie
Voor onze @:hemarookworst deze keer
Want als er 1 trouw is aan dts,
Dan is het deze heer.
Rustig en beheerst
Als woordentovenaar
Brengt hij het maand na maand klaar.
Lieve HEMA blijf alsjeblieft wie je bent
Want voor mij ben je een gouden vent![]()
Uw ADH vitamine Worst
Slijmbolk
Echt als ik inlog dan krijg ik nog gewoon. Maar damn. Hoe wil je ooit hier meer mensen naar je forum krijgen. ???Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
even kriebele met m'n rugkriebelaar genot
Uw ADH vitamine Worst
Mooi typisch weer... Staan we bij een biljarttafel. Waar je dus muntjes neerlegt wanneer je aan de beurt bent. In dit geval ¤3,- (vrij duur als je het mij vraagt). Maar dat is wat dat ding slikt.
Wij een potje spelen. Prima, gewonnen van mijn zoontje!(Ik doe gewoon mijn best, want we voeden geen losers op natuurlijk). Vraagt er zo'n Afrikaan aan mij (ik ben tegen racisme
) of ze hierna mogen. Ik kijk even naar de band van de pooltafel waar je de munten oplegt, en verhip, er ligt een stapel munten. Dus ik zeg 'prima hoor'.
Die zwarte medemens is klaar, en wat denk je?! MIJN MUNTEN WEG! Er lag alleen nog een hopeloos stapeltje 10 en 5 centen die ze er neer hadden gepleurd!
Ik heb dat sloebergeld overigens aan de bar als fooi afgegeven en er gewoon de gevraagde munten ingegooid. Maar Godverredomme!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
![]()
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi typisch weer... Staan we bij een biljarttafel. Waar je dus muntjes neerlegt wanneer je aan de beurt bent. In dit geval ¤3,- (vrij duur als je het mij vraagt). Maar dat is wat dat ding slikt.
Wij een potje spelen. Prima, gewonnen van mijn zoontje!(Ik doe gewoon mijn best, want we voeden geen losers op natuurlijk). Vraagt er zo'n Afrikaan aan mij (ik ben tegen racisme
) of ze hierna mogen. Ik kijk even naar de band van de pooltafel waar je de munten oplegt, en verhip, er ligt een stapel munten. Dus ik zeg 'prima hoor'.
Die zwarte medemens is klaar, en wat denk je?! MIJN MUNTEN WEG! Er lag alleen nog een hopeloos stapeltje 10 en 5 centen die ze er neer hadden gepleurd!
Ik heb dat sloebergeld overigens aan de bar als fooi afgegeven en er gewoon de gevraagde munten ingegooid. Maar Godverredomme!
voor de volgende keer, gewoon je geld meenemen als je weggaat![]()
maar snap je frustratie, gewoon kut met peren
Zou zeggen log eens uit en zonder alles. En kijk dan hoe fok erop staat.
Treurfig wel hè?Do what you love, love what you do!![]()
daarom enkel mensen uitnodigen met niet nader te noemen oplossingen voor deze problemen. of gewoon betalequote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
maar daar zijn ze gewoon van op de hoogte, dus je er druk om maken heeft geen zin
Geld meenemen? Vanavond was het rustig rondom de pooltafel, maar de rest van de week zitten daar Engelsen en Ieren (ook een leuke combiquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!
maar snap je frustratie, gewoon kut met peren![]()
), Maar geld van een ander van de pooltafel afpakken kost je bij dat volk gewoon een blauw oog hoor.
Vuile racist dat je bent :’)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Zonder grappen. Snap ie wel wat in deze. Heel andere principes hebben “ze”Do what you love, love what you do!![]()
Ach, boeit mij die 3 euro, maar ik vond het een beetje typisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!
maar snap je frustratie, gewoon kut met peren
ja joh ik heb toch geen idee hoe dat werkt, blijkbaar hadden ze geld opgemaakt van een ander?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geld meenemen? Vanavond was het rustig rondom de pooltafel, maar de rest van de week zitten daar Engelsen en Ieren (ook een leuke combi), Maar geld van een ander van de pooltafel afpakken kost je bij dat volk gewoon een blauw oog hoor.
dan mag die het toch lekker op lossen
Het is beetje jammer dat t zover moet komen.
Maar ook ik ben er wantrouwig in onderhand als er een “buitenlander” bij is.
T komt btw door hun zelf. Zelfs als vluchtelingen onder elkaar kunnen ze het niet rustig houden.
En wat moeten het in NL maar regelen. ?Do what you love, love what you do!![]()
ik snap nie meer, maar begrijp je frustratie als je denkt bestolen te zijn. hoe klein het ook is. dat had ik ooit met een aansteker, was niks waard maar had wel sentimentele waarde. toen ze me die gejat hadden was ik ook niet te genieten en werden ze uit het cafe gezet. maar die aansteker heb ik nooit meer gezienIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ja, als het druk is leg je geld op de rand van de pooltafel. Dat is de volgorde wanneer je aan de beurt bent zeg maar. Het is de bedoeling dat je ongeveer in de gaten houdt wanneer je aan de beurt bent. Het geld van een ander erin gooien in 'not done'. Dat is diefstal.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja joh ik heb toch geen idee hoe dat werkt, blijkbaar hadden ze geld opgemaakt van een ander?
dan mag die het toch lekker op lossen
Zoals ik al zei, zitten hier (op de camping in Zuid-Frankrijk) vooral Engelsen en Ieren. Die mensen jatten niet van je. En dat moet je ook ZEKER niet van hun doen
Snap je.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach, boeit mij die 3 euro, maar ik vond het een beetje typisch.Do what you love, love what you do!![]()
duidelijk! thanksquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, als het druk is leg je geld op de rand van de pooltafel. Dat is de volgorde wanneer je aan de beurt bent zeg maar. Het is de bedoeling dat je ongeveer in de gaten houdt wanneer je aan de beurt bent. Het geld van een ander erin gooien in 'not done'. Dat is diefstal.
Zoals ik al zei, zitten hier (op de camping in Zuid-Frankrijk) vooral Engelsen en Ieren. Die mensen jatten niet van je. En dat moet je ook ZEKER niet van hun doen
Dat is ook niet het enige hoor. Als ik toch frustraties mag delen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap nie meer, maar begrijp je frustratie als je denkt bestolen te zijn. hoe klein het ook is. dat had ik ooit met een aansteker, was niks waard maar had wel sentimentele waarde. toen ze me die gejat hadden was ik ook niet te genieten en werden ze uit het cafe gezet. maar die aansteker heb ik nooit meer gezien
Als jij door een deur loopt of poortje of whatever, en je ziet dat er iemand achter je aanloopt. Een wildvreemde. Dan houdt je dat deurtje, poortje, hekje of etcetera toch open voor de volgende?
Nja, zal ik doorgaan?
heb je het verder wel naar je zin daar op de camping? geen last van de branden gehad en heerlijk weer mag ik hopen!
relax maar weer, trekt een lekker flesje vino rouge open. gooi de voetjes in de lucht en ontspan mijnheer stoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is ook niet het enige hoor. Als ik toch frustraties mag delen.
Als jij door een deur loopt of poortje of whatever, en je ziet dat er iemand achter je aanloopt. Een wildvreemde. Dan houdt je dat deurtje, poortje, hekje of etcetera toch open voor de volgende?
Nja, zal ik doorgaan?
elke ochtend croissants en chocolade brodjes en paint complet en baquetes met marmalade onderweg
Je zou toch denken dat de regering het soort van tuig duidelijk heeft?
Niet dus? Nog steeds krijgen ze voordelen. (Want vluchtelingen)
Zei Allang al. Voor de EU tegen houden.
Voor nu nog steeds hebben ze beetje teveel vrijkaartje wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het zeker! naar mijn zin. Ik zit met ons huisje (stacaravan) midden tussen de palmbomen. Het is echt waanzinnig! Iedere dag op pad ergens naartoe (terwijl de camping genoeg biedt. >1000plaatsen met grote dinershows en alles erop en eraan), deze man moet tóch op padquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:38 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je het verder wel naar je zin daar op de camping? geen last van de branden gehad en heerlijk weer mag ik hopen!. Ik heb ook nog geen idee wanneer ik thuiskom.
We hebben in ieder geval op de terugreis al 2 dagen 'Gorges du Tarn' geboekt (Google maar, is echt een mooie omgeving).
Geen last van branden tot dusver. Wel rijdt er een hoop brandweer op en neer. En ik zag dat we op de terugweg waarschijnlijk iets zien.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zo zou je denken idd. Maar ik doe het al niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is ook niet het enige hoor. Als ik toch frustraties mag delen.
Nja, zal ik doorgaan?Do what you love, love what you do!![]()
Ja 1 ding. Ze hebben gisteren de vuurwerkshow geannuleerd uit solidariteit met de branden. Ik had dat maanden vantevoren uitgezocht, maar we zaten voor jan lul op het strand gisteren
Tuurlijk wel! Dat is gewoon netjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Zo zou je denken idd. Maar ik doe het al niet meer.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik taai 'm af, morgen een kayak-tocht geboektTot morgen vrienden!
dat klinkt goed manquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb het zeker! naar mijn zin. Ik zit met ons huisje (stacaravan) midden tussen de palmbomen. Het is echt waanzinnig! Iedere dag op pad ergens naartoe (terwijl de camping genoeg biedt. >1000plaatsen met grote dinershows en alles erop en eraan), deze man moet tóch op pad. Ik heb ook nog geen idee wanneer ik thuiskom.
We hebben in ieder geval op de terugreis al 2 dagen 'Gorges du Tarn' geboekt (Google maar, is echt een mooie omgeving).
Geen last van branden tot dusver. Wel rijdt er een hoop brandweer op en neer. En ik zag dat we op de terugweg waarschijnlijk iets zien.![]()
Gorges du Tarn ziet er prachtig uit zo als ik door de plaatjes scrol, super gaaf!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
heeel veel plezier man, zwemvestje aan he!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik taai 'm af, morgen een kayak-tocht geboektTot morgen vrienden!
Owh ik doe het wel. Uit fatsoen. En denk hier in Katwijk kan dat nog.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dat is gewoon netjes.
Maarre ik in Den Haag of andere grote steden. Niet zo.
Vertrouw niet meer zo op. En zeker niet als niet blank. En is mss vooroordeel. Weet t. Maar liever safe als sorry.Do what you love, love what you do!![]()
Ben de laatste hè. Die discriminatie wil doen.
Maar oké zie gewoon de feiten. En wss
Leiden goeie onder de slechten.Do what you love, love what you do!![]()
Nja of dat niet of niet gaat t niet om.quote:
Maar om maar ff te zeggen he.Do what you love, love what you do!![]()
Voor iemand die het niet wil doen, doe je het best vaak.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:51 schreef kree het volgende:
Ben de laatste hè. Die discriminatie wil doen.
Maar oké zie gewoon de feiten. En wss
Leiden goeie onder de slechten.
...hier om je mars te breken.![]()
Mss kan iemand ook ff uitleggen waarom in het nieuws. Overgrote hoeveelheid asielzoeker weer naar Eu wilde.
Vanuit Marokko. ?Do what you love, love what you do!![]()
Half wel beetje weekend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:54 schreef Schakeltopia het volgende:
vroeg me gewoon af of je weekend al begonnen wasDo what you love, love what you do!![]()
Maar maakt niet uit ik ben hier kritisch over enzo. En vraag me af of ik dan de enige ben?Do what you love, love what you do!![]()
mag je hier vragenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:54 schreef kree het volgende:
Mss kan iemand ook ff uitleggen waarom in het nieuws. Overgrote hoeveelheid asielzoeker weer naar Eu wilde.
Vanuit Marokko. ?
NWS / Migranten breken door grens naar Ceuta in Spanje, leger ingeschakeldUw ADH vitamine Worst
voor overige vragen over het nieuws, zou ik je aanraden contact te zoeken met het nieuws
lol hema is me net voor
Tis allemaal beetje makkelijk nl zwart/wit in deze en ben ik niet.
Maar ben er vrij kritisch over wat t kost in NL weer allemaal en alle ellende.Do what you love, love what you do!![]()
ik zou je weekend is beginnen met gezellige dingen, ga je nog naar een boogschieten meetup?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Had eerder eens gezegd. Kennen jullie T vreemdelingen legioen in FR BV?
Dat zou een goed idee zijn. Zeg maar je krijgt hele verblijfsvergunning etc als je dat doorloopt.
Gelijk ook goeie motivatie voor de gelukzoekers die denken ff te profiteren hierDo what you love, love what you do!![]()
Jij bent altijd de enige, kree. ALTIJDquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:56 schreef kree het volgende:
Maar maakt niet uit ik ben hier kritisch over enzo. En vraag me af of ik dan de enige ben?...hier om je mars te breken.![]()
Niet meegekregen ff die. En denk lukt niet meer. 😉quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou je weekend is beginnen met gezellige dingen, ga je nog naar een boogschieten meetup?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
Niet meegekregen ff die. En denk lukt niet meer. 😉
FTFYquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
Niet meegekregen ff die. En denken lukt niet meer. 😉...hier om je mars te breken.![]()
ik denk dat die juist te veel denkt aan verkeerde dingenUw ADH vitamine Worst
@kree https://maatjesopmaat.nl/aanbod/activiteiten/ misschien vind je daar wat leuksIk heb het recht om te bepalen!![]()
Wellicht. Thanks voor de link.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat die juist te veel denkt aan verkeerde dingenDo what you love, love what you do!![]()
Maat houden is niet zijn ding.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:10 schreef Schakeltopia het volgende:
@:kree https://maatjesopmaat.nl/aanbod/activiteiten/ misschien vind je daar wat leuks...hier om je mars te breken.![]()
Lol ben al niet goed in reageren. Maar via mobiel
Is t al helemaal kutje. HahaDo what you love, love what you do!![]()
je mag best fanatiek de grootste vis willen vangen hoor, niks mis meeIk heb het recht om te bepalen!![]()
Wat is de grootste vis dan??quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:18 schreef Schakeltopia het volgende:
je mag best fanatiek de grootste vis willen vangen hoor, niks mis meeDo what you love, love what you do!![]()
oh weer lekker genoten dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
Sow dat was weer een asociaal goede set op ASOT
Haha. Nouja ik ben visser wel van dorps uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:20 schreef Schakeltopia het volgende:
meer als een voorntje heb ik niet gevangen in m'n levenDo what you love, love what you do!![]()
nou koop een vispas en ga lekker ontspannen aan de waterkantquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Haha. Nouja ik ben visser wel van dorps uit eigenlijk.
Jaja mij te saai dat vissen. Maar snap t helemaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou koop een vispas en ga lekker ontspannen aan de waterkant
Bedoelde het meer beetje in algemeen.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: