abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2026 @ 01:24:14 #226
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221469478
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
even kriebele met m'n rugkriebelaar genot
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_221469479
Full screen advertentie enzo. Wat een hel.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 31 juli 2026 @ 01:24:51 #228
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221469480
Mooi typisch weer... Staan we bij een biljarttafel. Waar je dus muntjes neerlegt wanneer je aan de beurt bent. In dit geval ¤3,- (vrij duur als je het mij vraagt). Maar dat is wat dat ding slikt.

Wij een potje spelen. Prima, gewonnen van mijn zoontje! :7 (Ik doe gewoon mijn best, want we voeden geen losers op natuurlijk). Vraagt er zo'n Afrikaan aan mij (ik ben tegen racisme :{w ) of ze hierna mogen. Ik kijk even naar de band van de pooltafel waar je de munten oplegt, en verhip, er ligt een stapel munten. Dus ik zeg 'prima hoor'.

Die zwarte medemens is klaar, en wat denk je?! MIJN MUNTEN WEG! Er lag alleen nog een hopeloos stapeltje 10 en 5 centen die ze er neer hadden gepleurd!

Ik heb dat sloebergeld overigens aan de bar als fooi afgegeven en er gewoon de gevraagde munten ingegooid. Maar Godverredomme! :(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 31 juli 2026 @ 01:25:06 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221469481
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 31 juli 2026 @ 01:25:21 #230
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_221469482
|:)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_221469483
quote:
88s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
hearlik :D
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_221469484
Denk fok gaat naar de klote zo. Jammer wel.
pi_221469485
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi typisch weer... Staan we bij een biljarttafel. Waar je dus muntjes neerlegt wanneer je aan de beurt bent. In dit geval ¤3,- (vrij duur als je het mij vraagt). Maar dat is wat dat ding slikt.

Wij een potje spelen. Prima, gewonnen van mijn zoontje! :7 (Ik doe gewoon mijn best, want we voeden geen losers op natuurlijk). Vraagt er zo'n Afrikaan aan mij (ik ben tegen racisme :{w ) of ze hierna mogen. Ik kijk even naar de band van de pooltafel waar je de munten oplegt, en verhip, er ligt een stapel munten. Dus ik zeg 'prima hoor'.

Die zwarte medemens is klaar, en wat denk je?! MIJN MUNTEN WEG! Er lag alleen nog een hopeloos stapeltje 10 en 5 centen die ze er neer hadden gepleurd!

Ik heb dat sloebergeld overigens aan de bar als fooi afgegeven en er gewoon de gevraagde munten ingegooid. Maar Godverredomme! :(
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!
voor de volgende keer, gewoon je geld meenemen als je weggaat :7

maar snap je frustratie, gewoon kut met peren -O-
pi_221469486
Zou zeggen log eens uit en zonder alles. En kijk dan hoe fok erop staat.

Treurfig wel hè?
pi_221469487
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef kree het volgende:
Full screen advertentie enzo. Wat een hel.
daarom enkel mensen uitnodigen met niet nader te noemen oplossingen voor deze problemen. of gewoon betale
pi_221469490
goede observatie kree, zou mij nooit zijn opgevallen :D
pi_221469491
want ik bolk alles en overal de moeder :B
pi_221469492
maar daar zijn ze gewoon van op de hoogte, dus je er druk om maken heeft geen zin ^O^
  vrijdag 31 juli 2026 @ 01:31:33 #239
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221469493
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Geld meenemen? Vanavond was het rustig rondom de pooltafel, maar de rest van de week zitten daar Engelsen en Ieren (ook een leuke combi ;) ), Maar geld van een ander van de pooltafel afpakken kost je bij dat volk gewoon een blauw oog hoor.
pi_221469494
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:

Vuile racist dat je bent :’)

Zonder grappen. Snap ie wel wat in deze. Heel andere principes hebben “ze”
  vrijdag 31 juli 2026 @ 01:32:15 #241
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221469495
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]

Ach, boeit mij die 3 euro, maar ik vond het een beetje typisch.
pi_221469496
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Geld meenemen? Vanavond was het rustig rondom de pooltafel, maar de rest van de week zitten daar Engelsen en Ieren (ook een leuke combi ;) ), Maar geld van een ander van de pooltafel afpakken kost je bij dat volk gewoon een blauw oog hoor.
ja joh ik heb toch geen idee hoe dat werkt, blijkbaar hadden ze geld opgemaakt van een ander?
dan mag die het toch lekker op lossen :D
pi_221469497
Het is beetje jammer dat t zover moet komen.

Maar ook ik ben er wantrouwig in onderhand als er een “buitenlander” bij is.

T komt btw door hun zelf. Zelfs als vluchtelingen onder elkaar kunnen ze het niet rustig houden.

En wat moeten het in NL maar regelen. ?
pi_221469498
ik snap nie meer, maar begrijp je frustratie als je denkt bestolen te zijn. hoe klein het ook is. dat had ik ooit met een aansteker, was niks waard maar had wel sentimentele waarde. toen ze me die gejat hadden was ik ook niet te genieten en werden ze uit het cafe gezet. maar die aansteker heb ik nooit meer gezien
  vrijdag 31 juli 2026 @ 01:35:32 #245
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221469499
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:33 schreef Schakeltopia het volgende:

[..]
ja joh ik heb toch geen idee hoe dat werkt, blijkbaar hadden ze geld opgemaakt van een ander?
dan mag die het toch lekker op lossen :D
Ja, als het druk is leg je geld op de rand van de pooltafel. Dat is de volgorde wanneer je aan de beurt bent zeg maar. Het is de bedoeling dat je ongeveer in de gaten houdt wanneer je aan de beurt bent. Het geld van een ander erin gooien in 'not done'. Dat is diefstal.

Zoals ik al zei, zitten hier (op de camping in Zuid-Frankrijk) vooral Engelsen en Ieren. Die mensen jatten niet van je. En dat moet je ook ZEKER niet van hun doen ;)
pi_221469501
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:32 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ach, boeit mij die 3 euro, maar ik vond het een beetje typisch.
Snap je.
pi_221469503
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:35 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja, als het druk is leg je geld op de rand van de pooltafel. Dat is de volgorde wanneer je aan de beurt bent zeg maar. Het is de bedoeling dat je ongeveer in de gaten houdt wanneer je aan de beurt bent. Het geld van een ander erin gooien in 'not done'. Dat is diefstal.

Zoals ik al zei, zitten hier (op de camping in Zuid-Frankrijk) vooral Engelsen en Ieren. Die mensen jatten niet van je. En dat moet je ook ZEKER niet van hun doen ;)
duidelijk! thanks ^O^
  vrijdag 31 juli 2026 @ 01:38:15 #248
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221469504
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap nie meer, maar begrijp je frustratie als je denkt bestolen te zijn. hoe klein het ook is. dat had ik ooit met een aansteker, was niks waard maar had wel sentimentele waarde. toen ze me die gejat hadden was ik ook niet te genieten en werden ze uit het cafe gezet. maar die aansteker heb ik nooit meer gezien
Dat is ook niet het enige hoor. Als ik toch frustraties mag delen.

Als jij door een deur loopt of poortje of whatever, en je ziet dat er iemand achter je aanloopt. Een wildvreemde. Dan houdt je dat deurtje, poortje, hekje of etcetera toch open voor de volgende?

Nja, zal ik doorgaan? :D
pi_221469505
heb je het verder wel naar je zin daar op de camping? geen last van de branden gehad en heerlijk weer mag ik hopen! ^O^
pi_221469506
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat is ook niet het enige hoor. Als ik toch frustraties mag delen.

Als jij door een deur loopt of poortje of whatever, en je ziet dat er iemand achter je aanloopt. Een wildvreemde. Dan houdt je dat deurtje, poortje, hekje of etcetera toch open voor de volgende?

Nja, zal ik doorgaan? :D
relax maar weer, trekt een lekker flesje vino rouge open. gooi de voetjes in de lucht en ontspan mijnheer stoor :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')