quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
even kriebele met m'n rugkriebelaar genot
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi typisch weer... Staan we bij een biljarttafel. Waar je dus muntjes neerlegt wanneer je aan de beurt bent. In dit geval ¤3,- (vrij duur als je het mij vraagt). Maar dat is wat dat ding slikt.
Wij een potje spelen. Prima, gewonnen van mijn zoontje!(Ik doe gewoon mijn best, want we voeden geen losers op natuurlijk). Vraagt er zo'n Afrikaan aan mij (ik ben tegen racisme
) of ze hierna mogen. Ik kijk even naar de band van de pooltafel waar je de munten oplegt, en verhip, er ligt een stapel munten. Dus ik zeg 'prima hoor'.
Die zwarte medemens is klaar, en wat denk je?! MIJN MUNTEN WEG! Er lag alleen nog een hopeloos stapeltje 10 en 5 centen die ze er neer hadden gepleurd!
Ik heb dat sloebergeld overigens aan de bar als fooi afgegeven en er gewoon de gevraagde munten ingegooid. Maar Godverredomme!
daarom enkel mensen uitnodigen met niet nader te noemen oplossingen voor deze problemen. of gewoon betalequote:
Geld meenemen? Vanavond was het rustig rondom de pooltafel, maar de rest van de week zitten daar Engelsen en Ieren (ook een leuke combiquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!
voor de volgende keer, gewoon je geld meenemen als je weggaat![]()
maar snap je frustratie, gewoon kut met peren![]()
Vuile racist dat je bent :’)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi typisch weer... Staan we bij een biljarttafel. Waar je dus muntjes neerlegt wanneer je aan de beurt bent. In dit geval ¤3,- (vrij duur als je het mij vraagt). Maar dat is wat dat ding slikt.
Wij een potje spelen. Prima, gewonnen van mijn zoontje!(Ik doe gewoon mijn best, want we voeden geen losers op natuurlijk). Vraagt er zo'n Afrikaan aan mij (ik ben tegen racisme
) of ze hierna mogen. Ik kijk even naar de band van de pooltafel waar je de munten oplegt, en verhip, er ligt een stapel munten. Dus ik zeg 'prima hoor'.
Die zwarte medemens is klaar, en wat denk je?! MIJN MUNTEN WEG! Er lag alleen nog een hopeloos stapeltje 10 en 5 centen die ze er neer hadden gepleurd!
Ik heb dat sloebergeld overigens aan de bar als fooi afgegeven en er gewoon de gevraagde munten ingegooid. Maar Godverredomme!
Ach, boeit mij die 3 euro, maar ik vond het een beetje typisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!
voor de volgende keer, gewoon je geld meenemen als je weggaat![]()
maar snap je frustratie, gewoon kut met peren![]()
ja joh ik heb toch geen idee hoe dat werkt, blijkbaar hadden ze geld opgemaakt van een ander?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geld meenemen? Vanavond was het rustig rondom de pooltafel, maar de rest van de week zitten daar Engelsen en Ieren (ook een leuke combi), Maar geld van een ander van de pooltafel afpakken kost je bij dat volk gewoon een blauw oog hoor.
Ja, als het druk is leg je geld op de rand van de pooltafel. Dat is de volgorde wanneer je aan de beurt bent zeg maar. Het is de bedoeling dat je ongeveer in de gaten houdt wanneer je aan de beurt bent. Het geld van een ander erin gooien in 'not done'. Dat is diefstal.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja joh ik heb toch geen idee hoe dat werkt, blijkbaar hadden ze geld opgemaakt van een ander?
dan mag die het toch lekker op lossen
Snap je.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach, boeit mij die 3 euro, maar ik vond het een beetje typisch.
duidelijk! thanksquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, als het druk is leg je geld op de rand van de pooltafel. Dat is de volgorde wanneer je aan de beurt bent zeg maar. Het is de bedoeling dat je ongeveer in de gaten houdt wanneer je aan de beurt bent. Het geld van een ander erin gooien in 'not done'. Dat is diefstal.
Zoals ik al zei, zitten hier (op de camping in Zuid-Frankrijk) vooral Engelsen en Ieren. Die mensen jatten niet van je. En dat moet je ook ZEKER niet van hun doen
Dat is ook niet het enige hoor. Als ik toch frustraties mag delen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap nie meer, maar begrijp je frustratie als je denkt bestolen te zijn. hoe klein het ook is. dat had ik ooit met een aansteker, was niks waard maar had wel sentimentele waarde. toen ze me die gejat hadden was ik ook niet te genieten en werden ze uit het cafe gezet. maar die aansteker heb ik nooit meer gezien
relax maar weer, trekt een lekker flesje vino rouge open. gooi de voetjes in de lucht en ontspan mijnheer stoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is ook niet het enige hoor. Als ik toch frustraties mag delen.
Als jij door een deur loopt of poortje of whatever, en je ziet dat er iemand achter je aanloopt. Een wildvreemde. Dan houdt je dat deurtje, poortje, hekje of etcetera toch open voor de volgende?
Nja, zal ik doorgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |