als soep of mi goreng stijl (zonder soep)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
ondertussen slurp ik een ouderwets indomietje weg![]()
ik maak ze allemaal altijd als soepjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als soep of mi goreng stijl (zonder soep)
dat heurt niet zoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik maak ze allemaal altijd als soepje
ja ik beetje domequote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat heurt niet zo![]()
water afgieten en dan saus erdoorheen
Misschien heeft boer Groeneveld er wel een enorm lucratieve deal aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
boer Groeneveld mag even goed aan de bak dan
en al die arme konijntjes dan, waar moeten die nu hun worteltjes vandaan halenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Misschien heeft boer Groeneveld er wel een enorm lucratieve deal aan.
een vleesalternatiefquote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en al die arme konijntjes dan, waar moeten die nu hun worteltjes vandaan halen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een vleesalternatief
https://www.businessinsid(...)kYNrrkJo6Lk17RKLInww
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en al die arme konijntjes dan, waar moeten die nu hun worteltjes vandaan halen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:07 schreef greysbones het volgende:
Als we toch met gedichten gaan strooie
Dan maak ik ook een mooie
Voor onze @:hemarookworst deze keer
Want als er 1 trouw is aan dts,
Dan is het deze heer.
Rustig en beheerst
Als woordentovenaar
Brengt hij het maand na maand klaar.
Lieve HEMA blijf alsjeblieft wie je bent
Want voor mij ben je een gouden vent![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:20 schreef Schakeltopia het volgende:
even kriebele met m'n rugkriebelaar genot
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi typisch weer... Staan we bij een biljarttafel. Waar je dus muntjes neerlegt wanneer je aan de beurt bent. In dit geval ¤3,- (vrij duur als je het mij vraagt). Maar dat is wat dat ding slikt.
Wij een potje spelen. Prima, gewonnen van mijn zoontje!(Ik doe gewoon mijn best, want we voeden geen losers op natuurlijk). Vraagt er zo'n Afrikaan aan mij (ik ben tegen racisme
) of ze hierna mogen. Ik kijk even naar de band van de pooltafel waar je de munten oplegt, en verhip, er ligt een stapel munten. Dus ik zeg 'prima hoor'.
Die zwarte medemens is klaar, en wat denk je?! MIJN MUNTEN WEG! Er lag alleen nog een hopeloos stapeltje 10 en 5 centen die ze er neer hadden gepleurd!
Ik heb dat sloebergeld overigens aan de bar als fooi afgegeven en er gewoon de gevraagde munten ingegooid. Maar Godverredomme!
daarom enkel mensen uitnodigen met niet nader te noemen oplossingen voor deze problemen. of gewoon betalequote:
Geld meenemen? Vanavond was het rustig rondom de pooltafel, maar de rest van de week zitten daar Engelsen en Ieren (ook een leuke combiquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nondeju had je nu maar een feestboek bril met camera zodat je het op beeld had!
voor de volgende keer, gewoon je geld meenemen als je weggaat![]()
maar snap je frustratie, gewoon kut met peren![]()
Vuile racist dat je bent :’)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi typisch weer... Staan we bij een biljarttafel. Waar je dus muntjes neerlegt wanneer je aan de beurt bent. In dit geval ¤3,- (vrij duur als je het mij vraagt). Maar dat is wat dat ding slikt.
Wij een potje spelen. Prima, gewonnen van mijn zoontje!(Ik doe gewoon mijn best, want we voeden geen losers op natuurlijk). Vraagt er zo'n Afrikaan aan mij (ik ben tegen racisme
) of ze hierna mogen. Ik kijk even naar de band van de pooltafel waar je de munten oplegt, en verhip, er ligt een stapel munten. Dus ik zeg 'prima hoor'.
Die zwarte medemens is klaar, en wat denk je?! MIJN MUNTEN WEG! Er lag alleen nog een hopeloos stapeltje 10 en 5 centen die ze er neer hadden gepleurd!
Ik heb dat sloebergeld overigens aan de bar als fooi afgegeven en er gewoon de gevraagde munten ingegooid. Maar Godverredomme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |