Ik heb het zeker! naar mijn zin. Ik zit met ons huisje (stacaravan) midden tussen de palmbomen. Het is echt waanzinnig! Iedere dag op pad ergens naartoe (terwijl de camping genoeg biedt. >1000plaatsen met grote dinershows en alles erop en eraan), deze man moet tóch op padquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:38 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je het verder wel naar je zin daar op de camping? geen last van de branden gehad en heerlijk weer mag ik hopen!
Zo zou je denken idd. Maar ik doe het al niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is ook niet het enige hoor. Als ik toch frustraties mag delen.
Als jij door een deur loopt of poortje of whatever, en je ziet dat er iemand achter je aanloopt. Een wildvreemde. Dan houdt je dat deurtje, poortje, hekje of etcetera toch open voor de volgende?
Nja, zal ik doorgaan?
Tuurlijk wel! Dat is gewoon netjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Zo zou je denken idd. Maar ik doe het al niet meer.
dat klinkt goed manquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb het zeker! naar mijn zin. Ik zit met ons huisje (stacaravan) midden tussen de palmbomen. Het is echt waanzinnig! Iedere dag op pad ergens naartoe (terwijl de camping genoeg biedt. >1000plaatsen met grote dinershows en alles erop en eraan), deze man moet tóch op pad. Ik heb ook nog geen idee wanneer ik thuiskom.
We hebben in ieder geval op de terugreis al 2 dagen 'Gorges du Tarn' geboekt (Google maar, is echt een mooie omgeving).
Geen last van branden tot dusver. Wel rijdt er een hoop brandweer op en neer. En ik zag dat we op de terugweg waarschijnlijk iets zien.
heeel veel plezier man, zwemvestje aan he!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik taai 'm af, morgen een kayak-tocht geboektTot morgen vrienden!
Owh ik doe het wel. Uit fatsoen. En denk hier in Katwijk kan dat nog.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dat is gewoon netjes.
Nja of dat niet of niet gaat t niet om.quote:
Voor iemand die het niet wil doen, doe je het best vaak.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:51 schreef kree het volgende:
Ben de laatste hè. Die discriminatie wil doen.
Maar oké zie gewoon de feiten. En wss
Leiden goeie onder de slechten.
Half wel beetje weekend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:54 schreef Schakeltopia het volgende:
vroeg me gewoon af of je weekend al begonnen was
mag je hier vragenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:54 schreef kree het volgende:
Mss kan iemand ook ff uitleggen waarom in het nieuws. Overgrote hoeveelheid asielzoeker weer naar Eu wilde.
Vanuit Marokko. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |