Jij bent altijd de enige, kree. ALTIJDquote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:56 schreef kree het volgende:
Maar maakt niet uit ik ben hier kritisch over enzo. En vraag me af of ik dan de enige ben?
Niet meegekregen ff die. En denk lukt niet meer. 😉quote:Op vrijdag 31 juli 2026 01:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou je weekend is beginnen met gezellige dingen, ga je nog naar een boogschieten meetup?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
Niet meegekregen ff die. En denk lukt niet meer. 😉
FTFYquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
Niet meegekregen ff die. En denken lukt niet meer. 😉
Wellicht. Thanks voor de link.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat die juist te veel denkt aan verkeerde dingen
Maat houden is niet zijn ding.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:10 schreef Schakeltopia het volgende:
@:kree https://maatjesopmaat.nl/aanbod/activiteiten/ misschien vind je daar wat leuks
Wat is de grootste vis dan??quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:18 schreef Schakeltopia het volgende:
je mag best fanatiek de grootste vis willen vangen hoor, niks mis mee
oh weer lekker genoten dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
Sow dat was weer een asociaal goede set op ASOT
Haha. Nouja ik ben visser wel van dorps uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:20 schreef Schakeltopia het volgende:
meer als een voorntje heb ik niet gevangen in m'n leven
nou koop een vispas en ga lekker ontspannen aan de waterkantquote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Haha. Nouja ik ben visser wel van dorps uit eigenlijk.
Jaja mij te saai dat vissen. Maar snap t helemaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 02:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou koop een vispas en ga lekker ontspannen aan de waterkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |