Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb het recht om te bepalen!![]()
Lieve tt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja soms wel![]()
Volgens mij ben jij altijd wel lief, niet echt een ruziezoekert of een gemeen iemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ach zoals een ieder heb ik soms ook mijn momenten
maar ik heb net wel moeten lachen om het feit dat je gewoon een numpad had op je toetsenbord, maar die niet gebruikte
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik heb dat nog nooit gebruikt, ik denk daar niet eens aanquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:01 schreef Schakeltopia het volgende:
ach zoals een ieder heb ik soms ook mijn momenten
maar ik heb net wel moeten lachen om het feit dat je gewoon een numpad had op je toetsenbord, maar die niet gebruikte
In al die jaren dat ik een laptop heb zit zo ding er ongebruikt bij
Snap iik niet waarom die er dan dubbel op zit en boven een hele rij en dan zo numpad ernaast
Zal er wel heel erg aan moeten wennen omdat ik ze gewend ben boven in aan te tikken dat doe ik blindelings![]()
Maar even goed laat ik het wel maken hoor, is toch van mijn vrijwilligerswerk kost mij nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee niet weer, BFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat al rustigquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ojee, nou dat gaat weer lekker
sterkte maar, rustig aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hartslag van 149 en dan met dit weerquote:![]()
Dit staat ook gelijk aan een marathon lopen voor je hart zegt de cardioloogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja joh vreselijk man, maarja je kunt er weinig mee. wachten tot het over is
Dom gebeuren soms heb je het weken niet en dan ineens 2x achter elkaar in een week.quote:En zo is het Schakel,quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ja joh vreselijk man, maarja je kunt er weinig mee. wachten tot het over is![]()
Het betrekt hier aardig buiten, flink bewolkt
Wel lekker dat de zon weg is (vind ik dan)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thats what she said @maily @greysbones @Kissingbirdquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
de tent nog aan het opzetten? @:stevenhyde![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thats what she said @:maily @:greysbones @:Kissingbird![]()
Ik ben klaar met de zorg in Nederland.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker hoor, geniet er vanquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
Nu tijd om lekker uit eten te gaan (scheelt ook afwassen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:31 schreef Jippie het volgende:
Wat een lieve TT
Alles ging goed, over 3 weken afspraak met Chirurg. Ply komt me zo halen, alleen infuus moet er nog uit.
Marco had dienst
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat fijn dat het goed is gegaanquote:Op donderdag 30 juli 2026 16:31 schreef Jippie het volgende:
Wat een lieve TT
Alles ging goed, over 3 weken afspraak met Chirurg. Ply komt me zo halen, alleen infuus moet er nog uit.
Marco had dienst
[ afbeelding ]
fijn om te horen!!quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:31 schreef Jippie het volgende:
Wat een lieve TT
Marco had dienst
[ afbeelding ]
Goed bezig @Jippie
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Hoi hoi
Ga je volgend maand een keertje weer voor de winst SchakelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gaat wel lekker nu zie ik
jaa dacht even kijken of we die top 10 kunnen halen
maar wat ik zeg, daar ga ik geen gewoonte van maken hoorIk heb het recht om te bepalen!![]()
Zolang je de DDR maar niet aanvalt is alles prima.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wat ik zeg, daar ga ik geen gewoonte van maken hoorIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En die heb je gehaald.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wat ik zeg, daar ga ik geen gewoonte van maken hoor
Ik dacht ook even kijken of ik DJMO in kan halen, maar nu haalt ze mij niet terug inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoef geen gedicht opnieuw te maken
want Dotteke stelt orde op zakenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
DJMO kan vanavond, vannacht en morgen nog genoeg punten halenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:24 schreef Homijn het volgende:
Ik hoef geen gedicht opnieuw te maken
want Dotteke stelt orde op zakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: